CDV - клапан
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
35 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- INTEGRALE
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 592
- Регистриран на: 22.05.2005
- Местоположение: София, България
- Пол: Мъж
- Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
- Мечтае да кара: Koenigsegg
Re: CDV - клапан

- ivaylo_shack
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 19.06.2010
- Местоположение: Kustendil/Yambol
- Пол: Мъж
- Кара: 520i E39
Re: CDV - клапан
Здравейте колеги, реших и аз да използвам темата и да се обърна към знаещите и можещите в нашия раздел! Та колата е е39, 520, 96-та година и има проблемно тресене при потегляне само на 1-ва скорост!
Какво направих до момента: съмняваше ме маховика и купих "читав", втора употреба от уважаван колега от форума. При демонтажа на стария бях неприятно изненадан, че липсват характерните за разбит маховик луфтове. Преди да сменя маховика смених комплект съединител и до смяната на маховика имах 10-15к без тресене или с незначително такова. Тези километри се оказаха достатъчни да започне да шуми лагера (съединителя бе закс) и със смяната на маховика смених и лагер отново на закс. Тресенето при потегляне на 1-ва изчезна отново за 12-15к и сега отново е налице, като тръгвам сутрин имам чувството че колата ще се разглоби и дори почнах да се чудя дали мога да карам
. Сменил съм и спирачната течност с която се управлява съединителя но в момента ме съмнява именно тя и този клапам CDV.
Та въпроса ми е възможно ли е причината за тресенето на 1-ва да е този клапан? Най-странното е че след като покарам малко (10-15мин) и тресенето при потегляне почти изчезва. Веднъж или два пъти ми се е случвало след продължително каране при смяна на предавки от 4 на 5-та да ми притриса педала на съединителя при отпускане. Направо голям филм
Незнам какво още да си мисля, тампони на двигател, тампони скоростна кутия, крив притискател или крив феродов диск или отново маховик! Направо незнам
Като свалихме маховика и монтирахме новия (втора употреба без луфтове) дисковете изглеждахаотлично без надиране, следи от запалване на съединител и тем подобни. Само да отбележа имам се за спокоен шофьор та даже приятелите ми, фенове на марката, ме оплюват за спокойното ми каране.
Съжалявам, че изписах толково много, възможно е и да не е за тази тема поста ми но моля да ме извините!
Моля дайте съвет и ако има някой с монтиран плътен маховик и стандартен съединител от М50Б20 на М52Б20 нека да сподели впечатления! Незнам какво да правя и дори и това ми минава през акала в момента.
Благодаря предварително!
Какво направих до момента: съмняваше ме маховика и купих "читав", втора употреба от уважаван колега от форума. При демонтажа на стария бях неприятно изненадан, че липсват характерните за разбит маховик луфтове. Преди да сменя маховика смених комплект съединител и до смяната на маховика имах 10-15к без тресене или с незначително такова. Тези километри се оказаха достатъчни да започне да шуми лагера (съединителя бе закс) и със смяната на маховика смених и лагер отново на закс. Тресенето при потегляне на 1-ва изчезна отново за 12-15к и сега отново е налице, като тръгвам сутрин имам чувството че колата ще се разглоби и дори почнах да се чудя дали мога да карам

Та въпроса ми е възможно ли е причината за тресенето на 1-ва да е този клапан? Най-странното е че след като покарам малко (10-15мин) и тресенето при потегляне почти изчезва. Веднъж или два пъти ми се е случвало след продължително каране при смяна на предавки от 4 на 5-та да ми притриса педала на съединителя при отпускане. Направо голям филм


Съжалявам, че изписах толково много, възможно е и да не е за тази тема поста ми но моля да ме извините!
Моля дайте съвет и ако има някой с монтиран плътен маховик и стандартен съединител от М50Б20 на М52Б20 нека да сподели впечатления! Незнам какво да правя и дори и това ми минава през акала в момента.
Благодаря предварително!
- kener
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 183
- Регистриран на: 18.01.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 530i E39
Re: CDV - клапан
Не е проблема при т.нар. CDV клапан. Смисъла на клапана е да намали дебита на течноста отиваща към долния цилиндър и така омекотява работата на съединителя. Т.Е. колкото и рязко да отпускате съединителя, то клапана няма да позволи рязко да зацепи. Основен недостатък е, че има по-голямо преплъзване - нещо като постоянен полусъединител.
Според мен си свожил менте съединител.
Според мен си свожил менте съединител.
- ivaylo_shack
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 19.06.2010
- Местоположение: Kustendil/Yambol
- Пол: Мъж
- Кара: 520i E39
Re: CDV - клапан
Благодаря за отговора, съединителя е купен от голяма верига магазини но защо беше добре 10 000!?! Други мнения какво да правя, възможно ли е феродовия диск да абсорбиа влага и докато изсъхне да притриса? Някой да е пробвал със съединител комплект с маховика от М50 монтиран на М52?
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: CDV - клапан
е моето е39 тръгва така понякога.. съединителя е сравнително добър.
въпросния клапан(ако може да се нарече точно клапан) може ли да се задръсти?
и ако си е тръгнал демфера дали пак ще претриса така на 1 ва ?

и ако си е тръгнал демфера дали пак ще претриса така на 1 ва ?
35 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани