BMW i3 ... Бихте ли ... ?
Модератор: Общи модератори
38 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Re: BMW i3 ... Бихте ли ... ?
K_Ilkov написа:колегата предполагам визира и8, което не е като дане може да се натиска
Не предполагай- разбира се, че за и8 става дума.
Интересно колко ще изстискаш от 1,5л. мотор с голямо турбо и осезаем лаг (не виждам как ще го елиминират и ще изкарат 200++ коня от 3 цилиндъра) като свърши тока в батериите. На аутобана това нещо ще го отвява всеки който кара 3-3,5л. мотор- гаврата е, че ще го отвяват коли на по 7-10 години дето струват няма и 10 000€.
Моделът не е лош, но НЕ Е спортен в чистият смисъл.
Re: BMW i3 ... Бихте ли ... ?
Колега говориш все едно всеки ден си я караш тая кола. Турбокомпресора в хибрида ще е сигурно подобен на този , който се монтира в F10/30 (3/5-та серия) , а той си върви повече от доволно за 4 цилиндъра
Лаг също не съм усещал незнам какво и къде си видял , но нека първо да я пуснат колата , да покараме и после да се изказваме , че щели да я минават като спряла на магистралата
Важното е тук икономичността на автомобила , а не неговите спортни характеристики , a ако искаш да не те минават по магистралата - M Performance

Лаг също не съм усещал незнам какво и къде си видял , но нека първо да я пуснат колата , да покараме и после да се изказваме , че щели да я минават като спряла на магистралата

Важното е тук икономичността на автомобила , а не неговите спортни характеристики , a ако искаш да не те минават по магистралата - M Performance

- PavelPavlov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: 8.02.2011
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330d
- Мечтае да кара: BMW Alpina B7
Re: BMW i3 ... Бихте ли ... ?
Да, определено ми е в списъка с коли, които бих искал да имам ... след няколко години бих си я купил за градска кола, а за извън града бих си оставил една по-голяма кола с голям дизелов мотор, който да си търкалям по магистралата...поне на хартия i3 изглежда доста пъргава за градска малка кола... според мен ще си струва
А за това колко не е еко ... в централна европа хората масово си слагат соларни панели по покривите... до колкото знам тесла работят и по някакъв проект за електрически станции на соларни панели на магистралите в северна америка и страните в ЕС с висок стандарт... т.е. голяма част от времето ще можем да караме с почти нулеви вреди... колкото и да не е еко това с батериите - 100% е по-еко от сегашните ни варели дето нямат никви филтри катализатори и на ГТП не могат да покрият елементарни норми за газове
Поздрави,
Павел

А за това колко не е еко ... в централна европа хората масово си слагат соларни панели по покривите... до колкото знам тесла работят и по някакъв проект за електрически станции на соларни панели на магистралите в северна америка и страните в ЕС с висок стандарт... т.е. голяма част от времето ще можем да караме с почти нулеви вреди... колкото и да не е еко това с батериите - 100% е по-еко от сегашните ни варели дето нямат никви филтри катализатори и на ГТП не могат да покрият елементарни норми за газове

Поздрави,
Павел
- P1tbuL
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Т-34
- Мечтае да кара: F1 race car!
- Детайли за колата: 1942; Length- 6.68 m; 76.2 mm (3.00 in) F-34 tank gun
Re: BMW i3 ... Бихте ли ... ?
Бих карал i8 ... с двигателя и ръчната от последното М5/М6!
За i3 ... да вариант е, но както казаха колегите- трябва да имаш няколко коли!

За i3 ... да вариант е, но както казаха колегите- трябва да имаш няколко коли!

Re: BMW i3 ... Бихте ли ... ?
don_gori написа:...
Дребни подробности:
4>3
Ф10/30 с малките мотори вървят доволно- ОК. И до там- не ги рекламират като спортни, нали

Лаг- винаги има. Колкото повече изнасилваш мотора, толкова повече се усеща. Това са принципни неща- не ми трябва да карам даден модел за да го установя. А 1,5л., 3-цилиндров мотор и 231 коня значат само едно- яко изнасилване.
НЕ съм казал "Ще я минават като спряла", но ЩЕ я минават. Както и да го въртиш при пълна газ и топ скорост хибридната част повече пречи. Да, ще ускорява и побутва за кратко (докато стигнеш 120км/ч) и после е "забавно"- над 1/3 от конете отиват да пасат на яслата, ама продължават да ти тежат. Оставаш със "спортните" 231 коня от 3 цилиндъра и минимално тегло от 1500кг. (с пътници и багаж минаваш 1800 кила лесно)- "спортен" си колкото Е36 328. Не че 328 е бавна и лоша кола, но е точно толкова далеч от "спортна" колкото и новия хибрид...
Като им е важна икономичността да НЕ я рекламират като спортна кола. Щото тая "спортна кола" за 6 цифрени суми в евро ще гълта саждите от всяко леко чипнато Е46 330д струващо пряко сили 5-6000€. Което никак не подобава на "THE MOST PROGRESSIVE SPORTS CAR"
Гледам Ауди ще пускат пак Спорт Куатро и ще е хибрид (пуста екология), но с ДВГ със скромните 560 коня + реално гледано КЕРС система и на финала => 700 коня. Това Е спортен хибрид, и8 на този фон е направо смешка- как да го броим за спортен модел

Re: BMW i3 ... Бихте ли ... ?
Незнам за мен това i8 е знак за ЕКО/икономичен автомобил , а не за топ спортиста на компанията , верно има подчертано агресивен външен вид но до там.
Спортни модели колкото щеш , даже сега направиха M Performance линия. А иначе нека да поживеем още малко па да видим как ще се представя новия хибрид , сега на суха статистика и предположения само може да гадаем
Спортни модели колкото щеш , даже сега направиха M Performance линия. А иначе нека да поживеем още малко па да видим как ще се представя новия хибрид , сега на суха статистика и предположения само може да гадаем

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: BMW i3 ... Бихте ли ... ?
F3P написа:don_gori написа:...
Дребни подробности:
4>3
Ф10/30 с малките мотори вървят доволно- ОК. И до там- не ги рекламират като спортни, нали![]()
Лаг- винаги има. Колкото повече изнасилваш мотора, толкова повече се усеща. Това са принципни неща- не ми трябва да карам даден модел за да го установя. А 1,5л., 3-цилиндров мотор и 231 коня значат само едно- яко изнасилване.
НЕ съм казал "Ще я минават като спряла", но ЩЕ я минават. Както и да го въртиш при пълна газ и топ скорост хибридната част повече пречи. Да, ще ускорява и побутва за кратко (докато стигнеш 120км/ч) и после е "забавно"- над 1/3 от конете отиват да пасат на яслата, ама продължават да ти тежат. Оставаш със "спортните" 231 коня от 3 цилиндъра и минимално тегло от 1500кг. (с пътници и багаж минаваш 1800 кила лесно)- "спортен" си колкото Е36 328. Не че 328 е бавна и лоша кола, но е точно толкова далеч от "спортна" колкото и новия хибрид...
Като им е важна икономичността да НЕ я рекламират като спортна кола. Щото тая "спортна кола" за 6 цифрени суми в евро ще гълта саждите от всяко леко чипнато Е46 330д струващо пряко сили 5-6000€. Което никак не подобава на "THE MOST PROGRESSIVE SPORTS CAR"
Гледам Ауди ще пускат пак Спорт Куатро и ще е хибрид (пуста екология), но с ДВГ със скромните 560 коня + реално гледано КЕРС система и на финала => 700 коня. Това Е спортен хибрид, и8 на този фон е направо смешка- как да го броим за спортен модел
1. Ауди НЯМА да го пуснат в този вида никога

2. За лага е така , но се говори че със електрическите мотори компенсират лага , като синхорнизират работата на ел.двигателя и използват моменталната реакция на ел. мотора за да компенсират няколкото секудни лаг .
3. На аутобана ще го шляпат половината от масовите печки . Ф30 330д с 258кс вече бяга повече от Е90 335д би-турбо , та ...
Re: BMW i3 ... Бихте ли ... ?
acho.rs написа:1. Ауди НЯМА да го пуснат в този вида никога...
Ако сложат името "Спорт Куатро" на нещо различно от АБСОЛЮТЕН ЗВЯР (какъвто ще е според описаната схема за 700 коня) ще е по-голяма грешка от това което прави БМВ с традициите. Тея от Ауди имат 1 (ЕДИН) велик модел- сложат ли му името на някаква смешка ще загубят твърде много.
38 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани