Проблем с дебитомер и ламбда сонди 528и
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- iskrenchyy
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 23.03.2012
- Пол: Мъж
Проблем с дебитомер и ламбда сонди 528и
Здравейте колеги имам проблеми с мотора по скоро с дебитомера и ламбда сондите. Първо искам да кажа че мотора е м52б28 единичен ванос края на 97година е колата. Колата има газов инжекцион но проблемите са по осезаеми когато е на газ.
Проблема е там че когато е на място и е изключена от скорост като натисна педала на гаста има някаво минимално забавяне и оборотите почват да се качват но много мудно имам наблюдения над други такива мотори и оборотите значително по бързо се качват.
Също така по време на движение да речем на 3та или на 4та скорост колата не се набира както трябва просто много бавно се качват оборотите след 2000. Струва ми се че двигателя е адски муден, преди това имах е36 323 м52б25 мотор и там оборотите и двигателят бяха значително по пъргави. Проблеми с паленето и мененето на обороти нямам на газ държи 740-50 оборота.
Направи ми впечатление че дори когато е на бензин на ръчкане между светофарите тръгвам от 1ва от 2500-3000 оборота до 6000 оборота когато включа 2ра оборотомера забива на около 4000 и 4500 оборота и застава на едно място докато колата набира километри и след определено време 2 секунди тръгва и отива към 6000 оборота и тогава вече 3та но там няма такива проблеми.
На диганостика излиза някакви грешки в дебитомера, смених дебитомера с работещ + чисто нов гофриран мркуч и отново показва и излизат грешки че постъпва повече въздух.
Ламбда сондите на диганостиката показва че са лениви и почти не си променят стойностите.
Колата е напълно стокова, катализатори всички гърнета са си на мястото.
Когато я взех смених датчик на разпределителния вал с чисто нов оригинален.
Колеги ако имате някакви предложения или менния моля споделете ги.
Проблема е там че когато е на място и е изключена от скорост като натисна педала на гаста има някаво минимално забавяне и оборотите почват да се качват но много мудно имам наблюдения над други такива мотори и оборотите значително по бързо се качват.
Също така по време на движение да речем на 3та или на 4та скорост колата не се набира както трябва просто много бавно се качват оборотите след 2000. Струва ми се че двигателя е адски муден, преди това имах е36 323 м52б25 мотор и там оборотите и двигателят бяха значително по пъргави. Проблеми с паленето и мененето на обороти нямам на газ държи 740-50 оборота.
Направи ми впечатление че дори когато е на бензин на ръчкане между светофарите тръгвам от 1ва от 2500-3000 оборота до 6000 оборота когато включа 2ра оборотомера забива на около 4000 и 4500 оборота и застава на едно място докато колата набира километри и след определено време 2 секунди тръгва и отива към 6000 оборота и тогава вече 3та но там няма такива проблеми.
На диганостика излиза някакви грешки в дебитомера, смених дебитомера с работещ + чисто нов гофриран мркуч и отново показва и излизат грешки че постъпва повече въздух.
Ламбда сондите на диганостиката показва че са лениви и почти не си променят стойностите.
Колата е напълно стокова, катализатори всички гърнета са си на мястото.
Когато я взех смених датчик на разпределителния вал с чисто нов оригинален.
Колеги ако имате някакви предложения или менния моля споделете ги.

- patkana1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 267
- Регистриран на: 23.09.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw e39
- Мечтае да кара: Bmw е38
Re: Проблем с дебитомер и ламбда сонди 528и
Не искам да те подведа нещо колега но и аз съм с 528i и според мен си махни катализаторите,ако са запушени де.Ще усетиш разликата и ще видиш че ще стане доста по пъргава-това относно пъргавината.Щото аз като я взех беше със стоковите катализатори,и отидох да ги сменят със резонантни гърнета и усетих голяма разлика в пъргавината на колата.Стана съвсем малко по-шумна но нищо фрапантно.Така че за този мотор от мен толкова.... 

- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем с дебитомер и ламбда сонди 528и
Можеш да разкачиш сондите, които са преди катализаторите, за да видиш дали поведението на колата ще се подобри. Това е лесна проба и ще покаже накъде да се насочиш по-нататък в разследването на дертовете.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- iskrenchyy
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 23.03.2012
- Пол: Мъж
Re: Проблем с дебитомер и ламбда сонди 528и
Колеги оказа се че при човека който ходех на диагностика изобщо не е показвала каквто трябва. След това отидох при един приятел да я закачим на качествена диагностика, наистина имаше грешки в сондите и дебитомера и неработеха както трябва, изтрихме грешките и показанията на сондите започнаха да се менят и да скачат като луди щом подам газ, дебитомера също! Но неуспях да пробвам колата как е след това защото ден преди да я качим на диагностика замина съединителя и няма как да и дам газ за да видя каква е разликата но определено се усеща по жива колата, тези дни ще сменя съединителя и ще пиша какво се е получило. Междувременно утре имам час за настройка на газта и явно скоро ще се махат катализаторите и ще е мисли някаква генерация действително и аз се съмнявах за тях.
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани