Американските VS Европейските спортисти
Модератор: Общи модератори
- K_Ilkov
 - старши СПАМ ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2264
 - Регистриран на: 8.02.2008
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: е30 чат-пат
 - Мечтае да кара: варел
 - Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40 
Re: Американските VS Европейските спортисти
BadAngel написа:ахам.. новото, ама изглежда като старото.. и като това преди старото
порш..
сигурно има причина да е така ...
но тя е извън пределите на естетическите ти разбирания
аз лично се надявам никога да не променят дизайна на 911 коренно
  
  
 малко се бяха объркали с "омлетените" фарове, но за щастие бързо се поправиха

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
Re: Американските VS Европейските спортисти
K_Ilkov написа:BadAngel написа:ахам.. новото, ама изглежда като старото.. и като това преди старото
порш..
сигурно има причина да е така ...
но тя е извън пределите на естетическите ти разбирания![]()
може би е така
пределно ясно ми е, че тоя поршак е супер технологичен и инжениран.. но усещам, че и той няма да е кола, до която да седя и да изпитвам страхопочитание
както и предишното турбо, както и по-предишното
говоря за дизайна, защото както повечето колеги тук, това е единственото, за което мога да дам оценка от първа ръка (всеки е кибичил некой порш на улицата)
сещаш ли се.. като видиш един мустанг примерно някъде в центъра нещо ти подскача.. що? щото е красив..
No bling at the Ring
		- K_Ilkov
 - старши СПАМ ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2264
 - Регистриран на: 8.02.2008
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: е30 чат-пат
 - Мечтае да кара: варел
 - Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40 
Re: Американските VS Европейските спортисти
BadAngel написа:сещаш ли се.. като видиш един мустанг примерно някъде в центъра нещо ти подскача.. що? щото е красив..
единственото, за което се сещам е сравнението между някоя нагласена фолк дива
и естествено красива жена без материали ползвани в строителството в джуките и тн
просто няма място за сравнение - за всеки влак си има пътници

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- In_Memoriam
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1339
 - Регистриран на: 9.07.2010
 - Местоположение: София
 - Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading 
Re: Американските VS Европейските спортисти
Точно Мустанга не може да бъде сравнен с фолк дива, но ти разбирам намека  
 И двете са красиви, но по различен начин.  
			
Re: Американските VS Европейските спортисти
сори, ама фолк певицата е некое фиат браво с тунинги.. 
			No bling at the Ring
		Re: Американските VS Европейските спортисти
Егоист, защото имал само една седалка пишат навсякъде.. 
http://jalopnik.com/the-lamborghini-ego ... socialflow
И никъде не пише колко е разхода..
Та се замислих, американците хубаво правят добри коли, ама легенди (като McLaren F1)?
			http://jalopnik.com/the-lamborghini-ego ... socialflow
И никъде не пише колко е разхода..
Та се замислих, американците хубаво правят добри коли, ама легенди (като McLaren F1)?
what a helluva ride
		- Nickelback
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1866
 - Регистриран на: 20.10.2010
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: BigBlockV8
 - Мечтае да кара: бангия с предно
 - Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
 
Re: Американските VS Европейските спортисти
лошрайдър написа:Егоист, защото имал само една седалка пишат навсякъде..
http://jalopnik.com/the-lamborghini-ego ... socialflow
И никъде не пише колко е разхода..
Та се замислих, американците хубаво правят добри коли, ама легенди (като McLaren F1)?
Ford GT40 и куп други
 ?Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
Re: Американските VS Европейските спортисти
ми да ги премерим, гт40 и ?
от другата страна - от кунташ нататък, xj220, bugatti, кончета, 959, 918 вероятно..
			от другата страна - от кунташ нататък, xj220, bugatti, кончета, 959, 918 вероятно..
what a helluva ride
		Re: Американските VS Европейските спортисти
лошрайдър написа:ми да ги премерим, гт40 и ?
а да, и веном гт
what a helluva ride
		- In_Memoriam
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1339
 - Регистриран на: 9.07.2010
 - Местоположение: София
 - Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading 
Re: Американските VS Европейските спортисти
лошрайдър написа:ми да ги премерим, гт40 и ?
от другата страна - от кунташ нататък, xj220, bugatti, кончета, 959, 918 вероятно..
Eleanor - не че го сравнявам с F1, но е легенда

- Nickelback
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1866
 - Регистриран на: 20.10.2010
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: BigBlockV8
 - Мечтае да кара: бангия с предно
 - Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
 
Re: Американските VS Европейските спортисти
лошрайдър написа:лошрайдър написа:ми да ги премерим, гт40 и ?
а да, и веном гт
Няма какво да ги мерим, много са, както едните така и другите - трансами, стингъри, елинори... Понеже даде пример с Макларън ти отговорих с еквивалента му.
Къде сложи Венъм, нали говорим за легенди

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- DrivinGGoD
 - 
				The Ultimate Driver
			 - 
				
			 - Мнения: 4709
 - Регистриран на: 23.04.2002
 - Местоположение: в света на motorsport-a
 - Пол: Мъж
 - Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
 - Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
 - Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci 
Re: Американските VS Европейските спортисти
Пичове... излагате се  
 Никога не е имало американска кола с легендарен статут дори от части съизмерим с този на коли като F40, McLaren F1 и тем подобни... Разните мускули нито имат нужните цифри, нито технологиите, нито малката серия, нито цената в момента  
			
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

		Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- BMW_RIDER
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 645
 - Регистриран на: 30.03.2009
 - Местоположение: U gorata
 - Пол: Мъж
 - Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
 - Мечтае да кара: "samodelna" kola
 
Re: Американските VS Европейските спортисти
DrivinGGoD написа:Пичове... излагате сеНикога не е имало американска кола с легендарен статут дори от части съизмерим с този на коли като F40, McLaren F1 и тем подобни... Разните мускули нито имат нужните цифри, нито технологиите, нито малката серия, нито цената в момента
За цената не си много прав, има определени екземпляри от 60те на които запазените оригинали струват милиони. Има ограничени серии като зл1 камарото от 60те - което тогава е правело 11ки на 400 метра и е било 500 бройки с висока цена. Но в тогавашния период те просто не ги е интересувало какво има извън щатите, ако ходиш им кажеш за ф 40 и ф1 там ще те гледат толко странно колкото тука като напишеме Чарджър Дженерал Лии.
Като цяло иначе си прав, американците доскоро не ги интересуваха хайпър карите и затова няма неща като ф 40 ф1 и т.н. освен разни концепции. С ЕДНО ГОЛЯМО изключение - и това наистина е гт40 което според мен напълно си застава като статут до 90тарските ЕУ легенди.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
		- DrivinGGoD
 - 
				The Ultimate Driver
			 - 
				
			 - Мнения: 4709
 - Регистриран на: 23.04.2002
 - Местоположение: в света на motorsport-a
 - Пол: Мъж
 - Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
 - Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
 - Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci 
Re: Американските VS Европейските спортисти
За GT40-то спор няма... ама за друго подобно не успях да се сетя... Колкото до останалите коли с висока цена и редки серии - тях не ги смятам, защото те по-скоро просто са стари и редки и за това са скъпи, на всичкото отгоре в повечето случаи са базирани на съвсем стандартни коли... 
Докато коли като F40 и F1 са си супер коли и по днешните стандарти, а за онези години са носели космически технологии направо
			Докато коли като F40 и F1 са си супер коли и по днешните стандарти, а за онези години са носели космически технологии направо

------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

		Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- In_Memoriam
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1339
 - Регистриран на: 9.07.2010
 - Местоположение: София
 - Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading 
Re: Американските VS Европейските спортисти
Нали говорим за Щатите срещу цялото европейско автомобилостроене? Колко суперкара трябва да предложат...  
			
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	