Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентусиаст

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

старши СПАМ ентусиаст
Аватар
Мнения: 2264
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 чат-пат
Мечтае да кара: варел
Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40

Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус

Мнение от K_Ilkov » 23 Юли 2013, 13:54

madpetio написа:... трябва да го регулирам на 178000 и да сте доволни богато...

те щото повечето са регулирани :mhihi:
за тва се движат само гробове,
а после като се почне и с подръжката БГ стайл гледай кво става :mrgreen:

ама то всичко е понеже сме по далаверите :yes:
Изображение

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.

...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.

Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус

Мнение от Elesar74 » 23 Юли 2013, 16:34

Почвам да си мисля, че съм някакво изключение от общия кюп, какви са тия дюзи, маховици, турбота и т.н.? И да говоря за себе си, а не по принцип, понеже не вярвам че може да се изведе принцип от нещастието на няколко човека, а именно, дизелът се чупи и не става, частите са му скъпи. Взех си колата на 214 000 км (не се подписвам под това ест.) от Германия, от един сърбин, сега е 311 000 км. Не съм сменял нито дюзи, нито маховик, нито турбо съм правил, нищо от това, за което се говори в тази тема а и в много други теми по отношение на дизела и страшните цени свързани с това. Смятам, че дадените пари за амортисьори, масла, дискове, накладки, са неизбежна част от обслужването независимо от мотора, дизел или бензин. За сметка на икономисаните пари от дюзи, маховик, турбо и други сложни и скъпи ремонти, реших да се обзаведа с DSP, MK4 ... ей такива работи. И единственото, което ме терзае е, че нафтата стана безумни пари, а не че мотора ми ей сега ще се счупи или ако не сега, утре непременно.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1627
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: София/Пловдив
Пол: Мъж
Кара: F
Мечтае да кара: Самолет

Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус

Мнение от Е.Димитров » 23 Юли 2013, 16:40

Elesar74 написа:Почвам да си мисля, че съм някакво изключение от общия кюп, какви са тия дюзи, маховици, турбота и т.н.? И да говоря за себе си, а не по принцип, понеже не вярвам че може да се изведе принцип от нещастието на няколко човека, а именно, дизелът се чупи и не става, частите са му скъпи. Взех си колата на 214 000 км (не се подписвам под това ест.) от Германия, от един сърбин, сега е 311 000 км. Не съм сменял нито дюзи, нито маховик, нито турбо съм правил, нищо от това, за което се говори в тази тема а и в много други теми по отношение на дизела и страшните цени свързани с това. Смятам, че дадените пари за амортисьори, масла, дискове, накладки, са неизбежна част от обслужването независимо от мотора, дизел или бензин. За сметка на икономисаните пари от дюзи, маховик, турбо и други сложни и скъпи ремонти, реших да се обзаведа с DSP, MK4 ... ей такива работи. И единственото, което ме терзае е, че нафтата стана безумни пари, а не че мотора ми ей сега ще се счупи или ако не сега, утре непременно.

да де,това е ясно че е чук,ама я малко я настъпи да си хвърли гумите 5-6 пъти,удари я на прекъсвач и да видиш дали турбината и още една торба сложни и скъпи чаркове няма да се покажат.
Според мен,дизела е за хора дето карат спокойно (като мен) и ако вдигат скорости го правят плавно и без някакви напъвания,некое "рейсърче" като набоде педала на газта и горе долу само бензин може да издържи на тоя напън.
Иначе и аз се двоумя ,ама само в частта по-евтино,дали на бензин с някаква добра газова уредба или дизел...

кандидат дрифтър
Аватар
Мнения: 1508
Регистриран на: 18.12.2009
Местоположение: София/Белград
Пол: Мъж
Кара: 535d M-sport
Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..

Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус

Мнение от boksioraE39 » 23 Юли 2013, 16:46

Мойто Е39 вече 115хиляди го карам на пожар и нищо му няма...
П.П Преди време сменях турбо но заради блокирала геометрия не за друго... Явно много хора нямат представа М57 какво куче е... :mhihi:
Това не важи разбира се за коли карани с масло от кауфланф,нафта от пешо и вода от кранево. ;)
Изображение
https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус

Мнение от vld » 23 Юли 2013, 17:23

boksioraE39 написа:Мойто Е39 вече 115хиляди го карам на пожар и нищо му няма...
П.П Преди време сменях турбо но заради блокирала геометрия не за друго... Явно много хора нямат представа М57 какво куче е... :mhihi:
Това не важи разбира се за коли карани с масло от кауфланф,нафта от пешо и вода от кранево. ;)

:yes:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 360
Регистриран на: 9.12.2011
Мечтае да кара: SR-71 Blackbird

Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус

Мнение от MonsteR » 23 Юли 2013, 18:50

Усещам че привържениците на бенца надделяват :)... Но истината е една... тук идват най големите дробове и бензин и дизел... и поради простата причина че дизелите са смазани от каране преди да дойдат тук, а бензините доста по малко са карани, по малко и се чупят. Аз мога да споделя че до сега само 1 кола съм имал дизелова -3л. и единствения проблем който съм имал се нарича разход... само иска да и сипвам хаха :mhihi: Сега колегата който разправяше за прекъсвач и хвърлени гуми... ела да ти покажа как върви... без да ходи в прекъсвач.. Предната ми кола беше бензин 2 литра... е няма такова смотано добиче... само където основен ремонт не съм и правил на двигателя... всичко му смених (налял съм за ремонти повече пари от колкото струваше колата)... А как харчеше бензинаааа леле... сега нещата ми изглеждат направо невероятни... Ако не се газифицира една бензинова кола, дизела винаги е по икономичен... а качването на малка бомба в багажника, зад главите на децата ми хич не ми изглежда разумно решение... било то и доста икономично... Сега всеки сам решава какво да кара, генерално моите изводи са, че и двете имат предимства и недостатъци, но тягата на дизела е неописуем фън. Не съм карал турбинирана бензинова кола и не мога да кажа как е.

Дизел + икономичен, с висок торк - по скъпа евентуална поддръжка - шумен
Бензин + по евтина подръжка, тих - много по жаден двигател при същите параметри като дизеловия, нисък въртящ момент. /газта не я разглеждаме/
Изображение

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1895
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата
Пол: Мъж
Кара: Кон
Мечтае да кара: Сърф
Детайли за колата: Немски кон

Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус

Мнение от Top Gun Maverick » 23 Юли 2013, 20:17

А този огромен торк за колко оборота го имаш? :mhihi: 1000-1500?
Достатъчен е да изпревари...едно превозно средство или тир, ама за повече идва нова предавка, че докато пак опъне с всичкия торк...и към 4000 оборота умира като асматик. Уж много въздух с тези чипове, мипове, чепове, а пак не стига. :dunno:
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач. :mhihi:
I feel the need, the need for speed.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 934
Регистриран на: 26.08.2008
Местоположение: Евксиноград
Пол: Мъж
Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3

Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус

Мнение от Демирев » 23 Юли 2013, 20:41

Истината е една. Има си и бензинови и дизелови модели доставящи кеф - М 550 Д или 550 бензин с Х драйв имат излишък от всичко и тяга и мощ предостатъчно.
Само дето не са за хора бачкащи на заплата за българска фирма.
Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 701
Регистриран на: 21.11.2008

Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус

Мнение от dimodi » 23 Юли 2013, 20:50

Дизелчето си е екстра, друго си е да те ритне турбинката. :D Моето Е46 го взех на 160 хил.км., сега съм на 211 и съм нямал никакви проблеми. Сменял съм части по окачването - две биалетки и тампони на носачите, но по двигателя не съм пипал абсолютно нищо. Следващата пак ще е дизел, обаче със сигурност 6-цилиндров, понеже това тракане и вибрации на 4-цилиндровите са си дразнещи. :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус

Мнение от acho.rs » 23 Юли 2013, 20:58

Изчетох един роман, за да разбера че на газ е по-евтино от на бензин :kuku:
И къде го внимание към детайла в Е34 дето го няма в Е39 :shock:
Аз си помислих, че ще се говори за респонс , за връзка шофьор-машина, за лаг , рев на мотор срещу тракане , кефа сутрин да като запалиш да боботи и все такива малки удоволствия , които някои карат хората да правят ирационалния избор на бензинов мотор ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 329
Регистриран на: 24.08.2008
Местоположение: Мездра
Пол: Мъж

Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус

Мнение от KUM4o » 23 Юли 2013, 21:39

BMW Power ACM написа:А този огромен торк за колко оборота го имаш? :mhihi: 1000-1500?
:

Не забравяй, че при дизела скоростите са по-дълги от на бензина и торка го имаш в много по-голяма област от колкото при бензина. Не забравяй също, че не сваляш предавка и не си близо до червеното като тръгнеш да изпреварваш. Аз бързо изпреварване спокойно мога да го започна от 2000об./мин. без да се дави като асматик, а се изтрелва като стрела, защото точно на 2к оборота има пълния си торк от 300Нм. А за бмв дизел да не говорим, че там нещата са още по-добре.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1329
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading

Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус

Мнение от In_Memoriam » 23 Юли 2013, 21:42

KUM4o написа:
BMW Power ACM написа:А този огромен торк за колко оборота го имаш? :mhihi: 1000-1500?
:

Не забравяй, че при дизела скоростите са по-дълги от на бензина и торка го имаш в много по-голяма област от колкото при бензина.


1-ва 40, 2-ра 80, 3-та 120 ... масово. Изключително дълги са :winky: С достатъчно мощен бензин също не сваляш предавка и също така не качваш предавка, защото вече си изпреварил... а на дизелчето са му свършили оборотите посредата на тира.
Последна промяна In_Memoriam на 23 Юли 2013, 21:57, променена общо 2 пъти
Изображение

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1895
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата
Пол: Мъж
Кара: Кон
Мечтае да кара: Сърф
Детайли за колата: Немски кон

Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус

Мнение от Top Gun Maverick » 23 Юли 2013, 21:48

KUM4o написа:
BMW Power ACM написа:А този огромен торк за колко оборота го имаш? :mhihi: 1000-1500?
:

Не забравяй, че при дизела скоростите са по-дълги от на бензина и торка го имаш в много по-голяма област от колкото при бензина. Не забравяй също, че не сваляш предавка и не си близо до червеното като тръгнеш да изпреварваш. Аз бързо изпреварване спокойно мога да го започна от 2000об./мин. без да се дави като асматик, а се изтрелва като стрела, защото точно на 2к оборота има пълния си торк от 300Нм. А за бмв дизел да не говорим, че там нещата са още по-добре.

Дълги викаш? Изстрелва се? По-скоро е като трактор, в смисъл, че има голяма сила, но трябва бая скорости да изрежда за да я има все тази сила.
Дизела наистина някой го рита отзад, ама за секунда и после край. Толкова е наистина - секунда. След това омалява и се питаш къде отиде мощността. А, забравих, като сложиш друга предавка и пак идва, ама пак за секунда.
А при бензина знаеш ли как става? Биеш една или две надолу, чува се едно страхотно "боуууу" и с тази една предавка изпреварваш тор с няколко коли, че имаш и за още. Евентуално след това може да превключиш. Мощността се разгръща плавно, ама я има в голям диапазон от обороти. Щом дизела ти се струва, че има кик в голям диапазон, то за бензина би трябвало да ти се стори, че е безкраен. :mhihi:
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач. :mhihi:
I feel the need, the need for speed.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1670
Регистриран на: 29.06.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 320i
Детайли за колата: e36 coupe

Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус

Мнение от host » 23 Юли 2013, 21:52

Aре вееее... говорите така щото ви яд, че ви е скъп бензин... не карате на газ и нЕмате пари за дизелова бегачка... кисело ви е гроздето. Ся ше ви шамаросат с Ауди с ЛеМан какво прави с бензиновите спрели коли. :clap: :clap: :clap:

Темата май се поизчерпи и преминаваме вече лееееко (и аз) в отпускарско настроение.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 360
Регистриран на: 9.12.2011
Мечтае да кара: SR-71 Blackbird

Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус

Мнение от MonsteR » 23 Юли 2013, 21:58

Абе алф, земи се събуди бе. Кво говориш, ти карал ли си мощен дизел... тва е като самолет. А бензин със същите параметри найш че прави водовъртеж в резорвара ... Е може да му сложиш газчица of course... :mhihi:
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook