Проблем с автоматична скоростна кутия E39 540i, колеги помощ
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Проблем с автоматична скоростна кутия E39 540i, колеги помощ
Здравейте колеги имам BMW E39 540i от около месец и проблема е следния : При шофиране на "D" и "S" няма никакви проблеми колата върви с пълна газ.
При включване за задна скорост по някой път се чува едно туп но не е нещо фрапиращо и забелязвам, че оборотите падат доста като включа на задна, даже за последния месец колата загасна два пъти при включване на задна скорост но винаги при навит ляв или десен волан.
И така по-притеснителното е, че като превключа на "manual" на 1-ва скорост най-вече и без значение дали подавам газ или не скоростите сами преминават към "S" и след това като подам газ колата влиза в авариен режим и изписва на таблото "getriebenotprogramm" и колата остава на 3-та и 4-та скорост. Спирам изключвам двигателя и паля и няма проблем докато пак не включа на "manul" и всичко се повтаря.
П.С. Четох разни работи и да отбележа, че съм с чисто нов 100 ампера акумулатор Bosch silver, маслото в скоростите не е сменявано откакто имам колата и не е проверявано но надали е от там проблема, проверен е бушон номер 15 и така нататък.
Приемам всякакви съвети за отстраняване на проблема !!!
При включване за задна скорост по някой път се чува едно туп но не е нещо фрапиращо и забелязвам, че оборотите падат доста като включа на задна, даже за последния месец колата загасна два пъти при включване на задна скорост но винаги при навит ляв или десен волан.
И така по-притеснителното е, че като превключа на "manual" на 1-ва скорост най-вече и без значение дали подавам газ или не скоростите сами преминават към "S" и след това като подам газ колата влиза в авариен режим и изписва на таблото "getriebenotprogramm" и колата остава на 3-та и 4-та скорост. Спирам изключвам двигателя и паля и няма проблем докато пак не включа на "manul" и всичко се повтаря.
П.С. Четох разни работи и да отбележа, че съм с чисто нов 100 ампера акумулатор Bosch silver, маслото в скоростите не е сменявано откакто имам колата и не е проверявано но надали е от там проблема, проверен е бушон номер 15 и така нататък.
Приемам всякакви съвети за отстраняване на проблема !!!
- shmotza
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 210
- Регистриран на: 15.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Проблем с автоматична скоростна кутия E39 540i, колеги п
booobby написа:... маслото в скоростите не е сменявано откакто имам колата и не е проверявано но надали е от там проблема...
А може и точно от това да е дошъл проблема, но може и вече да не се реши само със смяна на масло и филтър...карай я на "доктор" най-добре, ако питаш мен...
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Проблем с автоматична скоростна кутия E39 540i, колеги п
shmotza написа:booobby написа:... маслото в скоростите не е сменявано откакто имам колата и не е проверявано но надали е от там проблема...
А може и точно от това да е дошъл проблема, но може и вече да не се реши само със смяна на масло и филтър...карай я на "доктор" най-добре, ако питаш мен...
По-скоро проблема е маханичен..
https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем с автоматична скоростна кутия E39 540i, колеги п
Щом ти е изписало "гетриибе-еди-какво-си" май ще се наложи да се закачи на диагностика. Както вметна един колега в друга една тема, тези коли са доста "приказливи" по принцип.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
552 к.с. GAS POWEREDVideo -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Проблем с автоматична скоростна кутия E39 540i, колеги п
Ква помощ ? отиваш закачаш кочинката на диагностика ама на място дето могат тестват кутията като хората т.е. " Коко Автомата" , Дарукар , Камор , Гемини и т.н. и т.н.
От там ти казват ... тва е проблема , сваляне/качване 300-500лв + масло и филтри 200 кинта и от там нататък вече каквото е повредено да се смени като част и труд ...
От там ти казват ... тва е проблема , сваляне/качване 300-500лв + масло и филтри 200 кинта и от там нататък вече каквото е повредено да се смени като част и труд ...
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Проблем с автоматична скоростна кутия E39 540i, колеги п
omegaart написа:Ква помощ ? отиваш закачаш кочинката на диагностика ама на място дето могат тестват кутията като хората т.е. " Коко Автомата" , Дарукар , Камор , Гемини и т.н. и т.н.
От там ти казват ... тва е проблема , сваляне/качване 300-500лв + масло и филтри 200 кинта и от там нататък вече каквото е повредено да се смени като част и труд ...
Виждам че каза Джемини...няма да пиша за тях че е доста,така че колегата да ги пропусне.
https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Проблем с автоматична скоростна кутия E39 540i, колеги п
boksioraE39 написа:omegaart написа:Ква помощ ? отиваш закачаш кочинката на диагностика ама на място дето могат тестват кутията като хората т.е. " Коко Автомата" , Дарукар , Камор , Гемини и т.н. и т.н.
От там ти казват ... тва е проблема , сваляне/качване 300-500лв + масло и филтри 200 кинта и от там нататък вече каквото е повредено да се смени като част и труд ...
Виждам че каза Джемини...няма да пиша за тях че е доста,така че колегата да ги пропусне.
То и " Коко Автомата " казах , ама ...
Re: Проблем с автоматична скоростна кутия E39 540i, колеги п
Добре колеги, днес ми направи впечатление, че гасненето при включване на задна скорост е само ако волана е навит почти докрай наляво или надясно. Има незначителен теч на хидравлични масло от единия от маркучите и хидравлична течност е на максимум. (то бмв да не тече от хидравличните маркучи има ли?) 
Re: Проблем с автоматична скоростна кутия E39 540i, колеги п
Директното вкл на 3-та предавка е авариен режим както сподели! Най-вероятно вече дисковете са приключили,както сподели колегата имаш механичен проблем най-вероятно,който със смяна на маслото може да не се реши,а дори да стане по-зле.........като за начало отиди при някой да прочете колата и да занули адаптациите,след това караш и се надяваш да не влезе пак в авариен режим.....ако има грешка за разлика във скоростите,значи кутията си отива.....може да я ремонтираш ,а може и направо да я смениш със втора упореба...варианти според парите......но първо една читава диагностика.......ако си от София,свържи се Милен (napster) не взима скъпо,а качеството му е без коментар 
- Conqueror
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 535
- Регистриран на: 15.09.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Suzuki Gsx R1 (к9) в народното събрание
Re: Проблем с автоматична скоростна кутия E39 540i, колеги п
Колега почне ли да рита задната е пътник кутията, най често почва да се губи задна или да влиза с кик после другите предавки.Проблемите може да са много, но най-често срещаните са вода(антифриз) старо масло, набюденията ми са от други марки основно 

- bumer530
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 480
- Регистриран на: 9.11.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39 530DA
- Мечтае да кара: автобуса на Victoria's Secret(пълен)
- Детайли за колата: Е39 530DA wagon
Re: Проблем с автоматична скоростна кутия E39 540i, колеги п
Conqueror написа:Колега почне ли да рита задната е пътник кутията, най често почва да се губи задна или да влиза с кик после другите предавки.Проблемите може да са много, но най-често срещаните са вода(антифриз) старо масло, набюденията ми са от други марки основно
С две ръце съм за колегата,но съм чувал че АКПП на бензиновите е доста по лек от на дизелите
Моят свят не е твоя,искам сам да вървя,но преди да пропадна поне за миг да полетя!!!
Караш,каквото караш.......Рано или късно,пак BMW ще си купиш!!!
https://www.youtube.com/watch?v=9j4XQ-Ayogg
Караш,каквото караш.......Рано или късно,пак BMW ще си купиш!!!
https://www.youtube.com/watch?v=9j4XQ-Ayogg
Re: Проблем с автоматична скоростна кутия E39 540i, колеги п
Колеги смених маслото в скоростите заедно с филтъра и разлика се усети веднага намаля тупането при превключване и падането на оборотите, покарах колата седмица и проверих пак маслото , беше под нивото и събра още литър.
След това скоростната кутия стана като нова
Няма проблеми при превключване на задна, оборотите на двигателя не падат и колата вече не гасне !!!
След това скоростната кутия стана като нова
- shmotza
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 210
- Регистриран на: 15.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Проблем с автоматична скоростна кутия E39 540i, колеги п
booobby написа:Колеги смених маслото в скоростите заедно с филтъра и разлика се усети веднага намаля тупането при превключване и падането на оборотите, покарах колата седмица и проверих пак маслото , беше под нивото и събра още литър.
След това скоростната кутия стана като новаНяма проблеми при превключване на задна, оборотите на двигателя не падат и колата вече не гасне !!!
е, обясни го на колегите, дет' не си сменят маслата по скорости и диференциали...
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: Проблем с автоматична скоростна кутия E39 540i, колеги п
booobby написа:Колеги смених маслото в скоростите заедно с филтъра и разлика се усети веднага намаля тупането при превключване и падането на оборотите, покарах колата седмица и проверих пак маслото , беше под нивото и събра още литър.
След това скоростната кутия стана като новаНяма проблеми при превключване на задна, оборотите на двигателя не падат и колата вече не гасне !!!
Привет,
Пиша тук, защото моята Е39 540iA днес и сменях маслото на скоростната. Преди това като загрееше
и почваше да придърпва като намалям, също и като включа на задна, пак се усещаше,
но пак казвам, само при доста загряла кутия. Карах и по един път много тесен в планината,
точно за 1 кола и с много завои, като скоростта беше доста ниска, около 30 км.
Та тогава кутия взе да се шашка и да превключва на D на много високи обороти,
а на М не искаше да включи от 2 на 3. Та веднага смених маслото при Ванката(Dimitroff) с масло на ZF,
и покарах 50 км. днес из София, да я поразходя
Въпросът ми е следния. След като позагря из задръстванията, пак при намаляване на скоростта,
точно преди да спра, предполагам като включва от 2 на 1, се усеща леко придърпване.
Иначе се държи много добре. Като включа на М, както и да превключвам и да намалям,
няма никакви придърпвания и не се усеща нищо.
Та въпросът ми е следния. Това леко придърпване при спиране нормално ли е(не съм карал Е39 автоматик)
и след като покарам възможно ли е наистина да хване още масло и това да изчезне
По принцип искам колата ми да е перфектна, та като има нещо дето ме тормози, не мога да спя(не е бъзик)
P.S. ЧеГевара беше писал, че се обновявал софтуера на кутиите, та да питам, това може ли да се направи
в Дару/Камор и т.н. Ако може, да ходя утре директно там
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Проблем с автоматична скоростна кутия E39 540i, колеги п
zAcK написа:booobby написа:Колеги смених маслото в скоростите заедно с филтъра и разлика се усети веднага намаля тупането при превключване и падането на оборотите, покарах колата седмица и проверих пак маслото , беше под нивото и събра още литър.
След това скоростната кутия стана като новаНяма проблеми при превключване на задна, оборотите на двигателя не падат и колата вече не гасне !!!
Привет,
Пиша тук, защото моята Е39 540iA днес и сменях маслото на скоростната. Преди това като загрееше
и почваше да придърпва като намалям, също и като включа на задна, пак се усещаше,
но пак казвам, само при доста загряла кутия. Карах и по един път много тесен в планината,
точно за 1 кола и с много завои, като скоростта беше доста ниска, около 30 км.
Та тогава кутия взе да се шашка и да превключва на D на много високи обороти,
а на М не искаше да включи от 2 на 3. Та веднага смених маслото при Ванката(Dimitroff) с масло на ZF,
и покарах 50 км. днес из София, да я поразходя![]()
![]()
![]()
Въпросът ми е следния. След като позагря из задръстванията, пак при намаляване на скоростта,
точно преди да спра, предполагам като включва от 2 на 1, се усеща леко придърпване.
Иначе се държи много добре. Като включа на М, както и да превключвам и да намалям,
няма никакви придърпвания и не се усеща нищо.
Та въпросът ми е следния. Това леко придърпване при спиране нормално ли е(не съм карал Е39 автоматик)
и след като покарам възможно ли е наистина да хване още масло и това да изчезне![]()
По принцип искам колата ми да е перфектна, та като има нещо дето ме тормози, не мога да спя(не е бъзик)
Колата ти е била перфектна само като е изкарана от завода и първите 1-2 години евентуално
Не, не е нормално никакво продърпване , но както сам се сещаш тая кутия е на едни 300к км и отгоре сигурно ( да знам , че всички са на по 120-160 000км ). Нормално е фрикционните дискове да са тръгнали , нормално е и механиката около тях също да има отклонения. Докато не сдаде багажа си я карай или ако те дразни отиваш в сервиз за автомати казват ти диагнозата приготвяш си вазелина и почваш ... 500-700лв сваляне/отваряне/качване и вече за ремонт , зависи какво диагностицират хората. Другия вариант е да си намериш кутия 2-ра ръка която да монтираш , но там гаранция няма също , както и дали ще бъде извършен качествено ремонта. Има още един вариант и той гарантира 100 % хубава кутия , но едва ли ще се спре човек на него защото 1 нова кутия от Дарукар идва около 6000лв
Нормално е след като си сменил маслото да покараш малко и да се долее някакво количество , почти съм сигурен , че димитроФФ не разполага с нужната апаратура за източване на всичкото масло + пълненето му.
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани