Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентусиаст
Модератор: Общи модератори
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
acho.rs написа:KUM4o написа:Да,но тук не е сибир и дизела си пали и зимата.
Да бе , само че говорим за планината , не за пред блока - под -30 нафтата ако ще от марс да я докарват става на парафин .Има и значение ако колата е обдухвана от вятър - изстива много по-силно. Отделно нафтата не е вода да преминава рязко от течно в твърдо състояние - бавничко си се сгъстява .
Моля те спри да се излагаш...
1998ма година последно наш камион беше в Русия на температура под -35 градуса пък разтовари/натовари и се прибра без проблеми,твойте теорий ги разправяй на старците дето ви пазят банката...



https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
boksioraE39 написа:acho.rs написа:KUM4o написа:Да,но тук не е сибир и дизела си пали и зимата.
Да бе , само че говорим за планината , не за пред блока - под -30 нафтата ако ще от марс да я докарват става на парафин .Има и значение ако колата е обдухвана от вятър - изстива много по-силно. Отделно нафтата не е вода да преминава рязко от течно в твърдо състояние - бавничко си се сгъстява .
Моля те спри да се излагаш...
1998ма година последно наш камион беше в Русия на температура под -35 градуса пък разтовари/натовари и се прибра без проблеми,твойте теорий ги разправяй на старците дето ви пазят банката...![]()



Извинявай че говоря за дизела , така те в русия само печки карат

- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
acho.rs написа:boksioraE39 написа:acho.rs написа:KUM4o написа:Да,но тук не е сибир и дизела си пали и зимата.
Да бе , само че говорим за планината , не за пред блока - под -30 нафтата ако ще от марс да я докарват става на парафин .Има и значение ако колата е обдухвана от вятър - изстива много по-силно. Отделно нафтата не е вода да преминава рязко от течно в твърдо състояние - бавничко си се сгъстява .
Моля те спри да се излагаш...
1998ма година последно наш камион беше в Русия на температура под -35 градуса пък разтовари/натовари и се прибра без проблеми,твойте теорий ги разправяй на старците дето ви пазят банката...![]()
В моя клон си е борче
![]()
![]()
Извинявай че говоря за дизела , така те в русия само печки карат
Се ми е тая за дизела,просто не бъди кон с капаци!

https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
acho.rs написа:KUM4o написа:Да,но тук не е сибир и дизела си пали и зимата.
Да бе , само че говорим за планината , не за пред блока - под -30 нафтата ако ще от марс да я докарват става на парафин .Има и значение ако колата е обдухвана от вятър - изстива много по-силно. Отделно нафтата не е вода да преминава рязко от течно в твърдо състояние - бавничко си се сгъстява .
Миналата зима, когато бяха големите студове. Колата стоя 3 дни пред блока, а там е постоянно течение и запали само с едно подгряване без да има проблем с нафтата на -27 градуса и през трите дни. Не забравяй, че има подгряване на горивото при темперетури под 5 градуса в горивния филтър. Не казвам, че дизела стои в идеално течно състояние, но хубавия дизел без проблем си пали при минус 25 градуса. То ако сипваш от онзи евтиния и лятото на +40 не е гаранция, че ще запали


Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Плюсовете на дизела пред бензина с/д мен са следните:
Икономия, много торк и отлична еластичност. Аз лично предпочитам да карам автоматици и при аналогична кубатура/к.с. бих избрал турбо дизел автоматик пред атмосферен бензин автоматик.
Лично мнение ...
Икономия, много торк и отлична еластичност. Аз лично предпочитам да карам автоматици и при аналогична кубатура/к.с. бих избрал турбо дизел автоматик пред атмосферен бензин автоматик.
Лично мнение ...
- rosko3001
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 15.05.2013
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е39 530Д 2002г.
- Мечтае да кара: БМВ Ф10 530хд
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Не мога да повярвам ,че някои си купува бензиново 4х4 за гората
,колегата който го твърди това се е объркал тотално
Това е все едно да си купиш влекач на бензин( дори не знам дали се произвеждат такива) 





- thewhitestig
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: 9.08.2009
- Местоположение: Sofia, Drujba 1
- Пол: Мъж
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
rosko3001 написа:Не мога да повярвам ,че някои си купува бензиново 4х4 за гората,колегата който го твърди това се е объркал тотално
![]()
![]()
Това е все едно да си купиш влекач на бензин( дори не знам дали се произвеждат такива)
В Америка всички сериозни офроудъри и шосейни джипки са на бензин. Като изключим камионите разбира се, там само heavy duty пикапите са на дизел, ама то това реално пак си е камион.
- rosko3001
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 15.05.2013
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е39 530Д 2002г.
- Мечтае да кара: БМВ Ф10 530хд
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
В Америка съм съгласен,там по принцип дизели не карат поради ред други причини ,само,че ние сме в Европа където се кара предимно дизел... В Америка трудно ще видиш дизелов Кадилак или Линкълн ,само че в Европа дизелови Мерцедеси, БМВ-та и Аудита колкото искаш...........
- ND1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 150
- Регистриран на: 25.09.2011
- Пол: Мъж
- Кара: The black devil-335i e92
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Нека и аз да се намеся в темата.
Спорът дизел/бензин си съществува от край време, и колкото и да се бистри няма да се изчерпи темата.Забелязвам обаче една тенденция->хората говорят като слагат всичко под общ знаменател, което сещате де само по себе си е грешка.Аз като човек който минах от турбо бензин на нов дизел бих казал следното: карам от година и половина е90 320д.взех го на 90к към (реални) стептроник 163хп версията, за този период съм сменил една дем.шайба и маркуч от интеркулера към турбото (обща стойност 1000), но съм минал почти 50к им за този период, което е на пълно в реда на нещата(говоря за консумстивите които съм сменил).Дотук с разходите.90-ката ми дава разход 8.3 сега лятото на климатик в града, ускорява зверски приятно за 2.0д, въртящият момент е много добре разпределен.Същевременно респонсът е много приличен при нормален режим на кутията.На спортен режим респонсът на газта е повече от впечетляващ.Новите дизели не да като старите, не се лъжете. Съвсем отделен въпрос е, че струват повечко пари, и искат само хубави части(оригинални). Много съм доволен от новите дизели на бмв аз,бих избрал бензин само и единствено ако е 3.0 би-турбо или нещо от сорта за усещане, бягане и удоволствие, но в никакъв случай не бих му сложил газ(губи си идеята поне за мен)
Поздрави

Поздрави
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
acho.rs написа:KUM4o написа:Да,но тук не е сибир и дизела си пали и зимата.
Да бе , само че говорим за планината , не за пред блока - под -30 нафтата ако ще от марс да я докарват става на парафин .Има и значение ако колата е обдухвана от вятър - изстива много по-силно. Отделно нафтата не е вода да преминава рязко от течно в твърдо състояние - бавничко си се сгъстява .
https://www.youtube.com/watch?v=gEeAIW-1aEE
Мисля че си беше дизел таз Toyota
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
acho.rs написа:boksioraE39 написа:acho.rs написа:KUM4o написа:Да,но тук не е сибир и дизела си пали и зимата.
Да бе , само че говорим за планината , не за пред блока - под -30 нафтата ако ще от марс да я докарват става на парафин .Има и значение ако колата е обдухвана от вятър - изстива много по-силно. Отделно нафтата не е вода да преминава рязко от течно в твърдо състояние - бавничко си се сгъстява .
Моля те спри да се излагаш...
1998ма година последно наш камион беше в Русия на температура под -35 градуса пък разтовари/натовари и се прибра без проблеми,твойте теорий ги разправяй на старците дето ви пазят банката...![]()
В моя клон си е борче
![]()
![]()
Извинявай че говоря за дизела , така те в русия само печки карат
Искам да ми покажеш бензинов ТИР?


- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Отивате на чат и прекалявате с дължината на цитатите 

Never mistake motion for action...
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Може да мисли че ГАЗ 53 е тир... що не... от там тръгна бизнеса... 


https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
vld написа:Искам да ми покажеш бензинов ТИР?
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=3n6d4s
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=3n6d4s

- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
///sasho написа:vld написа:Искам да ми покажеш бензинов ТИР?
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=3n6d4s
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=3n6d4s
Те са си дизелови + метан.


https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Jorixa, Top Gun Maverick