Защо си купих BMW?
Модератор: Общи модератори
- zlatko_baretata
-
-
- Мнения: 666
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: с. Искрец
- Кара: Фиат 126р
- Мечтае да кара: Шкода Фабия
Re: Защо си купих BMW?
DLVasilev написа:M10 написа:Не мога да си обясня каква е тази омраза към е30Като толкова не ви харесва и не можете да го оцените, карайте си пластмасата (
) и не се излагайте с тъпи мнения и подписи от типа на тоя с ладата.
.Mr Charger написа:Разликата между БМВ преди 1990 г. и след това е като секса без и с кондом. Удоволствието е налице, ама някак си не е същото.
По-точно от това и последното мнение на златко не може да се каже
Добре де, ок. Харесва ти, ама тъпото е, че при толкова много модели и варианти масово се харесва най-дърводелското изпълнение на марката, в която освен всичко останало като влезна вътре и си мислля, че съм седял на седалкаа, а те са събрали колата около мене.
И това за ладата в подписа на Ачо са мои думи и до голяма степен са истина. Понеже масовия бмв ентусиаст се стреми да купи Е30 за не повече от 1000 лв, което предполага се е в такова състояние, че е по-добре да си вземе лада за 1000 лв, която даже и ще върви повече
Нали ги гледаме сега кво въртят, сучат и най-вече се мъчат в ДТМ-а...


По времето на Е30 не им е пречел и космоса, както на сегашните, а имало яките шамари на всички останали и тотална доминация. Па ти си пей, че не е като файтон, да те люшка насам натам докато ти се приспи.


- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Защо си купих BMW?
zlatko_baretata написа:DLVasilev написа:M10 написа:Не мога да си обясня каква е тази омраза към е30Като толкова не ви харесва и не можете да го оцените, карайте си пластмасата (
) и не се излагайте с тъпи мнения и подписи от типа на тоя с ладата.
.Mr Charger написа:Разликата между БМВ преди 1990 г. и след това е като секса без и с кондом. Удоволствието е налице, ама някак си не е същото.
По-точно от това и последното мнение на златко не може да се каже
Добре де, ок. Харесва ти, ама тъпото е, че при толкова много модели и варианти масово се харесва най-дърводелското изпълнение на марката, в която освен всичко останало като влезна вътре и си мислля, че съм седял на седалкаа, а те са събрали колата около мене.
И това за ладата в подписа на Ачо са мои думи и до голяма степен са истина. Понеже масовия бмв ентусиаст се стреми да купи Е30 за не повече от 1000 лв, което предполага се е в такова състояние, че е по-добре да си вземе лада за 1000 лв, която даже и ще върви повече
Нали ги гледаме сега кво въртят, сучат и най-вече се мъчат в ДТМ-а...Веднъж пистата им пречела, друг път настройките нещо не били как требва, трети път - шанс нямали
А истината е, че каквото е за тях, това е и за всички.
По времето на Е30 не им е пречел и космоса, както на сегашните, а имало яките шамари на всички останали и тотална доминация. Па ти си пей, че не е като файтон, да те люшка насам натам докато ти се приспи.
Ти нчма ли да излизаш в отпуск нещо, на море да ходиш? От няколко дни те гледам си онлайн и спамиш

Лошото е, че няма какво смислено да кажеш, а киснеш тука да плюеш другите
Ако нямаш работа земи иди на лекар току-виж ти открил Е30-ка в мозъка



ATR-42/72
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: Защо си купих BMW?
M10 написа:Не мога да си обясня каква е тази омраза към е30Като толкова не ви харесва и не можете да го оцените, карайте си пластмасата (
) и не се излагайте с тъпи мнения и подписи от типа на тоя с ладата.
.Mr Charger написа:Разликата между БМВ преди 1990 г. и след това е като секса без и с кондом. Удоволствието е налице, ама някак си не е същото.
По-точно от това и последното мнение на златко не може да се каже
Абе стига празни приказки... и с Е30 и с F30 ще има удоволствие, БМВ-та са все пак, но не виждам по какво може да се сравняват. Явор да каже защо кара ЗИЛ за евридейка, а не Е30


- zlatko_baretata
-
-
- Мнения: 666
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: с. Искрец
- Кара: Фиат 126р
- Мечтае да кара: Шкода Фабия
Re: Защо си купих BMW?
DLVasilev написа:zlatko_baretata написа:DLVasilev написа:M10 написа:Не мога да си обясня каква е тази омраза към е30Като толкова не ви харесва и не можете да го оцените, карайте си пластмасата (
) и не се излагайте с тъпи мнения и подписи от типа на тоя с ладата.
.Mr Charger написа:Разликата между БМВ преди 1990 г. и след това е като секса без и с кондом. Удоволствието е налице, ама някак си не е същото.
По-точно от това и последното мнение на златко не може да се каже
Добре де, ок. Харесва ти, ама тъпото е, че при толкова много модели и варианти масово се харесва най-дърводелското изпълнение на марката, в която освен всичко останало като влезна вътре и си мислля, че съм седял на седалкаа, а те са събрали колата около мене.
И това за ладата в подписа на Ачо са мои думи и до голяма степен са истина. Понеже масовия бмв ентусиаст се стреми да купи Е30 за не повече от 1000 лв, което предполага се е в такова състояние, че е по-добре да си вземе лада за 1000 лв, която даже и ще върви повече
Нали ги гледаме сега кво въртят, сучат и най-вече се мъчат в ДТМ-а...Веднъж пистата им пречела, друг път настройките нещо не били как требва, трети път - шанс нямали
А истината е, че каквото е за тях, това е и за всички.
По времето на Е30 не им е пречел и космоса, както на сегашните, а имало яките шамари на всички останали и тотална доминация. Па ти си пей, че не е като файтон, да те люшка насам натам докато ти се приспи.
Ти нчма ли да излизаш в отпуск нещо, на море да ходиш? От няколко дни те гледам си онлайн и спамиш![]()
Лошото е, че няма какво смислено да кажеш, а киснеш тука да плюеш другите
Ако нямаш работа земи иди на лекар току-виж ти открил Е30-ка в мозъка![]()
Аз досега в тази тема никой не съм плюл или обиждал, за разлика от теб.
Не ме обижда толкова мръсния ти език по отношение на мен, колкото това, че се опитваш да се гавриш с най-легендарния модел на БМВ и то в БМВ форум.
Сега сигурно тръпнеш в очакване всички се разсмеят на "остроумията" ти.


- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Защо си купих BMW?
zlatko_baretata написа:DLVasilev написа:zlatko_baretata написа:DLVasilev написа:M10 написа:Не мога да си обясня каква е тази омраза към е30Като толкова не ви харесва и не можете да го оцените, карайте си пластмасата (
) и не се излагайте с тъпи мнения и подписи от типа на тоя с ладата.
.Mr Charger написа:Разликата между БМВ преди 1990 г. и след това е като секса без и с кондом. Удоволствието е налице, ама някак си не е същото.
По-точно от това и последното мнение на златко не може да се каже
Добре де, ок. Харесва ти, ама тъпото е, че при толкова много модели и варианти масово се харесва най-дърводелското изпълнение на марката, в която освен всичко останало като влезна вътре и си мислля, че съм седял на седалкаа, а те са събрали колата около мене.
И това за ладата в подписа на Ачо са мои думи и до голяма степен са истина. Понеже масовия бмв ентусиаст се стреми да купи Е30 за не повече от 1000 лв, което предполага се е в такова състояние, че е по-добре да си вземе лада за 1000 лв, която даже и ще върви повече
Нали ги гледаме сега кво въртят, сучат и най-вече се мъчат в ДТМ-а...Веднъж пистата им пречела, друг път настройките нещо не били как требва, трети път - шанс нямали
А истината е, че каквото е за тях, това е и за всички.
По времето на Е30 не им е пречел и космоса, както на сегашните, а имало яките шамари на всички останали и тотална доминация. Па ти си пей, че не е като файтон, да те люшка насам натам докато ти се приспи.
Ти нчма ли да излизаш в отпуск нещо, на море да ходиш? От няколко дни те гледам си онлайн и спамиш![]()
Лошото е, че няма какво смислено да кажеш, а киснеш тука да плюеш другите
Ако нямаш работа земи иди на лекар току-виж ти открил Е30-ка в мозъка![]()
Аз досега в тази тема никой не съм плюл или обиждал, за разлика от теб.
Не ме обижда толкова мръсния ти език по отношение на мен, колкото това, че се опитваш да се гавриш с най-легендарния модел на БМВ и то в БМВ форум.
Сега сигурно тръпнеш в очакване всички се разсмеят на "остроумията" ти.
Казвам каквото мисля и не мисля, че нещо ме ограничава, още повече пък ти. Да не би да съм задължен да ми харесва тая талига? Карал съм, не ми харесва. Може да заповядате да ме биете и да ме трепате по всяко време на денонощието ако ви дразня. При интерес и адреса ще ви дам

Малка е, тясна е, почти няма такава със здрави ламарини и т.н. Не отричам, че има хора, които си ги гледат и пазят, те са хубави, но масовото което ояите ми виждат по улиците е скрап, на която частите по някаква случайност седят и се движат в една и съща посока. И какво да ми хареса в това?
Колко са хората, които купуват такава кола(запазена) и набиват много(наистина много) пари за качествени(ама много качествени) части, за да стане тая кола хубава( ама наистина хубава).
Масово е гаражни псевдомайстори дето ги кърпят криво ляво, боядисват криво ляво, правят всиюко криво ляво и накрая естествно и произведението им върви криво ляво

Щом ти харесва ок, нищо не казвам за това ама тъпото ти изказване за бившите 30-каджии ме издразни. Ми аз карах такова известно време и никога повече няма да се кача в такова. Просто тоя клас коли не ми харесват-не само 3-та серия и Ц класи и А4-ки и каквото там още се сетиш.
Сега сигурно тръпнеш в оюакване някой да ти направи евала за твоя пост и няма да се очудя ако някой го направи, иначе аз от никой нищо не искам тук


ATR-42/72
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Защо си купих BMW?
В тоя дух на темата,мене ме кефи много повече Е34 ката ,пораснала е,като за големи хора,повече пространство,по-комфортна и тн.
Е30 е красив автомобил поради класическата форма и ако се направи,но само ако се направи много качествено е много красива,просто класически седан,ама като гледам,много "стокови" Е30 ски се разхождат ,които са си най-обикновени седани
Е30 е красив автомобил поради класическата форма и ако се направи,но само ако се направи много качествено е много красива,просто класически седан,ама като гледам,много "стокови" Е30 ски се разхождат ,които са си най-обикновени седани
- Runnaway
-
Е46нтусиаст
-
- Мнения: 1800
- Регистриран на: 2.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M3 E46
- Мечтае да кара: M3 E46
- Детайли за колата: BMW E46 M3 '03 - Carbon Black & Manual Gearbox
Re: Защо си купих BMW?
Колеги, за пореден път ще помоля да се придържате към темата.
Благодаря ви!
Благодаря ви!
- Denmark
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 499
- Регистриран на: 14.05.2013
- Местоположение: Denmark
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Touring
Re: Защо си купих BMW?
купих си BMW защото харесвам марката от много време.
пътувам доста и тогава на момента това беше най-добрия избор за мен, а и колата е на сравнително малко км за годините си.
пък както каза някой преди това - бих предпочел porsche
ама кой знае, може би следващата
за спора с е30-ките, моето мнение е, че примерно 70% от хората с е30 са ги купили поради липсата на средства за по-нова/скъпа кола. нищо, че след това са набили значителна сума в колата. ясно е, че има фенове, които ги харесват, но те са от останалите проценти. а, че е варел...еми то на толкова години и имайки предвид, че не е висок модел е нормално. пък това, че Е46 и Е90 са пластмасови примерно...бих ги предпочел на 1000% пред старите ръждивци
още повече, че вече и Е46 остаря.
същото и за е34, ама кво общо има с темата това
пътувам доста и тогава на момента това беше най-добрия избор за мен, а и колата е на сравнително малко км за годините си.
пък както каза някой преди това - бих предпочел porsche


за спора с е30-ките, моето мнение е, че примерно 70% от хората с е30 са ги купили поради липсата на средства за по-нова/скъпа кола. нищо, че след това са набили значителна сума в колата. ясно е, че има фенове, които ги харесват, но те са от останалите проценти. а, че е варел...еми то на толкова години и имайки предвид, че не е висок модел е нормално. пък това, че Е46 и Е90 са пластмасови примерно...бих ги предпочел на 1000% пред старите ръждивци

същото и за е34, ама кво общо има с темата това


- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4176
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Защо си купих BMW?
Да бе, всички си взехме Е30-ки по 1000лв 

You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- N.Mihaylovski
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 3946
- Регистриран на: 8.12.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Ford Ranger 2019
- Мечтае да кара: corvette c7 zr1
Re: Защо си купих BMW?
Придържайте се към темата.
DLVasilev никой не го интересува какво харесваш, и какво не следващия ти пост не по темата те праща 3 дена почивка
Камене или по темата или нищо.
DLVasilev никой не го интересува какво харесваш, и какво не следващия ти пост не по темата те праща 3 дена почивка
Камене или по темата или нищо.
Пол Роше: „Мощността най-вероятно бе около 1400 к.с., но ние не знаехме точното число, защото динамометърът не можеше да измери повече от 1280 кс”. - BMW 87г. //М3
- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Защо си купих BMW?
Denmark написа:купих си BMW защото харесвам марката от много време.
пътувам доста и тогава на момента това беше най-добрия избор за мен, а и колата е на сравнително малко км за годините си.
пък както каза някой преди това - бих предпочел porscheама кой знае, може би следващата
![]()
за спора с е30-ките, моето мнение е, че примерно 70% от хората с е30 са ги купили поради липсата на средства за по-нова/скъпа кола. нищо, че след това са набили значителна сума в колата. ясно е, че има фенове, които ги харесват, но те са от останалите проценти. а, че е варел...еми то на толкова години и имайки предвид, че не е висок модел е нормално. пък това, че Е46 и Е90 са пластмасови примерно...бих ги предпочел на 1000% пред старите ръждивциоще повече, че вече и Е46 остаря.
същото и за е34, ама кво общо има с темата това









N.Mihaylovski написа:Придържайте се към темата.
DLVasilev никой не го интересува какво харесваш, и какво не следващия ти пост не по темата те праща 3 дена почивка
Камене или по темата или нищо.
Пращай ме къде искаш. Имам право на мнение и това, че на теб или на някой друг не му изнася не е мой проблем, така че ако искаш и за 5 дни ме прати почивка все ми е тая


ATR-42/72
Re: Защо си купих BMW?
Интересна тема.
Абстрахираме се от някои детски изказвания, на хора които са събрали 2-4х.лв. да си купят кола и ще се кълнат до гроб. С пожелания да си разнообразите малко авто-светогледа.
Респект към хората с възможности, които си обичат определен модел (Е30, Е34, Е36, Е46 и т.н.).
Аз лично преди години си купих едно 318ti, което обожавах.
Купих я, защото винаги нещо ме е привличало в Е36. Причината да е Компакт, а не седан или купе (не харесвам комбита), беше че просто не можех да намеря запазено по моите критерии Е36, под 10х.лв. тогава. И много си паснахме с ti-to.
Страхотна, малка, стегната количка. Карах я, после я продадох да си купя Мерц.
Но не можех да спя, не беше правилно да го няма ti-to.
След това си купих пак Е36, но купе. Вкарах много енергия в нея, но малко душа...
Един приятел много я искаше и плати неприлична сума за нея... купих си още по-мощен Мерц.
С ръка на сърцето, той си беше най-хубава кола, която съм карал, но... имаше нещо от новата вълна в автомобилостроенето. Имаше нещо не-толкова-механично в нея, усеща се че ги правят сигурни, мислещи вместо магарето зад волана... не беше метално канче с много двигател, а нещо като примитивна електронна игра. Пак ръмжи и те подрусва по улиците, но някак пътят не се усеща.
Купих 3то Е36, отново купе, но не се харесахме с него, някак не ми "миришеше" на мен като се качах в нея.
Сега пак имам ti. И всичко си е на мястото
Най-странното е, че нито едно от 2те купета не ми липсва, но ми липсва първото CLK, почти както ми липсваше компактчето. И не е за времето, емоциите и моментите прекарани по пътищата, а усещането докато сменяш скорости, докато караш по тихи планински пътчета с дървета от 2те страни на пътя (ако сте забелязали, стават все по малко тези пътища). Имаше уж големи и равни седалки, но ми бяха много по-удобни от спортните и обикновените в Е36, а и държаха отлично по завои.
Случва ми се често да покарвам нови коли.
Ирония... новите Рена и Фордове сменят скорости подобни на хубави стари коли, просто си наваксват сега технологиите. (абстрахираме се от останалите неща като поведение, окачване, завиване, усукване и т.н.)
Докато 3те големи с Ауди са станали едни роботизирани консерви, в които вече няма много душа, само добре (и зле) написани кодове и ненужни датчици.
Но има нещо магическо като си погледна Е36ицата в гаража. Леко оранжевото сияние на мигачите, чистите двойни стъклени фарове, онзи равномерно осветен оранжев километраж, който отдавна остана в историята, в чест на led буламача.
Така седя и си гледам с усмивка и едно малко кабриолетче, нищо че е от "пенсионерската" марка, носи много душа в себе си.
Понякога съжалявам един комшия, който си спираше чисто новата и нафрашката с екстри Октавия до мен в гаража. Никога не се обръщаше да я погледне, след като я заключи... все едно е прекарал цял ден с евтина, но скъпо-платена лъскава проститутка.
За едно не съжалявам обаче, и Е36иците и Мерцовете си намериха правилните собственици, които си ги гледат и обичат като мен.
Но съжалявам, че много хлапета вече не гледат на Е36 като на една великолепна машина, която може да прекоси Европа на един дъх, а като касичка за чалготеката, продават "манящини" из фейсбук, целят кьоравото за без пари и после реват, че няма ентусиасти.
Има... но не със накичени варели, няма дори и да ги познаят в трафика
Което реално... не е толкова лошо 
Абстрахираме се от някои детски изказвания, на хора които са събрали 2-4х.лв. да си купят кола и ще се кълнат до гроб. С пожелания да си разнообразите малко авто-светогледа.
Респект към хората с възможности, които си обичат определен модел (Е30, Е34, Е36, Е46 и т.н.).
Аз лично преди години си купих едно 318ti, което обожавах.
Купих я, защото винаги нещо ме е привличало в Е36. Причината да е Компакт, а не седан или купе (не харесвам комбита), беше че просто не можех да намеря запазено по моите критерии Е36, под 10х.лв. тогава. И много си паснахме с ti-to.
Страхотна, малка, стегната количка. Карах я, после я продадох да си купя Мерц.
Но не можех да спя, не беше правилно да го няма ti-to.
След това си купих пак Е36, но купе. Вкарах много енергия в нея, но малко душа...
Един приятел много я искаше и плати неприлична сума за нея... купих си още по-мощен Мерц.
С ръка на сърцето, той си беше най-хубава кола, която съм карал, но... имаше нещо от новата вълна в автомобилостроенето. Имаше нещо не-толкова-механично в нея, усеща се че ги правят сигурни, мислещи вместо магарето зад волана... не беше метално канче с много двигател, а нещо като примитивна електронна игра. Пак ръмжи и те подрусва по улиците, но някак пътят не се усеща.
Купих 3то Е36, отново купе, но не се харесахме с него, някак не ми "миришеше" на мен като се качах в нея.
Сега пак имам ti. И всичко си е на мястото

Най-странното е, че нито едно от 2те купета не ми липсва, но ми липсва първото CLK, почти както ми липсваше компактчето. И не е за времето, емоциите и моментите прекарани по пътищата, а усещането докато сменяш скорости, докато караш по тихи планински пътчета с дървета от 2те страни на пътя (ако сте забелязали, стават все по малко тези пътища). Имаше уж големи и равни седалки, но ми бяха много по-удобни от спортните и обикновените в Е36, а и държаха отлично по завои.
Случва ми се често да покарвам нови коли.
Ирония... новите Рена и Фордове сменят скорости подобни на хубави стари коли, просто си наваксват сега технологиите. (абстрахираме се от останалите неща като поведение, окачване, завиване, усукване и т.н.)
Докато 3те големи с Ауди са станали едни роботизирани консерви, в които вече няма много душа, само добре (и зле) написани кодове и ненужни датчици.
Но има нещо магическо като си погледна Е36ицата в гаража. Леко оранжевото сияние на мигачите, чистите двойни стъклени фарове, онзи равномерно осветен оранжев километраж, който отдавна остана в историята, в чест на led буламача.
Така седя и си гледам с усмивка и едно малко кабриолетче, нищо че е от "пенсионерската" марка, носи много душа в себе си.
Понякога съжалявам един комшия, който си спираше чисто новата и нафрашката с екстри Октавия до мен в гаража. Никога не се обръщаше да я погледне, след като я заключи... все едно е прекарал цял ден с евтина, но скъпо-платена лъскава проститутка.
За едно не съжалявам обаче, и Е36иците и Мерцовете си намериха правилните собственици, които си ги гледат и обичат като мен.
Но съжалявам, че много хлапета вече не гледат на Е36 като на една великолепна машина, която може да прекоси Европа на един дъх, а като касичка за чалготеката, продават "манящини" из фейсбук, целят кьоравото за без пари и после реват, че няма ентусиасти.
Има... но не със накичени варели, няма дори и да ги познаят в трафика


Re: Защо си купих BMW?
Първата ми кола беше е30 ама не щото бях голям фен, а защото просто ми трябваше кола за да ходя на работа. Преди да си взема е46-цата карах ауди 80 (което още си седи), а иначе преди да взема е46-цата всъщност бях тръгнал за съвсем друга кола, но така се случи, че взех е46. Когато я взимах я взех, защото я харесах, а не защото задължитело това е марката. Но сега знам, че ако сменям пак колата то тя ще бъде бмв. Безценно е да смачкаш педала и задницата да тръгне на една страна...
П.С. Като се сетя за е30-ска та и ме обзема една носталгия, има нещо в тоя ръбат варел, но и аз не знам точно какво, може би трябва да си взема една
П.С. Иначе ги разбирам дечурлигата... Кой няма мерак, за новите бмв-та, старите са си класика то е ясно, но новите са брутални. И като нямат пари, а само мерак се стига до е36 за 1500 лева. Което не ме дразни, а ме натъжава, защото знам в чужбина младите, какво карат или поне как изглеждат колите им, а да не говоря за техническото им състояние. А с нашите пътища и пари децата правят бели със тия стари коли, при които все нещо тропа и не е наред.
П.С. Като се сетя за е30-ска та и ме обзема една носталгия, има нещо в тоя ръбат варел, но и аз не знам точно какво, може би трябва да си взема една

П.С. Иначе ги разбирам дечурлигата... Кой няма мерак, за новите бмв-та, старите са си класика то е ясно, но новите са брутални. И като нямат пари, а само мерак се стига до е36 за 1500 лева. Което не ме дразни, а ме натъжава, защото знам в чужбина младите, какво карат или поне как изглеждат колите им, а да не говоря за техническото им състояние. А с нашите пътища и пари децата правят бели със тия стари коли, при които все нещо тропа и не е наред.
- vanko 318i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 448
- Регистриран на: 28.06.2009
- Местоположение: високо в планината
- Пол: Мъж
- Кара: млади майки да полудяват ...
- Мечтае да кара: всичко,без пари да давам
Re: Защо си купих BMW?
liloff написа:Интересна тема.
Абстрахираме се от някои детски изказвания, на хора които са събрали 2-4х.лв. да си купят кола и ще се кълнат до гроб. С пожелания да си разнообразите малко авто-светогледа.
Респект към хората с възможности, които си обичат определен модел (Е30, Е34, Е36, Е46 и т.н.).
Аз лично преди години си купих едно 318ti, което обожавах.
Купих я, защото винаги нещо ме е привличало в Е36. Причината да е Компакт, а не седан или купе (не харесвам комбита), беше че просто не можех да намеря запазено по моите критерии Е36, под 10х.лв. тогава. И много си паснахме с ti-to.
Страхотна, малка, стегната количка. Карах я, после я продадох да си купя Мерц.
Но не можех да спя, не беше правилно да го няма ti-to.
След това си купих пак Е36, но купе. Вкарах много енергия в нея, но малко душа...
Един приятел много я искаше и плати неприлична сума за нея... купих си още по-мощен Мерц.
С ръка на сърцето, той си беше най-хубава кола, която съм карал, но... имаше нещо от новата вълна в автомобилостроенето. Имаше нещо не-толкова-механично в нея, усеща се че ги правят сигурни, мислещи вместо магарето зад волана... не беше метално канче с много двигател, а нещо като примитивна електронна игра. Пак ръмжи и те подрусва по улиците, но някак пътят не се усеща.
Купих 3то Е36, отново купе, но не се харесахме с него, някак не ми "миришеше" на мен като се качах в нея.
Сега пак имам ti. И всичко си е на мястото
Най-странното е, че нито едно от 2те купета не ми липсва, но ми липсва първото CLK, почти както ми липсваше компактчето. И не е за времето, емоциите и моментите прекарани по пътищата, а усещането докато сменяш скорости, докато караш по тихи планински пътчета с дървета от 2те страни на пътя (ако сте забелязали, стават все по малко тези пътища). Имаше уж големи и равни седалки, но ми бяха много по-удобни от спортните и обикновените в Е36, а и държаха отлично по завои.
Случва ми се често да покарвам нови коли.
Ирония... новите Рена и Фордове сменят скорости подобни на хубави стари коли, просто си наваксват сега технологиите. (абстрахираме се от останалите неща като поведение, окачване, завиване, усукване и т.н.)
Докато 3те големи с Ауди са станали едни роботизирани консерви, в които вече няма много душа, само добре (и зле) написани кодове и ненужни датчици.
Но има нещо магическо като си погледна Е36ицата в гаража. Леко оранжевото сияние на мигачите, чистите двойни стъклени фарове, онзи равномерно осветен оранжев километраж, който отдавна остана в историята, в чест на led буламача.
Така седя и си гледам с усмивка и едно малко кабриолетче, нищо че е от "пенсионерската" марка, носи много душа в себе си.
Понякога съжалявам един комшия, който си спираше чисто новата и нафрашката с екстри Октавия до мен в гаража. Никога не се обръщаше да я погледне, след като я заключи... все едно е прекарал цял ден с евтина, но скъпо-платена лъскава проститутка.
За едно не съжалявам обаче, и Е36иците и Мерцовете си намериха правилните собственици, които си ги гледат и обичат като мен.
Но съжалявам, че много хлапета вече не гледат на Е36 като на една великолепна машина, която може да прекоси Европа на един дъх, а като касичка за чалготеката, продават "манящини" из фейсбук, целят кьоравото за без пари и после реват, че няма ентусиасти.
Има... но не със накичени варели, няма дори и да ги познаят в трафикаКоето реално... не е толкова лошо


- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Защо си купих BMW?
Понякога съжалявам един комшия, който си спираше чисто новата и нафрашката с екстри Октавия до мен в гаража. Никога не се обръщаше да я погледне, след като я заключи... все едно е прекарал цял ден с евтина, но скъпо-платена лъскава проститутка.
Точно това си говорихме с един приятел програмист, който много си обича черната е46-ца, сутрин като слезнеш да я обиколиш да и се порадваш и тогава да се качиш и да запалиш! И на мен ми липсва е36, може и аз като тебе да пробвам да взема някой компакт, може пък да ми хареса!

Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани