Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентусиаст
Модератор: Общи модератори
- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
intention написа:.
Не ги заклеймяваме просто всеки си преценява!
Тая каптива къде и е бутилката и при 14на100газ колко литра събира? Колко и е автономията на газ?
И може ли със 170лв да мине 900км с два тона багаж? Щото мойта кола е дизел и може и то с едно зареждане...
Последна промяна madpetio на 28 Авг 2013, 11:44, променена общо 1 път
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
- Демирев
- ентусиаст
-
- Мнения: 934
- Регистриран на: 26.08.2008
- Местоположение: Евксиноград
- Пол: Мъж
- Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
TNT написа:Boyadjiev написа:газаджия = беден бездарник не заслужаващ кола
Е ....
Ти наистина си плещиш без да имаш представа от цени на газ и каско!
150 коня БМВ ръчни ск. харчи 12.5 л. бензин градско или извънградско със 180 км в час - газ пропан 14 л. градско с газов инжекцион. 32.50лв срещу 18.20лв.! 14 лв. спестени на 100 км. - 1000 км. 140лв.
Аз например минавам 2500 км. месечно това са 300 лв. на месец спестени!
Бензина изключва още в края на синята зоня или на място като дадеш газ до 2200 об. два-три пъти с припомпване и преминава на газ - въпреки че е студен мотора още и е в синята зона!
И като гледам как се вдигнал Брент с над 7 долара за два дни скоро А95 ще удари 2.68лв. - дизела без добавки 2.77лв.
За големи мотори 8-10 цл. разликата е огромна в полза на газта. 5 литров 10 цл. звяр като Ауди Ес 8 с 450 коня дърпа 23 лтр. градско А98 поне - това са 60 лв. за 100 км. - с газово течна фаза харчи 25 л. газ това 32лв...на половина.
Пълно каско за Х5 5.0 - МЛ63 АМГ 2008г върху 90 000 лв. е 4900-5000лв. плаща се на две вноски през 6 мес. по 2500 лв.
На 8-10 цл. се слагат 80 литрови бутилки. Бутилката е на мястото на резервната гума.
Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Аз сега, къде да се пиша? Беден бездарник (май така беше) щот карам на жената клиото 1,2 на газ, 93 набор и нищо не му барам, трета година. Разхода в левове е точно 50/100, идва ми, като да се тъпча в градски транспорт.
От друга страна, понякога карам е21, в което последните месеци налях сума, като за е46 и тампоните за задния мост струват, колкото едно е36, и ги търсиш из цял свят....
Иначе съм си беден, карам на заплата и не крия данъци, като повечето баровци дето плюят газта.
От друга страна, понякога карам е21, в което последните месеци налях сума, като за е46 и тампоните за задния мост струват, колкото едно е36, и ги търсиш из цял свят....
Иначе съм си беден, карам на заплата и не крия данъци, като повечето баровци дето плюят газта.
- skipper
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 85
- Регистриран на: 19.12.2012
- Местоположение: село Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: сред идиоти.
- Мечтае да кара: e31 850csi
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Freakylol написа:Определено мога да се съглася, че в България специално да караш на газ някак си показваш, че не си с големи доходи и, че не ти пука за колата. Имам приятел който на скоро си взе Мазда някакво подобие на джип, 260к.с. бензин, не знам година, но към 6-7 годишна е и все пак ще слага газ.. нищо, че е течна фаза. Важното е да е по-еФтино което за мен е наистина глупаво. Радва ми се как бил някакво дизелово ауди кой знае какво.. обаче Козлодуй-Враца (~88) му бил 50лв пътя и му било много и не бил чак такъв тузар и за'тва ще слага газ. Имам пък и друг приятел с бмв е36 купе.. знам, че е 170коня само, а какъв мотор не знам.. не съм бееНвист и не ги разбирам много и човека един път даже ми се похвали, че Козлодуй-София-Козлодуй с 80лв на бензин и въобще не иска да си мъчи колата с газ при такъв невероятен разход като не бил карал икономично. Аз съм си заклет дизелджия и е тъпо да се плюе дизела, защото някой е попаднал на котур понеже е гледал да мине еФтино. Карам помпа-дюза близо година (преди карах пак ТДИ само, че с ГНП) еми първото ТДИ 7години от както е в семейството са му сменяни само масло и един тампон, ненормално здрава кола и с кеф бих си го откупил отново ако някой ден го намеря. Помпа-дюзата която карам в момента е 131 и също така вече 15к само масло му смених и тампони на заден мост, че калпав път, но това няма общо с темата. Разхода е повече от задоволителен и тракането изобщо не ми прави впечатление просто, защото не съм толкова капризен, а и като си пусна музика изобщо не се чува. Проблеми с изпреварването никакви! На бащата също е помпа-дюза само, че 105кс. 2 години да чукнем на дърво само консумативи, имам приятел с 320д 150кс и чип и той никакви проблеми. Има причина да се произвеждат повече дизели и да се търсят и купуват повече дизели и не само на запад, а и в България. Да не говорим, че както газта е 1.30 в момента изобщо не е по-ефтинко да си на газ, но разни хора разни идеали.
50 лева за 88 километра , та това са над 19 литра бензин и то извънградско

1.9 tdi помпа-дюза 131 К.С. - карал съм такъв двигател на Пасат 5.5 с чипче 178 коня . Много върви и малко харчи . При скорости ~ 140km гореше около 6

едит: тая помпа-дюза беше като някой трактор . Ако стоиш отвън или си на отворени прозорци направо не се търпи

Oo (|||)(|||) oO
First law of electronics: "Every device is powered by the white smoke that resides within it, when the white smoke comes out, the device doesn't work anymore.
First law of electronics: "Every device is powered by the white smoke that resides within it, when the white smoke comes out, the device doesn't work anymore.
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
skipper написа:1.9 tdi помпа-дюза 131 К.С. - карал съм такъв двигател на Пасат 5.5 с чипче 178 коня . Много върви и малко харчи . При скорости ~ 140km гореше около 6
едит: тая помпа-дюза беше като някой трактор . Ако стоиш отвън или си на отворени прозорци направо не се търпиИначе на затворени прозорци нищо не се чуваше .
Тоя пасат ще да е някво инжинерно творение изпреварило времето си

- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Демирев написа:Ти наистина си плещиш без да имаш представа от цени на газ и каско!
Пък ти си плещиш като ми четеш постовете през 3 реда



Или го караш супер малко, или сменяш нещо като вече спре. Или трябва да те вземат за рекламно лице на РеноLenco написа:Ащот карам на жената клиото 1,2 на газ, 93 набор и нищо не му барам, трета година

Пак казвам, щото изглежда в нито един пост не ми е прочетено - като караш много си слагаш газ. Ама много не е 10 000км годишно. В България е малко по-различно и всеки си кара на газ, ако ще и 5000км да върти. А за "статистиката пред моите" очи... почетете малко форума тогава. Както казах и темата за магистралата. С 20-30 литрови бутилки ли се обикалят магистралите, да се въртят хилядите километри? Тук на всеки в обкръжението му само хора с по 30-50 хиляди километра годишно. Даже тук-там някой навърта повече от ТИР-аджия. На всеки му е на 80км работата. Като има тема за кой колко пари взима и излиза, че се дават повече пари за гориво, отколкото е заплатата.

- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
TNT написа:.....
Не знам, какво значи много, всеки ден ходя на работа и си обикалям, къде ми е кеф. Бутилката е 30л. и с една стигам от Бургас до София със скорост до 100км/ч.
Бъркаш рекламата с евтините части, както и факта, че не ми пука по дупките щот някой тарикат после няма да ми иска 150лв за картер от м50/е34.
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Мисля, че темата вече съвсем се изкриви в посока на газ-бензин. Ако продължи така, ще бъде заключена, защото има десетки други такива и не се случва нищо ново, освен разправии. Така че да се върнем към разсъжденията за дизел и бензин... моля.
Never mistake motion for action...
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Който не го притеснява да кара на газ, не виждам въобще какво има да му мисли. Една проста справка ще покаже, че като лв/км е39 540i излиза почти колкото да караш 525d. В тоя случай не виждам кой би предпочел 163к.с. пред 286к.с. и това при условие, че турбо мотора е доста по-сложен и евентуално би бил и по-скъп за поддръжка.
От там насетне, който пък го притеснява да кара на газ, също няма какво да му мисли. Ако иска все пак някаква динамика за малко пари на 100км, дизела е в общи линии единствения вариант. Иначе трябва да се оглежда за нещо 1.4 или 1.6 бензин, които в каквото и купе да са, като се натоварят и се пусне климатика положението става доста мъчно. Да не говорим пък, че тия мотори при по-високи скорости могат да изненадат доста неприятно с разхода си.
От там насетне, който пък го притеснява да кара на газ, също няма какво да му мисли. Ако иска все пак някаква динамика за малко пари на 100км, дизела е в общи линии единствения вариант. Иначе трябва да се оглежда за нещо 1.4 или 1.6 бензин, които в каквото и купе да са, като се натоварят и се пусне климатика положението става доста мъчно. Да не говорим пък, че тия мотори при по-високи скорости могат да изненадат доста неприятно с разхода си.
- joffri
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: 19.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw 530d 2002g
- Мечтае да кара: E39 M5
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Алоооо колегите???Темата е бензин срещу дизел!няма газ няма метан няма олио,водород и т.н.Аз лично си карам 6 цилиндровия дизел с почти 200 коня с 10 разход в София и ми е идеално.Пък вие си монтирайте газови уредби на с8-ци,мл-и и бентлита с по 10 и 12 цилиндрови мотори дето струват колкото апартамент но са на газ

Поздрави!


Поздрави!
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
speedhokk написа:Който не го притеснява да кара на газ, не виждам въобще какво има да му мисли. Една проста справка ще покаже, че като лв/км е39 540i излиза почти колкото да караш 525d. В тоя случай не виждам кой би предпочел 163к.с. пред 286к.с. и това при условие, че турбо мотора е доста по-сложен и евентуално би бил и по-скъп за поддръжка.
От там насетне, който пък го притеснява да кара на газ, също няма какво да му мисли. Ако иска все пак някаква динамика за малко пари на 100км, дизела е в общи линии единствения вариант. Иначе трябва да се оглежда за нещо 1.4 или 1.6 бензин, които в каквото и купе да са, като се натоварят и се пусне климатика положението става доста мъчно. Да не говорим пък, че тия мотори при по-високи скорости могат да изненадат доста неприятно с разхода си.

Ужас...

https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
boksioraE39 написа:speedhokk написа:Който не го притеснява да кара на газ, не виждам въобще какво има да му мисли. Една проста справка ще покаже, че като лв/км е39 540i излиза почти колкото да караш 525d. В тоя случай не виждам кой би предпочел 163к.с. пред 286к.с. и това при условие, че турбо мотора е доста по-сложен и евентуално би бил и по-скъп за поддръжка.
От там насетне, който пък го притеснява да кара на газ, също няма какво да му мисли. Ако иска все пак някаква динамика за малко пари на 100км, дизела е в общи линии единствения вариант. Иначе трябва да се оглежда за нещо 1.4 или 1.6 бензин, които в каквото и купе да са, като се натоварят и се пусне климатика положението става доста мъчно. Да не говорим пък, че тия мотори при по-високи скорости могат да изненадат доста неприятно с разхода си.
![]()
Ужас...
Колега, тъй като не знаех, че и ти следиш темата, ще направя малко разяснение, че това което съм написал важи в общия случай, който няма нищо общо с твоята кола, която от темата за разход в е39 раздела съм забелязал, че понякога гори до един литър под заводските данни за извънградско.
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
skipper написа:Freakylol написа:
50 лева за 88 километра , та това са над 19 литра бензин и то извънградскоАко на мен колата ми гореше 20 литра извънградско , ще я изхвърля директно . Много добре си е решил човека да сложи газ .
1.9 tdi помпа-дюза 131 К.С. - карал съм такъв двигател на Пасат 5.5 с чипче 178 коня . Много върви и малко харчи . При скорости ~ 140km гореше около 6
едит: тая помпа-дюза беше като някой трактор . Ако стоиш отвън или си на отворени прозорци направо не се търпиИначе на затворени прозорци нищо не се чуваше .
Говорим за 260кс бензинов подобие на джип който не е каран с 100 щом ми се радва, че бил някакво дизелово ауди, а и е бил с клима най-вероятно, защото го взе края на Юли месец, но това е предположение само.
Lenco написа:TNT написа:.....
Не знам, какво значи много, всеки ден ходя на работа и си обикалям, къде ми е кеф. Бутилката е 30л. и с една стигам от Бургас до София със скорост до 100км/ч.
Бъркаш рекламата с евтините части, както и факта, че не ми пука по дупките щот някой тарикат после няма да ми иска 150лв за картер от м50/е34.
A я натисни и карай с по-голяма скорост да видим дали разлика с дизела като цена ще е кой знае каква? И то ще е близко до дизел дето е примерно ПД 131/150 с чип където т'ва 1.2 не може да стъпи на динамиката на ПД-то.
bioz написа:skipper написа:1.9 tdi помпа-дюза 131 К.С. - карал съм такъв двигател на Пасат 5.5 с чипче 178 коня . Много върви и малко харчи . При скорости ~ 140km гореше около 6
едит: тая помпа-дюза беше като някой трактор . Ако стоиш отвън или си на отворени прозорци направо не се търпиИначе на затворени прозорци нищо не се чуваше .
Тоя пасат ще да е някво инжинерно творение изпреварило времето си
Защо? Ти колко мислиш, че един дизел гори със скорост ~140км? Голф 4 със същия мотор и 17ки на темпомат с 150км дава 5.4

- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Freakylol написа:.....
Кой е тоя дизел дето гори 3,5/100 при 120?
- doncheff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 670
- Регистриран на: 20.04.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 2008 X5 30d
- Мечтае да кара: M-power
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Lenco написа:Freakylol написа:.....
Кой е тоя дизел дето гори 3,5/100 при 120?
530d автоматик според темата в Е39 форума




Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: b_u_b_o