Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
Модератор: Общи модератори
Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
Да започнем предсезонната подготовка за новата турбо Ф1 викам аз
Уилямс, Лотус и Маковете показаха новите си грозотии. Като гледам и скорост няма да имат
Интересно ми е какво ще става на Херес във вторник 

Уилямс, Лотус и Маковете показаха новите си грозотии. Като гледам и скорост няма да имат



- bmw maniqk ivo bmw
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2757
- Регистриран на: 17.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е30 М3, E46 M3, E92 M3, E92 325i
Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
Уилямса е грозен но Мака е 100 пъти по-грозен.
Как може толкова грозни да ги правят носовете.

Как може толкова грозни да ги правят носовете.


Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
Всички сме на мнение, че са грозни обаче
Най-вероятно аеродинамика с цел допълнително охлаждане и/или допълнителен даунфорс някакъв отзад. Те ще се появат клипове/снимки с разяснения идните дни.


- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
И до няколко дни очакваме всички болиди да са представени (почти всички
)
За момента:
ФОРС ИНДИА:

УИЛЯМС: - за момента рендъри, тия дни снимки:



Макларън:


ЛОТУС:

Как горе-долу ще изглежда "задвижващата единица" или казано по нашенски - маторя:


За момента:
ФОРС ИНДИА:

УИЛЯМС: - за момента рендъри, тия дни снимки:



Макларън:


ЛОТУС:

Как горе-долу ще изглежда "задвижващата единица" или казано по нашенски - маторя:




Уважавай другия, независимо каква кола кара.
Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера

Тва се е появило в профила на Кими само с един коментар от него "Утре"

Вариант на Уилямс с Мартини за генерален спонсор:


Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
Засега Лотус бият конкуренцията слагайки не един, а два члена отпред.
Иначе лично на мен много ми харесва Макларъна вече без огромните червени надписи Vodafon.

Иначе лично на мен много ми харесва Макларъна вече без огромните червени надписи Vodafon.
- bmw maniqk ivo bmw
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2757
- Регистриран на: 17.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е30 М3, E46 M3, E92 M3, E92 325i
Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
В clubs1.bg викат че Лотуса бил женски а носа на Мака приличал на член. 


- AGD
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 531
- Регистриран на: 20.04.2007
- Местоположение: София/Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: F15 xDrive30d N57T
- Мечтае да кара: 911 Turbo
Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
taratora написа:Най-вероятно аеродинамика с цел допълнително охлаждане и/или допълнителен даунфорс някакъв отзад.
Има връзка с аеродинамиката, но тя е следствие, а не първопричина. От тази година ФИА налага сваляне на носовете с 30см с идеята когато болид удари задно колело на движещия се пред него, да не бъде изхвърлен във въздуха, каквито случаи имаше последните години. Няма изискване каква част от носа да е толкова ниско, важно е краят да е там. Отборите се опитват да си запазят максимално количеството въздух обтичащо долната част на кокпита и затова слагат по един "чеп", а не свалят целия нос, с което биха върнали дизайна в началото на '90-те.
Със всички регулации през последните години спортът става все по-нагласен, но за сметка на това колите са по-грозни. Какво да не му харесваш ?
И една добра статия за технологиите в новите мотори и породената от тях нужда от промяна в стратегията на отборите.
http://www.racecar-engineering.com/arti ... explained/
George Carlin написа:Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
- bmw maniqk ivo bmw
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2757
- Регистриран на: 17.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е30 М3, E46 M3, E92 M3, E92 325i
Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
Според мен нищо не им пречи да направят носовете ето така
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

- bmw maniqk ivo bmw
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2757
- Регистриран на: 17.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е30 М3, E46 M3, E92 M3, E92 325i
- bam-bam
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3665
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: македонче
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е92
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
Ферарито е нещо като мравояд или слон.. баси грозната кола
Но лотуса ми харесва поне на мен.
А накрая ще излезе Нюй и ще ги удари в земята всичките и с дизайн и с аеродинамика

А накрая ще излезе Нюй и ще ги удари в земята всичките и с дизайн и с аеродинамика

- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
Мале като чета интервютата от Ферари и усещам как тоя сезон пак ще викам за Лотус
- най-важни били издражливостта и разхода на гориво, над това били работили.... 





Уважавай другия, независимо каква кола кара.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани