Проблем със студен старт .
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
			12 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Проблем със студен старт .
Здравейте колеги.
Имам следния проблем с е39 520и м52б20 мотор.Сутрин при студен старт започна да пали по трудно.Имам предвит че трябва поне 5-6 секунди да върти и пали.Колата има газов инжекцион бардолини.Газаджийте погледнаха и казаха че не е от тях.Както на газ така и на бензин работи без проблем.Няма прекъсвания и не знам кам кое да се насоча.Колата е нов внос карана е само на бензин вече 4-5 месеца сам я карал на бензин,и не съм имал проблем.Някой ако се сблъсквал с този проблем или има предположения да казва благодаря предварително.
			
		Имам следния проблем с е39 520и м52б20 мотор.Сутрин при студен старт започна да пали по трудно.Имам предвит че трябва поне 5-6 секунди да върти и пали.Колата има газов инжекцион бардолини.Газаджийте погледнаха и казаха че не е от тях.Както на газ така и на бензин работи без проблем.Няма прекъсвания и не знам кам кое да се насоча.Колата е нов внос карана е само на бензин вече 4-5 месеца сам я карал на бензин,и не съм имал проблем.Някой ако се сблъсквал с този проблем или има предположения да казва благодаря предварително.
- patkana1
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 267
 - Регистриран на: 23.09.2011
 - Местоположение: Варна
 - Пол: Мъж
 - Кара: Bmw e39
 - Мечтае да кара: Bmw е38
 
Re: Проблем със студен старт .
Na men mi zvu4i kato dat4ik na kolqnov val.
Sorry za latinicata
			
		Sorry za latinicata
- hrpopov217
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 576
 - Регистриран на: 15.06.2008
 - Местоположение: Varna-Balchik
 - Кара: Е60 530i 04, G30 540i
 
Re: Проблем със студен старт .
patkana1 написа:Na men mi zvu4i kato dat4ik na kolqnov val.
Sorry za latinicata
Ако е датчик на колянов вал е обратното. Студена пали лесно, а проблема е когато е топла.
- boksioraE39
 - кандидат дрифтър
 - 
				
			 - Мнения: 1508
 - Регистриран на: 18.12.2009
 - Местоположение: София/Белград
 - Пол: Мъж
 - Кара: 535d M-sport
 - Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
 - Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
 
Re: Проблем със студен старт .
Колега защо всяка втора тема трябва да се гадае при положение че колата с една диагностика за 20-лева (примерно) си казва всичко,повредената част се сменява/отремонтира и пак си палиш като пич?  
 
+ това теми бол за М52.
			+ това теми бол за М52.
https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- Владо
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2381
 - Регистриран на: 24.07.2006
 - Местоположение: 02..., +3592...
 - Пол: Мъж
 - Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
 - Мечтае да кара: още по-бавно
 - Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD 
Re: Проблем със студен старт .
Ако клапан-регулатора на налягането на горивото или клапана за обратния поток на горивото в помпата не затварят плътно, няма как да ги хване с диагностика...
			
		Re: Проблем със студен старт .
Пуснахме и диагностика.Никакви грешки няма всички датчици по мотора си работят.Газаджийте си мият ръцете с това че пали на бензин и няма как да е от газта.Другата седмица ще сменям свещите.
			
		- Zlatiyan_Genchev
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 507
 - Регистриран на: 11.10.2010
 - Местоположение: Пловдив
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е39 M52B20 TU
 - Мечтае да кара: Е39 M5
 
Re: Проблем със студен старт .
Владо написа:Ако клапан-регулатора на налягането на горивото или клапана за обратния поток на горивото в помпата не затварят плътно, няма как да ги хване с диагностика...
Тези клапани сменят ли се отделно от бензиновата помпа или вървят заедно с нея.Имам следния проблем когато не е палена колата ,студена първото завъртане тръгва двигателя и моментално изгасва.Второто палене тръгва двигателя работи 10-15 секунди изгасва и чак на 3 тото палене тръгва двигателя което показва ,че бавно подкача гориво и най вероятно става на въпрос за някои от 2 -та датчика.Когато е палена или топла няма никакъв проблем пали си от раз ( мб52б20 tu)?
- golov_bg
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1204
 - Регистриран на: 24.04.2008
 - Местоположение: Пловдив,Поповица
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е38-ца
 
Re: Проблем със студен старт .
скоро и на мен ми се случи нещо такова с паленето,проблема дойде от изпаритела тъй като той не загряваше както трябва му заминаха мембраните и пускаше по малко газ постоянно във колектора през малкия маркуч за вакума
			Dirty Hands are a Sign of Clean Money
		- Владо
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2381
 - Регистриран на: 24.07.2006
 - Местоположение: 02..., +3592...
 - Пол: Мъж
 - Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
 - Мечтае да кара: още по-бавно
 - Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD 
Re: Проблем със студен старт .
lpfc1990 написа:Владо написа:Ако клапан-регулатора на налягането на горивото или клапана за обратния поток на горивото в помпата не затварят плътно, няма как да ги хване с диагностика...
Тези клапани сменят ли се отделно от бензиновата помпа или вървят заедно с нея.Имам следния проблем когато не е палена колата ,студена първото завъртане тръгва двигателя и моментално изгасва.Второто палене тръгва двигателя работи 10-15 секунди изгасва и чак на 3 тото палене тръгва двигателя което показва ,че бавно подкача гориво и най вероятно става на въпрос за някои от 2 -та датчика.Когато е палена или топла няма никакъв проблем пали си от раз ( мб52б20 tu)?
Когато е намесена газ, може да се случват различни неща, както е посочил колегата отгоре.
Чисто бензиново ако говорим, не са много възможностите. Клапан-регулатора рядко дава проблеми.
Както допълваш, за съжаление сигурно си за помпа. Можеш лесно да провериш нещата, като разкачиш маркуча след помпата, и вържеш трипътно манометър, това след като колата не е палена повечко време. Сега, тук може да се заблудиш при палене какво става, защото още с разкачането на маркуча от филтъра нулираш налягането в рейла /то още тук някой по опитен ще разбере има ли налягане, или не в рейла/. Подаваш контакт, палиш, някой наблюдава манометъра. Ако много бавно вдигне до 4 бара, или изобщо не ги вдигне, си за помпа.
Пловдивската група е силна, свържи се с колеги, ще ти съдействат.

- Zlatiyan_Genchev
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 507
 - Регистриран на: 11.10.2010
 - Местоположение: Пловдив
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е39 M52B20 TU
 - Мечтае да кара: Е39 M5
 
Re: Проблем със студен старт .
Владо написа:lpfc1990 написа:Владо написа:Ако клапан-регулатора на налягането на горивото или клапана за обратния поток на горивото в помпата не затварят плътно, няма как да ги хване с диагностика...
Тези клапани сменят ли се отделно от бензиновата помпа или вървят заедно с нея.Имам следния проблем когато не е палена колата ,студена първото завъртане тръгва двигателя и моментално изгасва.Второто палене тръгва двигателя работи 10-15 секунди изгасва и чак на 3 тото палене тръгва двигателя което показва ,че бавно подкача гориво и най вероятно става на въпрос за някои от 2 -та датчика.Когато е палена или топла няма никакъв проблем пали си от раз ( мб52б20 tu)?
Когато е намесена газ, може да се случват различни неща, както е посочил колегата отгоре.
Чисто бензиново ако говорим, не са много възможностите. Клапан-регулатора рядко дава проблеми.
Както допълваш, за съжаление сигурно си за помпа. Можеш лесно да провериш нещата, като разкачиш маркуча след помпата, и вържеш трипътно манометър, това след като колата не е палена повечко време. Сега, тук може да се заблудиш при палене какво става, защото още с разкачането на маркуча от филтъра нулираш налягането в рейла /то още тук някой по опитен ще разбере има ли налягане, или не в рейла/. Подаваш контакт, палиш, някой наблюдава манометъра. Ако много бавно вдигне до 4 бара, или изобщо не ги вдигне, си за помпа.
Пловдивската група е силна, свържи се с колеги, ще ти съдействат.
Благодаря за изчерпателния отговор колега,газ нямам ,само бензин е колата,имам е от няколко месеца,имах доскоро е36 което постоянно си карах ама го продадох скоро и сега се опитвам да постегна забележките по е39 ката,но това си е доста проблем с това първо палене.Странното е ,че колата като е палена няма никакви проблеми с паленето,това само на първи студен старт е мъка 3-4 запалвания докато си зацепи.Кофти работа
- ceco_brusen
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 226
 - Регистриран на: 1.07.2010
 - Местоположение: общ.Мездра село Брусен
 - Пол: Мъж
 - Кара: e39 m52b20
 - Мечтае да кара: х5
 
Re: Проблем със студен старт .
оправи ли проблема
			
		
			12 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани