FUN: Вицове, линкове, картинки и др...
Модератор: Общи модератори
- terziev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 288
- Регистриран на: 11.07.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: mega10B18
- emiliqn.gqurov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 8.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E36 М52B20 coupe
- Мечтае да кара: Bmw Е36 M3
- Flash
- Автоморгаджията
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 16.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: чорапи у тех и маратонки вънка
- Мечтае да кара: E60 ///M5
Re: FUN: Вицове, линкове, картинки и др...
http://www.misterika.blogspot.bg - "Архивите на една друга реалност" - Паранормалният блог на България
На завоя заляга, конете яко напряга, задницата бяга - към мантинелата посяга...
Пол Уокър: 1973 - ∞

На завоя заляга, конете яко напряга, задницата бяга - към мантинелата посяга...
Пол Уокър: 1973 - ∞

- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: FUN: Вицове, линкове, картинки и др...
Програмист хванал златната рибка и си пожелал да не умре девствен. Сега е безсмъртен.





- integrale4life
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: 24.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Лада 2101
- Мечтае да кара: Същата, ама със спирачки
- Детайли за колата: BEAMS-а с лошите!
Re: FUN: Вицове, линкове, картинки и др...


Tutun turbon vihellyksen kuulen. Äänellään se mielen kohentaa. Ujellus kuin rajun myrskytuulen. Sitä desibelipellet koittaa ohentaa! 



Re: FUN: Вицове, линкове, картинки и др...
integrale4life написа:...
Mного добре го е изиграл

Он:
- Пиеш ли?
Аз :


- dan-dam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: FUN: Вицове, линкове, картинки и др...
Въпрос на зрител: Що е то ми*ет?
Започва броене. Досадното човече на "Минута е Много" казва:
- Ами, сега?
Състезателят започва да мисли.
Мисли, мисли... Остават 10 секунди. Човечето казва:
- Няма време!
Състезателят изнервено се провиква:
- Трай бе! Да ти го ту*а в устата!
Водещият:
- Защо не ръкопляскате? !
Започва броене. Досадното човече на "Минута е Много" казва:
- Ами, сега?
Състезателят започва да мисли.
Мисли, мисли... Остават 10 секунди. Човечето казва:
- Няма време!
Състезателят изнервено се провиква:
- Трай бе! Да ти го ту*а в устата!
Водещият:
- Защо не ръкопляскате? !
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: FUN: Вицове, линкове, картинки и др...
Популярния виц БМВ стайл
:
Pазговор по телефона:
Тя: Айде да гледаме филм у нас
Той: Не мога сега, имам работа.
Тя: Еми хубаво.. гола съм
Той:


Pазговор по телефона:
Тя: Айде да гледаме филм у нас
Той: Не мога сега, имам работа.
Тя: Еми хубаво.. гола съм
Той:


- dan-dam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
- EBEEMVACIA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 648
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: BMW factory in Dingolfing
- Пол: Мъж
- Кара: рожден ден
- Мечтае да кара: Apassionata
- Детайли за колата: ̿̿ ̿̿ ̿̿ ̿'̿'\̵͇̿̿\з= ( ▀ ͜͞ʖ▀) =ε/̵͇̿̿/’̿’̿ ̿ ̿̿ ̿̿ ̿̿
Re: FUN: Вицове, линкове, картинки и др...

̿̿ ̿̿ ̿̿ ̿'̿'\̵͇̿̿\з= ( ▀ ͜͞ʖ▀) =ε/̵͇̿̿/’̿’̿ ̿ ̿̿ ̿̿ ̿̿BMW Flugelrad II V-2
- Babuna
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1689
- Регистриран на: 7.09.2002
- Местоположение: Пловдив
- Кара: е30 316, е36 328, ф30 335, ф32 428
- Мечтае да кара: и да му е спокойно
Re: FUN: Вицове, линкове, картинки и др...
Интересно четиво за ранните АМГ-та

От единия край на Атлантика Американските производители са били принудени да задушават своите автомобили
(и най-вече спортните), за да отговарят на веведените строги еко норми. За тяхна сметка по това време в Европа,
производителите на автомобили успяват да създадат едни от най-легендарните си модели. Инженерите в Ауди, Ферари, Порше
и БМВ изпадат в тиха лудост, бивайки обладани от пистовите надпревари. През този период V8 моторите получават турбини
и биват монтирани в икономично изглеждащи купета, двигатели с почти изцяло състезателни характеристики се поставят в
на пръв поглед съвсем скромни седани. Случва се така, че татковците са получавали едновременно машина, над която да
издевалтестват през уикендите, и с която да се придвижват спокойно до работата. Автомобили като Ferrari F40, Ауди Куатро,
БМВ М5 са произведения на този лудешки период.
И когато М5 е представен по вереме на Женевския автосалон през 84-та, според много се създава нишата на Performace
седаните. Знаещите отбелязват първото м5 като изглева на нова ера, но всъщност грешат.
Отново в Германия, е вдин скромен тунинг гараж, Мерцедес са правили същото от далечната 1967 година. Нарекли гаража AMG и
в случай че си с дълбоки джобове, те са могли да сглобят за теб много специален Мерцедес. Майсторите разработват мощни
двигатели, както и подобрени скорости и окачвания, които да могат да се справят подобаващо с драстично повишената сила.
Заедно с това клиентът е можел да избира екстри от почти безкраен списък, досущ като в модерен дилър на Порше.

Един от славните AMG модели от 80-то е наречен с недвузначното Hammer (Чук) и се базира на спокойния седан 124 300Е.
Двигателят се предлага в няколко версии - 5.0L, 5.4L, 5.6L и 6.0-литрови, всички V8. Било е възможно модифицирането на
всяка една от платформите на 124 - купе, седан, кабриолет или комби, като подобренията са отнемали близо година.
Всяка модифицирана 124-ка се е променяла тотално и с мощността си от близо 400 конски сили е била идеалният наказателен
автомобил за тероризиране на неподозиращи спортисти.

С 124 300Е Hammer от AMG в никакъв случай не достигат връх в разработките си, но въпреки това успяват да се насочат в
правилна посока, а именно създаването на свръх Мерцедеси, с характеристики на суперкари или казано с други думи - Mercedez
Benz AMG са си чиста проба европейски мъсъли.
AMG се отвръждава като независим тунер на Mercedes-Benz през 70-те години, въпреки че основаването е десетиление по-рано.
Стават известни за пръв пък прези 1971, когато подготвеният от тях 6.3-литров V8 SEC, наречен Rote Sau (Червеното прасе),
винишира втори на "24-те часа на Спа". Успехът на Rote Sau позволява на AMG да се разгърне и да предлага на клиентите си
върхови продукти - мощни двигатели, подобрени окачвания, спирачки, скорости и диференциали, както и луксозни индивидуални
интериор решения. Независимо дали сте собственик на малкия 190Е или на топ изпълнението на SEC, AMG могат да направят
автомобилът ви да е по-бърз, по-завиващ и по-красив.
През 1986 година 385-коньовият Hammer е ускорявал до 100 км/ч за 5 секунди и е пресичал 402-те метра за 13.5 секунди -
значително по-бързо от основния конкурент М5.

http://www.proparts.bg/news/14/p-nakaza ... -te-p.html

От единия край на Атлантика Американските производители са били принудени да задушават своите автомобили
(и най-вече спортните), за да отговарят на веведените строги еко норми. За тяхна сметка по това време в Европа,
производителите на автомобили успяват да създадат едни от най-легендарните си модели. Инженерите в Ауди, Ферари, Порше
и БМВ изпадат в тиха лудост, бивайки обладани от пистовите надпревари. През този период V8 моторите получават турбини
и биват монтирани в икономично изглеждащи купета, двигатели с почти изцяло състезателни характеристики се поставят в
на пръв поглед съвсем скромни седани. Случва се така, че татковците са получавали едновременно машина, над която да
издевалтестват през уикендите, и с която да се придвижват спокойно до работата. Автомобили като Ferrari F40, Ауди Куатро,
БМВ М5 са произведения на този лудешки период.
И когато М5 е представен по вереме на Женевския автосалон през 84-та, според много се създава нишата на Performace
седаните. Знаещите отбелязват първото м5 като изглева на нова ера, но всъщност грешат.
Отново в Германия, е вдин скромен тунинг гараж, Мерцедес са правили същото от далечната 1967 година. Нарекли гаража AMG и
в случай че си с дълбоки джобове, те са могли да сглобят за теб много специален Мерцедес. Майсторите разработват мощни
двигатели, както и подобрени скорости и окачвания, които да могат да се справят подобаващо с драстично повишената сила.
Заедно с това клиентът е можел да избира екстри от почти безкраен списък, досущ като в модерен дилър на Порше.

Един от славните AMG модели от 80-то е наречен с недвузначното Hammer (Чук) и се базира на спокойния седан 124 300Е.
Двигателят се предлага в няколко версии - 5.0L, 5.4L, 5.6L и 6.0-литрови, всички V8. Било е възможно модифицирането на
всяка една от платформите на 124 - купе, седан, кабриолет или комби, като подобренията са отнемали близо година.
Всяка модифицирана 124-ка се е променяла тотално и с мощността си от близо 400 конски сили е била идеалният наказателен
автомобил за тероризиране на неподозиращи спортисти.

С 124 300Е Hammer от AMG в никакъв случай не достигат връх в разработките си, но въпреки това успяват да се насочат в
правилна посока, а именно създаването на свръх Мерцедеси, с характеристики на суперкари или казано с други думи - Mercedez
Benz AMG са си чиста проба европейски мъсъли.
AMG се отвръждава като независим тунер на Mercedes-Benz през 70-те години, въпреки че основаването е десетиление по-рано.
Стават известни за пръв пък прези 1971, когато подготвеният от тях 6.3-литров V8 SEC, наречен Rote Sau (Червеното прасе),
винишира втори на "24-те часа на Спа". Успехът на Rote Sau позволява на AMG да се разгърне и да предлага на клиентите си
върхови продукти - мощни двигатели, подобрени окачвания, спирачки, скорости и диференциали, както и луксозни индивидуални
интериор решения. Независимо дали сте собственик на малкия 190Е или на топ изпълнението на SEC, AMG могат да направят
автомобилът ви да е по-бърз, по-завиващ и по-красив.
През 1986 година 385-коньовият Hammer е ускорявал до 100 км/ч за 5 секунди и е пресичал 402-те метра за 13.5 секунди -
значително по-бързо от основния конкурент М5.

http://www.proparts.bg/news/14/p-nakaza ... -te-p.html
CCFL и LED ангелски очи, М пакети за е36/е39/е46/е60/е61/е90/е91/е93/е93/f10/f30/x5 спортни окачвания, спортни генерации, колектори и много други!
OРИГИНАЛНИ ПАРКИНГ СЕНЗОРИ по 39 лв!
Стъкла за фаровете на BMW e46 всички модификации - 45 лв, за BMW e39 фейслифт 79 лева - край на проблема с мътните напукани фарове
М-tec броня пълен за БМВ е36 пълен комплект - 129 лв
M-tec 2 предна броня за БМВ е46 седан,туринг - 189 лв
M-tec предна броня за БМВ е39 - 189 лв
MOTUL 6100 10w-40 Synergie 5 литра - 49.99 лева - МОТУЛ И КАСТРОЛ 100% оригинални на най-ниски цени в БГ
CCFL ANGEL EYES - 49,99 лв
0889 22 66 88
OРИГИНАЛНИ ПАРКИНГ СЕНЗОРИ по 39 лв!
Стъкла за фаровете на BMW e46 всички модификации - 45 лв, за BMW e39 фейслифт 79 лева - край на проблема с мътните напукани фарове
М-tec броня пълен за БМВ е36 пълен комплект - 129 лв
M-tec 2 предна броня за БМВ е46 седан,туринг - 189 лв
M-tec предна броня за БМВ е39 - 189 лв
MOTUL 6100 10w-40 Synergie 5 литра - 49.99 лева - МОТУЛ И КАСТРОЛ 100% оригинални на най-ниски цени в БГ
CCFL ANGEL EYES - 49,99 лв
0889 22 66 88
- dan-dam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
- integrale4life
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: 24.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Лада 2101
- Мечтае да кара: Същата, ама със спирачки
- Детайли за колата: BEAMS-а с лошите!
Re: FUN: Вицове, линкове, картинки и др...
И това се случва в началото на всеки семестър





Tutun turbon vihellyksen kuulen. Äänellään se mielen kohentaa. Ujellus kuin rajun myrskytuulen. Sitä desibelipellet koittaa ohentaa! 



Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: simeon