Често срещани проблеми при Е36
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- BA6IKA
- Потребител
- Мнения: 2
- Регистриран на: 5.07.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 318 e36
- Мечтае да кара: X5 M-power
Re: Често срещани проблеми при Е36
Cvetun написа:
Поредния често срещан проблем!Палчето на бравата!От доста хора чух,че като се изтърка,почва да отчита,че не е затворена вратата и от там проблемите....светват плафони,централното се еб@ва,аларми и т.н.
П.П. В момента ме мъчи това от шофъорската врата и съм подложил хартийка!Мисля с лепило за метал да "запълня/оформя изтърканото" така да се каже и дано стане,защото не ми се сменя.Втора ръка,я има здраво (неизтъркано),я нема.А от дарукар,представям си к`ви цени ше ми кажат за тая простотия.Малък проблем УЖ,но от него идват много бели и човек,който не го знае това,се чуди от къде се случва това и защо.Е ... те !
(ползвам съм снимка на колега)
Колега аз си реших проблема за без пари ! Просто завъртях двете устройства - лявото дойде на мястото на дясното и обратно. Идентични са и като се обърнат износването остава отдолу. Може би след време пак ще почне да прави пачове като се износи пак но за момента не се будя по средата на нощта от ядосаните ми съседи
Луд с мотика
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12780
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Често срещани проблеми при Е36
Всъщност мега скъпата част която е често срещан проблем при 15+ годишните БМВ-та струва точно 64лв. в дарукар.
51218105511
51218105511
- zigo
- младши ентусиаст
- Мнения: 403
- Регистриран на: 31.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 328ci
Re: Често срещани проблеми при Е36
vld написа:Всъщност мега скъпата част която е често срещан проблем при 15+ годишните БМВ-та струва точно 64лв. в дарукар.
51218105511
и по 5-10 лева по моргите
Re: Често срещани проблеми при Е36
Първо здравейте,искам да ви задам един въпрос.Имам BMW-E36,318 is,93-та година,от известно време започна след каране и кратко спиране и пак тръгване да не може да ми поддържа ниските обороти и ми гасне,по някой път се налага да го чакам по 5-10 минути,за да се оправи защото в градско не може да се кара.Какъв може да е проблема според вас?
- muhata84
- Потребител
- Мнения: 1
- Регистриран на: 27.08.2013
- Местоположение: златица
- Пол: Мъж
- Кара: x 6
Re: Често срещани проблеми при Е36
моля да помогнете;преди 1 м. е 36 духна гарнитура на главата и започна да пали трудно на бензин.а на газ пали веднага.смених бензинов филтьр, свещи.чистих дузите ни6т0 не стана. ако мойете помогнете
- HowDouWantit
- младши ентусиаст
- Мнения: 362
- Регистриран на: 28.10.2008
Re: Често срещани проблеми при Е36
muhata84 написа:моля да помогнете;преди 1 м. е 36 духна гарнитура на главата и започна да пали трудно на бензин.а на газ пали веднага.смених бензинов филтьр, свещи.чистих дузите ни6т0 не стана. ако мойете помогнете
Проблема ти не е за тая тема.
Задай си въпроса тук
- davidoff_ss
- Потребител
- Мнения: 20
- Регистриран на: 22.09.2013
- Местоположение: Düsseldorf
- Пол: Мъж
- Кара: 523i Steptronic 1998
- Мечтае да кара: BMW E24
Re: Често срещани проблеми при Е36
Водна помпа препоръчителна смяна на всеки 25000-30000км някои от Вас знаят за какво става въпрос
The Show Must Go On
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Често срещани проблеми при Е36
Това колега не е проблем, а част от поддръжката. Все едно да кажем, че има проблем със спирачките или съединителя, щото се изхабяват
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Често срещани проблеми при Е36
А и 20-30к км е безумен интервал. Това значи на 2-3 смени на маслото да сменяш водна помпа. Слагаш една качествена помпа и едно 50-60к, че и повече не трябва да я мислиш.
- djkita
- младши ентусиаст
- Мнения: 582
- Регистриран на: 27.05.2008
- Местоположение: Пазарджик/Пловдив
- Кара: E36 Coupe & E46 Coupe
Re: Често срещани проблеми при Е36
Водната помпа се мени на минимум 60-80 хиляди километра. Някой хора минават по 25-30хил. км на година, това значи ли че трябва всяка година да сменят водна помпа
- sprqnotdvijenie
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 57
- Регистриран на: 15.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: bmw 318 is
- Мечтае да кара: bmw e 36 m poweer
Re: Често срещани проблеми при Е36
AAF написа:Първо здравейте,искам да ви задам един въпрос.Имам BMW-E36,318 is,93-та година,от известно време започна след каране и кратко спиране и пак тръгване да не може да ми поддържа ниските обороти и ми гасне,по някой път се налага да го чакам по 5-10 минути,за да се оправи защото в градско не може да се кара.Какъв може да е проблема според вас?
Аз имах същия проблем на същото бмв . Смених ламда сондата и се оправи .
- petrashkov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 226
- Регистриран на: 8.09.2008
- Кара: BMW E36 318I
- Мечтае да кара: БТР
Re: Често срещани проблеми при Е36
М43Б18 - Тракане на верига.
Често срещан проблем при колите внесени от Италия. Преди да пристъпите към смяна задължително отидете да ви премерят налягането на маслената помпа.
Обтегача на веригата е хидравличен и при понижено налягане в следствие износване на помпата се чуват шумове от веригата. А всички ние знаем колко обичат в Италия да сменят масло
Едно мерене е 20-30лв а на места и по-малко и може да ви спести доста проблеми
И ако все пак се окаже, че проблема е във веригата сменете целия комплект заедно със зъбните колела. За да не повтаряте упражнението
Често срещан проблем при колите внесени от Италия. Преди да пристъпите към смяна задължително отидете да ви премерят налягането на маслената помпа.
Обтегача на веригата е хидравличен и при понижено налягане в следствие износване на помпата се чуват шумове от веригата. А всички ние знаем колко обичат в Италия да сменят масло
Едно мерене е 20-30лв а на места и по-малко и може да ви спести доста проблеми
И ако все пак се окаже, че проблема е във веригата сменете целия комплект заедно със зъбните колела. За да не повтаряте упражнението
Критика се приема
- meduncho8910
- Потребител
- Мнения: 2
- Регистриран на: 18.01.2014
- Пол: Мъж
Re: Често срещани проблеми при Е36
Незнам дали пиша на правилното място ни моля да не извините ако не е така... Благодаря
Здравейте колеги имам голям проблем с колицата ми Карам БМВ 318 - 1,9 ТДС 90 кончета. Като настъпи зимата колата ми спря да пали.. Сутрин пали ужасно трудно, Проблема ми е докато запали след това пали без проблем колкото и да е студено, в смисъл запаля ли е един път след това пали без никви проблеми ?!?!?! Провериха ми свещите "работят" (уж), няма течове на гориво няма нищо ?? Някой може ли да помогне, Благодаря .
Здравейте колеги имам голям проблем с колицата ми Карам БМВ 318 - 1,9 ТДС 90 кончета. Като настъпи зимата колата ми спря да пали.. Сутрин пали ужасно трудно, Проблема ми е докато запали след това пали без проблем колкото и да е студено, в смисъл запаля ли е един път след това пали без никви проблеми ?!?!?! Провериха ми свещите "работят" (уж), няма течове на гориво няма нищо ?? Някой може ли да помогне, Благодаря .
Re: Често срещани проблеми при Е36
Колеги на купето ми джамовете работят САМО на отворена врата. Отварям на пример шофьорската врата и мога и да качвам и да свалям и двата джама а в момента който я затворя ни приемат ни предават. Друг проблем от скоро е че шофьорската не реагира като я отварям затварям, стъклото си стои все нагоре постоянно.Преди това нямах проблем с палчетата и такива..
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани