Кой от кого копира ?
Модератор: Общи модератори
54 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Кой от кого копира ?
Май-май не си виждал много лади, а? 

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Re: Кой от кого копира ?
~Мишо~ написа:Май-май не си виждал много лади, а?
Taка е, не съм виждал, но това съм го чел, че е така
Mechanically, the car is virtually identical to the first-generation VAZ-2101 model, featuring the Fiat-derived manual transmissions, coil spring suspension all round and aluminum drum brakes on the rear wheels
http://en.wikipedia.org/wiki/Lada_Riva

Не Мы такие, Жизнь такая
- SPEED_GABROVO
- ентусиаст
-
- Мнения: 1003
- Регистриран на: 14.12.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: дърто Е30
- Мечтае да кара: моята си,ама с неограничен бюджет
Re: Кой от кого копира ?
Не бяха ли самите барабани алуминиеви,а не накладките ? 

BMW не е просто марка автомобили,а начин на живот.
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Кой от кого копира ?
Ми те барабаните са алуминиеви, но само отвън.
Вътре има набит чугунен пръстен и накладките трият в него. Самите накладки са си нормални. В "5та предавка" или "Топ гиър" веднъж говориха за това и се чудеха как, но те са поръчкови, и им е простено...
п.п. За УЙкипедията нали знаеш че всеки я пише?

п.п. За УЙкипедията нали знаеш че всеки я пише?
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- PIONEER
- ентусиаст
-
- Мнения: 1047
- Регистриран на: 2.03.2004
- Мечтае да кара: М-ка деснячка с газова уредба Mimgas :D
Re: Кой от кого копира ?
Колегата горе е явно бос по темата...при така нареченото "бездорожье" е доказано,че закрита система като барабанната спирачка е по-удачен вариант отколкото от диска.Ако не разбира защо е така може да попрочете допълнителна информация.
Аз пък не мога да разбера защо подобрение се свързва винаги с някакви ултра-модерни изпълнения.Хората са си я преправили да им върши работа при техните пътни условия в онези години и според мен са се справили доста добре при положение,че доста екземпляри са живи и кръстосват планетата към днешна дата без особени проблеми и при тежки условия са предпочитани дори пред по-модерни коли.
Колегата Боксьора бих го посъветвал чисто приятелски поне по 1 покривало да им метне на колите особено ако има намерения някой ден да ги възстановява в пълния им блясък...така нищо добро не ги очаква.
Аз пък не мога да разбера защо подобрение се свързва винаги с някакви ултра-модерни изпълнения.Хората са си я преправили да им върши работа при техните пътни условия в онези години и според мен са се справили доста добре при положение,че доста екземпляри са живи и кръстосват планетата към днешна дата без особени проблеми и при тежки условия са предпочитани дори пред по-модерни коли.
Колегата Боксьора бих го посъветвал чисто приятелски поне по 1 покривало да им метне на колите особено ако има намерения някой ден да ги възстановява в пълния им блясък...така нищо добро не ги очаква.

8.32
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Кой от кого копира ?
Два москвич-а сме имали, на баща ми приятелите имаха москвичи и те, не съм виждал на някой да пише BMW на капака на двигателя. Не ми го побира акъла дори, как руснаците ще сложат такъв надпис и това ще е повод за някаква гордост. Какво противопоставяне, каква надпревара е имало по едно време, Москвич, с двигател на който да пише BMW, вие луди ли сте?
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- ilia1984
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 565
- Регистриран на: 11.04.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60
- Мечтае да кара: BMW
Re: Кой от кого копира ?
намерих една снимка на двигател уж от москвич 

- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Кой от кого копира ?
Колега, сложи снимка с двигателя в колата и колата е Москвич и на двигателя пише BMW. С "уж" не става.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- ilia1984
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 565
- Регистриран на: 11.04.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60
- Мечтае да кара: BMW
Re: Кой от кого копира ?
Elesar74 написа:Колега, сложи снимка с двигателя в колата и колата е Москвич и на двигателя пише BMW. С "уж" не става.
Явно няма и това си оригинален двигател на БМВ ето цялата тема http://www.abw.by/forum/about17860-0-asc-240.html
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Кой от кого копира ?
ilia1984 написа:Elesar74 написа:Колега, сложи снимка с двигателя в колата и колата е Москвич и на двигателя пише BMW. С "уж" не става.
Явно няма и това си оригинален двигател на БМВ ето цялата тема http://www.abw.by/forum/about17860-0-asc-240.html
Все равно что сообщить Анатолию Вассерману, что он прямой потомок орангутана...
Скоро не се бях хилил така...




- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Кой от кого копира ?
Спора кой от кого копира е малко безпочвен защото не става въпрос за копиране в случая с БМВ и москвич.
След края на войната по договора за репарациите на победителите СССР получава правото да използва цялото технологично оборудване от нацистката промишленост което е докопала.Демонтирани са цели заводи и всичко което може да се използва .
Отделно почти до 1958г има германски военнопленници на работа в СССР които строят и произвеждат пак заради репарациите.Руснаците като победители изцеждат всичко което може да им свърши работа от нацистката промишленост.Огромен бонус получават при завземането на Судетите където е концентрирана огромна част от нацистката промишленост - машиностроене и металодобив. В следвоенните години при огромната бедност и разруха липса на суровини и острата липса на цивилни стоки не виждам нищо странно във факта че са произвеждани клоннинги или направо копирани двигатели и цели машини дори.
Приликата с въпросния двигател на москвича и бмв не е случайна.Същото е и при мотоциклетите - там дори в първите руски екземпляри стои логото на бмв защото просто се произвежда на същите машини и поточни линии.Това изобщо не е нова практика за соц промишленоста. Случая със фиат и жигула е подобен. Самата автомобилна промишленост на СССР стартира първоначално през 20те години със закупуване на лицензни американски технологии които в последствие стават база за развитие и създаване на нови машини. През военните и следвоенните години има остър недостиг на двигатели за военната техника и често с един и същ мотор с малки модификации са били оборудвани множество различни модели.Не е имало ресурс да се разработи нещо ново за военната техника та камо ли за цивилно производство.Така че един такъв мотор модифициран подходящо за руските условия на производство е голям бонус.Тоя москмич не се пръкнал на посочената дата от нищото а поне 3-4 години преди това е бил в конструкторското бюро .Та дори и да е копиран този мотор /нещо което не е съвсем точно като формулировка/ то не е са копирали като папагали а са го моднали да става за техните си условия на производство стандарти и достъпни материали към ония години.
След края на войната по договора за репарациите на победителите СССР получава правото да използва цялото технологично оборудване от нацистката промишленост което е докопала.Демонтирани са цели заводи и всичко което може да се използва .
Отделно почти до 1958г има германски военнопленници на работа в СССР които строят и произвеждат пак заради репарациите.Руснаците като победители изцеждат всичко което може да им свърши работа от нацистката промишленост.Огромен бонус получават при завземането на Судетите където е концентрирана огромна част от нацистката промишленост - машиностроене и металодобив. В следвоенните години при огромната бедност и разруха липса на суровини и острата липса на цивилни стоки не виждам нищо странно във факта че са произвеждани клоннинги или направо копирани двигатели и цели машини дори.
Приликата с въпросния двигател на москвича и бмв не е случайна.Същото е и при мотоциклетите - там дори в първите руски екземпляри стои логото на бмв защото просто се произвежда на същите машини и поточни линии.Това изобщо не е нова практика за соц промишленоста. Случая със фиат и жигула е подобен. Самата автомобилна промишленост на СССР стартира първоначално през 20те години със закупуване на лицензни американски технологии които в последствие стават база за развитие и създаване на нови машини. През военните и следвоенните години има остър недостиг на двигатели за военната техника и често с един и същ мотор с малки модификации са били оборудвани множество различни модели.Не е имало ресурс да се разработи нещо ново за военната техника та камо ли за цивилно производство.Така че един такъв мотор модифициран подходящо за руските условия на производство е голям бонус.Тоя москмич не се пръкнал на посочената дата от нищото а поне 3-4 години преди това е бил в конструкторското бюро .Та дори и да е копиран този мотор /нещо което не е съвсем точно като формулировка/ то не е са копирали като папагали а са го моднали да става за техните си условия на производство стандарти и достъпни материали към ония години.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- Maxmadness
- ентусиаст
-
- Мнения: 1151
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320Cd. `04 Kawasaki z1000 `11
Re: Кой от кого копира ?
dr.peshev написа:Носи се легендата , че Москвич 412 1500cc е с двигател на BMW и имаше слухове , че корекомските са с такъв , но май се оказва , че просто руснаците са откраднали!То като цяло Москвич е дете на откраднатата поточна линия на Опел от Рюселсхайм 1944 година!
p.s. то май и калашников е немски патент, но това е друга тема
Колега това за Калашников и аз съм го чел някъде и май наистина е така,откраднал е самия проект и го е доразвил,защото чичо ми ми беше казал да погледна в гугъл име на някъв си автомат с различно име от калашников,и доста приличаше на него

"The Lion does not need the whole world to fear him, only those nearest where he roams"
A.J DARKHOLME
A.J DARKHOLME
- ilia1984
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 565
- Регистриран на: 11.04.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60
- Мечтае да кара: BMW
Re: Кой от кого копира ?
Maximilian-E46 написа:Колега това за Калашников и аз съм го чел някъде и май наистина е така,откраднал е самия проект и го е доразвил,защото чичо ми ми беше казал да погледна в гугъл име на някъв си автомат с различно име от калашников,и доста приличаше на него

Всъщност Хуго Шмайзер е работил до 1951г. в руският институт разработил АК-47


- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Кой от кого копира ?
Maximilian-E46 написа:dr.peshev написа:Носи се легендата , че Москвич 412 1500cc е с двигател на BMW и имаше слухове , че корекомските са с такъв , но май се оказва , че просто руснаците са откраднали!То като цяло Москвич е дете на откраднатата поточна линия на Опел от Рюселсхайм 1944 година!
p.s. то май и калашников е немски патент, но това е друга тема
Колега това за Калашников и аз съм го чел някъде и май наистина е така,откраднал е самия проект и го е доразвил,защото чичо ми ми беше казал да погледна в гугъл име на някъв си автомат с различно име от калашников,и доста приличаше на него
Sturmgewehr mp44


A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Кой от кого копира ?
Принципа на работа на АК-то и МP-то са коренно различни.
Иначе прилика има, но май само с визуалната прилика свършва всичко
Иначе прилика има, но май само с визуалната прилика свършва всичко


54 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани