„УМНИЦИТЕ” ОТ АВАРИЙНАТА ЛЕНТА
Модератор: Общи модератори
55 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
„УМНИЦИТЕ” ОТ АВАРИЙНАТА ЛЕНТА
Вижте какво намерих в нета. Можете да разпространите. Дано да има ефект.
„УМНИЦИТЕ” ОТ АВАРИЙНАТА ЛЕНТА
Във връзка със задръстването на магистрала Тракия поради ремонт на мост, което в неделя /25.08.2013/ беше 15 км и това, че се очакват задръствания там поне до август 2014г, както и във връзка с манталитета на част от българските шофьори, които са нещо повече от всички останали и за тях правилата не важат и карат в задръстване по аварийната лейта, искам да разкажа следното, което се случи тогава. Кой крив, кой прав не знам, всеки сам може да прецени за себе си, но карането по аварийната лента в задръстване дразни изключително много спазващите правилата участници и е огромна простотия и глупост. Глупост е, защото:
1. Винаги идва момент, в който и аварийната лента се запълва и няма накъде да се продължи напред и трябва да се спре в нея. А така се блокира достъпа на автомобили на полицията, линейки и пожарни /не дай Боже/, ако има нужда. Преди време в такава ситуация си отвисяхме 1 час половина в задръстване поради катастрофа и като се задръсти аварийната лента след 10 минути се чу линейката, която трябваше да мине, но нямаше откъде. Оттам се започнаха едни маневри аз в средната лента, идиотът в аварийната лента и така всички в тези две ленти, та да направим път. Направихме /средната лента наляво и аварийната лента наляво/ и линейката мина по банкета след още 2-3 минути. Кога е стигнала катастрофата не знам, но вместо в нашия участък да мине за 10-15 секунди, всички тези „умници” в аварийната лента я блокираха за 2-3 минути. Стана ми срамно, че съм българин и още съм тук в този момемт, честно. Направо да им пожелаеш другият път те, „умниците” от аварийната лента да чакат линейка, която не пристига и не пристига, защото страната е България, простотията е българска и манталитетът е български.
2. Минаването по аварийната лента спестява време на минаващите по нея, но ощетява всички останали коли, които стоят и чинно си чакат в другите 2 ленти вече безкрайно време, защото са културни, не са над закона, обикновени, по-глупави от „умниците” или както искате. Те вместо да минат за час и половина ще минат за 3 часа, а „умниците” от аварийната лента ще минат за 10минути, защото са безпардонни, нетолерантни.
Започвам разказът за последното задръстване в неделя /25.08.2013/ на магистрала Тракия, поради ремонт на мост, което беше 15км поне. Караме си и спираме в един момент. Първо си мисля катастрофа, ужас, пак ли. Дано да са живи хората. Тръгваме, правим 20метра на първа скорост и пак спираме. Още тук „умниците” от аварийната лента започваха да се изнасят с маневри към аварийната лента, защото те бързат повече, имат малки деца, не могат да чакат, возят болен човек или родилка, абе всеки си има причините, но със сигурност най-голямата причина е ПРОСТОТИЯТА! Защото ако има бременна жена или болен човек трябва да минат 2-3-5-10-20 коли, а не 500-1000. По едно време гледам една Хонда Сивик сив хетчбек кара по аварийната лента. Кара си, но тръгва и спира почти до мен с темпото на движение на колоната. В първия момент не се усетих, но след 5 минути стана ясно, че човекът блокира напиращите отзад „умници” от аварийната лента и си кара със скоростта на задръстването и така поне 10-15минути. В един момент като се изравни с мен му направих жест да си свали прозореца. Сваля го той и аз му викам през жена ми, която е на седалката до мен: „Евала пич, така ще те бият, но да знаеш, че ако стане нещо спирам и съм на твоя страна и съм ти свидетел”. Човекът се ухили, махна с ръка, а отзад се возят едно ли, две ли деца и жена му отпред. Да му се чудиш и на него.А иначе няма минаване.
Вместо час и половина ще чакаме там поне 3 часа, защото нямаше никаква организация от страна на полицията, въпреки че на всеки нормален човек е ясно какво ще стане неделя следобед и вечер през август месец. Какво пречи да има една полицейска кола, която да е 4-5-10км преди ремонта на моста в задръстването и регулира движението. Да спира тези които карат по аварийната лента и да ги глобява. Или по-добре да стоят с 1 камера и да снимат колите в аварийната лента и после снимките за глоби. Поне 500 или 1000 коли по една глоба колко пропуснати ползи за държавния бюджет. Но в нашата държава полицията е там където и когато не ти трябва, а когато ти потрябва я няма. Как беше - НАШАТА ПОЛИЦИЯ НИ ПАЗИ! Голям хит. Надявам се и някой полицай от по-висшите етажи да прочете това, да има съвест /защото утре може линейката да бърза и за него или негов близък, приятел роднина, да не дава Господ/ и да помисли върху тези мои излияния какво да се направи, за да има някакъв ред, да се гордеем, че сме българи дори в задръстването и да виждаме, че има полиция където и когато трябва, а тарикатлъците и простотията не минават. Защото тарикатлъците и простотията зад волана са причина за поне половината, ако не и повече от жертвите на катастрофи, които за миналата година са 700-800 човека, а ранените са поне 10000човека. Ако сме толерантни и караме разумно цифрите сигурно ще са наполовина. Както и да е, продължавам нататък.
Зад Хондата има дълга опашка от „умници” от аварийната лента. Зад нея Мерцедес S класа, някъде от 2000-2003 година т.е. 10-12 годишен, сребрист, с пловдивски номер, с плешив шофьор и кифла до него. Стои зад Хондата и по едно време се премести зад мен с идеята явно да използва и някак да мине пред Хондата ако аз тръгна по-рязко. Видях го и следващия половин час поне тръгвах и спирах така, че Хондата от дясно да върви до мен и аз до нея, сиреч горе-долу тръгваме и спираме заедно. Мерцедесът след това се премести зад Хондата пак т.е. в аварийната лента. Коланата си пъпли с 10 км/ч, тръгнеш вдигнеш 10-15-20км/ч и спреш след 10-20-30-50 метра, че и по нагорнище.
Жега е. Всеки бърза и е изнервен. Никой не е предполагал, че там ще трябва да се стои поне час и половина, а ако сложим и „умниците” от аварйната лента, то 3 часа не ти мърдат. Всеки има жена, дете в колата, бърза да се прибира, утре е работен ден, да се оправя, багажи да сваля и прочие, но не. Задръстване! Тази така умразна дума за всички шофьори. И то не какво да е задръстване, а поне 15км задръстване. Колите, които са по-стари започват да прегряват. Тук там по аварийната лента има спрели коли с вдигнати предни капаци.
Мерцедесът явно реши, че вече достатъчно е чакал и е бил толерантен. В аварийната лента зад Хондата започва да свири на пожар. Свири минута и половина нон стоп, други зад него взимат пример и те свирят. Някои обаче не свирят, защот клаксоните бяха 3-4, а не 100. Колоната се движи с никаква скорост. Даже едни младежи бяха слезли, бягаха до колите, ходиха по нужда и така. Свири си Мерцедесът минута и половина и вече и на мен ми бърка в ......... Изчаках пред мен да се освободят 30метра и оттам, първа, рязко газ, десен мигач и аз в аварийната лента пред Хондата. Пред мен в средната лента беше един Форд Орион комби. Изравнявам се с него и спирам. Хондата мръдна зад мен и тя спира. Както се свиреше отзад с клаксоните, така и свирнята престана на момента. Така карах до Форда поне около половин час. През този половин час, сребристият пловдивски Мерцедес в един момент използва, че отстрани има равно, което си е чакъл и може да мине евентуално и се изравни с Хондата. Почнаха се едни жестове и псувни и прочие. Аз го виждам, но нищо. Вече се намести между мен и Хондата. Държа го отзад не нарочно, но няма как да ме заобиколи, защото отстрани на пътя вече не е равно и няма как да мине по чакъла. Аз съм си до Форда Орион комби и си карам с него. След 5-6 минути нарочно в един момент му направих място, да мине от ляво т.е. по асфалта. Ясно е, че го пускам. Минава, изравнява се до мен и средни пръсти, жестове. Тръгва си напред по пътя, прави 10-15метра пред мен и спира рязко. Едвам спирам и аз - не очаквам да набие спирачки. Слиза, оставя отворена вратата на Мерцедеса S класа, 12 годишен барутник, без предна лайсна с датчици за предния парктроник, защото няма 2000лв да си я купи, а пък някой друг като него гъзар с 12 годишна S класа му я е откраднал, защото и той е нямал 2000лв да си я купи. Пловдивският ......... се пеняви, ръкомаха, псува, изплюва се на земята показно. Аз не го провокирам. Стоя като пън. Дано не тръгне да ме бие и убива. Не искам проблеми. Викам си добре де. Откъде ме знаеш какъв съм, що съм, колко ми е акъла или дали просто не съм луд. Луди хора има много по улиците и не всички са в здравни заведения. Мога да тръгна през теб колата и после да, ще имам проблем, но нали знаем в каква държава живеем. Умрелият си е умрял, виновният ще се оправи по някакъв начин. Така или иначе присъдите не съответстват на деянията. Или пък ако ми скочиш на бой откъде знаеш например, че нямам боен пистолет в мен или не съм полицай примерно. Или пък не съм с 10-ти дан по карате. За да го правя очевидно не ми пука от теб и не ме е страх от S класата ти без предна лайсна. Вътрешно ми е гот, даже си мисля да сваля прозореца и да му предложа 1000евро щото е баровец да си купи предната лайсна. Случайно имах толкова в мен. Но имам разум да не го провокирам повече, защото и аз не искам други проблеми, а така шансът да тръгне да прави нещо нараства, пък ако тръгне става проблем и за мен, и за него. Няма смисъл!
Спомням си една случка в Благоевградско преди повече от 10години със Стойчо Стоилов, бившия футболист на Литекс, ЦСКА и Нюрнберг. Засякла Жигула с пенсиониран военен вътре, а Стойчо Стоилов с джипа и слезнал нещо да му се обяснява ли, да го бие ли, никой не знае. Пък и кой кого е засякъл не е съвсем ясно май. Резултатът 3-4 куршума в тялото на Стойчо, правиха му операции, беше по болници поне половин година и това сложи край на кариерата му май. Иначе можеше да играе още малко. Едва оживя.
Така, изплюва се пловдивският ........... /в Пловдив сигурно не всички са такива и има и нормални хора, то и от другите навсякъде ги има де/ качва се на Мерцедесчето без предна лайсна, на 10-12 годишна възраст и изчезва напред. Караме си, аз до Форда Орион Комби, отзад Хондата. По едно време идва отбивка в дясно, но първо е почти без асфалт, чакъл, с неравности и второ доста се обикаля. Та оттам виждам в огледалото се „умниците” от аварийната лента тръгват да минават през траповете водени от един Мерцедес, бял, може би на година и половина, най-много две, ей такъв изцъклен отпред . Скъпа и хубава кола дори за Германия. Кара през неравностите, вдига прахоляк и бърза да отиде на другия край на отбивката, да влезе преди нас и да изчезне напред. И аз първа, втора, 20км/ч, 40км/ч, 40коли от средната лента ги минавам и хоп точно, където черният път се връща на магистралата се вижда Мерцедесът отдясно, но аз очевидно ще мина преди него. Минавам, правя 10 метра и спирам, след мен белият Мерцедес. Държах го 2-3 минути отзад и му направих път. Изравнява се преди мен и ми прави жест до главата, върти си пръста т.е. нямам мозък. Аз го гледам хем сериозно, хем с насмешка, хем вътрешно ми е даже много готино и през цялото време му правя знак с лявата ръка да си кара т.е. „Айде не ми се обяснявай, карай си, че те прежалих да те пусна, да не дам напред пак и да те запуша отново”. Вече съм изпреварил моето място в колоната, далеч напред съм от Форд Ориона Комби, може би 200 метра напред. Хондата я няма, защото тя явно си върви с Форда. После вече дойдоха знаците за това, че остават 200метра до ремонта. Другите, че има ремонт след 2км бяха отминати отдавна. Пак спирах няколко пъти, но викам айде то не остана, пък и там вече е по-широк пътя и поне 3-4 коли минаха отдясно на аварийната лента по равния чакъл. Няма смисъл и тръгнах и аз. На стеснението има място да мине 1 кола, защото в нашата посока се падат аварийното платно и половината от средното, но аварийното е по-малко. Т.е. колкото и да се прередиш отпред може да мине само една кола от трите колони. Като се пререждаш показваш, че си нещо повече от другите, нетолерантен, за теб няма правила. Сигурно има и хора, които наистина са на зор и бързат, но такава ни е държавата. Полиция имаше чак на мястото на ремонта и то един говореше по радиостанцията и махаше с ръка да се кара. Дано някой от ръководните органи да измисли нещо и да има ред.
НЕ КАРАЙТЕ ПО АВАРИЙНАТА ЛЕНТА!!!!
Тук беше задръстване, но ако е катастрофа по нея трябва да минат линейка, пожарна и полиция. Понякога тези 10минути забавяне са фатални. Там може да се сте вие, ваш близък, приятел, човек на когото държите. Отделно другите не са длъжни да чакат 3 часа, вместо час и половина, за да минете вие за 10минути. Всички бързат, никой не му е приятно, а и наистина на някой може да му прилошее например и да може тази лента да се ползва.
Мислех да пиша като предложение като се знае, че е ремонт /защото ремонтите на Тракия ще са до август 2014г/ и сте сигурни, че не е катастрофа можете да карате като тази Хонда – в аварийната лента със скоростта на колоната и да блокирате така „умниците” от аварийната лента, безпардонните и нагли хора, които навсякъде в живота са такива и реално го правят още по-непоносим с действията си или бездействията си. Защото човек както си кара колата, такъв е и в живота като цяло. Ако една кола кара така, на мястото си в колоната, но в аварийната лента и блокира бързаците, те нагледците ще й свирят, псуват и святкат, но ако са 3-4 коли или 5-6 коли или по-масово може би ще се въведе реда, който очевидно полицията или не може, или не иска да въведе с глоби. А пък съвестта за част от българите е непознато понятие.Сега вече не знам дали да призовавам за това. Оставам на всеки да прецени кое е добре, кое е зле, кой крив и кой прав, да направи извод сам за себе си, но така не може да се живее.
За съжаление дори и да има катастрофа, тя аварийната лента пак ще е блокирана от всички тези „умници” от аварийната лента, така че полицията пак ще си пробива бавно път. Не знам изобщо има ли оправия. Накрая се сещам за вица, че изходите за България са 2 – Терминал 1 и Терминал 2.
ИМАЙТЕ РАЗУМ И СЪВЕСТ И НЕ ИЗПРЕВАРВАЙТЕ ПРЕЗ АВАРИЙНАТА ЛЕНТА! ТЯ Е ЗА ДА СЕ СПАСИ НЕЧИЙ ЖИВОТ ИЛИ ПРИ ПОВРЕДА! ПО НЕЯ ПАК СТИГАШ ПО-БЪРЗО, НО ОСТАНАЛИТЕ ГИ БАВИШ БЕЗБОЖНО ИЛИ ПЪК СЛУЖБИТЕ ЗА ДА СПАСЯТ НЕЧИЙ ЧОВЕШКИ ЖИВОТ.
„УМНИЦИТЕ” ОТ АВАРИЙНАТА ЛЕНТА
Във връзка със задръстването на магистрала Тракия поради ремонт на мост, което в неделя /25.08.2013/ беше 15 км и това, че се очакват задръствания там поне до август 2014г, както и във връзка с манталитета на част от българските шофьори, които са нещо повече от всички останали и за тях правилата не важат и карат в задръстване по аварийната лейта, искам да разкажа следното, което се случи тогава. Кой крив, кой прав не знам, всеки сам може да прецени за себе си, но карането по аварийната лента в задръстване дразни изключително много спазващите правилата участници и е огромна простотия и глупост. Глупост е, защото:
1. Винаги идва момент, в който и аварийната лента се запълва и няма накъде да се продължи напред и трябва да се спре в нея. А така се блокира достъпа на автомобили на полицията, линейки и пожарни /не дай Боже/, ако има нужда. Преди време в такава ситуация си отвисяхме 1 час половина в задръстване поради катастрофа и като се задръсти аварийната лента след 10 минути се чу линейката, която трябваше да мине, но нямаше откъде. Оттам се започнаха едни маневри аз в средната лента, идиотът в аварийната лента и така всички в тези две ленти, та да направим път. Направихме /средната лента наляво и аварийната лента наляво/ и линейката мина по банкета след още 2-3 минути. Кога е стигнала катастрофата не знам, но вместо в нашия участък да мине за 10-15 секунди, всички тези „умници” в аварийната лента я блокираха за 2-3 минути. Стана ми срамно, че съм българин и още съм тук в този момемт, честно. Направо да им пожелаеш другият път те, „умниците” от аварийната лента да чакат линейка, която не пристига и не пристига, защото страната е България, простотията е българска и манталитетът е български.
2. Минаването по аварийната лента спестява време на минаващите по нея, но ощетява всички останали коли, които стоят и чинно си чакат в другите 2 ленти вече безкрайно време, защото са културни, не са над закона, обикновени, по-глупави от „умниците” или както искате. Те вместо да минат за час и половина ще минат за 3 часа, а „умниците” от аварийната лента ще минат за 10минути, защото са безпардонни, нетолерантни.
Започвам разказът за последното задръстване в неделя /25.08.2013/ на магистрала Тракия, поради ремонт на мост, което беше 15км поне. Караме си и спираме в един момент. Първо си мисля катастрофа, ужас, пак ли. Дано да са живи хората. Тръгваме, правим 20метра на първа скорост и пак спираме. Още тук „умниците” от аварийната лента започваха да се изнасят с маневри към аварийната лента, защото те бързат повече, имат малки деца, не могат да чакат, возят болен човек или родилка, абе всеки си има причините, но със сигурност най-голямата причина е ПРОСТОТИЯТА! Защото ако има бременна жена или болен човек трябва да минат 2-3-5-10-20 коли, а не 500-1000. По едно време гледам една Хонда Сивик сив хетчбек кара по аварийната лента. Кара си, но тръгва и спира почти до мен с темпото на движение на колоната. В първия момент не се усетих, но след 5 минути стана ясно, че човекът блокира напиращите отзад „умници” от аварийната лента и си кара със скоростта на задръстването и така поне 10-15минути. В един момент като се изравни с мен му направих жест да си свали прозореца. Сваля го той и аз му викам през жена ми, която е на седалката до мен: „Евала пич, така ще те бият, но да знаеш, че ако стане нещо спирам и съм на твоя страна и съм ти свидетел”. Човекът се ухили, махна с ръка, а отзад се возят едно ли, две ли деца и жена му отпред. Да му се чудиш и на него.А иначе няма минаване.
Вместо час и половина ще чакаме там поне 3 часа, защото нямаше никаква организация от страна на полицията, въпреки че на всеки нормален човек е ясно какво ще стане неделя следобед и вечер през август месец. Какво пречи да има една полицейска кола, която да е 4-5-10км преди ремонта на моста в задръстването и регулира движението. Да спира тези които карат по аварийната лента и да ги глобява. Или по-добре да стоят с 1 камера и да снимат колите в аварийната лента и после снимките за глоби. Поне 500 или 1000 коли по една глоба колко пропуснати ползи за държавния бюджет. Но в нашата държава полицията е там където и когато не ти трябва, а когато ти потрябва я няма. Как беше - НАШАТА ПОЛИЦИЯ НИ ПАЗИ! Голям хит. Надявам се и някой полицай от по-висшите етажи да прочете това, да има съвест /защото утре може линейката да бърза и за него или негов близък, приятел роднина, да не дава Господ/ и да помисли върху тези мои излияния какво да се направи, за да има някакъв ред, да се гордеем, че сме българи дори в задръстването и да виждаме, че има полиция където и когато трябва, а тарикатлъците и простотията не минават. Защото тарикатлъците и простотията зад волана са причина за поне половината, ако не и повече от жертвите на катастрофи, които за миналата година са 700-800 човека, а ранените са поне 10000човека. Ако сме толерантни и караме разумно цифрите сигурно ще са наполовина. Както и да е, продължавам нататък.
Зад Хондата има дълга опашка от „умници” от аварийната лента. Зад нея Мерцедес S класа, някъде от 2000-2003 година т.е. 10-12 годишен, сребрист, с пловдивски номер, с плешив шофьор и кифла до него. Стои зад Хондата и по едно време се премести зад мен с идеята явно да използва и някак да мине пред Хондата ако аз тръгна по-рязко. Видях го и следващия половин час поне тръгвах и спирах така, че Хондата от дясно да върви до мен и аз до нея, сиреч горе-долу тръгваме и спираме заедно. Мерцедесът след това се премести зад Хондата пак т.е. в аварийната лента. Коланата си пъпли с 10 км/ч, тръгнеш вдигнеш 10-15-20км/ч и спреш след 10-20-30-50 метра, че и по нагорнище.
Жега е. Всеки бърза и е изнервен. Никой не е предполагал, че там ще трябва да се стои поне час и половина, а ако сложим и „умниците” от аварйната лента, то 3 часа не ти мърдат. Всеки има жена, дете в колата, бърза да се прибира, утре е работен ден, да се оправя, багажи да сваля и прочие, но не. Задръстване! Тази така умразна дума за всички шофьори. И то не какво да е задръстване, а поне 15км задръстване. Колите, които са по-стари започват да прегряват. Тук там по аварийната лента има спрели коли с вдигнати предни капаци.
Мерцедесът явно реши, че вече достатъчно е чакал и е бил толерантен. В аварийната лента зад Хондата започва да свири на пожар. Свири минута и половина нон стоп, други зад него взимат пример и те свирят. Някои обаче не свирят, защот клаксоните бяха 3-4, а не 100. Колоната се движи с никаква скорост. Даже едни младежи бяха слезли, бягаха до колите, ходиха по нужда и така. Свири си Мерцедесът минута и половина и вече и на мен ми бърка в ......... Изчаках пред мен да се освободят 30метра и оттам, първа, рязко газ, десен мигач и аз в аварийната лента пред Хондата. Пред мен в средната лента беше един Форд Орион комби. Изравнявам се с него и спирам. Хондата мръдна зад мен и тя спира. Както се свиреше отзад с клаксоните, така и свирнята престана на момента. Така карах до Форда поне около половин час. През този половин час, сребристият пловдивски Мерцедес в един момент използва, че отстрани има равно, което си е чакъл и може да мине евентуално и се изравни с Хондата. Почнаха се едни жестове и псувни и прочие. Аз го виждам, но нищо. Вече се намести между мен и Хондата. Държа го отзад не нарочно, но няма как да ме заобиколи, защото отстрани на пътя вече не е равно и няма как да мине по чакъла. Аз съм си до Форда Орион комби и си карам с него. След 5-6 минути нарочно в един момент му направих място, да мине от ляво т.е. по асфалта. Ясно е, че го пускам. Минава, изравнява се до мен и средни пръсти, жестове. Тръгва си напред по пътя, прави 10-15метра пред мен и спира рязко. Едвам спирам и аз - не очаквам да набие спирачки. Слиза, оставя отворена вратата на Мерцедеса S класа, 12 годишен барутник, без предна лайсна с датчици за предния парктроник, защото няма 2000лв да си я купи, а пък някой друг като него гъзар с 12 годишна S класа му я е откраднал, защото и той е нямал 2000лв да си я купи. Пловдивският ......... се пеняви, ръкомаха, псува, изплюва се на земята показно. Аз не го провокирам. Стоя като пън. Дано не тръгне да ме бие и убива. Не искам проблеми. Викам си добре де. Откъде ме знаеш какъв съм, що съм, колко ми е акъла или дали просто не съм луд. Луди хора има много по улиците и не всички са в здравни заведения. Мога да тръгна през теб колата и после да, ще имам проблем, но нали знаем в каква държава живеем. Умрелият си е умрял, виновният ще се оправи по някакъв начин. Така или иначе присъдите не съответстват на деянията. Или пък ако ми скочиш на бой откъде знаеш например, че нямам боен пистолет в мен или не съм полицай примерно. Или пък не съм с 10-ти дан по карате. За да го правя очевидно не ми пука от теб и не ме е страх от S класата ти без предна лайсна. Вътрешно ми е гот, даже си мисля да сваля прозореца и да му предложа 1000евро щото е баровец да си купи предната лайсна. Случайно имах толкова в мен. Но имам разум да не го провокирам повече, защото и аз не искам други проблеми, а така шансът да тръгне да прави нещо нараства, пък ако тръгне става проблем и за мен, и за него. Няма смисъл!
Спомням си една случка в Благоевградско преди повече от 10години със Стойчо Стоилов, бившия футболист на Литекс, ЦСКА и Нюрнберг. Засякла Жигула с пенсиониран военен вътре, а Стойчо Стоилов с джипа и слезнал нещо да му се обяснява ли, да го бие ли, никой не знае. Пък и кой кого е засякъл не е съвсем ясно май. Резултатът 3-4 куршума в тялото на Стойчо, правиха му операции, беше по болници поне половин година и това сложи край на кариерата му май. Иначе можеше да играе още малко. Едва оживя.
Така, изплюва се пловдивският ........... /в Пловдив сигурно не всички са такива и има и нормални хора, то и от другите навсякъде ги има де/ качва се на Мерцедесчето без предна лайсна, на 10-12 годишна възраст и изчезва напред. Караме си, аз до Форда Орион Комби, отзад Хондата. По едно време идва отбивка в дясно, но първо е почти без асфалт, чакъл, с неравности и второ доста се обикаля. Та оттам виждам в огледалото се „умниците” от аварийната лента тръгват да минават през траповете водени от един Мерцедес, бял, може би на година и половина, най-много две, ей такъв изцъклен отпред . Скъпа и хубава кола дори за Германия. Кара през неравностите, вдига прахоляк и бърза да отиде на другия край на отбивката, да влезе преди нас и да изчезне напред. И аз първа, втора, 20км/ч, 40км/ч, 40коли от средната лента ги минавам и хоп точно, където черният път се връща на магистралата се вижда Мерцедесът отдясно, но аз очевидно ще мина преди него. Минавам, правя 10 метра и спирам, след мен белият Мерцедес. Държах го 2-3 минути отзад и му направих път. Изравнява се преди мен и ми прави жест до главата, върти си пръста т.е. нямам мозък. Аз го гледам хем сериозно, хем с насмешка, хем вътрешно ми е даже много готино и през цялото време му правя знак с лявата ръка да си кара т.е. „Айде не ми се обяснявай, карай си, че те прежалих да те пусна, да не дам напред пак и да те запуша отново”. Вече съм изпреварил моето място в колоната, далеч напред съм от Форд Ориона Комби, може би 200 метра напред. Хондата я няма, защото тя явно си върви с Форда. После вече дойдоха знаците за това, че остават 200метра до ремонта. Другите, че има ремонт след 2км бяха отминати отдавна. Пак спирах няколко пъти, но викам айде то не остана, пък и там вече е по-широк пътя и поне 3-4 коли минаха отдясно на аварийната лента по равния чакъл. Няма смисъл и тръгнах и аз. На стеснението има място да мине 1 кола, защото в нашата посока се падат аварийното платно и половината от средното, но аварийното е по-малко. Т.е. колкото и да се прередиш отпред може да мине само една кола от трите колони. Като се пререждаш показваш, че си нещо повече от другите, нетолерантен, за теб няма правила. Сигурно има и хора, които наистина са на зор и бързат, но такава ни е държавата. Полиция имаше чак на мястото на ремонта и то един говореше по радиостанцията и махаше с ръка да се кара. Дано някой от ръководните органи да измисли нещо и да има ред.
НЕ КАРАЙТЕ ПО АВАРИЙНАТА ЛЕНТА!!!!
Тук беше задръстване, но ако е катастрофа по нея трябва да минат линейка, пожарна и полиция. Понякога тези 10минути забавяне са фатални. Там може да се сте вие, ваш близък, приятел, човек на когото държите. Отделно другите не са длъжни да чакат 3 часа, вместо час и половина, за да минете вие за 10минути. Всички бързат, никой не му е приятно, а и наистина на някой може да му прилошее например и да може тази лента да се ползва.
Мислех да пиша като предложение като се знае, че е ремонт /защото ремонтите на Тракия ще са до август 2014г/ и сте сигурни, че не е катастрофа можете да карате като тази Хонда – в аварийната лента със скоростта на колоната и да блокирате така „умниците” от аварийната лента, безпардонните и нагли хора, които навсякъде в живота са такива и реално го правят още по-непоносим с действията си или бездействията си. Защото човек както си кара колата, такъв е и в живота като цяло. Ако една кола кара така, на мястото си в колоната, но в аварийната лента и блокира бързаците, те нагледците ще й свирят, псуват и святкат, но ако са 3-4 коли или 5-6 коли или по-масово може би ще се въведе реда, който очевидно полицията или не може, или не иска да въведе с глоби. А пък съвестта за част от българите е непознато понятие.Сега вече не знам дали да призовавам за това. Оставам на всеки да прецени кое е добре, кое е зле, кой крив и кой прав, да направи извод сам за себе си, но така не може да се живее.
За съжаление дори и да има катастрофа, тя аварийната лента пак ще е блокирана от всички тези „умници” от аварийната лента, така че полицията пак ще си пробива бавно път. Не знам изобщо има ли оправия. Накрая се сещам за вица, че изходите за България са 2 – Терминал 1 и Терминал 2.
ИМАЙТЕ РАЗУМ И СЪВЕСТ И НЕ ИЗПРЕВАРВАЙТЕ ПРЕЗ АВАРИЙНАТА ЛЕНТА! ТЯ Е ЗА ДА СЕ СПАСИ НЕЧИЙ ЖИВОТ ИЛИ ПРИ ПОВРЕДА! ПО НЕЯ ПАК СТИГАШ ПО-БЪРЗО, НО ОСТАНАЛИТЕ ГИ БАВИШ БЕЗБОЖНО ИЛИ ПЪК СЛУЖБИТЕ ЗА ДА СПАСЯТ НЕЧИЙ ЧОВЕШКИ ЖИВОТ.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: „УМНИЦИТЕ” ОТ АВАРИЙНАТА ЛЕНТА
Колега, колега...объркал си мястото. На последния национален събор, точно на последното кръгово преди входа на панаира се нагледах на такива неща. Аз си пъпля с моята колица в колоната, а в същото време всякакви разпадащи се кошници, от време на време и хубави коли(т.е. всякакви коли)се надпреварваха кой да мине отляво, кой отдясно и хоп, най-отпред в колоната. Спокойно можех да направя същото(все пак да караш що годе хубава в кола в България ти дава предимство в България пред останалите, които са възприемани като мекотели, на моменти и от тях самите защото дават път на лъскави джипчета и МерцИдеси
), че и някоя по-голяма простотия. Щях направо да мина пред някой тарикат от посочените и да си го свия така леко, да набия спирачки, абе някаква простотия. Вместо това на мен ми бе смешно, готино, че си стоя в слънцето, слизах от колата, правих си снимки с колоната, клипче, чаках да мръднат 5-6 коли и тогава аз, че да усети цялата колона от баламурници(като мен), някакво мърдане и така. Влезнах си и пак гледах събора, само където изчаках 100-на тариката да влезнат преди мен, ама нищо. Дано са били доволни от това спестено време за сметка на мен и другите зад мен.
А за тези в аварийната лента...хич не ги мисли. Като тоя с МерцИдеса ще си има винаги.


А за тези в аварийната лента...хич не ги мисли. Като тоя с МерцИдеса ще си има винаги.

In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
Re: „УМНИЦИТЕ” ОТ АВАРИЙНАТА ЛЕНТА
Тия дето карат в аварийната лента са връзкари. Тях полицията не ги лови, а дори и да ги хване нищо не им прави.
Факт е, че в BG хората с мерцедесчинцата и много от тези с BMW-тата са предимно дебели, плешиви дъртаци на повече от 30 год. Имат връзки и ресурси.
Няма нормален човек, който да си купи мерцедесчинце и за да се вози нормално и сигурно. Това е България.
И на мен са ми размахвали пръст и мен са искали да бият по кръстовища...
Chr81, това което си правил на "Тракия" за мен са глупости. Като не ти изнася 'що не слезна с лопатата за сняг (аз в багажника си я нося и зиме и лете) и не му счупи страничното стъкло на тоя с мерцедесчинцето. После две лопати в главата и чакаш линейка. Това е начина. Защото няма да се получи да вкараш в правия път 40 год. боклук.
Казваш не те знае кой си. Ами най-вероятно си никой. Ако беше някой можеше да се обадиш на съответните хора и да се наместят нещата.
Chr81, това което си написъл кой ще го прочете? Замисли се. Хората бързат карат в аварийната лента и др. дейности.
Факт е, че в BG хората с мерцедесчинцата и много от тези с BMW-тата са предимно дебели, плешиви дъртаци на повече от 30 год. Имат връзки и ресурси.
Няма нормален човек, който да си купи мерцедесчинце и за да се вози нормално и сигурно. Това е България.
И на мен са ми размахвали пръст и мен са искали да бият по кръстовища...
Chr81, това което си правил на "Тракия" за мен са глупости. Като не ти изнася 'що не слезна с лопатата за сняг (аз в багажника си я нося и зиме и лете) и не му счупи страничното стъкло на тоя с мерцедесчинцето. После две лопати в главата и чакаш линейка. Това е начина. Защото няма да се получи да вкараш в правия път 40 год. боклук.
Казваш не те знае кой си. Ами най-вероятно си никой. Ако беше някой можеше да се обадиш на съответните хора и да се наместят нещата.
Chr81, това което си написъл кой ще го прочете? Замисли се. Хората бързат карат в аварийната лента и др. дейности.
Re: „УМНИЦИТЕ” ОТ АВАРИЙНАТА ЛЕНТА
Не съм го писал аз. Само го копирах. Ами дай всички да бързаме в аварийната лента. То и аз бързам, щото не ми се седи да убия в задръстването три часа като мога като тарикат да мина за 10-15 минути. Като се наврем всички в нея, защото едва ли има някой, който не бърза и му се седи на пека 2 часа, и другите 2 платна ще останат свободни да си карат т.нар. умници.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: „УМНИЦИТЕ” ОТ АВАРИЙНАТА ЛЕНТА
И като слезне и да речем, че го пребие, след това ЩЕ ЛЕЖИ, гаранция. Защото ще има свидетеЛИ. Това в лекия вариант.
По-тежки варианти бол. Може онзи да се окаже някой като Болен Смъркдеров и ще свърши той набит, ама хбаво от охраната. Може другия да е някое надрусано копеленце с пистолет. Да мре заради на хората идиотизма ли? Миналият ден един такъв надрусан и пиян, чиято книжка е отнета същата нощ за алкохол(значи след това кара пак пиян и вече без книжка), започва да крещи като луд на едно кръстовище по един мой колега(бакшиш), който нещо му пречел да мине. На всичко отгоре го бутва леко отзад, а за капак вади някакъв пистолет и гърми през прозореца два пъти.
После се оказва, че бил газов, ама когато гърмят по теб някъде от зад теб, едва ли се замисляш какъв е. Вътре в таксито има клиентка, ама на онзи му е все тая.
Та какво ще спечели човека пуснал темата с влизане в конфронтация? Даже и да ходи до колата на онзи чичка. Тогава веднага го слагат него на топа защото той е излезнал и е отишъл до другата кола. Това пак повтаряме в лекия вариант. В по-тежък може да стане както с футболиста Стоилов, за който се писа по-горе:
http://paper.standartnews.com/bg/articl ... cle=184859
Да не говорим, че ако отидеш до колата на някой с лопата, дори да не посягаш, а тоя случайно те гръмне, то гаранция ще се измъкне ако има на кой да плати, а в становището ще пише "неизбежна самоотбрана".
Та по-полека с нервите по пътя. Като за начало викам всеки сам за себе си да спре с дразнещите околните тарикатщини, пък после да мисли каубойски изпълнения.
По-тежки варианти бол. Може онзи да се окаже някой като Болен Смъркдеров и ще свърши той набит, ама хбаво от охраната. Може другия да е някое надрусано копеленце с пистолет. Да мре заради на хората идиотизма ли? Миналият ден един такъв надрусан и пиян, чиято книжка е отнета същата нощ за алкохол(значи след това кара пак пиян и вече без книжка), започва да крещи като луд на едно кръстовище по един мой колега(бакшиш), който нещо му пречел да мине. На всичко отгоре го бутва леко отзад, а за капак вади някакъв пистолет и гърми през прозореца два пъти.

Та какво ще спечели човека пуснал темата с влизане в конфронтация? Даже и да ходи до колата на онзи чичка. Тогава веднага го слагат него на топа защото той е излезнал и е отишъл до другата кола. Това пак повтаряме в лекия вариант. В по-тежък може да стане както с футболиста Стоилов, за който се писа по-горе:
http://paper.standartnews.com/bg/articl ... cle=184859
Да не говорим, че ако отидеш до колата на някой с лопата, дори да не посягаш, а тоя случайно те гръмне, то гаранция ще се измъкне ако има на кой да плати, а в становището ще пише "неизбежна самоотбрана".
Та по-полека с нервите по пътя. Като за начало викам всеки сам за себе си да спре с дразнещите околните тарикатщини, пък после да мисли каубойски изпълнения.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
Re: „УМНИЦИТЕ” ОТ АВАРИЙНАТА ЛЕНТА
Явно не сте ме разбрали. Написах, че хората които правят написаните в първият пост неща са от точно определена група. Те ще си правят каквото искат и за напред. Ако сте от горепосочената група и вие ще карате в аварийната лента.
Каквото и да им говорите, каквото и да пишете тук, каквото и да правите на пътя - нищо няма да се промени. Не можеш да им промиеш мозъка. Единственото спасение да лежат до живот в затвора или по-сигурно да лежат под земята. Няма друго решение.
Карайте си колите по правилата и оставете тия с мерцедесченцата да се пребият. Вече няколко дадоха души на новия оучастък на "Тракия".
Това е.
Каквото и да им говорите, каквото и да пишете тук, каквото и да правите на пътя - нищо няма да се промени. Не можеш да им промиеш мозъка. Единственото спасение да лежат до живот в затвора или по-сигурно да лежат под земята. Няма друго решение.
Карайте си колите по правилата и оставете тия с мерцедесченцата да се пребият. Вече няколко дадоха души на новия оучастък на "Тракия".
Това е.
- Borymeckata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 8.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Нафтова печка.
- Мечтае да кара: През просото...
- Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400
Re: „УМНИЦИТЕ” ОТ АВАРИЙНАТА ЛЕНТА
bmw325tds написа:Тия дето карат в аварийната лента са връзкари. Тях полицията не ги лови, а дори и да ги хване нищо не им прави.
Факт е, че в BG хората с мерцедесчинцата и много от тези с BMW-тата са предимно дебели, плешиви дъртаци на повече от 30 год. Имат връзки и ресурси ...
Еее, Колега... Ако тия над 30 са "плешиви дъртаци", ние над 40 трябва да сме вече на командно дишане. Лично аз като по-млад се кибритлисвах повече, често се дразнех и ядосвах, правил съм доста глупости. С годините започнах да карам много по-спокойно и все по-рядко се ядосвам на нещо, даже повече ме избива на майтап. Е, нямам тези рефлекси, зрение, слух и издръжливост, които съм имал на 20 - 25. По-лесно се уморявам, периферното ми зрение намалява, по-лошо виждам нощем, слухът ми отслабва... Но изминалите години и километри под задника ми дават и някои предимства. Вече успявам да предвидя критичните ситуации и да ги избегна преди да са се случили, буквално знам какво ще стане в следващите 5 секунди. Имам по-млади приятели, след всяко излизане с колата или мотора разказват драматични случки - 5 пъти някакви идиоти го засекли, 3 пъти други дебили му отнели предимство, 8 гъски пресекли точно пред него, все някой не го видял, не му разбрал сигнала, някой му попречил... За няма и 2 часа въртене из града - двайсетина ситуации, и все другите са тъпи, некадърни и не знаят да карат... Аз пък мога да карам цяла година без никаква ситуация или критичен момент - никой не ме псува и не ми размахва пръсти, и нямам драскотина по никоя от машините си.
Искам да кажа, че не годините са определящи за стила на каране, явно има и други фактори...
Excellent! Steven is my name!
- simeon
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 245
- Регистриран на: 11.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 535dA LCI
Re: „УМНИЦИТЕ” ОТ АВАРИЙНАТА ЛЕНТА
демек не е важно на мен да ми е добре, важно е на Вуте да му е зле, така разбирам аз описаната случка. с това си действие - да стои някой и да блокира лентата умишлено, за да няма "умници" дет викаш - не съм убеден, че ситуацията се е подобрила. и аз не харесвам да ме минват от дясно в аварийната лента, но не бих си и помислил да седя там и умишлено да преча на другите коли, които имат наглостта или простотията или "връзките", че да минат от там. или си седиш чинно в колоната и чакаш или перкаш и ти в аварийната лента и не се оплакваш, така поне го виждам аз. или викаш "...и сам да съм у трамваю, па че се бутам..."
Re: „УМНИЦИТЕ” ОТ АВАРИЙНАТА ЛЕНТА
simeon написа:демек не е важно на мен да ми е добре, важно е на Вуте да му е зле, така разбирам аз описаната случка. с това си действие - да стои някой и да блокира лентата умишлено, за да няма "умници" дет викаш - не съм убеден, че ситуацията се е подобрила. и аз не харесвам да ме минват от дясно в аварийната лента, но не бих си и помислил да седя там и умишлено да преча на другите коли, които имат наглостта или простотията или "връзките", че да минат от там. или си седиш чинно в колоната и чакаш или перкаш и ти в аварийната лента и не се оплакваш, така поне го виждам аз. или викаш "...и сам да съм у трамваю, па че се бутам..."
Много добре написано.
Като гледам няма интерес към тази тема.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: „УМНИЦИТЕ” ОТ АВАРИЙНАТА ЛЕНТА
Какъв интерес да има след като тя освен безинтересна не и изобщо за този основен форум? Аз се чудя как никоя не я махна от тук толкова време. 

In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: „УМНИЦИТЕ” ОТ АВАРИЙНАТА ЛЕНТА
bmw325tds написа:са предимно дебели, плешиви дъртаци на повече от 30 год. .
Аз на 40 още си мисля, че не съм стигнал разцвета на силите си ве

- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Re: „УМНИЦИТЕ” ОТ АВАРИЙНАТА ЛЕНТА
..."бързащи" винаги ще има. Няма да забравя как форумни герои минаваха през банкета и в насрещното изпревервайки останалите за да влезнат по-бързо на пистата в Калояново, за събора преди две години...


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Re: „УМНИЦИТЕ” ОТ АВАРИЙНАТА ЛЕНТА
Напълно съм съгласен, че предреждането под всякаква форма, дали на светофар или на магистрала през аварийна лента е страшна глупост и много го мразя. Признавам, че и аз съм го правил за един кратък период от време, но ми се промени виждането за нещата и го намерих за страшна селяния. Истината в случая е, че това е загубена кауза. В такъв момент от яд, че някой те предрежда човек не мисли адекватно и не може да го осъзнае, но няма как да превъзпиташ всички. И аз обичам да правя сечено и да не пускам някой като се опита да ми се предреди, но истината е, че утре на магистралата пак ще има задръстване и пак ще има "умници" в аварийната лента. Така че оставяйте ги, нека да раздават газ и да ходят да се трепат някъде, не си хабете нервите за глупости. 

'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Re: „УМНИЦИТЕ” ОТ АВАРИЙНАТА ЛЕНТА
bum_bum написа:bmw325tds написа:са предимно дебели, плешиви дъртаци на повече от 30 год. .
Аз на 40 още си мисля, че не съм стигнал разцвета на силите си ве

- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: „УМНИЦИТЕ” ОТ АВАРИЙНАТА ЛЕНТА
Обиколил съм цяла Европа с колата си както и Турция. Единствено с по ниска култура в пътната обстановка са в Албания.
55 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: n.metodiev