Въпросче за ксенон
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
			39 мнения
			 • Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
		
	
- dmxl
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 401
- Регистриран на: 25.06.2008
- Местоположение: Велинград
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d 05
- Мечтае да кара: F10 M550D
Re: Въпросче за ксенон
естествено че съм пробвал иначе нямаше да я пускам тая тема, и ако в началото не се е разбрало аз не се опитвам да преправям оригинален на китайски ксенон, просто моята кола е без ксенон обикновенни Н7 крушки на фейслифтов фар
			
		- rafa224
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1537
- Регистриран на: 20.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 G05
Re: Въпросче за ксенон
Ок явно си проучил вече нещата колега, не зная как е при Е39, но ми е малко странно. Линка, който ти пратих- http://xenon.bg/category/131/sistemi-s-krushki-h7.html
Това е за крушки Н7, т.е точно за коли без ксенон с Н7 крушки и на другите коли се слага на мястото на обикновената крушка. Успех
			
		Това е за крушки Н7, т.е точно за коли без ксенон с Н7 крушки и на другите коли се слага на мястото на обикновената крушка. Успех

- dmxl
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 401
- Регистриран на: 25.06.2008
- Местоположение: Велинград
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d 05
- Мечтае да кара: F10 M550D
Re: Въпросче за ксенон
http://www.youtube.com/watch?v=H5vm6pyv-yU
е това ще правя и аз но без да лепя крушката
			
		е това ще правя и аз но без да лепя крушката
- de.auto
- Потребител
- 
				  
- Мнения: 18
- Регистриран на: 17.04.2012
- Местоположение: СОФИЯ,КВ. ВИТОША, УЛ. ПРОФ. ХРИСТО ВАКАРЕЛСКИ 3
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
Re: Въпросче за ксенон
Моделът на ксеноновата крушка при Е39 е D2S
Вариантите са много и пазара е залят с всякакви варианти от тези крушки, които светят по различен начин.
Има евтини и скъпи - PHILIPS,OSRAM,BOSCH. Лично аз предпочитам китайчета.
Ако нямате фабричен ксенон и искате да преминете към такъв са ви необходими преходници и ви съветвам задължително оригинални баласти, тъй като с другите можете да си създадете сериозни главоболия, тъй като много често причиняват смущения и това се отразява на уредите по таблото. Имаше на скоро един случай, при който един колега като вкл. светлините в движение - колата гаснеше /и това се оказа от баласта/ Установи се след дълго ровене по колата.
Задължително трябва да им намерите гумени капачки, за да не влиза влага и прах, тъй като ще ви горят постоянно
D1S е същата крушка като D2S, разликата е че D1S имат палачка с кабел, но са предназначени за други автомобили.
Разликата между D2S и D2C e в крачетата на крушката /разположени са по различен начин/
Ако някой колега е решил да преминава към фабричен ксенон, то е най-добре да го потърси в някоя морга. После /ако му изгорят или му свети прекалено жълто и му напомня за халогенните крушки/ сменя само крушките с китайчета /5000К или 6000К/и газ
			Вариантите са много и пазара е залят с всякакви варианти от тези крушки, които светят по различен начин.
Има евтини и скъпи - PHILIPS,OSRAM,BOSCH. Лично аз предпочитам китайчета.
Ако нямате фабричен ксенон и искате да преминете към такъв са ви необходими преходници и ви съветвам задължително оригинални баласти, тъй като с другите можете да си създадете сериозни главоболия, тъй като много често причиняват смущения и това се отразява на уредите по таблото. Имаше на скоро един случай, при който един колега като вкл. светлините в движение - колата гаснеше /и това се оказа от баласта/ Установи се след дълго ровене по колата.
Задължително трябва да им намерите гумени капачки, за да не влиза влага и прах, тъй като ще ви горят постоянно
D1S е същата крушка като D2S, разликата е че D1S имат палачка с кабел, но са предназначени за други автомобили.
Разликата между D2S и D2C e в крачетата на крушката /разположени са по различен начин/
Ако някой колега е решил да преминава към фабричен ксенон, то е най-добре да го потърси в някоя морга. После /ако му изгорят или му свети прекалено жълто и му напомня за халогенните крушки/ сменя само крушките с китайчета /5000К или 6000К/и газ

 DE AUTO LTD.
DE AUTO LTD.
ОРИГИНАЛНИ АВТОЧАСТИ И КОНСУМАТИВИ внос от Германия
Може да намерите всичко за вашите автомобили при нас
ОБЯВА--> АВТОЧАСТИ НА ТОП ЦЕНИ!
- rafa224
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1537
- Регистриран на: 20.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 G05
Re: Въпросче за ксенон
Да D1S e оригиналната ми крушка за Е70. Мисля, че и на Е60 са същите.
			
		- Nickelback
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1866
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Въпросче за ксенон
Колеги, оригиналният ксенон на Е39 се оказва доста капризен към крушки май  Или е така или просто съм попаднал на някакви гадни, идея си нямам
 Или е така или просто съм попаднал на някакви гадни, идея си нямам  Едната ми крушка е пред изгаряне и си взех направо две нови, но след като ги монтирах при включване късите светват за половин секунда и угасват, а чека изпищява за изгоряла крушка. При повторен опит пак същото
 Едната ми крушка е пред изгаряне и си взех направо две нови, но след като ги монтирах при включване късите светват за половин секунда и угасват, а чека изпищява за изгоряла крушка. При повторен опит пак същото  
 
Кажете конкретно какви крушки да търся и къде в София, че ще ме побъркат вече
			 Или е така или просто съм попаднал на някакви гадни, идея си нямам
 Или е така или просто съм попаднал на някакви гадни, идея си нямам  Едната ми крушка е пред изгаряне и си взех направо две нови, но след като ги монтирах при включване късите светват за половин секунда и угасват, а чека изпищява за изгоряла крушка. При повторен опит пак същото
 Едната ми крушка е пред изгаряне и си взех направо две нови, но след като ги монтирах при включване късите светват за половин секунда и угасват, а чека изпищява за изгоряла крушка. При повторен опит пак същото  
 Кажете конкретно какви крушки да търся и къде в София, че ще ме побъркат вече

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
Re: Въпросче за ксенон
По-скоро виж баласта (запалката)
			enjoy life and drink cold beer
Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

		Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

- Nickelback
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1866
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Въпросче за ксенон
doomy525 написа:По-скоро виж баласта (запалката)
Те са си ОК и двата понеже разменях местата на крушките
 Старата крушка, която ще гори скоро (вече свети лилаво) свети еднакво зле и на двата баласта. Другата стара, но все още здрава крушка, свети еднакво добре и на двата баласта.
 Старата крушка, която ще гори скоро (вече свети лилаво) свети еднакво зле и на двата баласта. Другата стара, но все още здрава крушка, свети еднакво добре и на двата баласта.И двете нови крушки пък, се запалват в първия момент и угасват почти едновременно, което ме кара да си мисля, че баластите са си ОК, а новите крушки са прекалено китайски
 Не че нямам и резервни оригинални баласти, мога и с тях да пробвам, ама не виждам смисъл
 Не че нямам и резервни оригинални баласти, мога и с тях да пробвам, ама не виждам смисъл  
 Та ако някой е купувал скоро D2S от не чак толкова китайските
 и работещи на Е39 нека да сподели
 и работещи на Е39 нека да сподели 
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- liort
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 721
- Регистриран на: 3.01.2005
- Местоположение: на СЕЛО
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530dA touring,Е30 320i
- Мечтае да кара: E30 кабрио с V8
Re: Въпросче за ксенон
Подобен проблем имах и аз, оказа се баласт.
			-Тате, татеее, от къде идват облаците?
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!
		-От гумите на БМВ-тата, моето момче!
- Nickelback
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1866
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Въпросче за ксенон
Хора имам чувството, че не четете  Значи двата баласта в кофата викате
 Значи двата баласта в кофата викате  Проблема е очевадно заминаваща си крушка, а решението е да я сменя, даже направо двете.
 Проблема е очевадно заминаваща си крушка, а решението е да я сменя, даже направо двете.
Ако не можете да ми препоръчате конкретни крушки живи и здрави да сме и така
			 Значи двата баласта в кофата викате
 Значи двата баласта в кофата викате  Проблема е очевадно заминаваща си крушка, а решението е да я сменя, даже направо двете.
 Проблема е очевадно заминаваща си крушка, а решението е да я сменя, даже направо двете.Ако не можете да ми препоръчате конкретни крушки живи и здрави да сме и така

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
Re: Въпросче за ксенон
Колега ние четем, но това са симптоми на заминал баласт - от личен опит ти говоря. Ако имаш възможност вземи от някой друг просто за пробата и виж. А ако искаш вземи само едната ти нова крушка и при някой колега със същия автомобил я сложи и виж дали ще гасне като пусне светлините. Нищо чудно и двата да ти заминават - закона на Мърфи..   Другия вариянт е някоя маса да се губи някъде покрай фаровете..или тея както казваш са прекалено китайски и са под нужното съпротивление на борда, като ги пуснеш директно чеква и вижда, че са под определени цифри и да ги гаси сама колата..но това ми се струва малко вероятно.
 Другия вариянт е някоя маса да се губи някъде покрай фаровете..или тея както казваш са прекалено китайски и са под нужното съпротивление на борда, като ги пуснеш директно чеква и вижда, че са под определени цифри и да ги гаси сама колата..но това ми се струва малко вероятно.  
			 Другия вариянт е някоя маса да се губи някъде покрай фаровете..или тея както казваш са прекалено китайски и са под нужното съпротивление на борда, като ги пуснеш директно чеква и вижда, че са под определени цифри и да ги гаси сама колата..но това ми се струва малко вероятно.
 Другия вариянт е някоя маса да се губи някъде покрай фаровете..или тея както казваш са прекалено китайски и са под нужното съпротивление на борда, като ги пуснеш директно чеква и вижда, че са под определени цифри и да ги гаси сама колата..но това ми се струва малко вероятно.  
enjoy life and drink cold beer
Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

		Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

- Nickelback
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1866
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Въпросче за ксенон
Кое са "симптоми на заминал баласт"?  Че една и съща калпава крушка свети лилаво на двата различни баласта, ли? И че читава крушка свети еднакво добре и на двата ли? Кой от двата е заминал - левия или десния? Не ти разбирам логиката честно, сподели твоя проблем дано разбера какво е било положението при теб...
И пак, виждам, че не четете, защото споменах, че имам резервни баласти...
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk
			И пак, виждам, че не четете, защото споменах, че имам резервни баласти...
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
Re: Въпросче за ксенон
жив и здрав колега, не ми е целта да се заяждам просто при мен такъв беше проблема   купи си нови крушки в такъв случай
 купи си нови крушки в такъв случай  '
'
edit : симптомите са точно такива - врътваш копчето и за секунда-две пали и гасне. Понякога сработва, понякога не и в един определен момент спира изобщо да ги пали. А сигурен ли си, че си взел правилните келвини (5000к бяха за бяла /оригинална/ светлина, а над 7000к лилава) - да не би да свети лилаво, щото просто келвините са високи, а не че е дефектна самата крушка? Явно не съм доразбрал. Казваш, че свети лилаво и че работи, но цвета е такъв. По-нагоре каза, че палят за секунда-две и гаснат
			 купи си нови крушки в такъв случай
 купи си нови крушки в такъв случай  '
'edit : симптомите са точно такива - врътваш копчето и за секунда-две пали и гасне. Понякога сработва, понякога не и в един определен момент спира изобщо да ги пали. А сигурен ли си, че си взел правилните келвини (5000к бяха за бяла /оригинална/ светлина, а над 7000к лилава) - да не би да свети лилаво, щото просто келвините са високи, а не че е дефектна самата крушка? Явно не съм доразбрал. Казваш, че свети лилаво и че работи, но цвета е такъв. По-нагоре каза, че палят за секунда-две и гаснат

enjoy life and drink cold beer
Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

		Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

- Nickelback
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1866
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Въпросче за ксенон
Nickelback написа:doomy525 написа:По-скоро виж баласта (запалката)
...Старата крушка, която ще гори скоро (вече свети лилаво) свети еднакво зле и на двата баласта. Другата стара, но все още здрава крушка, свети еднакво добре и на двата баласта.
Пък аз разправям, че нямам сестра
 Спирам да пиша в тая тема, явно няма да се разберем. Без лоши чувства
 Спирам да пиша в тая тема, явно няма да се разберем. Без лоши чувства 
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- ivo86
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 150
- Регистриран на: 8.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525i
Re: Въпросче за ксенон
Здравейте колеги,
Да ви кажа и аз за моите премеждия. Така и на мен почна да ми гасне едната крушка т.е само просветва и след това не пали. Сменям крушките от ляв в десен фар. Установих че крушката ми е заминала... Викам си супер. Купих си две нови крушки Филипс и от там започнаха проблемите.... ту светиха ту не светиха, палиха си от вторият път говоря и за двете крушки.. Правих отпити с размяната на местата им и нищо не стана. Връщам си старата моя, която не беше изгоряла и където и да я сложа светеше и пали винаги, взех на заем от един колега две негови Филипс от колата му. Никакви проблеми нямах с тях. След 3 дневна проба установих, че нямам проблем с баластите и си поръчах Осрам 20640 модела от продавалник с 1 година гаранция от Варна, за сега 3 седмици по късно нещата спят.
Заключение, според мен има разлика в крушките или нещо не са били ОК. Нямам представа но с осрама заспаха неюата. Лично според мен има някакво сходство в заводският ксенон и крушките( а може и да греша).
Поздрави.
			
		Да ви кажа и аз за моите премеждия. Така и на мен почна да ми гасне едната крушка т.е само просветва и след това не пали. Сменям крушките от ляв в десен фар. Установих че крушката ми е заминала... Викам си супер. Купих си две нови крушки Филипс и от там започнаха проблемите.... ту светиха ту не светиха, палиха си от вторият път говоря и за двете крушки.. Правих отпити с размяната на местата им и нищо не стана. Връщам си старата моя, която не беше изгоряла и където и да я сложа светеше и пали винаги, взех на заем от един колега две негови Филипс от колата му. Никакви проблеми нямах с тях. След 3 дневна проба установих, че нямам проблем с баластите и си поръчах Осрам 20640 модела от продавалник с 1 година гаранция от Варна, за сега 3 седмици по късно нещата спят.
Заключение, според мен има разлика в крушките или нещо не са били ОК. Нямам представа но с осрама заспаха неюата. Лично според мен има някакво сходство в заводският ксенон и крушките( а може и да греша).
Поздрави.
			39 мнения
			 • Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	


 
