Е200 комп. въпрос гарнитура капак кл.+
Модератор: Общи модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- vaskess
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 145
- Регистриран на: 4.02.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: 318tds Touring , e46 330xd Touring
Е200 комп. въпрос гарнитура капак кл.+
Живо здраво колеги, от скоро съм собственик на е200 компресор 99г. 186к.с. ! Питането ми се отнася за следното, имам тече от гарнитура капак клапани и пълни с масло при свещите (открито при смяна свещи) и искам да сменя въпросната гарнитура, но искам д сменя и гумичките на клапаните тъй като врътнах една София-Бургас-Варна-София и установих че маслоте е на 1/4 на щеката м/у мин. и макс. Та може ли да се сменят гумичките без да се сваля главата ? Някой дали го е правил и можете ли да ми препоръчата читав майстор в София освен офицялните сервизи ?
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Е200 комп. въпрос гарнитура капак кл.+
Естествено, че може колега , внимавай при поставянето на капака на клапаните, че гарнитурата много лесно се подгъва и пак ще тече.

- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: Е200 комп. въпрос гарнитура капак кл.+
Не е точно по темата но:
Имам същата кола, миналата година сменявах гарнитура на главата, гумички на клапаните, шлайфане, нов антифриз
Цялата история ми излезе около 700лв, като гарнитурите бяха "Виктор Рейнц", шлайфах в кв.Хладилника а работата беше от Кольо Архитекта.
Оттогава съм минал 15000км без проблем
Имам същата кола, миналата година сменявах гарнитура на главата, гумички на клапаните, шлайфане, нов антифриз

Оттогава съм минал 15000км без проблем

Re: Е200 комп. въпрос гарнитура капак кл.+
М111 двигателя не трябва да пипа грам масло, освен ако не караш с 200 нон-стоп.
Дано са гумички.
Я си свали сивия пластмасов капак в предната част на мотора и виж дали магнита на вала не излива масло през себе си.
После свали и буксата му и виж дали е мазна. Ако да, (а тя вероятно ще е), продължи по инсталацията и виж дали буксата на дебитомера има масло в нея. Продължавай с произволни букси.
Това второто не е пряко свързано с твоя проблем, но ще стигнеш и до там.
Моторът е хубав, купето също. Ако си попаднал на все още живи такива, тази кола е приятна машина.
Дано са гумички.
Я си свали сивия пластмасов капак в предната част на мотора и виж дали магнита на вала не излива масло през себе си.
После свали и буксата му и виж дали е мазна. Ако да, (а тя вероятно ще е), продължи по инсталацията и виж дали буксата на дебитомера има масло в нея. Продължавай с произволни букси.
Това второто не е пряко свързано с твоя проблем, но ще стигнеш и до там.
Моторът е хубав, купето също. Ако си попаднал на все още живи такива, тази кола е приятна машина.
- vaskess
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 145
- Регистриран на: 4.02.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: 318tds Touring , e46 330xd Touring
Re: Е200 комп. въпрос гарнитура капак кл.+
Mерси за отговорите, честно казано по магистралите под 160-170 не съм я свалял, а останалата част от трасето на макса който ми позволяваше, при разтоварен трафик (четвъртък-събота0) ! Колата верно е приятна ще проверя и буксите, а другия теч койте е видим м/у скростите и мотора от долу, но понеже там течеше и трансмисионно масло от буксата не бяме сигурни дали е и моторно ?
Тея неща за буските към дебитомера не ги знаех, за това търся някой който е в час с тея колици ?

Тея неща за буските към дебитомера не ги знаех, за това търся някой който е в час с тея колици ?

5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани