Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентусиаст
Модератор: Общи модератори
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
KUM4o написа:Пропушването при дизелите е от ЕГР системата. ЕГР системата връща част от изгорелите газове в колектора, за доизгаряне и по този начин се намалят вредните емисии. Поради естеството на работа и това, че има турбина дизела има фин слой масло по вътрешността на всмукателния колектор и след като ЕГР върне част от изгорелите газове, в които има достатъчно количество сажди( защото ЕГР взима газовете непосредствено след турбината, а не след ДПФ) + маслото в колектора и става една ужасна гняс. Тази гняс започва да се натрупва във колектора, а там има сензор за налягане, след като и той се зацапа почва да дава грешно налягане и компютъра или подава повече или по-малко гориво и от тук идва и здравото пушене. На моето дизелче преди да изчистя колектора и да затапя ЕГР–а си попушваше здраво. След старателно почистване на всичко и затапване на ЕГР колкото и яко да я изрежа пушенето е много минимално. Няма дизел, който да не пропуши при рязко подаване на газ, но само за малко и то не в количество, че да станете негри.
Което от заклет дизелджия звучи така: всички дизели пушат, които малко, кои повече.

Браво за искреността!


In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
всички дизели след 2004-2005 оборудвани с филтри за твърди частици изобщо не пушат и ауспусите им са бели. да, чисто бели и много по-бели от тези на бензиновите коли. това да речем, че е ясно или повечето не са му обърнали внимание, но заглавието на темата?! многократно беше подсещано и въпреки това почти всички мнения нямат нищо общо с него...не, че не забававно да се четат глупости ама все пак 
аз лично не виждам нищо лошо в това да се кара не газ и незнам защо колегите се нападат един друг...изключвам повечето 20 годишните барутници, които се разпадат в движение и към това като се прибави газта монтирана пред блока, се получава предпоставка за взривоопасна ситуация. има си модерни газови уредби, които са добра алтернатива на бензина, понеже е ясно какъв е проблема...разходът в левове.

аз лично не виждам нищо лошо в това да се кара не газ и незнам защо колегите се нападат един друг...изключвам повечето 20 годишните барутници, които се разпадат в движение и към това като се прибави газта монтирана пред блока, се получава предпоставка за взривоопасна ситуация. има си модерни газови уредби, които са добра алтернатива на бензина, понеже е ясно какъв е проблема...разходът в левове.
"Чемодан, вокзал, Москва"
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
bai_ILIA написа:всички дизели след 2004-2005 оборудвани с филтри за твърди частици изобщо не пушат и ауспусите им са бели. да, чисто бели и много по-бели от тези на бензиновите коли.

Нига, плийЗЗЗЗЗЗЗЗЗЗЗЗ...

Стига сега, ние не отричаме БЕЗСПОРНИТЕ предимства на дизела, не казвай ти на черното бяло, буквално при това.

То от тези коли с ДПФ, половината са изкормени след като преди това са сложени всякакви чипове, чепове и тем подобни производни. Ако не са изкормени, то са запушени.
Дизелчетата пушат, ако са нови пък миришат отзад и след някой километър...почват да пушат, както казах и назад някои повече, други по-малко.
Няма проблем, всеки да си кара каквото му е на сърце, то затова и свят широк. Ама поне да не се ЛЪЖЕ.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
кое в моето мнение е лъжа преател?! че един нов дизел с ДПФ не пуши ли? аз говоря по принцип за новите дизели. казах нов дизел, не нов дизел в България
принципно си прав за БГ ситуацията. моята кола беше Евро 3 и точно два дни след като я купих стана Евро -5 с махнат катализатор и спрян ЕГР. на брат ми БМВ-то и след ремапа му оставих DPF-a понеже си е ок и няма никакви пушеци отзад...всъшност проблема с пушека и миризмата на нафта, ако има такива, е за тези...отзад
може би в темата се говори БГ дизели срещу БГ бензини или както се вижда от последните страници - БГ газ...като гледам всичко се е изкривило спрямо БГ реалноста...спорът бензин срещу дизел по принцип, а не в България, има други измерения...тук в България сме ГАЗ срещу Дизел...
като гледам всичко е казано многократно в темата и само се пускат нови и нови мохабеди. аз затова и чета темата - адските мохабеди и лафове
иначе си е пълна простотия и уникален микс от безсмислени аргументи, обиди и оправдания от страна на бензинджии, дизелджии, газаджии и метанджии...с малки и големи...двигатели 


може би в темата се говори БГ дизели срещу БГ бензини или както се вижда от последните страници - БГ газ...като гледам всичко се е изкривило спрямо БГ реалноста...спорът бензин срещу дизел по принцип, а не в България, има други измерения...тук в България сме ГАЗ срещу Дизел...
като гледам всичко е казано многократно в темата и само се пускат нови и нови мохабеди. аз затова и чета темата - адските мохабеди и лафове


"Чемодан, вокзал, Москва"
- Babuna
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1689
- Регистриран на: 7.09.2002
- Местоположение: Пловдив
- Кара: е30 316, е36 328, ф30 335, ф32 428
- Мечтае да кара: и да му е спокойно
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Подкрепям с 2 ръце мнението на Бай Илия - един от немного хора с достатъчно широк кръгозор, за да обобщи ситуацията обективно, които се включиха в темата.
А именно - заради ниските ни доходи сме принудени да правим компромиси и срамно няма...
Всеки има свои убеждения, проблемът възниква, когато личните комплекси и предразсъдъци са намесят и започва налагането на едни хора върху други и обратно. Било гъзария да се кара на бензин, било мизерно да се кара на газ, нафтата само за отопление ставала и други такива дападжийски лафове на половин век. Всеки сам си решава дали ще кара е34 520i м20 на бензин "мизерна гъзария", ще газифицира f10 550i "гъзарска мизерност" или ще потраква с някакво дизелче.
Бензинът има своите предимства и недостатъци.
Дизелтът има своите предимства и недостатъци
Газта има своите предимства и недостатъци.
Универсална истина по темата няма, ясно е, щото е дъвкана хиляда пъти и се стига до все същата задънена улица.
Иначе към автора на темата - чудно как човек на възраст, а му е така трудно няколко логически свързани аргумента да подреди, но все пак стига да извода, че най-добре всеки да си кара, на каквото гориво е свикнал и да не си прави експерименти
П.С. По темата за винаги пушещите дизели мога да хвърля ръкавица на невярващите и да покажа как 3-литров турбо дизел ВИДИМО грам не изпушва при пълна газ и е дори с ремап.
А именно - заради ниските ни доходи сме принудени да правим компромиси и срамно няма...
Всеки има свои убеждения, проблемът възниква, когато личните комплекси и предразсъдъци са намесят и започва налагането на едни хора върху други и обратно. Било гъзария да се кара на бензин, било мизерно да се кара на газ, нафтата само за отопление ставала и други такива дападжийски лафове на половин век. Всеки сам си решава дали ще кара е34 520i м20 на бензин "мизерна гъзария", ще газифицира f10 550i "гъзарска мизерност" или ще потраква с някакво дизелче.
Бензинът има своите предимства и недостатъци.
Дизелтът има своите предимства и недостатъци
Газта има своите предимства и недостатъци.
Универсална истина по темата няма, ясно е, щото е дъвкана хиляда пъти и се стига до все същата задънена улица.
Иначе към автора на темата - чудно как човек на възраст, а му е така трудно няколко логически свързани аргумента да подреди, но все пак стига да извода, че най-добре всеки да си кара, на каквото гориво е свикнал и да не си прави експерименти



П.С. По темата за винаги пушещите дизели мога да хвърля ръкавица на невярващите и да покажа как 3-литров турбо дизел ВИДИМО грам не изпушва при пълна газ и е дори с ремап.
CCFL и LED ангелски очи, М пакети за е36/е39/е46/е60/е61/е90/е91/е93/е93/f10/f30/x5 спортни окачвания, спортни генерации, колектори и много други!
OРИГИНАЛНИ ПАРКИНГ СЕНЗОРИ по 39 лв!
Стъкла за фаровете на BMW e46 всички модификации - 45 лв, за BMW e39 фейслифт 79 лева - край на проблема с мътните напукани фарове
М-tec броня пълен за БМВ е36 пълен комплект - 129 лв
M-tec 2 предна броня за БМВ е46 седан,туринг - 189 лв
M-tec предна броня за БМВ е39 - 189 лв
MOTUL 6100 10w-40 Synergie 5 литра - 49.99 лева - МОТУЛ И КАСТРОЛ 100% оригинални на най-ниски цени в БГ
CCFL ANGEL EYES - 49,99 лв
0889 22 66 88
OРИГИНАЛНИ ПАРКИНГ СЕНЗОРИ по 39 лв!
Стъкла за фаровете на BMW e46 всички модификации - 45 лв, за BMW e39 фейслифт 79 лева - край на проблема с мътните напукани фарове
М-tec броня пълен за БМВ е36 пълен комплект - 129 лв
M-tec 2 предна броня за БМВ е46 седан,туринг - 189 лв
M-tec предна броня за БМВ е39 - 189 лв
MOTUL 6100 10w-40 Synergie 5 литра - 49.99 лева - МОТУЛ И КАСТРОЛ 100% оригинални на най-ниски цени в БГ
CCFL ANGEL EYES - 49,99 лв
0889 22 66 88
- ylaine
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 136
- Регистриран на: 23.04.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: дизели
- Мечтае да кара: по хубави пътища
- Детайли за колата: прави фокуси
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Дизел до сега не съм притежавал лично, но съм имал досег до доста. Много приятно бях изненадан от е46 320д 136 кончета (със току що сменено турбо). Ако и разходът е, какъвто твърди собственика (за което се съмнявам), то
Веднъж покарах и Е90 320хд (чисто ново), е там нещата вече са.. нереални
Но пък всички останали дизели, които съм карал са просто ужасни. Но все пак трябва да спомена, че става въпрос за 10-20 годишни дизели. Та изводът е, че дизелите се развиват и то много бързо. Както много пъти се спомена всички горива си имат своите предимства и своите недостатъци. Спрете постоянно да плюете другите и да им слагате епитети. На всички е ясно, че при българина е по-важно да "докаже", че другия се е минал, че е балък, че не е хитър като него
А за тези, дето много плюят газта имам един въпрос - кое е по-тъпо и "пишман гъзарско", да караш скъпа и нова кола на газ или 20 годишна кола, струваща 1000-3000 лв на бензин и да си даваш 1/3 от заплатата за гориво? Истината е някъде там



А за тези, дето много плюят газта имам един въпрос - кое е по-тъпо и "пишман гъзарско", да караш скъпа и нова кола на газ или 20 годишна кола, струваща 1000-3000 лв на бензин и да си даваш 1/3 от заплатата за гориво? Истината е някъде там

- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
В момента най-много автомобили, движещи се с нафта, се продават в Белгия. Там 76% от всички купени нови коли са дизелови. След Белгия в тази своеобразна класация се нарежда Норвегия, където става дума за продажба на 75% нови дизелови коли.
Страната от Европа, която е най-слаб любител на нафтата, е Германия. Немците все още предпочитат повече бензина, макар и там броят на продадени дизелови коли да продължава да расте. В момента обаче продадените дизелови автомобили в Германия са 42%.
Както е известно, по света все още съществуват пазари, където дизеловите автомобили се явяват нещо като екзотика. Такива са например Китай и САЩ. Статистиката сочи, че едва 1.3% от продадените нови коли в САЩ са оборудвани с дизелови двигатели.
Данните са за 2012г
Така че кой какво кара в България в смисъла на темата е малко като "криворазбраната цивилизация" на Хачо.Очевадно е че по цял свят има пристрастия към едното или другото .В контекста на темата на Албиона смятат да забранят изобщо ДВГ в градовете след 2040г - само хибрид и електрика бате.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Какво ми говорят за 2040-та бе човек, те тогава може тях да са забранили като държава да ги еба и...
Германия 2040-та може да има коли, които се движат чрез телепортации, а те седнали да ми говорят отсега какво ще забраняват.
Германия 2040-та може да има коли, които се движат чрез телепортации, а те седнали да ми говорят отсега какво ще забраняват.

In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Leon написа:Ама държите да си кажете за газта и това е... Явно постоянното излагане на миризмата на чесън има фанатизиращ ефект...
Скоро придружавах роднина на съпругата ми по софийските автосалони ... чудеше се Кайен или Туарег да си купи ... секънд хенд и двете ... щото били на една база ... нищо не хареса, но ми направи впечатление, че повече от половината Кайени (нов внос, на транзитни номера) бяха с газови уредби! Явно и балъците извън БГ монтират Газов Инж., дори и на Кайен ... била тя 4,5 или модификацията с турбо !!!
И по-леко с изказванията за чесъна - имам познат, да не кажа приятел, който кара Дуранго 5,9 на газ, яде с мен шкембе с чесън за 1,20, но без проблем може да купи всички коли в секция "продава"...
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Babuna написа:
П.С. По темата за винаги пушещите дизели мога да хвърля ръкавица на невярващите и да покажа как 3-литров турбо дизел ВИДИМО грам не изпушва при пълна газ и е дори с ремап.
С това малко не съм съгласен. При подаване на пълна газ, поради естеството на горивото и начина му на възпламеняване винаги има едно леко припушване. Не си представяйте черен облак, малко е и в повечето случаи почти недоловимо, но винаги го има. При колите с ДПФ докато ЕГР е още чист и филтъра за твърди частици още е на мястото си наистина пушенето е сведено почти казвам почти до 0, но има и едно но

П.П. Сега новите турбо бензини като въртящ момент го докарват почти колкото аналогичен дизел и ми прави добро впечатление, че държат въртящия момент почти през целия диапазон на обороти. Ако успеят още малко да ги изрявнят като разход, ще са доста примамливи, защото имат едно огормно предимство пред дизела, а то е, че са доста по чисти от дизела. Не заради припушването, а точно заради еко нормите и ЕГР системата, защото при бензина няма сажди. А ако се сложи и газ на бензина мотора става още по чист от вътре.

- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Ако успеят още малко да ги изрявнят като разход, ще са доста примамливи, защото имат едно огормно предимство пред дизела, а то е, че са доста по чисти от дизела. Не заради припушването, а точно заради еко нормите и ЕГР системата, защото при бензина няма сажди. А ако се сложи и газ на бензина мотора става още по чист от вътре.
колега, в огромна заблуда си, но не си единствен

Всички производители дават в техническите си данни информация за тези емисии и на хората в белите страни им пука сериозно за това. както обобщихме по-горе, ние сме в България и природата не ни е чак такъв приоритет поради една или друга причина...газта наистина е мега адското еко гориво. В това спор няма...нека оставим екологията на страна, понеже тука е ясно, кой печели...ГАЗТА!!! никъде не видях аргумента, че който кара на газ мисли за природата. всъшност е точно така, понеже на бензин замърсяваме доста повече

няма как да не се сте забелязали, че на рекламите за нови коли най-много се акцентира точно на разхода на гориво, вредните емисии и цената разбира се...ако някой не схваща за какво говоря макар, че е елементарно, да отвори следното сравнение на технически данни на 320i и 320d, два автомобила с идентична мощност - 184к.с.
http://www.bmw.bg/bg/bg/newvehicles/3se ... del_2=320d
ПС - 1000 кубика бензинка градска кола замърсява по-малко от X5 дизел. Питаме пак публиката защо? Защото гори 2 пъти по-малкоооооо

"Чемодан, вокзал, Москва"
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Аз под чисти имах предвид, че няма досадните сажди в колектора и припушването, което го има при дизела, за другото си прав. 


- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
"bai_ILIA
Колега какво ще кажеш за това ?
Първо по леките фракции на петрола отделят по малко отпадни продукти при горене
Второ пингвините слабо ме вълнуват като дизеловите газове директно увреждат здравето на хората
трето защо се зачекна тема екология като там е най големия минус на дизела ?
Ако човек иска да пази природата не си купува дизелов автомобил.
Колега какво ще кажеш за това ?
В съобщението, което ще предизвика объркване сред производителите на автомобили и камиони, Международната агенция за изследване на рака (IARC), обявява, че променя класификацията си на дизела от група 2А (вероятни карциногени) в група 1 (категорично свързани с ракови заболявания).
В тази група компания ще му правят такива субстанции като азбест, арсен, иприт, алкохол и тютюн
Първо по леките фракции на петрола отделят по малко отпадни продукти при горене

Второ пингвините слабо ме вълнуват като дизеловите газове директно увреждат здравето на хората
трето защо се зачекна тема екология като там е най големия минус на дизела ?
Ако човек иска да пази природата не си купува дизелов автомобил.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
Дизелът не случайно е съдиран от данъци в Германия. Това си е свързано точно с екологията. Не се гледат само посочените от колегата емисии СО2 в г/км, гледа се и състава на отделяните вещества, които при дизела са доста, доста по-вредни за човека.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Защо БЕНЗИН , а НЕ ДИЗЕЛ-разсъжденията на един БМВ ентус
BMW Power ACM написа:Дизелът не случайно е съдиран от данъци в Германия. Това си е свързано точно с екологията. Не се гледат само посочените от колегата емисии СО2 в г/км, гледа се и състава на отделяните вещества, които при дизела са доста, доста по-вредни за човека.
То и за това дизелите като производство излизат по скъпи защото трудно покриват най новите екологични изисквания, до като при бензина е лесно
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: b_u_b_o