Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентусиаст
Модератор: Общи модератори
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
steeN написа:Дизелите, които караш, БМВ ли са обаче
Е**хти и премиум марката щом се троши като китайски боклук, а някакви италиянски кенефи като моето фиат стило карат по 200к само с консумативи... Има една приказка, че една кола не се плаши от километри, а се плаши от калпав шофьор. Пушенето при дизела до голяма степен може да се намали като се почиства редовно ЕГР или директно се затапи.,
П.П. Не е нормално за мен марка като БМВ да допуска толкова често да се трошат дизелите и, това по би подхождало на марки като фиат, опел и т.н. други от ниския клас.

Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
madpetio написа:Абе тия западняци пак излязоха много тъпи дееба, защо изобщо ги произвеждат тия скапани дизели![]()
аз пък от 2008ма само дизели карам,що не знам за шайби, за дюзи,за помпи,за турбота май "повредата" е у вашия телевизор![]()
Верно на две от мпс-тата сменям демферни съединители за по 1000лв,но на първите 3000км инвестицията ми е изплатена...
п.с. Са ще кажете колко км минаваш ами 2010г - 200000, 2011 - 250000, 2012 150000,2013 до сега тази ми е слаба 50000
карам ги по две години и ги продавам...
Не са толкова тъпи, но и не ги придобиват на 12 годинишна възраст (по-заможните или на 14-тина средното ниво българи):yes:
ПС - и твоя профил се различава "малко" от обсъжданите тук експлоатационни схеми на повечето потребители

- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Е, трошат се ама са на по 400-500 хиляди. Фиата като направи толкова... 


- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Nickelback написа:Майкооо, плашИм сеКакви са тия цени по дизелите, бре колеги? Недай си боже човек да реши, да ремапва по-сериозно
После ме питат "що М5?"
![]()
Злато ли има в тия дюзи и помпи, или джуджетата на Дядо Коледа са на надница по сервизите да ги ремонтират![]()
Защо ли ми се струва, че цените на ремонтите и консумативите са изкуствено надути в пъти
![]()
Признавам си, лаик съм на тема дизели, само знам, че на Паджо трябва да му сипвам нафта![]()
Недей така, че на М5 като се разчука ваноса и оставяш пари като за два 3.0д втора ръка

По темата, дизел се кара когато искаш икономия, тоест минаваш повечко километри на година.
Има и друго нещо 3.0д е малко тегаво да го караш в града с автомат на къси разтояния, ама ако го сравниш със същата кола 3.0и автомат в града и разликата лъсва, едното плющи 12 на сто другото 16-17, зимата дизела вдига разхода с 0.5-1л. а бензина може и 3 да го вдигне спокойно.
Така, че както и да го гледате дизела си е по икономичен, раликата обаче не се усеща ако го караш по 1км. на ден, и в събота до кафето

Колко па да е капризен тоя комън рел всъщност?
Гледам има доволно Е39ки на по 800-900к км.
А колко такива бензинови има без да им е отварян мотора?
Особенно по новите доста често имат проблем с разход на масло в големи количества.
Така, че монетата винаги има две страни, бензина си е бензин, дизела си е дизел, едното е за икономия на средства, другото е да ти доставя повече удоволствие.

- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
От опит, ако караш до 20 000 км/година горе-долу не се изплаща да поддържаш стар дизел. Нагоре зависи дали си късметлия да попаднеш на добра кола, но има смисъл. Пеца, ти с тоя километраж не си представителна извадка, а що се отнася до западняците - те си купуват дизелите от магазина,не от Горубляне и ни ги продават "изгодно" точно когато станат проблемни.
Never mistake motion for action...
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
vld написа:Nickelback написа:Майкооо, плашИм сеКакви са тия цени по дизелите, бре колеги? Недай си боже човек да реши, да ремапва по-сериозно
После ме питат "що М5?"
![]()
Злато ли има в тия дюзи и помпи, или джуджетата на Дядо Коледа са на надница по сервизите да ги ремонтират![]()
Защо ли ми се струва, че цените на ремонтите и консумативите са изкуствено надути в пъти
![]()
Признавам си, лаик съм на тема дизели, само знам, че на Паджо трябва да му сипвам нафта![]()
Недей така, че на М5 като се разчука ваноса и оставяш пари като за два 3.0д втора ръка![]()
...
8к двата, какво му плащаш


Аз пак да питам - реални ли са според вас цените по ремонтите на дизеловите възли или така си плащаме от немай къде...?
Sent from my Dynavin using Tapatalk 4
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Nickelback написа:vld написа:Nickelback написа:Майкооо, плашИм сеКакви са тия цени по дизелите, бре колеги? Недай си боже човек да реши, да ремапва по-сериозно
После ме питат "що М5?"
![]()
Злато ли има в тия дюзи и помпи, или джуджетата на Дядо Коледа са на надница по сервизите да ги ремонтират![]()
Защо ли ми се струва, че цените на ремонтите и консумативите са изкуствено надути в пъти
![]()
Признавам си, лаик съм на тема дизели, само знам, че на Паджо трябва да му сипвам нафта![]()
Недей така, че на М5 като се разчука ваноса и оставяш пари като за два 3.0д втора ръка![]()
...
8к двата, какво му плащашВсеки си носи кръста
Аз пак да питам - реални ли са според вас цените по ремонтите на дизеловите възли или така си плащаме от немай къде...?
Sent from my Dynavin using Tapatalk 4
Реални са що да не са реални, като се има в предвид на какви километри се налагат ремонтите са си напълно реални.
KUM4o написа:steeN написа:Дизелите, които караш, БМВ ли са обаче
Е**хти и премиум марката щом се троши като китайски боклук, а някакви италиянски кенефи като моето фиат стило карат по 200к само с консумативи... Има една приказка, че една кола не се плаши от километри, а се плаши от калпав шофьор. Пушенето при дизела до голяма степен може да се намали като се почиства редовно ЕГР или директно се затапи.,
П.П. Не е нормално за мен марка като БМВ да допуска толкова често да се трошат дизелите и, това по би подхождало на марки като фиат, опел и т.н. други от ниския клас.
Колега в жестока заблуда си ако мислиш че някакъв фиат или опел може да понесе натоварването на което и да е БМВ, няма такъв вариант!
Твоето стило ако го кара някой като мен дето си радава цялата газ на колата постоянно за щящо и нещяло, надали ще изкара и 100км. без да роди, а за окачването му да не говориме, имал съм фиат и ме се еб@ бойната слава от смяна на окачване....
Да не говориме, че е съвсем друг клас автомобил и едва ли може да се сравнява дори с първа серия....
Имайте в предвид, че повечето хора с които обенят опит определено не си признават какви са им разходите по автомобилите и колко често киснат по сервизите.
Да не подхващаме темата за вагеновите дизели дето няма кой да ги бие по дефектирали дюзи датчици, датчичета, дросели дебитомери и все неща със супер народни цени

Последна промяна vld на 23 Юли 2013, 11:11, променена общо 1 път

- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Не бе просто ми е интересно, ако някой се занимавал да каже каква е ядрената физика в една помпа и дали за рециклирането ходи много уран 235, това се чудя...
Sent from my Dynavin using Tapatalk 4
Sent from my Dynavin using Tapatalk 4
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Nickelback написа:Не бе просто ми е интересно, ако някой се занимавал да каже каква е ядрената физика в една помпа и дали за рециклирането ходи много уран 235, това се чудя...
Sent from my Dynavin using Tapatalk 4
Няма нищо сложно, аз се занимавах, голяма част от сумите са огромна надценка, защото клиентите неразбират, това за по старите не комън рел мотори, а на комън релите помпата не е проблемна, или поне ако здаде багажа, ще е след като се е разпаднала колата.
Там по често има грижа с дюзи, поради лошото качество на горивото у нас, но ако не правиш някакви бъркочи в резервоара не бих казал, че е често.
Като пример мога да даме Е90 320д 2005г. която е изкарана от камор и е карана само в България, вече е на 300 000км. редовно се обслужва както е предписано на 30к. се сменяват консумативите и колата си върви без абсолютно никакви грижи.
Парите за части и ремонти на тази кола, не надхвърлят 5000лв. след гаранционното обслужване, което беше 2г. след това са сменявани няколко пъти дискове и накладки носач , биалетки отпред и озад, и предни амортесьори и до там, нито маховик се е предал, нито демферна шайба нито турбо.
Салона е като нов, ако го сравниш с Е90ките по обявите ще се хванеш за главата

Дето са на по 150к и нямат едно непротрито детайлче по корите и по централната конзола....
И по мотора не е пипано нищо, сложихме и един КН филтър, но се оказа, че зацапва много дебитомера, и пак почнахме да слагаме оригинален консуматив.

- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
що така ги изтъркват тия салони в чужбина не мога да разбера 


Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
K_Ilkov написа:що така ги изтъркват тия салони в чужбина не мога да разбера
Вероятно вместо да ги карат седят вътре и се чудят в коя врата да се подпират и с кое копче да си играят


- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Leon написа: Пеца, ти с тоя километраж не си представителна извадка, а що се отнася до западняците - те си купуват дизелите от магазина,не от Горубляне и ни ги продават "изгодно" точно когато станат проблемни.
Аз също си купувам стари дизели като повечето тук...Да вярно не ги купувам от Горубляне - доста пъти и вас ви съветвам в същото ,но това че не ме слушате си е ваш проблем!
Ето ако някой дойде и види в какъв вид съм си купил поредния работен КОН в 99.99% никой от вас няма да го купи,щото салона е мръсен не е изпран като на Горубляне,има закъсано на подлакътника,забележки по боята на 3 детайла да ама е на РЕАЛНИ 240000к - знам го това много добре щото точно хора от тук им предлагам коли в това състояние,и те тръгнали да търсят на по-малко километри

Ехооооо каде ще намериш 320д на 10г или над 10г на под 200000км? Само в приказките за 1001 нощ


После елементарно как една кола на 4-5години в мобиле.де е по-скъпа от мобиле.БГ на "същите" километри?

Не искам да участвам в спора бензин/дизел - всичко опира за какво ти трябва колата,за какво се ползва,как се кара и много други фактори....
При мен случая е следния не намерих бензинова кола с 300-350Nm да харчи 6-7л на 100км с 2000кг отзад

На трета кола минала общо над 500000км всяка да не сменям шарнир,а биалетки за 50лв двете на всеки 30 000 признавам.
А да и не е БМВ да защото просто БМВ не произвеждат такъв тип автомобил...БМВ си купувам да си возя дебелия гъз и не мрънкам!
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Nickelback написа:Аз пак да питам - реални ли са според вас цените по ремонтите на дизеловите възли или така си плащаме от немай къде...?
Sent from my Dynavin using Tapatalk 4
Според мен много. Затова и написах преди - "ако сам си я правиш и сам си доставяш частите отвън нещата изглеждат доста инак".
Цените за рециклиране или нови части всеки може лесно да провери и сравни, аз съм ги дал.
На въпроса "защо?" не мога да ти отговоря. Може би е "защото има кой да плаща".
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
vld написа:Имайте в предвид, че повечето хора с които обенят опит определено не си признават какви са им разходите по автомобилите и колко често киснат по сервизите.
Повече ме кефи "нищо не сменям, само сипвам и карам"








Дизел само нов и то за много километри. 10-15 годишен дизел - абсурд. Тези части по 800, 1200лв. и т.н.... ги сметнете в гориво колко са. За под 30 000км годишно е просто абсурдно за мен да се говори за дизел. При Е39 примерно разликата бензинова/нафтова помпа е около 1000лв. (взависимост каква марка се взима). С уточнението, че бензина е зле, ама нафтата е още по-зле и се разваля по-често. Ако си късметлия и изгърми при теб... тея 1000лв. са към 400 литра гориво. Една смяна на масло дори излиза значително по-скъпо при дизела. Баща ми и той искаше Е39-ката да е дизел, че "един негов приятел има", но като му се споменаха няколко цени... и сега си кара бензинчето. До морето каза 7,6-7,8 някъде с климатика на 140км/ч

Интересното е и че при покупката на нов дизел, разликата при сравнително еднаква мощност дизел/бензин е няколко хиляди. Тук се връщаме на теорията 10 годишен дизел на 150 000 километра






- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Ivo_Borisov написа:Е, трошат се ама са на по 400-500 хиляди. Фиата като направи толкова...
Що бре на приятел Е38цата 730д е на 950-хиляди без ремонт + ремап..

П.П Авторе,извинявай но тази Е39ка е отвратителна и те разбирам до някъде защо си недоволен... Пишеш че си гледал Е60,значи си имал възможност да си вземеш,а в крайна сметка си взел Е39 гола като пушка с М51.... Не разбирам къде е логиката??? Казвал съм го много пъти казвам го и сега BMW дизел е перфектна комбинация но всичко читаво и хубаво си струва пари!!!
Умирам от кеф когато някой ми каже "Батееее ми то като твойта кола има за по 5-6 хиляди лева"

Верно има но единствената приликата е че и двете са Е39ки.....


https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Veselin Milev