Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от oci » 02 Мар 2013, 12:23

Isys написа:И така колега, днес цял ден се занимавах с автомобила, ти ме насочи много правилно, на живите данни ми показва че ламда преди катализатора работи нормално, но ламда след катализ. на живите данни не марда спекало както ми дава в грешките че не работи, реших да сваля ламдата след катализ. за да я почистя белким тръгне и какво да видя от буксата излезнала, и всепак свялих я почистих я сложих си я пак и резултата на лице, изчистих грешките, и в живите данни и двете ламбди вървят по параметри както ти каза... покарах около 20 км. не излизат никакви грешки вече с ламдите, доволен съм Остана ми само една грешка да разгъдая, 143 - control unit self-test търкам я тази грешка и щом подам на контакт веднага излиза нямам си на идея защо?


Радваме се, че си се справил сам, сега тази грешка къде я четеш пак в моторната електроника ли :?:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от oci » 02 Мар 2013, 12:26

revell написа:Здравейте колеги,

Следната грешка се появи почти веднага след като беше изтрита от паметта. Никъде не успях да намеря допълнителна информация и да разбера какво точно означава:

4753 DDE: Control module, internal 12

Колата е е46 M57N.


Пробвай да откачиш буксите на ЕКУ-то и ги напръскай с контактен спрей и после пак ги закачи и тогава пробвай да изтриеш грешката.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 19.04.2010
Кара: BMW e90 320d

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от Isys » 02 Мар 2013, 20:49

oci съм почти немога да се оправям сам,добре че сте вие от форума тук много неща сте ми помогнали,мoжеше да е по лесно ако съм в БГ,но съм в чужбина и се пренудих да си купя кабел и с помоща на форума сам да се справям,че тук само за една диагностика взимат 40 евро Режат глави направо Тай да се върнем на единствената грешка която ми излиза вече.. Отварям Инпа избирам Е46 после Двигател мотора м43 и в грешки вече излиза само тази грешка 143 - control unit self-test аз я търкам и само при подаване ключа на контакт и веднага излиза.....

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 7.06.2012
Местоположение: ямбол
Пол: Мъж
Кара: е46 320д
Мечтае да кара: самолет

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от nikito377 » 21 Мар 2013, 13:00

здравейте колеги искам да питам какво означават тези грешки и как да ги отстраня трия ги но пак се трупат колата е 46д 136 имам ксенон но мисля че не оригинален така я купих грешките излизат с бмв скенер-1.4 благодаря предварително
New Text Document.txt
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна nikito377 на 23 Мар 2013, 11:19, променена общо 1 път

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 26.04.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Bmw e46 320d
Мечтае да кара: само BMW

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от dinogi20 » 21 Мар 2013, 18:59

Здр, Колеги имах следния проблем колата при ускорение забиваше. Един видимо за смяна вакумен маркуч беше сменен и проблема изчезна. Имам следните грешки, които изтрих и след това не се появиха повторно при каране и тест. Моля някой да ми обесни от какво са. 1-та си е превеждам като грешка в така нареченото бойлерче, но какво точно за него? И втората грешка налягането на турбината но немога да разбера ниски ли са стойностите или високи и има ли нещто притеснително в тях?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1247
Регистриран на: 22.01.2012
Пол: Мъж
Кара: Сива Бима
Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
Детайли за колата: Лачена

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от hacker4eto1 » 09 Апр 2013, 18:48

Колата трепери цялата купето цялото вибрира все едно изкл. цилиндри...
Колеги изкажете се по въпроса.... че не издържам вече... мисля първо да сменя датчика за разпределителният вал.
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Това са и малко живи данни, но някой неща не ми говорят нищо дали може да има проблем с тях за това искам да ви ги покажа. :dunno:
Изображение
Изображение
Изображение
Дайте един съвет какво да правя.. ,че взех се отчайвам.. гледам ,че има грешка за камшафт сензора ,възможно ли е той да обърква всичко...Колата няма ГАЗ.
Последна промяна hacker4eto1 на 10 Апр 2013, 7:49, променена общо 1 път
Изображение
Последен проект https://youtu.be/oRvrTuwa_Rg

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 7.06.2012
Местоположение: ямбол
Пол: Мъж
Кара: е46 320д
Мечтае да кара: самолет

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от nikito377 » 09 Апр 2013, 21:36

здравейте колеги възможно ли е bmw scanner-1.4 да се е скапал и да не показва правилно :kuku: :kuku: :kuku: защото това е много голяма разлика
Untitled.png
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от oci » 09 Апр 2013, 23:56

nikito377 написа:здравейте колеги възможно ли е bmw scanner-1.4 да се е скапал и да не показва правилно :kuku: :kuku: :kuku: защото това е много голяма разлика
Untitled.png

:nono:
не се е прецакал скенера повярвай ми тази вечер четах и аз една кола и собсвеника и ме гледаше като теб като видя в евс-а 1048000 км, а по табло беше на 192500 км, аз понеже на ден чета сигурно по 2,3 коли и съм се нагледал на какво ли не общо взето до сега 6,700000 км не ме учудваха, но до тази вечер оказва се че има и 46-ци над 1 милон км, и това беше 136кс.
Това се получава така защото тези които са ти връщали километрите не са го направили качествено или за толкова са си платили само на таблото, докато и ако в евс-а бяха същите сега нямаш да питаш нали.
Аз поне връщам ли ги ги правя навсякъде еднакви и няма хващане то това е идеята нали ако се лъжем да е истинско :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 7.06.2012
Местоположение: ямбол
Пол: Мъж
Кара: е46 320д
Мечтае да кара: самолет

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от nikito377 » 10 Апр 2013, 0:34

колата не е моя на един колега а лошото е че и в ews-a са с червен шрифт може и там да не са реални

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от oci » 11 Апр 2013, 9:32

nikito377 написа:колата не е моя на един колега а лошото е че и в ews-a са с червен шрифт може и там да не са реални


Винаги когато се разминават километрите или кодировката на модулите скенера ти ги вади в червено за да ти се набие в очите и да више, че нещо не е наред.

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 1.08.2010
Пол: Мъж
Кара: E39 530d M57D30

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от icaka84 » 25 Апр 2013, 11:23

Здравейте колеги, някои знае ли каква е тази грешка? Колата е 530д. 193кс.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от Gqbriel » 30 Апр 2013, 15:31

icaka84 написа:Здравейте колеги, някои знае ли каква е тази грешка? Колата е 530д. 193кс.

Имала е грешка с вакуум клапан на турбото или актуатора,пише not present - била е моментна,изчисти и виж дали пак ще се появи
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1074
Регистриран на: 2.05.2008
Кара: 520i face

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от bioz » 01 Май 2013, 13:48

Колеги, имам записана грешка "Electric fan", решихме че е управлението на перката, но след като пробвахме с 2 различни като едното беше пробвано преди това перката не тръгва. Самата перка без управление върти. Как мислите, възможно ли е да от нещо друго ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от oci » 02 Май 2013, 0:21

bioz написа:Колеги, имам записана грешка "Electric fan", решихме че е управлението на перката, но след като пробвахме с 2 различни като едното беше пробвано преди това перката не тръгва. Самата перка без управление върти. Как мислите, възможно ли е да от нещо друго ?


може да изгорял бушон или пък на един колега миналата седмица му беше прекъснат кабела от компютъра до перката това е третото тънко кабелче на самата букса на перката той е черен със зелена ивица.
Провери следното тещо на буксата която влиза в перката като я откачиш има три кабела, кафяв - той е маса, червен със зелено той ти е плюс между тях трябва да има 12 волта, а между кафявия и тънкия кабел черен със зелено трябва да е между 2 и 5 волта напрежението при включен климатик, ако ги няма 5 волта тогава провери кабела от буксата до ЕКУТО ако е 320 д- 150 кс е на 40-ти пин на 58 пиновата букса на екуто, ще го познаеш по цвета.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1074
Регистриран на: 2.05.2008
Кара: 520i face

Re: Грешки при диагностициране - Е46 и Е39.

Мнение от bioz » 02 Май 2013, 18:02

oci написа:
bioz написа:Колеги, имам записана грешка "Electric fan", решихме че е управлението на перката, но след като пробвахме с 2 различни като едното беше пробвано преди това перката не тръгва. Самата перка без управление върти. Как мислите, възможно ли е да от нещо друго ?


може да изгорял бушон или пък на един колега миналата седмица му беше прекъснат кабела от компютъра до перката това е третото тънко кабелче на самата букса на перката той е черен със зелена ивица.
Провери следното тещо на буксата която влиза в перката като я откачиш има три кабела, кафяв - той е маса, червен със зелено той ти е плюс между тях трябва да има 12 волта, а между кафявия и тънкия кабел черен със зелено трябва да е между 2 и 5 волта напрежението при включен климатик, ако ги няма 5 волта тогава провери кабела от буксата до ЕКУТО ако е 320 д- 150 кс е на 40-ти пин на 58 пиновата букса на екуто, ще го познаеш по цвета.


Реших проблема точно тази жица която каза беше прекъсната. Много ти благодаря. Вече за 2ри път си решавам проблем през форума заради които пловдивските "майстори" ме размотават 2 седмици като този път бях набутан да купя 2 управления( според майсторите неработещи ) за перката които сега ще се чудя кво да правя след като моето си работи пефектно. :bang: :bang:

П.С. Изпробах перката веднага тръгна да върти още на контакт при пуснато парно, нормално ли е?

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook