Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно....
Модератор: Общи модератори
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.
По-скоро последните състезания най-вече. Не може да се отрече, че кара грозника а и все пак е "шампион на шампионите" за 2012 като там плющя и Фетел и Шумахер. На мен ми е интересно какво става с Райконен, че е толкова зле напоследък.
А относно "неколата" то и Уебър кара "некола" ама това не го прави нечовек
Освен ако някой сега не иска да твърди, че Порше при всичкия избор от пилоти, който имат ще вземат в заводския си тим догодина един смотаняк. 
А относно "неколата" то и Уебър кара "некола" ама това не го прави нечовек


Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.
bum_bum написа:На мен ми е интересно какво става с Райконен, че е толкова зле напоследък.
Ми загубил е мотивация. Осигури си място във Ферари догодина. Шампионска титла тази година отиде вече. Парите от Лотус ще си ги вземе каквото и да стане. За какво да се напъва

bum_bum написа:А относно "неколата" то и Уебър кара "некола" ама това не го прави нечовекОсвен ако някой сега не иска да твърди, че Порше при всичкия избор от пилоти, който имат ще вземат в заводския си тим догодина един смотаняк.
На Уебър проблема му е, че е много емоционален и не може да остане хладнокръвен в критичните моменти. Иначе би бил сериозна конкуренция на Фетел.

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.
taratora написа:е много емоционален и не може да остане хладнокръвен в критичните моменти
Явно старта го смята за много критичен момент

Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.
bum_bum написа:... да направи 10 000 повторения тренировъчен старт с някакъв стар болид.
И да си плати горивото, надниците на екипа, ремонта на скоростите + всички останали разходи- иначе полза няма да има.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.
+ гумите, че с тия ментета ще идат поне едни 300 чифта 

- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.
El finitoooo
Край на сезон 2013г. Край на атмосферните двигатели последни прекъсвачи на 18 000оборота
Доста интересна надпревара, повече такива трябва да има в календара, а не като Сингапур...


Доста интересна надпревара, повече такива трябва да има в календара, а не като Сингапур...



Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- F*natic
- Потребител
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: 13.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E36 325i
Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.
Страхотен сезон, остават 110 дни до следващото състезание
ето едно клипче за промените по болидите през 2014та:
http://www.youtube.com/watch?v=Lqr3TL5kQbE

ето едно клипче за промените по болидите през 2014та:
http://www.youtube.com/watch?v=Lqr3TL5kQbE
- masimo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 9.08.2006
- Местоположение: София - Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530i
Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.
Когато в черешката на автомобилния спорт първия отбор има двоен актив от точки спрямо Мерцедес и Ферари, а той е специализиран в производството на газирани напитки, то нещо куца. Ако другата година Панперс реши, че има пари в излишък и се включи, звучи като химера, но в сегашния вариант е напълно реализируемо, просто аудиторията им нее там.
Ясно, че се опитват да уравновесят нещата, но нещата не са добре сега. Дано следващия сезон да бъде по равностоен и отборите с know-how в турбо двигателите да излязат напред, а не всичко да е по книга.
Ясно, че се опитват да уравновесят нещата, но нещата не са добре сега. Дано следващия сезон да бъде по равностоен и отборите с know-how в турбо двигателите да излязат напред, а не всичко да е по книга.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.
masimo написа:Когато в черешката на автомобилния спорт първия отбор има двоен актив от точки спрямо Мерцедес и Ферари, а той е специализиран в производството на газирани напитки, то нещо куца. Ако другата година Панперс реши, че има пари в излишък и се включи, звучи като химера, но в сегашния вариант е напълно реализируемо, просто аудиторията им нее там.
Ясно, че се опитват да уравновесят нещата, но нещата не са добре сега. Дано следващия сезон да бъде по равностоен и отборите с know-how в турбо двигателите да излязат напред, а не всичко да е по книга.
Ти сериозно ли ?
А Малборо да не правят двигатели или Сантандер и т.н....
Мотор - РЕНО къде видя мотор РедБул

Тези изказвания за конспирации,то бива фенщина ама чак пък толкова....това,че еди кой си има пари - еми много ясно,че ще е напред,а защо Ферари изостават - да кажат те:
Малко странично инфо - Нюи е работил и в Индикар, и във Формула 1 като инженер, аеродинамик, дизайнер и технически директор и е постигал успех във всяка работа. Считан за един от най-добрите инженери във Формула 1, колите на Нюи печелят много титли и почти 80 Гран прита, доминирайки през 90-те, работейки последователно в двата най-успешни тима през този период - Уилямс и Макларън.
Прочети си и за Хорнер ...еди кой си имал точки ама нали - никакво значение...че те Лотус от скоро се върнаха и пак са по-напред от цитираните сравнявайки възможностите...
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- masimo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 9.08.2006
- Местоположение: София - Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530i
Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.
Gqbriel написа:masimo написа:...
Ти сериозно ли ?
А Малборо да не правят двигатели или Сантандер и т.н....
Мотор - РЕНО къде видя мотор РедБул?!?!
Чети малко преди тези изказвания за конспирации,то бива фенщима ама чак пък толкова....това,че еди кой си има пари - еми много ясно,че ще е напред,а защо Ферари изостават - да кажат те:
Нюи е работил и в Индикар, и във Формула 1 като инженер, аеродинамик, дизайнер и технически директор и е постигал успех във всяка работа. Считан за един от най-добрите инженери във Формула 1, колите на Нюи печелят много титли и почти 80 Гран прита, доминирайки през 90-те, работейки последователно в двата най-успешни тима през този период - Уилямс и Макларън.
Прочети си и за Хорнер и тогава говори наизуст...еди кой си имал точки ала бала ница ...че те Лотус от скоро се върнаха и пак са по-напред от цитираните сравнявайки възможностите...
Въобще не вникна в това което написах !
Отбора се казва Infinity RedBull Racing, и сега са с Рено, преди бяха с Cosworth & Ferrari, но това нее важното. Важното е ,че те нямат състезателна история и know-how. И тук ми идва болежката, прекалено много неща се правят по книга, а не са иновации, и точно защото не виждам мотор РедБулл, а Рено е тъпото. Нека Ред Бул си направят сами мотор, нека инфинити да им направят мотор. Не умаловажавам възможностите на Нюи, но не мисли, че и в другите отбори няма кадърни инженери.
P.S.
Малборо и Сантандер са спонсори, те не претендират, че са отбори

Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.
masimo написа:....

Важното било, че Ред Бул нямали състезателна история, тъпо му било отборът да е Ред Бул, а двигателя Рено. Па ходи се гръмни е, баси ограниченото мислене майна




- masimo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 9.08.2006
- Местоположение: София - Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530i
Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.
Таратор, виждам, че трудно приемаш чуждно мнение и възнамерявам да отида да се гръмна и да удоволетворя широкообхватното ти мислене 
Ф1 Гледам от 1997 и за жалост тази год пропуснах най-много състезания, дай боже следващата година да е по оспорвано, макар и от отбори с екзотични имена.

Ф1 Гледам от 1997 и за жалост тази год пропуснах най-много състезания, дай боже следващата година да е по оспорвано, макар и от отбори с екзотични имена.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно....
masimo написа:Таратор, виждам, че трудно приемаш чуждно мнение и възнамерявам да отида да се гръмна и да удоволетворя широкообхватното ти мислене
Ф1 Гледам от 1997 и за жалост тази год пропуснах най-много състезания, дай боже следващата година да е по оспорвано, макар и от отбори с екзотични имена.
Като такъв очаквам да си по-обективен..аз не гледам От толкова отдавна,поради факта,че тогава не съм бил толкова наясно

Когато Шуми бе в същаа ситуация ,само защото са Ферари може - така ли?

Не случайно ти пуснах една нищожна част от биографията на Нюи..пак се хвана за марки,гледа се дизайнера а не марката..Рено се оказаха страшно добри ..и догодина ще са така почти съм убеден ,а това че Маташитц е пример за "най добрия но и опасен PR " и реклама - еми затова РедБул е във всеки спорт..
Дай да сме обективни,когато Бътън взе 5 поредни,никой не каза абе еди кво си,а това че Браун е направил страшен автомобил,дайте да отдадем вниманието към факта,че Нюи е страхотен..
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- bmw maniqk ivo bmw
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2757
- Регистриран на: 17.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е30 М3, E46 M3, E92 M3, E92 325i
Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.
Още една досадна победа на Фетел. Жалко за Уебър че не спечели последния си старт във Ф1.
Много ме е яд за Грожан, баш последното състезание да му гръмне мотора да му се невиди!
Ковалайнен тотално се провали, тоя явно си мисли че кара Катерам защото беше много бавен.
Радвам се че 2014 няма да е в Лотус защото ще ми скъса нервите!
Състезанието беше интересно имаше много битки, добър завършек на сезон 2013 според мен.
Много ме е яд за Грожан, баш последното състезание да му гръмне мотора да му се невиди!
Ковалайнен тотално се провали, тоя явно си мисли че кара Катерам защото беше много бавен.
Радвам се че 2014 няма да е в Лотус защото ще ми скъса нервите!
Състезанието беше интересно имаше много битки, добър завършек на сезон 2013 според мен.

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Formula 1 2013г. Атмосферният керван тръгна за последно.
Абе все аи мисля,че Фетел можешв да пусне Уебър..по-добър завършвк няма,можеха да изнислят нящо със стратегиите 

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]