BMW i3 ... Бихте ли ... ?

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

Бихте ли си купили/карали БМВ и3?

Бих си купил
14
13%
Бих си купил, но е скъпа
25
24%
Бих карал ако ми го подарят
23
22%
Не - скъпа е
6
6%
Не - не ми харесва
23
22%
Изобщо не ме вълнува
15
14%
 
Общо гласове : 106

Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 1.10.2012
Пол: Мъж

Re: BMW i3 ... Бихте ли ... ?

Мнение от F3P » 20 Сеп 2013, 17:03

K_Ilkov написа:колегата предполагам визира и8, което не е като дане може да се натиска

Не предполагай- разбира се, че за и8 става дума.
Интересно колко ще изстискаш от 1,5л. мотор с голямо турбо и осезаем лаг (не виждам как ще го елиминират и ще изкарат 200++ коня от 3 цилиндъра) като свърши тока в батериите. На аутобана това нещо ще го отвява всеки който кара 3-3,5л. мотор- гаврата е, че ще го отвяват коли на по 7-10 години дето струват няма и 10 000€.

Моделът не е лош, но НЕ Е спортен в чистият смисъл.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 642
Регистриран на: 9.03.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW ///E36

Re: BMW i3 ... Бихте ли ... ?

Мнение от don_gori » 20 Сеп 2013, 17:25

Колега говориш все едно всеки ден си я караш тая кола. Турбокомпресора в хибрида ще е сигурно подобен на този , който се монтира в F10/30 (3/5-та серия) , а той си върви повече от доволно за 4 цилиндъра :winky:
Лаг също не съм усещал незнам какво и къде си видял , но нека първо да я пуснат колата , да покараме и после да се изказваме , че щели да я минават като спряла на магистралата :mhihi:
Важното е тук икономичността на автомобила , а не неговите спортни характеристики , a ако искаш да не те минават по магистралата - M Performance ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 138
Регистриран на: 8.02.2011
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 330d
Мечтае да кара: BMW Alpina B7

Re: BMW i3 ... Бихте ли ... ?

Мнение от PavelPavlov » 20 Сеп 2013, 17:25

Да, определено ми е в списъка с коли, които бих искал да имам ... след няколко години бих си я купил за градска кола, а за извън града бих си оставил една по-голяма кола с голям дизелов мотор, който да си търкалям по магистралата...поне на хартия i3 изглежда доста пъргава за градска малка кола... според мен ще си струва :yes:

А за това колко не е еко ... в централна европа хората масово си слагат соларни панели по покривите... до колкото знам тесла работят и по някакъв проект за електрически станции на соларни панели на магистралите в северна америка и страните в ЕС с висок стандарт... т.е. голяма част от времето ще можем да караме с почти нулеви вреди... колкото и да не е еко това с батериите - 100% е по-еко от сегашните ни варели дето нямат никви филтри катализатори и на ГТП не могат да покрият елементарни норми за газове :kuku:

Поздрави,
Павел

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 796
Регистриран на: 4.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Т-34
Мечтае да кара: F1 race car!
Детайли за колата: 1942; Length- 6.68 m; 76.2 mm (3.00 in) F-34 tank gun

Re: BMW i3 ... Бихте ли ... ?

Мнение от P1tbuL » 20 Сеп 2013, 18:26

Бих карал i8 ... с двигателя и ръчната от последното М5/М6! :conf:
За i3 ... да вариант е, но както казаха колегите- трябва да имаш няколко коли! :bchug:


Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 1.10.2012
Пол: Мъж

Re: BMW i3 ... Бихте ли ... ?

Мнение от F3P » 20 Сеп 2013, 19:00

don_gori написа:...


Дребни подробности:
4>3
Ф10/30 с малките мотори вървят доволно- ОК. И до там- не ги рекламират като спортни, нали :?:
Лаг- винаги има. Колкото повече изнасилваш мотора, толкова повече се усеща. Това са принципни неща- не ми трябва да карам даден модел за да го установя. А 1,5л., 3-цилиндров мотор и 231 коня значат само едно- яко изнасилване.
НЕ съм казал "Ще я минават като спряла", но ЩЕ я минават. Както и да го въртиш при пълна газ и топ скорост хибридната част повече пречи. Да, ще ускорява и побутва за кратко (докато стигнеш 120км/ч) и после е "забавно"- над 1/3 от конете отиват да пасат на яслата, ама продължават да ти тежат. Оставаш със "спортните" 231 коня от 3 цилиндъра и минимално тегло от 1500кг. (с пътници и багаж минаваш 1800 кила лесно)- "спортен" си колкото Е36 328. Не че 328 е бавна и лоша кола, но е точно толкова далеч от "спортна" колкото и новия хибрид...
Като им е важна икономичността да НЕ я рекламират като спортна кола. Щото тая "спортна кола" за 6 цифрени суми в евро ще гълта саждите от всяко леко чипнато Е46 330д струващо пряко сили 5-6000€. Което никак не подобава на "THE MOST PROGRESSIVE SPORTS CAR"
Гледам Ауди ще пускат пак Спорт Куатро и ще е хибрид (пуста екология), но с ДВГ със скромните 560 коня + реално гледано КЕРС система и на финала => 700 коня. Това Е спортен хибрид, и8 на този фон е направо смешка- как да го броим за спортен модел :?:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 642
Регистриран на: 9.03.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW ///E36

Re: BMW i3 ... Бихте ли ... ?

Мнение от don_gori » 20 Сеп 2013, 19:11

Незнам за мен това i8 е знак за ЕКО/икономичен автомобил , а не за топ спортиста на компанията , верно има подчертано агресивен външен вид но до там.
Спортни модели колкото щеш , даже сега направиха M Performance линия. А иначе нека да поживеем още малко па да видим как ще се представя новия хибрид , сега на суха статистика и предположения само може да гадаем :winky:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: BMW i3 ... Бихте ли ... ?

Мнение от acho.rs » 20 Сеп 2013, 20:10

F3P написа:
don_gori написа:...


Дребни подробности:
4>3
Ф10/30 с малките мотори вървят доволно- ОК. И до там- не ги рекламират като спортни, нали :?:
Лаг- винаги има. Колкото повече изнасилваш мотора, толкова повече се усеща. Това са принципни неща- не ми трябва да карам даден модел за да го установя. А 1,5л., 3-цилиндров мотор и 231 коня значат само едно- яко изнасилване.
НЕ съм казал "Ще я минават като спряла", но ЩЕ я минават. Както и да го въртиш при пълна газ и топ скорост хибридната част повече пречи. Да, ще ускорява и побутва за кратко (докато стигнеш 120км/ч) и после е "забавно"- над 1/3 от конете отиват да пасат на яслата, ама продължават да ти тежат. Оставаш със "спортните" 231 коня от 3 цилиндъра и минимално тегло от 1500кг. (с пътници и багаж минаваш 1800 кила лесно)- "спортен" си колкото Е36 328. Не че 328 е бавна и лоша кола, но е точно толкова далеч от "спортна" колкото и новия хибрид...
Като им е важна икономичността да НЕ я рекламират като спортна кола. Щото тая "спортна кола" за 6 цифрени суми в евро ще гълта саждите от всяко леко чипнато Е46 330д струващо пряко сили 5-6000€. Което никак не подобава на "THE MOST PROGRESSIVE SPORTS CAR"
Гледам Ауди ще пускат пак Спорт Куатро и ще е хибрид (пуста екология), но с ДВГ със скромните 560 коня + реално гледано КЕРС система и на финала => 700 коня. Това Е спортен хибрид, и8 на този фон е направо смешка- как да го броим за спортен модел :?:

1. Ауди НЯМА да го пуснат в този вида никога :idea: Най-много да оставят турбо-петака и около 400-430 кс комбинирана мощност , макар че като гледам формите , ще е позиционирано под РС5 , демек 2.0Т+ ток и около 300-350кс .
2. За лага е така , но се говори че със електрическите мотори компенсират лага , като синхорнизират работата на ел.двигателя и използват моменталната реакция на ел. мотора за да компенсират няколкото секудни лаг .
3. На аутобана ще го шляпат половината от масовите печки . Ф30 330д с 258кс вече бяга повече от Е90 335д би-турбо , та ...


Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 1.10.2012
Пол: Мъж

Re: BMW i3 ... Бихте ли ... ?

Мнение от F3P » 20 Сеп 2013, 21:00

acho.rs написа:1. Ауди НЯМА да го пуснат в този вида никога :idea: ...

Ако сложат името "Спорт Куатро" на нещо различно от АБСОЛЮТЕН ЗВЯР (какъвто ще е според описаната схема за 700 коня) ще е по-голяма грешка от това което прави БМВ с традициите. Тея от Ауди имат 1 (ЕДИН) велик модел- сложат ли му името на някаква смешка ще загубят твърде много.
Изображение

Предишна

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook