как да оптимизираме автомобила си след дълъг "ПОКОЙ" !!!
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- bobi_81xx
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 462
- Регистриран на: 16.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E 46 Sedan 136 Hp
- Мечтае да кара: Най-новото BMW независимо от модела
Re: как да оптимизираме автомобила си след дълъг "ПОКОЙ" !!!
Колеги Благодаря ви за съветите,който дадохте днес предстой стартирането на въпросният автомобил
ще пиша след това.стискайте палци !!!! 


- bscsystem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Re: как да оптимизираме автомобила си след дълъг "ПОКОЙ" !!!
Все едно ще палите bmw 1600 на -40 градуса
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
- bobi_81xx
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 462
- Регистриран на: 16.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E 46 Sedan 136 Hp
- Мечтае да кара: Най-новото BMW независимо от модела
Re: как да оптимизираме автомобила си след дълъг "ПОКОЙ" !!!
Колеги благодаря на всички който ми дадоха съвети в тази тема!!!Днес настъпи стартирането на въпросното BMW и благодарение на съветите ви всичко приключи перфектно!!! "Не е за вярване автомобила стартира отраз просто завъртях ключа и запали все едно съм е изгасил преди малко!!!
марката си остава марка завинаги !!!! BMW-Forever !!!!!!!!






- bobi_81xx
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 462
- Регистриран на: 16.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E 46 Sedan 136 Hp
- Мечтае да кара: Най-новото BMW независимо от модела
Re: как да оптимизираме автомобила си след дълъг "ПОКОЙ" !!!
Колеги,вече започна да излизат проблемите от дългото стоене.Паднаха малко температурите и акумулатора спря да работи.сутринта тръгнах да паля и неможах,а го карам всеки ден.Акумолатора от дългото стоене май е заминал и ще трябва май да купивам нов
значи когато го свалих от колата след дългият престой го измерих с мултицет и показваше 2,50 V ,заредих го за 12 часа с обикновенно зарядно (от старите) зареждаше се с околко 4А .След това си го монтирах отново и всичко си беше ок "да ама не" днеска ме изненада сега съм го сложил пак на зарядното и мисля да го зареждам повече часа.яд ме е за акумулатора,че не е стар таман му изтече гаранцията (BOSH S5 100Ah) Има ли шанс да се въстанови.забравих да спмена ,че е НЕОБСЛУЖВАЕМ !!!

- bscsystem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Re: как да оптимизираме автомобила си след дълъг "ПОКОЙ" !!!
Нов ще ти трябва, този ще се предаде съвсем скоро и ще те е яд много повече...
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
- VanDal
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 26.06.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 330д
- Мечтае да кара: Е24S
Re: как да оптимизираме автомобила си след дълъг "ПОКОЙ" !!!
Колега ако имаш познат с по-хубаво зарядно го дай да го зареди. В смисъл - при теб най-вероятно има сулфатизация (мисля се казваше) на клетките от некаране и неупотреба. В последно време има такива зарядни, които зареждат и разреждат акумулатора на няколко етапа и премахват следите от сулфатизация, т.е. съживяват акумулатора.
Трябва да ти кажа, че сериозно съм замислил инвестиция в такова. Има на Бош на прилична цена от около 200лв., които може да се избият само със съживяването на 1бр. акумулатор.
Трябва да ти кажа, че сериозно съм замислил инвестиция в такова. Има на Бош на прилична цена от около 200лв., които може да се избият само със съживяването на 1бр. акумулатор.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: как да оптимизираме автомобила си след дълъг "ПОКОЙ" !!!
bobi_81xx написа:Колеги,вече започна да излизат проблемите от дългото стоене.Паднаха малко температурите и акумулатора спря да работи.сутринта тръгнах да паля и неможах,а го карам всеки ден.Акумолатора от дългото стоене май е заминал и ще трябва май да купивам новзначи когато го свалих от колата след дългият престой го измерих с мултицет и показваше 2,50 V ,заредих го за 12 часа с обикновенно зарядно (от старите) зареждаше се с околко 4А .След това си го монтирах отново и всичко си беше ок "да ама не" днеска ме изненада сега съм го сложил пак на зарядното и мисля да го зареждам повече часа.яд ме е за акумулатора,че не е стар таман му изтече гаранцията (BOSH S5 100Ah) Има ли шанс да се въстанови.забравих да спмена ,че е НЕОБСЛУЖВАЕМ !!!
Пиши го бегал - сега щом ти прави такива номера , зимата ще береш големи ядове .
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани