Моля някой да ми обясни ! Датчик охладителна течност
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
Моля някой да ми обясни ! Датчик охладителна течност
Колеги имам проблем с паленето при така наречен топъл старт но е малко по различен.
Колата ми е 525тдс е39 99г. 143к м51
обърнах внимание че невключва подгревните свещи при определена температура на охладителната течност говоря за интервал от 5-10 градуса. Когато на борда стрелката ми показва на 10часа (стрелката е на чартичката между синия сектор и 90градуса, на 1/4 от максималните показания за прегряла), нядявам се да успях да обясня. Само тогава колата неиска да включи погревните свещи при което си въртя на стартер и непали а зад колата излизат облаци а изчакам ли истине колата и да падне стрелката под чертичката или ако е малко по загряла проблем нямам.
На диагностига излезе датчик колянов вал (тоя дето е на маховика) и беше сменен, помпата ми (ГНП) е сменена, свещи проверени, дюзи проверени (умната дюза е сменена преди 10месеца някаде).
От това което прочетох е възможно да е повреден датчик за охладителната течност но от схемите които гледам са 2 такива датчика с ОЕМ 12 63 2 243 815 (2 щифта)и с ОЕМ 13621703993 (4 щифта) и двата са на колата ми
Патил ли е някой от подобно нещо и кой от двата датчика дефакто да сменя за да ме спаси ? Кой датчик отговаря за активирането на подгревните свещи (явно е прецакан и лъже че колата е загряла и бърка сместа на гориво както и активирането на подгревните свещи).
Благодаря предварително и се надявам да съм успял да опясня
Колата ми е 525тдс е39 99г. 143к м51
обърнах внимание че невключва подгревните свещи при определена температура на охладителната течност говоря за интервал от 5-10 градуса. Когато на борда стрелката ми показва на 10часа (стрелката е на чартичката между синия сектор и 90градуса, на 1/4 от максималните показания за прегряла), нядявам се да успях да обясня. Само тогава колата неиска да включи погревните свещи при което си въртя на стартер и непали а зад колата излизат облаци а изчакам ли истине колата и да падне стрелката под чертичката или ако е малко по загряла проблем нямам.
На диагностига излезе датчик колянов вал (тоя дето е на маховика) и беше сменен, помпата ми (ГНП) е сменена, свещи проверени, дюзи проверени (умната дюза е сменена преди 10месеца някаде).
От това което прочетох е възможно да е повреден датчик за охладителната течност но от схемите които гледам са 2 такива датчика с ОЕМ 12 63 2 243 815 (2 щифта)и с ОЕМ 13621703993 (4 щифта) и двата са на колата ми
Патил ли е някой от подобно нещо и кой от двата датчика дефакто да сменя за да ме спаси ? Кой датчик отговаря за активирането на подгревните свещи (явно е прецакан и лъже че колата е загряла и бърка сместа на гориво както и активирането на подгревните свещи).
Благодаря предварително и се надявам да съм успял да опясня

- wladio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 701
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39
Re: Моля някой да ми обясни ! Датчик охладителна течност
а веригата проверена ли е?ако имаш вариант дай малко предварение,
2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани