Дано съм полезен

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 23.02.2013
Пол: Мъж

Дано съм полезен

Мнение от uninvited » 25 Окт 2013, 8:51

Здравейте на всички съфорумци.Искам да опиша проблеми с които съм се сблъскал,и на които не съм намерил отговор тук във форума.
Колата тресеше при потегляне.Много мнения има в темите тук но всичко се свежда до смяна на притискател феродов диск и демфер.Аз свалих демфера и го занесох за проверка,указа се,че е криво износен.Същото се случи и с притескателя.Рециклираха ми ги в Пловдив и си ги взех.След сглобяване на колата тресенето се появи пак,но само на загрял мотор.Забравих да спомена,че феродовия диск също бе накован на ново.След разглобяването на съединителя забелязах,че пластините на феродовия диск,които свързват самия диск със главинката на шлиците са посинели.Майстора,които наковаваше диска отказа да ги смени,понежи не било от тях,и аз си купих нов диск.Сега мога да се похваля с добър съединитек и безпроблемно тръгване.
Колата се здоби и със ГИ.Понежи имам два автомобила един 530I и един 520I М54 реших да експериментирам.На двата автомобила електрониката е на BSM (българска електроника),рейките на единия са турски с турски изпарител,на другата италянски с италянски изпарител LOVATO с повишена мощност.Туските цасти са на Мим Гас.Турския изпарител се даржи много по добре от LOVATO-то,не променя налягането си.За мен е без значение от марката на уредбата важно е монтажа да се извърши правелно.Има значение каде се подава газта.При неправилно пробиване на колектора колата ще гасне и ще мени обороти те си.По нататък ще кача снимки,ако има интерес.

Дано съм ви бил полезен.

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook