Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
nikolae написа:Лично според мене са много пари особено за нов внос.
Според мене за 6 000 - 6 500 можеш да вземеш регистрирана
хубава 20-ка.
Дай някое предложение,Колега.Парите са в джоба,а....

Последна промяна niko74 на 30 Юли 2013, 8:48, променена общо 1 път
- сашето.е46
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 14.03.2013
- Пол: Мъж
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
и аз се чудех какво да си купя, но по-скоро се бях спрял на дизел...и след доста лутане не успях да намеря и едно читаво от всички които гледах, та накрая ми писна и си купих бензин....и не съжалявам!!!!!!! в бг се продават големи дараци и рядко хубави и запазени коли
- Runnaway
-
Е46нтусиаст
-
- Мнения: 1800
- Регистриран на: 2.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M3 E46
- Мечтае да кара: M3 E46
- Детайли за колата: BMW E46 M3 '03 - Carbon Black & Manual Gearbox
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
alioshev написа:player123 написа:alioshev написа:Колеги, дайте мнение за този екземпляр: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=3lti17
Това соларно стъкло да не би да е сменявано? Как ви се струва на вас колата?
Бягай далеч от този мотор 136кс.По-добре си вземи 318 с ГИ
Е какво му е на мотора. Доста хора казват, че е по-добър от 150к.с. Аз вече не знам на кой да вярвам и кой да слушамвсеки ми говори различни неща.
Това ми прилича на притчата за киселото грозде.
Още нещо по темата. Колеги, които искате да си вземете Е46, ще споделя с вас най-големите ми две грешки при избора на автомобил преди 3 години и половина:
1. Никога най-малкият шестак. Върви много по-малко от 325,328, а разликата в разхода е минимална. Лично при мен дилема дали да взема 318 или 320 не е имало, защото за мен 4-цилиндровото BMW не е това, което търсех. Общо взето 4 и 6-цилиндровите мотори нямат НИЩО общо. А и всяко завъртане на ключа в стартера докарваше на лицето ми 24 каратова усмивка в продължение на шест месеца, поне!
2. Никога повече "постна" кола. Моята Е46-ца има 3 екстри -> купе, с мулти волан и ски сак. След като съм се качвал в адски много Е46-ци ще споделя за единствената екстра, която е 100% задължителна като другите са по-скоро незначителни. ЗАДЪЛЖИТЕЛНО: Спортният салон (т. нар. рекаро) е толкова различен, че все едно да сравните комфорта в маратонки Runners и Nike. Дори и да не е кожен самите седалки са уникално удобни. Не бих си взел BMW без такива седалки като дори в момента обмислям да си сложа такива седалки при мен, защото всяко левче ще си заслужава.
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Runnaway написа:1. Никога най-малкият шестак. Върви много по-малко от 325,328, а разликата в разхода е минимална. Лично при мен дилема дали да взема 318 или 320 не е имало, защото за мен 4-цилиндровото BMW не е това, което търсех. Общо взето 4 и 6-цилиндровите мотори нямат НИЩО общо. А и всяко завъртане на ключа в стартера докарваше на лицето ми 24 каратова усмивка в продължение на шест месеца, поне!
2. Никога повече "постна" кола. Моята Е46-ца има 3 екстри -> купе, с мулти волан и ски сак. След като съм се качвал в адски много Е46-ци ще споделя за единствената екстра, която е 100% задължителна като другите са по-скоро незначителни. ЗАДЪЛЖИТЕЛНО: Спортният салон (т. нар. рекаро) е толкова различен, че все едно да сравните комфорта в маратонки Runners и Nike. Дори и да не е кожен самите седалки са уникално удобни. Не бих си взел BMW без такива седалки като дори в момента обмислям да си сложа такива седалки при мен, защото всяко левче ще си заслужава.
+ ксенон (по възможност оригинален) + м-техник окачване (че стоковото е като кокили) + мулти-спортен или ///м волан + подлакътник (1,000%) + падащи задни седалки
Това са от т.н. "задължителни" екстри, които правят живота по-хубав, а и карането!
С ксенона се вижда в пъти по-добре на тъмно за разлика от обикновените рефлекторни фарове.
Спортния волан е много по-удобен, а и автопилота е интуитивен и лесен за употреба.
Окачването е ясно - по-малко накланяне в завоите, по-сигурно и директно шофиране.
Подлакътника е просто задължителен (дори на 330-ските е стандарт).
Падащите задни седалки (на купе стандарт, а на седан поръчка) са много удобни. Аз лично съм ги ползвал десетки пъти - без тях новото рекаро от ЕКОНТ не може да си пренесе човек.


и те така...
при новите коли разликата между малък мотор без екстри и голям такъв със екстри е 10-тки дори 100-ци хиляди левове, но при старите е пренебрежимо малка. За това --> Най-голямото и най-пълно оборудване!
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- alexanderkirow
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 249
- Регистриран на: 20.05.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
мнения за това кабрио ==> http://www.cars.bg/c369613
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Аз ще дам по-безпристрастно мнение от колегите по-горе.
За мен да кажеш, че имаш "купе" като екстра е само по себе си показател, че не се стремиш да помогнеш на хората да си намерят колата, а си налагаш собствените възгледи.
Ето, за мен екстрата е "комби" а "купе" е тотално анти екстра, все едно да си купя колата без двигател, ако някой ми предложи купе. Но това са моите възгледи, които няма смисъл да се казват на новите собственици.
Също така и за волана. Да, тука е прието, че онзи волан, цепнатата спица, както му викате и с какъвто съм и аз реално, е било екстра.
Екстра за кое. Да, изглежда относително красив (вкарваме пак лични възгледи), но е адски неудобен. Много по-удобен волан е онзи с 4-те спици. Иначе пак опираме до гъзарията, към които очевидно се стремят голяма част от потребителите в този форум.
Та личното ми мнение, че една кола трябва да разполага с 3 задължителни екстри - климатик, предни ел. стъкла и централно заключване. Точно тези 3 екстри се използват масово от почти всички потребители всеки ден. За това е важно да ги има.
Примерно подлакътника е хубаво нещо, което ти създава пряко комфорт. И фаровете да са с оригиналния ксенон - създава комфорт и по-малко умора.
От там нататък - че била без М пакет, че била без навигация, че била без хром, че нямало отопление на седалките, че била без сензор за дъжд...
Да, безспорно е, че ако има всичко, всичко на света най-добре, но моля, не си налагайте вашите възгледи над автомобила, който друго колега гледа.
Важното е да се спомене, че примерно няма климатик или нещо от този род, което наистина си е проблем. Или, че цената просто на даден екземпляр е висока за екстрите, които предлага. Това е важно.
А това, че нямало 75" джанти стил 34509 точно и за това колата не си заслужавала, просто за мен е безсмислено да се коментира. Още повече, че всеки ще си каже мнението, спрямо личните усещания.
За това и не случайно по-горе колегата вече се обърква, защото един казва това, друго друго, трети трето....
За мен да кажеш, че имаш "купе" като екстра е само по себе си показател, че не се стремиш да помогнеш на хората да си намерят колата, а си налагаш собствените възгледи.
Ето, за мен екстрата е "комби" а "купе" е тотално анти екстра, все едно да си купя колата без двигател, ако някой ми предложи купе. Но това са моите възгледи, които няма смисъл да се казват на новите собственици.
Също така и за волана. Да, тука е прието, че онзи волан, цепнатата спица, както му викате и с какъвто съм и аз реално, е било екстра.
Екстра за кое. Да, изглежда относително красив (вкарваме пак лични възгледи), но е адски неудобен. Много по-удобен волан е онзи с 4-те спици. Иначе пак опираме до гъзарията, към които очевидно се стремят голяма част от потребителите в този форум.
Та личното ми мнение, че една кола трябва да разполага с 3 задължителни екстри - климатик, предни ел. стъкла и централно заключване. Точно тези 3 екстри се използват масово от почти всички потребители всеки ден. За това е важно да ги има.
Примерно подлакътника е хубаво нещо, което ти създава пряко комфорт. И фаровете да са с оригиналния ксенон - създава комфорт и по-малко умора.
От там нататък - че била без М пакет, че била без навигация, че била без хром, че нямало отопление на седалките, че била без сензор за дъжд...
Да, безспорно е, че ако има всичко, всичко на света най-добре, но моля, не си налагайте вашите възгледи над автомобила, който друго колега гледа.
Важното е да се спомене, че примерно няма климатик или нещо от този род, което наистина си е проблем. Или, че цената просто на даден екземпляр е висока за екстрите, които предлага. Това е важно.
А това, че нямало 75" джанти стил 34509 точно и за това колата не си заслужавала, просто за мен е безсмислено да се коментира. Още повече, че всеки ще си каже мнението, спрямо личните усещания.
За това и не случайно по-горе колегата вече се обърква, защото един казва това, друго друго, трети трето....
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- OkObOkO
- Потребител
-
- Мнения: 25
- Регистриран на: 2.02.2012
- Пол: Мъж
- Кара: 1.9 TDI
- Мечтае да кара: 335d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
player123 написа:alioshev написа:Колеги, дайте мнение за този екземпляр: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=3lti17
Това соларно стъкло да не би да е сменявано? Как ви се струва на вас колата?
Бягай далеч от този мотор 136кс.По-добре си вземи 318 с ГИ
Не знам как да реагирам на коментара ти след като си пуснал тази обява

player123 написа:Здравейте колеги търся двигател 1.8 ис в добро състояниеПо възможност с вързан газов инжекцион ако ли не може и бензинов.Колата ми е закъсала в стара загора но може и да е от други части около софия стара загора.Оферти на ЛС.
5 години карах кола с М47 мотор само с редовна поддръжка и съм сменил само едни четки на динамото и накрая като я продадох беше на 320000

- cHaunepucTa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 361
- Регистриран на: 19.08.2010
- Пол: Мъж
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
beyond написа:http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11373806188026036&f1=details&slink=3m78a7 мнения за това ...
Май е сглобена от няколко коли. Стария мотор с новия фейс, м-пакети, м-емблеми, чудеса, пък била 2003-та...

И струва много пари!

Според мен - търси друго!
ЕДИТ:
Вземи един ВИН на колата, че ми е интересно да я видим!
- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46

- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
JTD написа:Също така и за волана. Да, тука е прието, че онзи волан, цепнатата спица, както му викате и с какъвто съм и аз реално, е било екстра.
Екстра за кое. Да, изглежда относително красив (вкарваме пак лични възгледи), но е адски неудобен. Много по-удобен волан е онзи с 4-те спици. Иначе пак опираме до гъзарията, към които очевидно се стремят голяма част от потребителите в този форум...
тука си много прав. Не е екстра сцепения волан, тъй като единствения волан, който е екстра е М волана ...
Защото е по-дебел и за мен много по-удобен ...
4 спицовия е толкова грозен, че направо не е за коментиране камо ли за гледане

сигурно е пресилено, може и да е гъзария незнам ... ама за мен така стоят нещата
всеки си има глава на раменете да мисли кво и как купува и като чете на какво да вярва


Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
K_Ilkov написа:JTD написа:Също така и за волана. Да, тука е прието, че онзи волан, цепнатата спица, както му викате и с какъвто съм и аз реално, е било екстра.
Екстра за кое. Да, изглежда относително красив (вкарваме пак лични възгледи), но е адски неудобен. Много по-удобен волан е онзи с 4-те спици. Иначе пак опираме до гъзарията, към които очевидно се стремят голяма част от потребителите в този форум...
тука си много прав. Не е екстра сцепения волан, тъй като единствения волан, който е екстра е М волана ...
Защото е по-дебел и за мен много по-удобен ...
4 спицовия е толкова грозен, че направо не е за коментиране камо ли за гледане![]()
сигурно е пресилено, може и да е гъзария незнам ... ама за мен така стоят нещата
всеки си има глава на раменете да мисли кво и как купува и като чете на какво да вярва
Че сцепения лъч е екстра,екстра е...дали си заслужава пред М волана или 4ри лъчев с мулти е друг въпрос..
Много зависи ,как и къде позлваш колата...на мен кола без ски сак,падащи седалки примерно не ми върши много работа....това съм го позвал и ползвам най-много...
С оглед удоволствието от шофирането,ако ще се взима кола само да се возиш - да ни рекаро ни М волани ни дявол..здрав мотор и окачване..
Ако ще се взима от време на време да си начешеш крастата,да усетиш някаква динамика то определено За рекарото,ксенона,спортно окачване,М волан.
Мое мнение,че тези които не са карали с рекаро салона не могат да признаят големите плюсове ,които предлага...удобството е поне х2
Ксенона - е удовослтвие да пътуваш нощем
4ел са си 4ел
Подгрева е голям кеф,особено след цял ден на пистата зимата

А и парктроника - определено за ,но фабричен или ако ще е афтърмаркет то определено качествен,имал съм китайски знам и фабричния разликаа е осезаема...
Та всеки има своите предпочитания ...
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- surfboard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 470
- Регистриран на: 4.04.2011
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: 4.0 TFSI
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Здравейте, искам да си купя е46 330и 231 коня. В тази връзка, имам няколко въпроса, на които ще се радвам да получа отговор.
1. Как се представя през зимата, понеже пътувам често, досега съм карал кола само с предно и не знам дали ще мога да карам със задно. Нужно ли е да търся x-drive?
2. Какъв е разходът на колата при нормално каране? Например 12-14 градско и 8-9 извънградско ще мога ли да постигна? Градското ще е в София, в ненатоварени часове /предимно вечер/, а извънградското - на магистрала с около 130.
3. Скъпо ли е обслужването и колко приблизително излиза
4. Как е като ускорение и вървеж, защото досега към карал 1.8 турбо и искам да се кача на кола, която да върви чувствително повече от старата.
5. Повече ли върви от 330д 204 коня дизел и как се представя в ниските обороти, в които си се кара нормално / до 3000/?
1. Как се представя през зимата, понеже пътувам често, досега съм карал кола само с предно и не знам дали ще мога да карам със задно. Нужно ли е да търся x-drive?
2. Какъв е разходът на колата при нормално каране? Например 12-14 градско и 8-9 извънградско ще мога ли да постигна? Градското ще е в София, в ненатоварени часове /предимно вечер/, а извънградското - на магистрала с около 130.
3. Скъпо ли е обслужването и колко приблизително излиза
4. Как е като ускорение и вървеж, защото досега към карал 1.8 турбо и искам да се кача на кола, която да върви чувствително повече от старата.
5. Повече ли върви от 330д 204 коня дизел и как се представя в ниските обороти, в които си се кара нормално / до 3000/?
- Демирев
- ентусиаст
-
- Мнения: 934
- Регистриран на: 26.08.2008
- Местоположение: Евксиноград
- Пол: Мъж
- Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е46
Какво и пишем 4х4 си е най-добре зимъска - когато здрав сняг запръска!
Иначе и за 4х4 и особено за само задно предаване си е задължително нови зимни гуми - четири броя с дебел грайфер и на предните абсолютно задължително! Аз направих грешката като купих Е46-ката да купя зимни само две за задното...
и като подледи с 35 км в час на завой така се занесох с предницата че се спрях в бордюра въпреки задействания асц и приритващия абц и дискови спирачки. Славо богу нямаше скъпи щети над 100 лв.
Още на същия ден бегом за нови зимни гуми и за отпред
Вече ми е за урок.
Иначе и за 4х4 и особено за само задно предаване си е задължително нови зимни гуми - четири броя с дебел грайфер и на предните абсолютно задължително! Аз направих грешката като купих Е46-ката да купя зимни само две за задното...
и като подледи с 35 км в час на завой така се занесох с предницата че се спрях в бордюра въпреки задействания асц и приритващия абц и дискови спирачки. Славо богу нямаше скъпи щети над 100 лв.
Още на същия ден бегом за нови зимни гуми и за отпред

Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани