Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 183
Регистриран на: 18.12.2007
Пол: Мъж

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от nanio » 21 Дек 2013, 0:46

Явно никой не чете първите думи в обявата "Закупена от BMW Premium Selection". Купена е употребявана макар и малко. Хубава е колата с достатъчно екстри, но и на висока цена.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 304
Регистриран на: 6.09.2011
Местоположение: Божурище
Пол: Мъж
Кара: Е46 330i

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Nasko_ » 21 Дек 2013, 2:04

nanio написа:Явно никой не чете първите думи в обявата "Закупена от BMW Premium Selection". Купена е употребявана макар и малко. Хубава е колата с достатъчно екстри, но и на висока цена.


Точно де, това автоматично изключва възможността да е първи собственик!
Не спори с глупак, защото ще те принизи до нивото си и ще те победи с опит!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 209
Регистриран на: 9.01.2012
Пол: Мъж
Кара: G30 540xi, Е90 320d LCI
Мечтае да кара: M4
Детайли за колата: MPPSK

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от bangelov » 21 Дек 2013, 9:54

r0nnie написа:http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-325d-dpf-aut-m-sportpaket-gsd-navi-xenon-hilgert/185162786.html?lang=en&pageNumber=3&__lp=117&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=7%2C8%2C9%2C75%2C10%2C76%2C11%2C12%2C13%2C14%2C77%2C15%2C56%2C78%2C72&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=147&minPowerAsArray=KW&minFirstRegistrationDate=2010-01-01&transmissions=AUTOMATIC_GEAR&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... LSO_EXPORT

Огледай малко цените,после се изказвай.Тва,че пише на 45000км кола нали се сещаш,че реално няма как да се провери.Да не говорим,че за 20 евра и напомпени купета фасе има.Поздрави


Напротив има начин да се провери на колко км е :!: Когато влиза всеки път в официален сервиз се записва на колко км е била и една проверка ще покаже дали има съответствие между колата и записаните в системата на БМВ 8) Аз съм на мнение, че цената е напълно адекватна тези модели където си пуснал за на 3 пъти повече км, а и при такива пари се гледа всичко до най-малкия детайл боя, интериор и т.н. :lol:

И ето пример на търсене за кола със подобни критерии.

http://suchen.mobile.de/auto/bmw-325-diesel-limousine.html?useCase=RefineSearch&export=NO_EXPORT&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&__lp=1&scopeId=C&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=13&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=DIESEL&minFirstRegistrationDate=2010-01-01&maxFirstRegistrationDate=2010-12-31&transmissions=AUTOMATIC_GEAR&maxMileage=50000&categories=Limousine&lang=en

Както се вижда най-евтиния модел е 20к евро (няма кожа, малка нави и т.н.), и след това изведнъж стават 24 и нагоре :idea:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1246
Регистриран на: 2.01.2007
Местоположение: Варна
Кара: -ше G20 320d

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от kraska » 21 Дек 2013, 10:03

Те може да са на 3 пъти повече км. и пак да са в по-добро състояние отколкото тази, да не говорим че кола карана в БГ и карана навън има голяма разлика.
Аз бих дал още малко пари и да взема чисто нова, новият модел с пълната му гаранция, отколкото заради някоя друга екстра в повече да се чудя на какво се качвам. Особено не ми хареса екстрата пакет "смъркачи" . А парите не са малко. Мое мнение.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 108
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Пловдив

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от r0nnie » 21 Дек 2013, 10:17

Пичове за 49 бона се зима новата 5ца не се излагите с тия 3ки по 49000лв.Тъй като си много в час с км,ще те светна,че може да е в карваш в сервиз през 30000км,а да и навърташ повече. С лека намеса на километража и останалите модули ще имаш по дълго гаранция.За това сещал ли си се :D
Искате да ми кажете,че тази кола навърта само по 15000 на година :D хохохо

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 422
Регистриран на: 21.07.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е90

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от majstorapetkov » 21 Дек 2013, 10:33

И никога кола правена за България, т.е. купена от български дилър. Има голяма разлика дали е правена за България или за Германия.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Leon » 21 Дек 2013, 10:41

Брей какви професори по "авто-икономика" имало тук... Даваш 100+ хиляди за ново БМВ и след 3 г. го продаваш за 25 и си щастлив. Пък германците да си ги купуват по 50к като са балъци. И кола на 40к км струва колкото на 130, пак според икономическата ви теория. Сигурен съм че с тези размисли ще развиете мега-успешен бизнес в западна Европа, даже се чудя как си давате съветите във форума без пари... Вие проверихте ли точно тази кола дали пък случайно няма история в официални сервизи? И о, чудо, последното обслужване да е било преди 3 месеца, а не преди 3г. Замислихте ли се как бихте разсъждавали, ако колата е ваша? С тоя изкривен еталон на върнати по половин милион километра горублянки не може да се мери навсякъде.

majstorapetkov написа:И никога кола правена за България, т.е. купена от български дилър. Има голяма разлика дали е правена за България или за Германия.

Моля те, обясни ми я. Има отделна поточна линия за колосалните 500бр. които се продават тук на година? Специално програмирани ниско-качествени роботи? Токсична пластмаса? Това да не е шампоан или прах за пране, че да сменяш съставките на всяка работна смяна и да можеш да отваряш заводи във всеки град...
Never mistake motion for action...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1223
Регистриран на: 9.02.2009
Пол: Мъж
Кара: Е71 30д
Мечтае да кара: Ф06
Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от stankata777 » 21 Дек 2013, 10:57

:yes: Именно,а мисленето на част от колегите-професори,може само да ни радва... :mhihi: На един от тях ще кажа,че има коли които се карат доста малко,например с моята Е71 за две години ще съм навъртял 22к км,и не мисля че съм балък за да си я купя нова...
П.п.и защо по дяволите,някой който търси добре оборудван автомобил на малко км и на половин цена,да се хвърля на голо Ф10 на 150-200к км,но изказалия това мнение знае най-добре.Добре че,не всички сме като него,в противен случай нямаше да има дилъри на нови автомобили в БГ :mhihi:
gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 422
Регистриран на: 21.07.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е90

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от majstorapetkov » 21 Дек 2013, 11:15

Въпреки поточните линии и роботизирането на труда има разлика в качествоно на изработка, което се оценя накрая като се минава качествен контрол и тогава се взимат решенията. От дългогодишните ми наблюдения и на други марки коли и разговори с много хора съм стигнал до този извод, и го давам като съвет. Много мога да говоря по този въпрос и да давам конкретни примери, но да не разводняваме темата.Това пак казвам е просто един съвет, който за себе си го спазвам.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1246
Регистриран на: 2.01.2007
Местоположение: Варна
Кара: -ше G20 320d

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от kraska » 21 Дек 2013, 11:20

Така е, ако аз я взема нова ,след 3 години ще съм и навъртял не повече от 20 хил. км. Последната ми кола я карах 6 години и бях и врътнал 35 хил. км. Определено не съм средно-статистически критерий за това колко нормално се кара на година една кола. И все пак кефа да си я купиш чисто нова от магазина и с пълната и гаранция, макар и "гола", макар че БМВ си излиза серийно с достатъчно екстри да изглежда красива и комфортна. И все пак - нов модел, нова визия, не тези които сме свикнали да гледаме по улиците, но това си е вече до човека.
п.с. Отивам да си тествам амортисьорите в официалния сервиз. Пожелайте ми успех :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Leon » 21 Дек 2013, 11:36

majstorapetkov написа:Въпреки поточните линии и роботизирането на труда има разлика в качествоно на изработка, което се оценя накрая като се минава качествен контрол и тогава се взимат решенията. От дългогодишните ми наблюдения и на други марки коли и разговори с много хора съм стигнал до този извод, и го давам като съвет. Много мога да говоря по този въпрос и да давам конкретни примери, но да не разводняваме темата.Това пак казвам е просто един съвет, който за себе си го спазвам.

В някои области съм съгласен, гуми, авточасти за вторичния пазар - да, има различно качество, но там се правят лесно промени. Но при колите всяка се поръчва със серия от кодове и е индивидуална, а зад нея стои репутацията на голям автомобилен производител. Не могат да решат за кой пазар е след производството според качеството на сглобката. Сигурно в СССР 60-те години е било така, знам ли... Могат само да ми сложат от третото качество амортисьори или накладки от Sachs, но БМВ не го правят, защото на тях се доставят само продукти за ОЕМ вграждане на съответната цена. Производството на детайли по купето и без това е скъп и сложен процес, че да диференцираш материали и технология за различните пазари, така всяка бройка ти струва по-скъпо.
stankata777 написа::yes: Именно,а мисленето на част от колегите-професори,може само да ни радва... :mhihi: На един от тях ще кажа,че има коли които се карат доста малко,например с моята Е71 за две години ще съм навъртял 22к км,и не мисля че съм балък за да си я купя нова...
П.п.и защо по дяволите,някой който търси добре оборудван автомобил на малко км и на половин цена,да се хвърля на голо Ф10 на 150-200к км,но изказалия това мнение знае най-добре.Добре че,не всички сме като него,в противен случай нямаше да има дилъри на нови автомобили в БГ :mhihi:
:yes:
Откакто не тичам по работа с личната си кола, аз също минавам максимум 15 000км на година, но това не би ме спряло да си купя ново БМВ, ако имам възможност. И със сигурност няма да е голо 316, което да ме вози икономично и да става за "фукане"...

Стига, че отидохме доста :OT: Тези неща са важни, но не са съвсем по темата.
Never mistake motion for action...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 22.07.2012
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: BMW 330xi
Мечтае да кара: BMW M5

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от blackboo » 21 Дек 2013, 23:35

Здравейте колеги, някакво мнение за този екземпляр http://www.cars.bg/c276803?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Alexi » 22 Дек 2013, 9:12

majstorapetkov написа:Въпреки поточните линии и роботизирането на труда има разлика в качествоно на изработка, което се оценя накрая като се минава качествен контрол и тогава се взимат решенията. От дългогодишните ми наблюдения и на други марки коли и разговори с много хора съм стигнал до този извод, и го давам като съвет. Много мога да говоря по този въпрос и да давам конкретни примери, но да не разводняваме темата.Това пак казвам е просто един съвет, който за себе си го спазвам.

това вероятно те успокоява като си купиш поредната горублянка ,че е правена за Италия където са много по претенциозни :mhihi: нищо подобно няма единствената разлика е в списъка с екстрите при определени нива на оборудване - тука поспестяват някои ,но и колата е по евтина ( по принцип ,не само при БМВ )

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1246
Регистриран на: 2.01.2007
Местоположение: Варна
Кара: -ше G20 320d

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от kraska » 22 Дек 2013, 10:44

Alexi написа:
majstorapetkov написа:Въпреки поточните линии и роботизирането на труда има разлика в качествоно на изработка, което се оценя накрая като се минава качествен контрол и тогава се взимат решенията. От дългогодишните ми наблюдения и на други марки коли и разговори с много хора съм стигнал до този извод, и го давам като съвет. Много мога да говоря по този въпрос и да давам конкретни примери, но да не разводняваме темата.Това пак казвам е просто един съвет, който за себе си го спазвам.

това вероятно те успокоява като си купиш поредната горублянка ,че е правена за Италия където са много по претенциозни :mhihi: нищо подобно няма единствената разлика е в списъка с екстрите при определени нива на оборудване - тука поспестяват някои ,но и колата е по евтина ( по принцип ,не само при БМВ )

Направо нищо не каза.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 372
Регистриран на: 6.03.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F31 320d Sport Line

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от TurboDieselComby » 22 Дек 2013, 10:52

Има известни разлики в базовите конфигурации и екстрите които се доставят, на модели правени за отделни пазари по света. За САЩ и за Канада дори се различават (за справка f30post.com форума). Но не ми се вярва да са с различно качество на материалите.

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook