Първата ви катастрофа и последствията от нея
Модератори: mitaka7, Общи модератори
- DiMIcha84
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 116
- Регистриран на: 30.07.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525д 2001
- Мечтае да кара: F13 с М буквичка.
Re: Първата ви катастрофа и последствията от нея
Моята първа катастрофа беше с една Ямаха YZF 750, бях още млад и неопитен моторист,(състезател ) бяхме решили с един авер да правим една дръпка и като тръгнахме аз я изцедих на 1-ва и 2-ра и в този момент един дядо излезе на плътното от близката земеделска кооперация, аз отнех газта, но видях че дядката се спря и помислих, че ме е видял и ме изчаква да мина, ускорих отново и точно когато го наближих той реши да пресича, от там паника стиснах яко предната спирачка и се посурнах с мотора. Последствията бяха, че закачих леко дядото за единия крак, аз се охлузих, мотора беше понатрошен, и ми взеха книжката за 3 месеца и ми написаха акт за 500 лева. Бяхме се разбрали с дядката че няма да викаме полиция обаче като отишъл да го шият го попитали какво станало и той като им обяснил се обадили в полицията, и ми писаха акт, че съм офейкал и поради това ма остаеха и пешеходец за известно време. От цялата работа разбрах, че моторите не са за мен
- Apassionata
- РазБОЙниКА
- Мнения: 2070
- Регистриран на: 10.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Кара: го на тройки
- Мечтае да кара: Е92/3 и 6-та серия
- Детайли за колата: Черна
- Ganchetty
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 52
- Регистриран на: 22.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e46 2002 330ci Convertible
- Мечтае да кара: BMW F10 M5
Re: Първата ви катастрофа и последствията от нея
Първата и последната до момента (да чукаме на дърво) преди около 3 години прибирам гаджето към Горна Баня, та от Борис десен по горнобански и спирам първа кола на светофара на Любляна. Фиат Темпра комби, 12 вечерта, сухо, осветено, продължава да свети червено и в следващия момент се намерих от другата страна на светофара... в началото изобщо не осъзнавах какво е станало защото нямаше никакви индикации за катастрофа от сорта на спирачки, клаксони... гледам гаджето - всичко наред, гледам се мене и аз така... излизам гледам колата не можах да го позная.. някакво купе комби се беше получило. От другата страна гледам едно Волво ц70 се качило между кабинката на полицая и дървото и предницата във въздуха дими и пуши. От вътре изкочиха 4ма турчуляци дето нито български, нито английски. Аз му викам чай шукарие, бе локум? Ония изобщо не знаеха кво е станало и как не ме е видял , но добре, че в последния момент явно е навил волана надясно и ме удря странично, а не с торпедото, че тогава не ми се мисли с тая скорост къде щеше да ме отпрати. В крайна сметка дойде Кат а-у, всичко по реда си, фиат-а тоталка и поне ми го изплатиха на цена на която едва ли щях да успея да взема. Важното е, че всичко бяхме добре и се разминахме с леки болки във врата от камшика.
Live and learn... Life is a lesson and i'm the teacher!
- me39
- Потребител
- Мнения: 0
- Регистриран на: 7.01.2013
- Местоположение: mladost
- Пол: Мъж
- Кара: e39
- Мечтае да кара: po djanti
- Детайли за колата: bubibubii
Re: Първата ви катастрофа и последствията от нея
20 януари 2013 вече над година и месец офицялен стаж това онова едно кръгово с вратите на преде на излизане един зверски камшик и вси4ко което ми остана е това
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- chenchev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 225
- Регистриран на: 25.01.2009
- Местоположение: Варна/Попово
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 Е53
- Мечтае да кара: E39 M5...
Re: Първата ви катастрофа и последствията от нея
Лятото 2012та.Тъкмо бях взел външния и щях да си давам документите в кат.
Ляв завой..твърде засилен..недозавиване..и "кацане" в/у дърво...
Последствия-Сцепена глава..таблото изкъртено с колена..прехапан език..сътресение 3 дена в болница,1 месец вървях като колянов вал..Аз май даже още си накуцвам И МНОГО МНОГО уплаха..
Ляв завой..твърде засилен..недозавиване..и "кацане" в/у дърво...
Последствия-Сцепена глава..таблото изкъртено с колена..прехапан език..сътресение 3 дена в болница,1 месец вървях като колянов вал..Аз май даже още си накуцвам И МНОГО МНОГО уплаха..
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Kambe
- старши ентусиаст
- Мнения: 2196
- Регистриран на: 6.03.2008
- Местоположение: гр. Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 307 HDI
Re: Първата ви катастрофа и последствията от нея
Случи се преди 3 години на сбирката на северна България във В.Търново. На излизане от паркинга с газ , изпуснах колата и се ударих в бодрюра. Носач, крива джанта и крив калник От тогава се отказах от "дрисльовщините" или поне докъто не сложа шперЦ
- Ripcord
- Потребител
- Мнения: 3
- Регистриран на: 18.03.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320CI
- Мечтае да кара: 320CI :)
- Детайли за колата: '99 150hp 2.0
Re: Първата ви катастрофа и последствията от нея
Не присъствах на първата си катастрофа
На 1-2 месеца книжка със служебния пасат трябваше да мина да оставя разни работи в един гараж и спирам колата така малко под наклон. Преди 10 мин ме беше ожилило нещо и ме болеше супер много и бях и малко изнервен, та отивам до гаража, оставям нещата и се връщам - колата я няма отивам иззад ъгъла и я гледам минала 10-ина метра и се подпряла в една ибиза. Нито съм сложил първа нито съм дръпна ръчна... последствия никакви, нитоза пасата нито за ибизата
с целия си акъл избутах пасата 20 сантиметра назад обаче докато се кача пак се подпря на ибизата тогава запалих и да ме няма
На 1-2 месеца книжка със служебния пасат трябваше да мина да оставя разни работи в един гараж и спирам колата така малко под наклон. Преди 10 мин ме беше ожилило нещо и ме болеше супер много и бях и малко изнервен, та отивам до гаража, оставям нещата и се връщам - колата я няма отивам иззад ъгъла и я гледам минала 10-ина метра и се подпряла в една ибиза. Нито съм сложил първа нито съм дръпна ръчна... последствия никакви, нитоза пасата нито за ибизата
с целия си акъл избутах пасата 20 сантиметра назад обаче докато се кача пак се подпря на ибизата тогава запалих и да ме няма
- ico530d
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 109
- Регистриран на: 25.04.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530d '00
- Мечтае да кара: F10
- Детайли за колата: Брутилда
Re: Първата ви катастрофа и последствията от нея
5 дена преди 08.08.2012 в Надежда, София. Ходих за еклери, но по пътя срещам нервна жена карач. Тя беше с "Микра", опита се да ме изпревари от ляво, докато завивам на ляво, засякох я. При втория опит пак да го направи натиснах спирачките и тая ме натресе. Последваха малко реплики, след което дойде КАТ. Там пак циркове, обаче нямаше как лелчето да се размине. После се замислих, че няма как да оправя колата за 4 дена, до студентския празник (нов стоп, броня, малка дупка в купето на руба). Е все пак дано да се е самовъзпитала. Иначе като се сетя...едва ли ще го направя пак...
- Lawmaker
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 232
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520i '96
- Мечтае да кара: non-stop
Re: Първата ви катастрофа и последствията от нея
Първата ми катастрофа ми беше с първата кола , преди да взема книжката. Преди това един приятел ми беше показал номера със ръчната по завоите.
Като взех колата - един дръгел Форд Ескорт междинка 1.6 бенз - реших да пробвам и аз. Трябва да спомена няколко неща преди това. Фордът беше в много окаяно състояние, обаче основното беше , че съединителят му беше заминал. Повече от 40 км/ч не можеше на вдигне на равно. А експериментите си ги правих в затворен двор с доста вътрешноведомствени пътища, кръстовища и т.н. И почнах аз , върти сучи , брей викам , много яко по кръстовищата. Получаваше ми се много добре. И минават седмици аз добрея , докато една вечер качвам брат ми и един приятел:Гледайте сега какво става!Гаааз , кръстовище , сучи , ръчна ... ръчна .. ръъъчна дее , ама нещо не хвана Недозавиване , челно в метална ограда с не повече от 30км/ч , предните гуми на бордюр , задните на асфалта , колата на скорост , съединителя пързаля , двигателя работи , а аз съм опрял Като се осъзнах я пуснах назад , мале - мале .. броня , фар и мигач. Бях леко болен известно време , но след като я оправих ми мина и акъла не ми дойде
Дивотия в общи линии .
ПП. Сега се радвам , че съединителя му беше зле , че ако вървеше повече тоя форд не ми се мисли... /кой щеше да заварява оградата/
Поздрави
Като взех колата - един дръгел Форд Ескорт междинка 1.6 бенз - реших да пробвам и аз. Трябва да спомена няколко неща преди това. Фордът беше в много окаяно състояние, обаче основното беше , че съединителят му беше заминал. Повече от 40 км/ч не можеше на вдигне на равно. А експериментите си ги правих в затворен двор с доста вътрешноведомствени пътища, кръстовища и т.н. И почнах аз , върти сучи , брей викам , много яко по кръстовищата. Получаваше ми се много добре. И минават седмици аз добрея , докато една вечер качвам брат ми и един приятел:Гледайте сега какво става!Гаааз , кръстовище , сучи , ръчна ... ръчна .. ръъъчна дее , ама нещо не хвана Недозавиване , челно в метална ограда с не повече от 30км/ч , предните гуми на бордюр , задните на асфалта , колата на скорост , съединителя пързаля , двигателя работи , а аз съм опрял Като се осъзнах я пуснах назад , мале - мале .. броня , фар и мигач. Бях леко болен известно време , но след като я оправих ми мина и акъла не ми дойде
Дивотия в общи линии .
ПП. Сега се радвам , че съединителя му беше зле , че ако вървеше повече тоя форд не ми се мисли... /кой щеше да заварява оградата/
Поздрави
- kapitanat
- младши ентусиаст
- Мнения: 263
- Регистриран на: 1.04.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 335i LCI Xdrive
- Мечтае да кара: каквото кара
- Детайли за колата: Mhd stage 2+ RON98, Xhp stage 3, X-delete, downpipes, inlets, tial blow-off, charge pipe, 5'' FMCI
635Csi L6 manual, sls, lsd
Re: Първата ви катастрофа и последствията от нея
2005г. и невероятна поредица от гадории.
Прибирах се от Созопол към Бургас със Ситроен Хантиа (още преди да сложат мантинелата), карах като Швейцарски пенсионер с 60-70км. главно заради трафика, но и от предпазливост, защото на този път почина мой приятел . Точно в един от по-острите десни завой, волана ми просто отказа да се завърти, натиснах спирачката, но педала потъна и цялата кола легна на пътя от там занесе с невероятен финт между 2 коли и се забих централно в едно дръвче от другата страна на пътя. За щастие нямах контузии, освен уплаха. Инцидента се дължеше на техническа повреда, помпата на хидравликата беше скъсала болт и маслото се разля на асфалта ( от там занасянето), при старите ситроени едно и също масло служи за спирачките, хидравликата на волана и окачването и дори едно от трите да се прецака си втр в кюпа. За щастие нямаше пострадали и урока който научих бе, да не се предоверявам на машини.
Прибирах се от Созопол към Бургас със Ситроен Хантиа (още преди да сложат мантинелата), карах като Швейцарски пенсионер с 60-70км. главно заради трафика, но и от предпазливост, защото на този път почина мой приятел . Точно в един от по-острите десни завой, волана ми просто отказа да се завърти, натиснах спирачката, но педала потъна и цялата кола легна на пътя от там занесе с невероятен финт между 2 коли и се забих централно в едно дръвче от другата страна на пътя. За щастие нямах контузии, освен уплаха. Инцидента се дължеше на техническа повреда, помпата на хидравликата беше скъсала болт и маслото се разля на асфалта ( от там занасянето), при старите ситроени едно и също масло служи за спирачките, хидравликата на волана и окачването и дори едно от трите да се прецака си втр в кюпа. За щастие нямаше пострадали и урока който научих бе, да не се предоверявам на машини.
Тогава дадох на 3 та и видях как стрелката на километража докосва цифрата 200км/ч BMW Alpina 1996
- cardan
- Потребител
- Мнения: 36
- Регистриран на: 27.12.2008
- Местоположение: софия-лозен
- Пол: Мъж
- Кара: докато спре...
- Мечтае да кара: голф :D
Re: Първата ви катастрофа и последствията от нея
По прицип първото ми птп е че смъкнах генерацията на полото на майка ми от един бордюр.
Иначе първото съпрокосновение на ламарини е когато си изпуснах диска от радиото и се наведох да го взема.Когато се изправих видях как се удрям в една спряла хонда сивик.
Резултат:фар,решетка,броня,калник,потдал ляв рог и акт за 50лв(майка ми още го кара това поло).
Последствия:Парите от бала ми отидоха за ремонт на полото.
Иначе първото съпрокосновение на ламарини е когато си изпуснах диска от радиото и се наведох да го взема.Когато се изправих видях как се удрям в една спряла хонда сивик.
Резултат:фар,решетка,броня,калник,потдал ляв рог и акт за 50лв(майка ми още го кара това поло).
Последствия:Парите от бала ми отидоха за ремонт на полото.
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 4039
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Първата ви катастрофа и последствията от нея
Обратен на забранено и една баничарка ме удари отзад в калника. Нов мост,носачи,полуоски,калник,подкалник,гума,джанта
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Първата ви катастрофа и последствията от нея
Аз имам една целувка с мантинелата от едно време на Витоша, равносметката беше лек ремонт и боя за 200лв понеже задната броня бе тотал. Като се сетя го отдавам на келешлък и тъпите ми приятели къде ме накараха да се правя на рали пилот ама съм сигурен, че се наср@ха тогава
Re: Първата ви катастрофа и последствията от нея
Бях с първата ми кола форд фиеста 89г. 1.4 моно Сутринта в 7.30 отивах към работа, движението беше доста слабо, да съм се движил с 50-60, когато видях че ще изтърва един светофар(във Варна до пощата), дадох газ да го хвана на жълто и момента, в който пресичах, във вратата ми се вряза зверски едно пикапче Въртял съм се на пируети сигурно 5-6 пъти и колата се влачи 50-ина метра докато спре. Цялата ми лява половина на колата беше мръднала половин-един метър на вътре, а аз се бях изместил почти на пасажерската седалка Извадих късмет и само левият ми крак ме наболяваше.
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: Първата ви катастрофа и последствията от нея
Първата лека е с на баща ми е30-ката на снежна Витоша през 2006. Кой да съобрази, че по нанадолнище не се правят дивотии... За щастие никой не пострада, една преспа ме спаси от озверялата мантинела.
Втората лека беше с на Вичо е30-ката... леко се намръщи отпред, ама на 10-ти ноември не се кара с летни Good Year F1-ци на 4 лета.
Първата сериозна (да се надяваме и единствената) бе на 08.07.08 г. Тодор Александров и Одрин... отнемане на предимство. Челен удар и малко светофар.
За щастие бях сам и за късмет (огромен) на тротоара нямаше чакащи зеленото пешеходци! Разминах се с драскотини и малко изгорено по ръцете от възглавницата. Чичката с Кадито беше без колан и като излязох от комбито го видях проснат на средата на кръстовището. Седнах на тротоара и се ошашках. Хубавото е, че му нямаше почти нищо.
Последствията ли? Ами станах по-отговорен, по-внимателен и започнах да прощавам по-лесно грешките на останалите участници в движението. Стана по-важно да стигнеш накъдето си тръгнал, макар и не навреме.
Втората лека беше с на Вичо е30-ката... леко се намръщи отпред, ама на 10-ти ноември не се кара с летни Good Year F1-ци на 4 лета.
Първата сериозна (да се надяваме и единствената) бе на 08.07.08 г. Тодор Александров и Одрин... отнемане на предимство. Челен удар и малко светофар.
За щастие бях сам и за късмет (огромен) на тротоара нямаше чакащи зеленото пешеходци! Разминах се с драскотини и малко изгорено по ръцете от възглавницата. Чичката с Кадито беше без колан и като излязох от комбито го видях проснат на средата на кръстовището. Седнах на тротоара и се ошашках. Хубавото е, че му нямаше почти нищо.
Последствията ли? Ами станах по-отговорен, по-внимателен и започнах да прощавам по-лесно грешките на останалите участници в движението. Стана по-важно да стигнеш накъдето си тръгнал, макар и не навреме.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани