Съвет за дипломна работа - турбо с променлива геометрия

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 611
Регистриран на: 18.10.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 323ci M52tuB25
Мечтае да кара: ///M3 e30

Съвет за дипломна работа - турбо с променлива геометрия

Мнение от luizov » 24 Окт 2013, 18:09

Трябва да правя дипломна работа. Мисля да ставам инжинерче :mhihi: . Специалността ми е "Автоматика, информационна и управляваща техника".
Идеята ми е да направя проект за смяна на обикновено турбо с такова с променлива геометрия и съответно управлението му.
Нуждая се от съвети от по-знаещите от мен.
Попринцип мисля да направя 318тдс с турбо от 320д е46.
Проблема е че е46-цата се управлява с вакум.
От къде бих могъл да взема вакум от тдс-а и съответно от къде идва вакума при е46.
Освен това не ми е ясно според какви стойности се управлява турбината - от дебита на изгорелите газове или от оборотите на автомобила, или може би от нещо друго.

Според вас възможна ли е тази гимнастика и ако е ще съм благодарен на всякаква информация и съвети от вас.
А ако нещата се получат обещавам да постна цялата дипломна тук.

PS. Този Pressure converter N1 от схемата http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/S ... o_charger/ какво представлява и на какъв принцип работи
Изображение

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook