въпрос за спортен филтър?
Модератор: Технически модератори
65 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- jullydjs
- ентусиаст
-
- Мнения: 1061
- Регистриран на: 26.05.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Е70
- Мечтае да кара: 25 годишна
Карам едно Е 34 520и 24в без ванос с спортен филтер от Илианци които струваше тогава около 20лв.и така ве4е 2години и 8 месеца.за пове4е вървене и дума да не става
но за разход на гориво ДА.
и не се ка4ва ами пада. и то с около 1 литър.поне при мен.ощте го карам и нямам грижи


.
е тва за падането на разхода ня го бях 4увал 

Живей така, че като умреш и Дявола да запали свещ на гроба ти!

Части за Е34 - тел.0899 828 626


Части за Е34 - тел.0899 828 626
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
jullydjs написа:Не се шегувам.как ти зву4и 10 на 100 градско,и 7,6 на дълго до 150км.



oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
мойта 520 24v Тouring е със спортен филтър вътрешен К&N перфектен звук като, че ли и тяга една идея повече и разхода ми е 12 на 100 градско без климатик и 8 на 100 извънградско само, че до 130км. без климатик
п.с. много е важно натискането на педала как става ! За това мойта я карам на вкл. времен разход на борд компютъра и тогава се понаучаваш как да я караш икономично
п.с. много е важно натискането на педала как става ! За това мойта я карам на вкл. времен разход на борд компютъра и тогава се понаучаваш как да я караш икономично
"Добрите момчета отиват в РАЯ, а лошите кадето си поискат "
- Breyton
- ентусиаст
-
- Мнения: 1021
- Регистриран на: 8.02.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: E34
Re: л
DEO написа:като те гледам ти си с като моя мотор... зна4и да те питам осе6та ли се разлика или си е съ6тото .. и разликата задоволителна ли е или миоже и без нея...
При мен има разлика във вървенето.Колата стана по пъргава и реагира по-добре при подаване на газ.Разхода си остана същия като преди или съвсем леко се е повишил(крачето натежава

И аз ще слагам такъв, ама ще дой де в края на месеца, K&N е филтъра, вече съм му взел обслужващ комплект, на който пше, че K&N спортен филтър отпушва до 30%. Та си мисля, че не е само психологически ефекта от него.
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
Здравейте.
Чудно ми е само, какво става с датчика, който излиза от оригиналната кутия. Има два маркуча. Ако не се лъжа тази кутия отпада и тогава?
Лесно е да се жертваш за приятел, но е трудно да намериш приятел, за когото да се жертваш!
- plamenppppp
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: 24.01.2005
- Местоположение: София
Да бе какво става с датчика - сигурно кутията си остава ? Някой , който е със такъв филтър - ако може - нека пусне снимка .
да ти кажа никаква кутия :))
да ти кажа никаква кутия
) не остава остава дупка
и директно кум отвора се вруъзва спортния филтър с някаква кривка никакви жици ниакакви маркучи ... нишо не остава

и директно кум отвора се вруъзва спортния филтър с някаква кривка никакви жици ниакакви маркучи ... нишо не остава
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Само да питам, че ми става интересно някакви топлоизолационни прегради правите ли да не смуче горещ въздух от двигателя
че като се загрее и ще има 5 коня долу с лопатата
Някой може ли да постне снимки на изпълнението, че ми е интересно как изглежда
Пак да се включа
Четете тука http://www.bmwe34.net/E34main/Upgrade/Air_filter.htm
От прочетеното разбирам, че ако не е добре изпълнено по добре да си стоиш със сток. Пък и това е като със свещите. Според мен е напълно безмислено да слагаш някви турбо гига мега най-яки свещи (освен за по дълъг живот) и спортни филтри на сток БМВ особено 5-тица
Плюсове: If you have a sport exhaust, the sound will be deeper. Maybe a little increase of acceleration. It is the last time that you'll buy an air filter (if you clean and oil it).
Минуси: I must warn you that some people think that the K&N type filters do not filter the air as good as the stock filter and might harm your engine.
Cold air intakes non insulated are getting the warm air of the engine. This will LOWER your HP.
....
Пак съм аз
Някъде из същия сайт (пичовете ги разбират според мен) бяха писали, че от всичките изпълнения
ако ще правиш нещо дребно е най добре да сложиш чип и това е. Следваща разумна стъпка е турбо
. Това е тяхно мнение и го пиша по спомен. Ама ми се струва логично. Пък и с подходящия бензин, защо чипа да не ти даде 10 магарета





Някой може ли да постне снимки на изпълнението, че ми е интересно как изглежда

Пак да се включа

Четете тука http://www.bmwe34.net/E34main/Upgrade/Air_filter.htm
От прочетеното разбирам, че ако не е добре изпълнено по добре да си стоиш със сток. Пък и това е като със свещите. Според мен е напълно безмислено да слагаш някви турбо гига мега най-яки свещи (освен за по дълъг живот) и спортни филтри на сток БМВ особено 5-тица



Плюсове: If you have a sport exhaust, the sound will be deeper. Maybe a little increase of acceleration. It is the last time that you'll buy an air filter (if you clean and oil it).
Минуси: I must warn you that some people think that the K&N type filters do not filter the air as good as the stock filter and might harm your engine.
Cold air intakes non insulated are getting the warm air of the engine. This will LOWER your HP.
....
Пак съм аз



Някъде из същия сайт (пичовете ги разбират според мен) бяха писали, че от всичките изпълнения









Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

Вземете пример от колегите
http://forum.2tpower.com/viewtopic.php? ... f567cf55b3
Оказва се, че и те някога са били част от БМВ. http://wartburg.50webs.com/history.htm

http://forum.2tpower.com/viewtopic.php? ... f567cf55b3
Оказва се, че и те някога са били част от БМВ. http://wartburg.50webs.com/history.htm
- KickingKing
- ентусиаст
-
- Мнения: 1448
- Регистриран на: 15.09.2004
- Местоположение: София
Lok-Tar!
Чети внимателно:
Спортните филтри пропускат повече въздух. И без чип това води до подорбряване, но нека да помислим едни 7 коня(примерно.. зависи от двг и филтъра) как ще се осетят на кола тежаща 1500кг? Освен това подобрението се усеща повече на по-високи обороти...
Относно разхода - ако караме с еднаква скорост и ускорение преди и след слагането то разхода може да падне защото: върви повече = натискаме педала по-малко = среден разход пада. А колегата с 10 на сто 520 може да е платил на 2-3 циганина да го бутат
PS: не забравяйте, че филтъра в кутията и този на конус се различават в някои отношения значително...
Чети внимателно:
Минуси: I must warn you that some people think that the K&N type filters do not filter the air as good as the stock filter and might harm your engine.
Cold air intakes non insulated are getting the warm air of the engine. This will LOWER your HP.
Спортните филтри пропускат повече въздух. И без чип това води до подорбряване, но нека да помислим едни 7 коня(примерно.. зависи от двг и филтъра) как ще се осетят на кола тежаща 1500кг? Освен това подобрението се усеща повече на по-високи обороти...
Относно разхода - ако караме с еднаква скорост и ускорение преди и след слагането то разхода може да падне защото: върви повече = натискаме педала по-малко = среден разход пада. А колегата с 10 на сто 520 може да е платил на 2-3 циганина да го бутат

PS: не забравяйте, че филтъра в кутията и този на конус се различават в някои отношения значително...

Изяж бобър - спаси дърво!

По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!
- KickingKing
- ентусиаст
-
- Мнения: 1448
- Регистриран на: 15.09.2004
- Местоположение: София
Lok-Na-Rok!
Ако прочетете в сайта, който е дал колегата ще видите обяснение кое колко прах пропуска. Което ми напомня - конусите пропускат повече от спортните за кутията... Което според мен ги правят още по-гадни за БГ.
Ако прочетете в сайта, който е дал колегата ще видите обяснение кое колко прах пропуска. Което ми напомня - конусите пропускат повече от спортните за кутията... Което според мен ги правят още по-гадни за БГ.

Изяж бобър - спаси дърво!

По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!
65 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]