Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентусиаст
Модератор: Общи модератори
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
madpetio написа:... трябва да го регулирам на 178000 и да сте доволни богато...
те щото повечето са регулирани

за тва се движат само гробове,
а после като се почне и с подръжката БГ стайл гледай кво става

ама то всичко е понеже сме по далаверите


Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Почвам да си мисля, че съм някакво изключение от общия кюп, какви са тия дюзи, маховици, турбота и т.н.? И да говоря за себе си, а не по принцип, понеже не вярвам че може да се изведе принцип от нещастието на няколко човека, а именно, дизелът се чупи и не става, частите са му скъпи. Взех си колата на 214 000 км (не се подписвам под това ест.) от Германия, от един сърбин, сега е 311 000 км. Не съм сменял нито дюзи, нито маховик, нито турбо съм правил, нищо от това, за което се говори в тази тема а и в много други теми по отношение на дизела и страшните цени свързани с това. Смятам, че дадените пари за амортисьори, масла, дискове, накладки, са неизбежна част от обслужването независимо от мотора, дизел или бензин. За сметка на икономисаните пари от дюзи, маховик, турбо и други сложни и скъпи ремонти, реших да се обзаведа с DSP, MK4 ... ей такива работи. И единственото, което ме терзае е, че нафтата стана безумни пари, а не че мотора ми ей сега ще се счупи или ако не сега, утре непременно.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Elesar74 написа:Почвам да си мисля, че съм някакво изключение от общия кюп, какви са тия дюзи, маховици, турбота и т.н.? И да говоря за себе си, а не по принцип, понеже не вярвам че може да се изведе принцип от нещастието на няколко човека, а именно, дизелът се чупи и не става, частите са му скъпи. Взех си колата на 214 000 км (не се подписвам под това ест.) от Германия, от един сърбин, сега е 311 000 км. Не съм сменял нито дюзи, нито маховик, нито турбо съм правил, нищо от това, за което се говори в тази тема а и в много други теми по отношение на дизела и страшните цени свързани с това. Смятам, че дадените пари за амортисьори, масла, дискове, накладки, са неизбежна част от обслужването независимо от мотора, дизел или бензин. За сметка на икономисаните пари от дюзи, маховик, турбо и други сложни и скъпи ремонти, реших да се обзаведа с DSP, MK4 ... ей такива работи. И единственото, което ме терзае е, че нафтата стана безумни пари, а не че мотора ми ей сега ще се счупи или ако не сега, утре непременно.
да де,това е ясно че е чук,ама я малко я настъпи да си хвърли гумите 5-6 пъти,удари я на прекъсвач и да видиш дали турбината и още една торба сложни и скъпи чаркове няма да се покажат.
Според мен,дизела е за хора дето карат спокойно (като мен) и ако вдигат скорости го правят плавно и без някакви напъвания,некое "рейсърче" като набоде педала на газта и горе долу само бензин може да издържи на тоя напън.
Иначе и аз се двоумя ,ама само в частта по-евтино,дали на бензин с някаква добра газова уредба или дизел...
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Мойто Е39 вече 115хиляди го карам на пожар и нищо му няма...
П.П Преди време сменях турбо но заради блокирала геометрия не за друго... Явно много хора нямат представа М57 какво куче е...
Това не важи разбира се за коли карани с масло от кауфланф,нафта от пешо и вода от кранево.
П.П Преди време сменях турбо но заради блокирала геометрия не за друго... Явно много хора нямат представа М57 какво куче е...

Това не важи разбира се за коли карани с масло от кауфланф,нафта от пешо и вода от кранево.


https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
boksioraE39 написа:Мойто Е39 вече 115хиляди го карам на пожар и нищо му няма...
П.П Преди време сменях турбо но заради блокирала геометрия не за друго... Явно много хора нямат представа М57 какво куче е...![]()
Това не важи разбира се за коли карани с масло от кауфланф,нафта от пешо и вода от кранево.


- MonsteR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 360
- Регистриран на: 9.12.2011
- Мечтае да кара: SR-71 Blackbird
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Усещам че привържениците на бенца надделяват
... Но истината е една... тук идват най големите дробове и бензин и дизел... и поради простата причина че дизелите са смазани от каране преди да дойдат тук, а бензините доста по малко са карани, по малко и се чупят. Аз мога да споделя че до сега само 1 кола съм имал дизелова -3л. и единствения проблем който съм имал се нарича разход... само иска да и сипвам хаха
Сега колегата който разправяше за прекъсвач и хвърлени гуми... ела да ти покажа как върви... без да ходи в прекъсвач.. Предната ми кола беше бензин 2 литра... е няма такова смотано добиче... само където основен ремонт не съм и правил на двигателя... всичко му смених (налял съм за ремонти повече пари от колкото струваше колата)... А как харчеше бензинаааа леле... сега нещата ми изглеждат направо невероятни... Ако не се газифицира една бензинова кола, дизела винаги е по икономичен... а качването на малка бомба в багажника, зад главите на децата ми хич не ми изглежда разумно решение... било то и доста икономично... Сега всеки сам решава какво да кара, генерално моите изводи са, че и двете имат предимства и недостатъци, но тягата на дизела е неописуем фън. Не съм карал турбинирана бензинова кола и не мога да кажа как е.
Дизел + икономичен, с висок торк - по скъпа евентуална поддръжка - шумен
Бензин + по евтина подръжка, тих - много по жаден двигател при същите параметри като дизеловия, нисък въртящ момент. /газта не я разглеждаме/


Дизел + икономичен, с висок торк - по скъпа евентуална поддръжка - шумен
Бензин + по евтина подръжка, тих - много по жаден двигател при същите параметри като дизеловия, нисък въртящ момент. /газта не я разглеждаме/

- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
А този огромен торк за колко оборота го имаш?
1000-1500?
Достатъчен е да изпревари...едно превозно средство или тир, ама за повече идва нова предавка, че докато пак опъне с всичкия торк...и към 4000 оборота умира като асматик. Уж много въздух с тези чипове, мипове, чепове, а пак не стига.

Достатъчен е да изпревари...едно превозно средство или тир, ама за повече идва нова предавка, че докато пак опъне с всичкия торк...и към 4000 оборота умира като асматик. Уж много въздух с тези чипове, мипове, чепове, а пак не стига.

In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- Демирев
- ентусиаст
-
- Мнения: 934
- Регистриран на: 26.08.2008
- Местоположение: Евксиноград
- Пол: Мъж
- Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Истината е една. Има си и бензинови и дизелови модели доставящи кеф - М 550 Д или 550 бензин с Х драйв имат излишък от всичко и тяга и мощ предостатъчно.
Само дето не са за хора бачкащи на заплата за българска фирма.
Само дето не са за хора бачкащи на заплата за българска фирма.
Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Дизелчето си е екстра, друго си е да те ритне турбинката.
Моето Е46 го взех на 160 хил.км., сега съм на 211 и съм нямал никакви проблеми. Сменял съм части по окачването - две биалетки и тампони на носачите, но по двигателя не съм пипал абсолютно нищо. Следващата пак ще е дизел, обаче със сигурност 6-цилиндров, понеже това тракане и вибрации на 4-цилиндровите са си дразнещи. 


- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Изчетох един роман, за да разбера че на газ е по-евтино от на бензин
И къде го внимание към детайла в Е34 дето го няма в Е39
Аз си помислих, че ще се говори за респонс , за връзка шофьор-машина, за лаг , рев на мотор срещу тракане , кефа сутрин да като запалиш да боботи и все такива малки удоволствия , които някои карат хората да правят ирационалния избор на бензинов мотор ...

И къде го внимание към детайла в Е34 дето го няма в Е39

Аз си помислих, че ще се говори за респонс , за връзка шофьор-машина, за лаг , рев на мотор срещу тракане , кефа сутрин да като запалиш да боботи и все такива малки удоволствия , които някои карат хората да правят ирационалния избор на бензинов мотор ...
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
BMW Power ACM написа:А този огромен торк за колко оборота го имаш?1000-1500?
:
Не забравяй, че при дизела скоростите са по-дълги от на бензина и торка го имаш в много по-голяма област от колкото при бензина. Не забравяй също, че не сваляш предавка и не си близо до червеното като тръгнеш да изпреварваш. Аз бързо изпреварване спокойно мога да го започна от 2000об./мин. без да се дави като асматик, а се изтрелва като стрела, защото точно на 2к оборота има пълния си торк от 300Нм. А за бмв дизел да не говорим, че там нещата са още по-добре.

- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
KUM4o написа:BMW Power ACM написа:А този огромен торк за колко оборота го имаш?1000-1500?
:
Не забравяй, че при дизела скоростите са по-дълги от на бензина и торка го имаш в много по-голяма област от колкото при бензина.
1-ва 40, 2-ра 80, 3-та 120 ... масово. Изключително дълги са

Последна промяна In_Memoriam на 23 Юли 2013, 21:57, променена общо 2 пъти

- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
KUM4o написа:BMW Power ACM написа:А този огромен торк за колко оборота го имаш?1000-1500?
:
Не забравяй, че при дизела скоростите са по-дълги от на бензина и торка го имаш в много по-голяма област от колкото при бензина. Не забравяй също, че не сваляш предавка и не си близо до червеното като тръгнеш да изпреварваш. Аз бързо изпреварване спокойно мога да го започна от 2000об./мин. без да се дави като асматик, а се изтрелва като стрела, защото точно на 2к оборота има пълния си торк от 300Нм. А за бмв дизел да не говорим, че там нещата са още по-добре.
Дълги викаш? Изстрелва се? По-скоро е като трактор, в смисъл, че има голяма сила, но трябва бая скорости да изрежда за да я има все тази сила.
Дизела наистина някой го рита отзад, ама за секунда и после край. Толкова е наистина - секунда. След това омалява и се питаш къде отиде мощността. А, забравих, като сложиш друга предавка и пак идва, ама пак за секунда.
А при бензина знаеш ли как става? Биеш една или две надолу, чува се едно страхотно "боуууу" и с тази една предавка изпреварваш тор с няколко коли, че имаш и за още. Евентуално след това може да превключиш. Мощността се разгръща плавно, ама я има в голям диапазон от обороти. Щом дизела ти се струва, че има кик в голям диапазон, то за бензина би трябвало да ти се стори, че е безкраен.

In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1670
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Aре вееее... говорите така щото ви яд, че ви е скъп бензин... не карате на газ и нЕмате пари за дизелова бегачка... кисело ви е гроздето. Ся ше ви шамаросат с Ауди с ЛеМан какво прави с бензиновите спрели коли.
Темата май се поизчерпи и преминаваме вече лееееко (и аз) в отпускарско настроение.



Темата май се поизчерпи и преминаваме вече лееееко (и аз) в отпускарско настроение.
- MonsteR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 360
- Регистриран на: 9.12.2011
- Мечтае да кара: SR-71 Blackbird
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Абе алф, земи се събуди бе. Кво говориш, ти карал ли си мощен дизел... тва е като самолет. А бензин със същите параметри найш че прави водовъртеж в резорвара ... Е може да му сложиш газчица of course... 


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани