Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентусиаст
Модератор: Общи модератори
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
spec-V написа:Да се придържам към темата,или не точно!?
Защо дизел,а не бензин?
Първо всеки има вкус ,стил на каране,изисквания от автомобила итн... казало кучето и ...
Имал съм,карал съм бензинови мпс-та ,а от няколко години се наслаждавам на дизел с достатъчно по-добри характеристики от на доста по мощни бензинови мотори(няма да визирам). Та при 20-тина хил км.годишно пътуване из родните бг подобия на пътища се наслаждавам на 2(два) пъти и отгоре по малък разход,по-добра еластичност при изпреварване и перфектно ускорение в средите от 60-160 км., напълно достатъчни.
Тука гледам много иЕмки се засегнаха в теемите,аз гледам по пътя не ги засичам мн.мн. ,както и др, летящи с по 200-300 км.![]()
90% са с АГУ-то и бутат коппчето,че скъпотия,или свети лампичката нон-стоп инче"Смърт за дизела" ем ок
Като за начало можеш да споделиш какъв е тоя извънземен дизел щом си толкова горд с него


"А дано, ама надали"

Sent from my Dynavin using Tapatalk 4
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- spec-V
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 158
- Регистриран на: 30.05.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F31
- Детайли за колата: ...E36 M50 B20
E36 M52 B20
E39 M57 D25
E46 coupe M57 D30
Е39 M57 D30
E46 coupe M52 B28TU
Е91 N43B20A
E46 coupe M54B30 SMG II
F31 Touring N47D20C
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Е.Димитров написа:spec-V написа:Да се придържам към темата,или не точно!?
Защо дизел,а не бензин?
Първо всеки има вкус ,стил на каране,изисквания от автомобила итн... казало кучето и ...
Имал съм,карал съм бензинови мпс-та ,а от няколко години се наслаждавам на дизел с достатъчно по-добри характеристики от на доста по мощни бензинови мотори(няма да визирам). Та при 20-тина хил км.годишно пътуване из родните бг подобия на пътища се наслаждавам на 2(два) пъти и отгоре по малък разход,по-добра еластичност при изпреварване и перфектно ускорение в средите от 60-160 км., напълно достатъчни.
Тука гледам много иЕмки се засегнаха в теемите,аз гледам по пътя не ги засичам мн.мн. ,както и др, летящи с по 200-300 км.![]()
90% са с АГУ-то и бутат коппчето,че скъпотия,или свети лампичката нон-стоп инче"Смърт за дизела" ем ок
Ми не е точно така...вече,ето,аз карам едно гоУфче 1.4 TSI ,бензинче,турбинка и 122 коня+DSG скоростна кутия и разхода на бензин извън града е 5,в града 7 бензин,обаче как скача само като му боднеш газта,я покажи някой с 1.4 дизел с такива харектеристики и подобен разход....
Мисля ,че темата беше за атмосферен бензинов мотор??
И относно отговора ти: Да няма спор "защо турбо дизел ,като може турбо бензин" !
Модерния тси двг. на фв ,който караш е и с компресор за ниските!
При по нервно каране нe гори 7л./100
- spec-V
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 158
- Регистриран на: 30.05.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F31
- Детайли за колата: ...E36 M50 B20
E36 M52 B20
E39 M57 D25
E46 coupe M57 D30
Е39 M57 D30
E46 coupe M52 B28TU
Е91 N43B20A
E46 coupe M54B30 SMG II
F31 Touring N47D20C
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Nickelback написа:spec-V написа:Да се придържам към темата,или не точно!?
Защо дизел,а не бензин?
Първо всеки има вкус ,стил на каране,изисквания от автомобила итн... казало кучето и ...
Имал съм,карал съм бензинови мпс-та ,а от няколко години се наслаждавам на дизел с достатъчно по-добри характеристики от на доста по мощни бензинови мотори(няма да визирам). Та при 20-тина хил км.годишно пътуване из родните бг подобия на пътища се наслаждавам на 2(два) пъти и отгоре по малък разход,по-добра еластичност при изпреварване и перфектно ускорение в средите от 60-160 км., напълно достатъчни.
Тука гледам много иЕмки се засегнаха в теемите,аз гледам по пътя не ги засичам мн.мн. ,както и др, летящи с по 200-300 км.![]()
90% са с АГУ-то и бутат коппчето,че скъпотия,или свети лампичката нон-стоп инче"Смърт за дизела" ем ок
Като за начало можеш да споделиш какъв е тоя извънземен дизел щом си толкова горд с негоМожеш да споделиш и за "достатъчно по-добрите му характеристики", а не да почесваш езика
![]()
"А дано, ама надали"
Sent from my Dynavin using Tapatalk 4
Като начало,никъде не споменавам ,че е извънземен !
Сравнение няма да направя конкретно защото ще се разрази

1900-2000 куб. печка ->2000 куб. 6-цил. двг.бенз.
А на "А дано, ама надали"
споменал съм ги в предното мнение!
Повече динамика!
Повече НЮтони!
Елестачност!
Икономия на гориво!
А в конкретния случай ДОРИ и повече вървене във скалата на километража от-ДО!
Замервано е за това говоря а не ЧЕША езика!
Със здраве! ТОВА Е ЛИЧНО МНЕНИЕ!


- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
spec-V написа:Е.Димитров написа:spec-V написа:Да се придържам към темата,или не точно!?
Защо дизел,а не бензин?
Първо всеки има вкус ,стил на каране,изисквания от автомобила итн... казало кучето и ...
Имал съм,карал съм бензинови мпс-та ,а от няколко години се наслаждавам на дизел с достатъчно по-добри характеристики от на доста по мощни бензинови мотори(няма да визирам). Та при 20-тина хил км.годишно пътуване из родните бг подобия на пътища се наслаждавам на 2(два) пъти и отгоре по малък разход,по-добра еластичност при изпреварване и перфектно ускорение в средите от 60-160 км., напълно достатъчни.
Тука гледам много иЕмки се засегнаха в теемите,аз гледам по пътя не ги засичам мн.мн. ,както и др, летящи с по 200-300 км.![]()
90% са с АГУ-то и бутат коппчето,че скъпотия,или свети лампичката нон-стоп инче"Смърт за дизела" ем ок
Ми не е точно така...вече,ето,аз карам едно гоУфче 1.4 TSI ,бензинче,турбинка и 122 коня+DSG скоростна кутия и разхода на бензин извън града е 5,в града 7 бензин,обаче как скача само като му боднеш газта,я покажи някой с 1.4 дизел с такива харектеристики и подобен разход....
Мисля ,че темата беше за атмосферен бензинов мотор??
И относно отговора ти: Да няма спор "защо турбо дизел ,като може турбо бензин" !
Модерния тси двг. на фв ,който караш е и с компресор за ниските!
При по нервно каране нe гори 7л./100

Няма кола която да не гори при по-нервно каране,тука говорим за нормално каране без трафик и при идеални условия.
Иначе ще ти кажа че примерно в сусурлево ми харчи в града 5 ,ама в софия тоя разход е немислим,толкова е на час.
- Tenata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 664
- Регистриран на: 25.09.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Лястовица с рамка
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Дизела освен икономия друго неможе да ти достави.
Всичката газ 1-ва, 2-ра, 3-та, ще кажеш че отлиташ и като погледнеш километража на 100
Всичката газ 1-ва, 2-ра, 3-та, ще кажеш че отлиташ и като погледнеш километража на 100



на пътя и пред БОГ, всички сме равни!
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Tenata написа:Всичката газ 1-ва, 2-ра, 3-та, ще кажеш че отлиташ и като погледнеш километража на 100

- spec-V
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 158
- Регистриран на: 30.05.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F31
- Детайли за колата: ...E36 M50 B20
E36 M52 B20
E39 M57 D25
E46 coupe M57 D30
Е39 M57 D30
E46 coupe M52 B28TU
Е91 N43B20A
E46 coupe M54B30 SMG II
F31 Touring N47D20C
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Истината е,че може да ги разтягаме до без край .....
Всеки кара това от,което има нужда ,и му доставя малко или много удоволствие!
Дизел или бензин... плюсове и минуси .
Всеки от своята камбанария.
Коли много,марки много,двг.много ВКУСОВЕ също много!

Всеки кара това от,което има нужда ,и му доставя малко или много удоволствие!
Дизел или бензин... плюсове и минуси .
Всеки от своята камбанария.
Коли много,марки много,двг.много ВКУСОВЕ също много!

- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Аз имам приятел с Е34, м20б20. Като почне да набира на първа, слушаш фучи, реве все едно излита самолет, като го погледнеш той с 40
Пък нека оборотомера му е до 8 хил 



- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
In_Memoriam написа:Удоволствието е от думата ТУРБО, а не от думата ДИЗЕЛ.
Колкото и да спорите...

- spec-V
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 158
- Регистриран на: 30.05.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F31
- Детайли за колата: ...E36 M50 B20
E36 M52 B20
E39 M57 D25
E46 coupe M57 D30
Е39 M57 D30
E46 coupe M52 B28TU
Е91 N43B20A
E46 coupe M54B30 SMG II
F31 Touring N47D20C
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Ivo_Borisov написа:Аз имам приятел с Е34, м20б20. Като почне да набира на първа, слушаш фучи, реве все едно излита самолет, като го погледнеш той с 40Пък нека оборотомера му е до 8 хил


- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
spec-V написа:Nickelback написа:spec-V написа:Да се придържам към темата,или не точно!?
Защо дизел,а не бензин?
Първо всеки има вкус ,стил на каране,изисквания от автомобила итн... казало кучето и ...
Имал съм,карал съм бензинови мпс-та ,а от няколко години се наслаждавам на дизел с достатъчно по-добри характеристики от на доста по мощни бензинови мотори(няма да визирам). Та при 20-тина хил км.годишно пътуване из родните бг подобия на пътища се наслаждавам на 2(два) пъти и отгоре по малък разход,по-добра еластичност при изпреварване и перфектно ускорение в средите от 60-160 км., напълно достатъчни.
Тука гледам много иЕмки се засегнаха в теемите,аз гледам по пътя не ги засичам мн.мн. ,както и др, летящи с по 200-300 км.![]()
90% са с АГУ-то и бутат коппчето,че скъпотия,или свети лампичката нон-стоп инче"Смърт за дизела" ем ок
Като за начало можеш да споделиш какъв е тоя извънземен дизел щом си толкова горд с негоМожеш да споделиш и за "достатъчно по-добрите му характеристики", а не да почесваш езика
![]()
"А дано, ама надали"
Sent from my Dynavin using Tapatalk 4
Като начало,никъде не споменавам ,че е извънземен !
Сравнение няма да направя конкретно защото ще се разрази,ще има храна итн...,само леко повърхностно :
1900-2000 куб. печка ->2000 куб. 6-цил. двг.бенз.
А на "А дано, ама надали"
споменал съм ги в предното мнение!
Повече динамика!
Повече НЮтони!
Елестачност!
Икономия на гориво!
А в конкретния случай ДОРИ и повече вървене във скалата на километража от-ДО!
Замервано е за това говоря а не ЧЕША езика!
Със здраве! ТОВА Е ЛИЧНО МНЕНИЕ!![]()
Аз пак не разбрах, за кой мотор/кола става въпрос

Просто, ако благоволиш да кажеш, всеки ще си направи извода колко струва тая печка, няма нужда сравняваш с каквото и да било

Иначе е велик, няма спор


Sent from my Dynavin using Tapatalk 4
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- spec-V
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 158
- Регистриран на: 30.05.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F31
- Детайли за колата: ...E36 M50 B20
E36 M52 B20
E39 M57 D25
E46 coupe M57 D30
Е39 M57 D30
E46 coupe M52 B28TU
Е91 N43B20A
E46 coupe M54B30 SMG II
F31 Touring N47D20C
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Nickelback написа:spec-V написа:Nickelback написа:spec-V написа:Да се придържам към темата,или не точно!?
Защо дизел,а не бензин?
Първо всеки има вкус ,стил на каране,изисквания от автомобила итн... казало кучето и ...
Имал съм,карал съм бензинови мпс-та ,а от няколко години се наслаждавам на дизел с достатъчно по-добри характеристики от на доста по мощни бензинови мотори(няма да визирам). Та при 20-тина хил км.годишно пътуване из родните бг подобия на пътища се наслаждавам на 2(два) пъти и отгоре по малък разход,по-добра еластичност при изпреварване и перфектно ускорение в средите от 60-160 км., напълно достатъчни.
Тука гледам много иЕмки се засегнаха в теемите,аз гледам по пътя не ги засичам мн.мн. ,както и др, летящи с по 200-300 км.![]()
90% са с АГУ-то и бутат коппчето,че скъпотия,или свети лампичката нон-стоп инче"Смърт за дизела" ем ок
Като за начало можеш да споделиш какъв е тоя извънземен дизел щом си толкова горд с негоМожеш да споделиш и за "достатъчно по-добрите му характеристики", а не да почесваш езика
![]()
"А дано, ама надали"
Sent from my Dynavin using Tapatalk 4
Като начало,никъде не споменавам ,че е извънземен !
Сравнение няма да направя конкретно защото ще се разрази,ще има храна итн...,само леко повърхностно :
1900-2000 куб. печка ->2000 куб. 6-цил. двг.бенз.
А на "А дано, ама надали"
споменал съм ги в предното мнение!
Повече динамика!
Повече НЮтони!
Елестачност!
Икономия на гориво!
А в конкретния случай ДОРИ и повече вървене във скалата на километража от-ДО!
Замервано е за това говоря а не ЧЕША езика!
Със здраве! ТОВА Е ЛИЧНО МНЕНИЕ!![]()
Аз пак не разбрах, за кой мотор/кола става въпрос
Просто, ако благоволиш да кажеш, всеки ще си направи извода колко струва тая печка, няма нужда сравняваш с каквото и да било
Иначе е велик, няма спорМного се кефя на изказвания колко било добро, ама кое е добро не е ясно
Sent from my Dynavin using Tapatalk 4
Казах вече,няма да разпалвам сектантските страсти!
Ще засегна друга марка коли и ще стана мазало !
Приемам с две ръце БЕНЗИН за винаги!
Само МИР да има!

- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
По на горе обясних - карах Е46 150к.с дизел и Е60 2,2 бензин/газ 170к.с. С дизеловото минавам 100км с 18лв. С бензиновото ги минавам с 12лв. Наистина дизела се усеща, че върви повече но това е измамно - просто в началото турбината те рита напред, и това е. По каталог и двете коли ги дават до 100км. за едно и също време. Недостатъка на бензина е, че за да получаваш максимума от него трябва да го държиш се във високи обороти. Така че много хора се бъркат, че дизела повече върви - всичко идва от рязкото дърпане от турбината, но това е кратко за момента и това е. Друг е момента, че дизела над 300 000км. вече отива в едни скъпи ремонти.
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Ето това е обективно мнение, а не просто наизуст 
Sent from my Dynavin using Tapatalk 4

Sent from my Dynavin using Tapatalk 4
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Nickelback написа:Sent from my Dynavin using Tapatalk 4





Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани