Краш тест на BMW 3er (E36) Fail
Модератор: Общи модератори
- hell's angel
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: Краш тест на BMW 3er (E36) Fail
Колкото и да е зле, 36-чката е по-добре от голф 2-ка. Така, че поне за голфаджиите сменили го с 36 има напредък 

Ubi dubium, ibi libertas
Re: Краш тест на BMW 3er (E36) Fail
bum_bum написа:...кола която се мачка повече явно абсорбира кинетичната енергия далеч по-добре и за това е добре да сме в грамотно проектирана кола, която се мачка яко ако недай си боже се стигне до там....
И си прав, и не си прав... Колкото и да не харесвам френските каруци, долното видео е идеален пример за разликата от "стари" до "нови" модели- в случая разликата е само 2 поколения... "Чудно" как старата кола се смачка зверски (тоест абсорбира енергията на удара- това, че пое цялата енергия на 2-те коли е друга тема), а пораженията по новата кола бяха малки- толкова малки, че компютъра е преценил да НЕ отваря възглавниците. А в другата кола нараняванията на шофьора щяха да са доста сериозни. "Мачка се" е хубаво (поема енергията), но е важно КАК се мачка- предпочитам да карам кола с 4 звезди дето е направена да се мачка контролирано. Тоест говорейки за БМВ- от Е46 и Е39 нагоре...
http://www.youtube.com/watch?v=xQS-7heF-og
ПС: Новите коли се мачкат сериозно отпред и по друга причина- ако те блъсне някой засилен директно във вратите е далеч по-изгодно за теб колата да е нов модел и предницата и да е общо взето като кашкавал. При страничен удар просто няма какво да те опази...
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Краш тест на BMW 3er (E36) Fail
thewhitestig написа:bum_bum написа:Относно здравината на е36.. нали не вярвате, че тон и половина кола е чак толкова несигурна?
Теглото на колата няма нищо общо със здравината и.
Относно E36 - Да, несигурна е. Не, не ме е грижа. Защо? Защото знам, че поне е по сигурна от E30 което е ковчег и защото за 1990г има приемлива сигурност. А тея от сайта я сравняват с много по-нови коли.
Набързо потърсих теглото на двете и Малибуто от 2009-та се оказа с повече от 200 килограма по-тежко от Бел Еъра

F3P написа:...
Аз имах същото в предвид. Мачкане не в смисъл безконтролно прегъване където и да е, а на определени от инжинерите точно за това места с точно определена цел. "Линии на прегъване" или както там им казват. Предполагам, че във всяко едно БМВ е вложена достатъчно мисъл за да бъдат тези условия налице доколкото са позволявали инжинерните познания за времето си. Спор няма, че една по-съвременна кола дори и от по-скромна марка ще е по-безопасна. Все пак трябва да има някакъв технически прогрес, нали? Е36 все пак е модел на 25 години, което означава че са почнали да го умуват преди поне 30. Няма как да искаме от него да покрива съвременните стандарти.
- thewhitestig
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: 9.08.2009
- Местоположение: Sofia, Drujba 1
- Пол: Мъж
Re: Краш тест на BMW 3er (E36) Fail
Kъм F3P. Идеята е предницата да се мачка до определена точка. Какво не можете да разберете? Купето трябва да е здраво за да не смачка пътуващите. Предницата играе ролята на възглавница. Отстрани също трябва да е много подсилена конструкцията за да не умреш като те удари нещо. Ето пример за кола която не е добре обезопасена отстрани.
Страничния тест започва от 48-мата секунда.
Идеята беше друга. И малки хечбеци и големи лимузини изкарват по 5 звезди на краш тестовете. Теглото не е толкова показателно. Новите по-здрави конструкции правят колите по-сигурни. Една нова Fiesta примерно е много по-сигурна от една E38-мица въпреки огромната разлика в теглото. А пък E36 си остава мекица, ако ще и 5 тона да е.
Страничния тест започва от 48-мата секунда.
bum_bum написа:Набързо потърсих теглото на двете и Малибуто от 2009-та се оказа с повече от 200 килограма по-тежко от Бел ЕъраЯвно просто вида лъже.
Идеята беше друга. И малки хечбеци и големи лимузини изкарват по 5 звезди на краш тестовете. Теглото не е толкова показателно. Новите по-здрави конструкции правят колите по-сигурни. Една нова Fiesta примерно е много по-сигурна от една E38-мица въпреки огромната разлика в теглото. А пък E36 си остава мекица, ако ще и 5 тона да е.
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Краш тест на BMW 3er (E36) Fail
Бива като за без бегове.
- ilia1984
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 565
- Регистриран на: 11.04.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60
- Мечтае да кара: BMW
Re: Краш тест на BMW 3er (E36) Fail
thewhitestig написа:Една нова Fiesta примерно е много по-сигурна от една E38-мица въпреки огромната разлика в теглото.
Искаш ли да пробваме ти ще си във Fiesta аз ще карам стара E38 по възможност от НСО и ще видиш от къде изгрява слънцето

- thewhitestig
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: 9.08.2009
- Местоположение: Sofia, Drujba 1
- Пол: Мъж
Re: Краш тест на BMW 3er (E36) Fail
ilia1984 написа:Искаш ли да пробваме ти ще си във Fiesta аз ще карам стара E38 по възможност от НСО и ще видиш от къде изгрява слънцето
Колкото и смешно да ти звучи, предпочитам да съм във фиестата. Tя има 91% сейфти рейтинг на EURO NCAP тестовете. А това е много висок резултат. Много по-скъпи и много по-големи коли немогат да се доближат до сигурността на малката Fiesta. Новият Jaguar XJ примерно има само 79% рейтинг. Огромна кола. Невероятно скъпа, в пъти по-модерна и сигурна от E38-мицата, въпреки това малката калинка я бие. Така че да, бих се ударил с теб докато ти си в стокова E38-ца. Жалко е, че неможеш да осъзнаеш колко са напреднали по сигурност новите автомобили. Ами гледаш да се подиграеш с невзрачната, дребна, смешна Fiesta.
- Jang1r
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 508
- Регистриран на: 9.07.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: го на ножки
- Мечтае да кара: на 50ст бензина.
Re: Краш тест на BMW 3er (E36) Fail
Какво му е скандалното на краш теста?е36 е кола проектирана 88ма,като 1вите бройки са произведени Декември 89та.Нима очаквате колата да покрие стандарт за сигурност 10 години по-късно?
Изпускате и другия момент при краш-тестовете,че скоростите на тестовете са различни през годините
Преди 97ма и съществуването на европейското подразделение тестовете са провеждани при 56км/ч,а не 64.За времето и стандартите по времето на проектирането е36 се е представяла достатъчно добре 

Изпускате и другия момент при краш-тестовете,че скоростите на тестовете са различни през годините


BMW e36 318TDS Touring
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Краш тест на BMW 3er (E36) Fail
thewhitestig написа:ilia1984 написа:Искаш ли да пробваме ти ще си във Fiesta аз ще карам стара E38 по възможност от НСО и ще видиш от къде изгрява слънцето
Колкото и смешно да ти звучи, предпочитам да съм във фиестата. Tя има 91% сейфти рейтинг на EURO NCAP тестовете. А това е много висок резултат. Много по-скъпи и много по-големи коли немогат да се доближат до сигурността на малката Fiesta. Новият Jaguar XJ примерно има само 79% рейтинг. Огромна кола. Невероятно скъпа, в пъти по-модерна и сигурна от E38-мицата, въпреки това малката калинка я бие. Така че да, бих се ударил с теб докато ти си в стокова E38-ца. Жалко е, че неможеш да осъзнаеш колко са напреднали по сигурност новите автомобили. Ами гледаш да се подиграеш с невзрачната, дребна, смешна Fiesta.
Ти това сериозно ли го каза

Нещо започнахте да изпростявате . Да кажеш, че Фиеста е по-сигурна от ХДЖЕЙ е все едно да кажеш, че Глобетротер-ите харчат по-малко от Голф 4 1,9ТДИ , щото голфа е евро 3 а камиона Евро 6

Много по-важно - помисли при сблъсък на две тела , което забавя движението си по-бързо - по-тежкото или по-лекото . И съответно , кое понася по-силно отрицателно ускорение - 1300кг форд или 2100 кг Ягуар

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Краш тест на BMW 3er (E36) Fail
Това го копнах от страничката на Euro Ncap:
COMPARABLE CARS
На тоя етап предочитам да съм в е38-цата пък нека съм глупав.
COMPARABLE CARS
Euro NCAP’s frontal impact test simulates a car crashing into another of similar mass and structure. In real life, when two cars collide the vehicle with the higher mass has an advantage over the lighter one. Generally speaking, vehicles with higher structures tend to fare better in accidents than those with lower structures. Therefore, ratings are comparable only between cars of similar mass and with broadly similar structures. Euro NCAP groups cars into the following structural categories: passenger car, MPV, off-roader, roadster and pickup. Within each of those categories, cars which are within 150kg of one another are considered comparable.
На тоя етап предочитам да съм в е38-цата пък нека съм глупав.

- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Краш тест на BMW 3er (E36) Fail
И едно доказателство за горното твърдение с което съм напълно съгласен.Почти 2.5 тонното Х6 мачка като валяк - защо ли ?
http://www.youtube.com/watch?v=1Uts1g3PEvA
http://www.youtube.com/watch?v=1Uts1g3PEvA
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Краш тест на BMW 3er (E36) Fail
Мда, този в по-малката кола винаги е прецакан, дори да не се намачка. Ускоренията за него са просто по-големи.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: Краш тест на BMW 3er (E36) Fail
На тоя етап предочитам да съм в е38-цата пък нека съм глупав.
[/quote]
Брой ме и мен

Брой ме и мен


- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Краш тест на BMW 3er (E36) Fail
Jordana написа:И едно доказателство за горното твърдение с което съм напълно съгласен.Почти 2.5 тонното Х6 мачка като валяк - защо ли ?
http://www.youtube.com/watch?v=1Uts1g3PEvA
Тоя направо му взе тока отсекъде. Напомня ми за GTR-а къде потроши 7 коли и си продължи

http://www.youtube.com/watch?v=pUNTlrTKdak
Wikito го изкарва 1800кг.
Последна промяна b00st на 01 Авг 2013, 22:55, променена общо 1 път
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани