Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 191
Регистриран на: 21.11.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F31 320xD LCI

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от nikolayp » 31 Яну 2014, 10:55

лично мое мнение е, че малките дизели са по-приятни за каране от аналогичните бензини при Е90. а ако си говорим за цена на подръжка при автомобил втора ръка всичко е толкова относително :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Taruno » 31 Яну 2014, 12:00

nikolayp написа:лично мое мнение е, че малките дизели са по-приятни за каране от аналогичните бензини при Е90. а ако си говорим за цена на подръжка при автомобил втора ръка всичко е толкова относително :)


Напълно подкрепям това изказване!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3146
Регистриран на: 24.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е90

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от mitaka7 » 02 Фев 2014, 11:18

r0nnie написа:Много лесно казвате бензин,но пръдне ли тоя бензин и няма кои да го съживи.Много малко са хората които са в час с бензините.Дизелите поне има части бол за тях и не са толкова скъпи втора ръка.


Ти па нищо не каза.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1246
Регистриран на: 2.01.2007
Местоположение: Варна
Кара: -ше G20 320d

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от kraska » 02 Фев 2014, 12:52

mitaka7 написа:
r0nnie написа:Много лесно казвате бензин,но пръдне ли тоя бензин и няма кои да го съживи.Много малко са хората които са в час с бензините.Дизелите поне има части бол за тях и не са толкова скъпи втора ръка.


Ти па нищо не каза.


Човека се утешава, защото си е купил дизел :lol:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 108
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Пловдив

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от r0nnie » 02 Фев 2014, 14:56

Не некарам Бмв,но съм запознат,за какви ядове иде реч. Купуваите бензини,но знайте,че само дилъра може да ги прави тия коли.Читави маистори на бензина от 2006 нагоре няма.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Leon » 03 Фев 2014, 10:42

kraska написа:
mitaka7 написа:
r0nnie написа:Много лесно казвате бензин,но пръдне ли тоя бензин и няма кои да го съживи.Много малко са хората които са в час с бензините.Дизелите поне има части бол за тях и не са толкова скъпи втора ръка.


Ти па нищо не каза.


Човека се утешава, защото си е купил дизел :lol:

:mhihi: :mhihi: :mhihi:

r0nnie написа:Не некарам Бмв,но съм запознат,за какви ядове иде реч. Купуваите бензини,но знайте,че само дилъра може да ги прави тия коли.Читави маистори на бензина от 2006 нагоре няма.

Поддържам точно такъв бензин в момента, както и дизел... Е, не си прав :winky:
Never mistake motion for action...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 108
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Пловдив

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от r0nnie » 03 Фев 2014, 12:20

Ваноса насирал ли ти си е,да видиш какъв филм е.Смени двата клапана,оп не се оправя,аи отвори мотора да видим какво става.И колата е на 140000км това говоря за N52.Колата е палиш,тресе все едно се разпада.За N53 да не говорим къф кенеф е.Гаранционно сменят бензиновата помпа за високо налягане 3 пъти.Много са хубави бензините няма що.Дюзи,бобини консуматив :lol:
Ако вземеш,читав дизел на истински километри не както тия от БГ на по 300000,мисля че главоболията са далеч по-малко.И пак повтарям за дизеловите части има бол.Бензините в Бг са рядкост и всичко се купува ново от магазина.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Leon » 03 Фев 2014, 13:20

r0nnie написа:Ваноса насирал ли ти си е,да видиш какъв филм е.Смени двата клапана,оп не се оправя,аи отвори мотора да видим какво става.И колата е на 140000км това говоря за N52.Колата е палиш,тресе все едно се разпада.За N53 да не говорим къф кенеф е.Гаранционно сменят бензиновата помпа за високо налягане 3 пъти.Много са хубави бензините няма що.Дюзи,бобини консуматив :lol:

Тука си прав, за съжаление. Но все пак дизела им доста повече проблемни детайли.
Never mistake motion for action...


Аватар
Мнения: 105
Регистриран на: 10.11.2013
Местоположение: Sofia City
Пол: Мъж
Кара: BMW E60 545i
Мечтае да кара: E23 745i Turbo, E24 M6, E26 M1, E28 M5, E31 850 CSI, E34 M5

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от petar_majarov » 03 Фев 2014, 13:54

r0nnie написа:Не некарам Бмв,но съм запознат,за какви ядове иде реч. Купуваите бензини,но знайте,че само дилъра може да ги прави тия коли.Читави маистори на бензина от 2006 нагоре няма.



И аз не живея в Пловдив, ама мога да ти сам много съвети за подобряването на града, но не е тук мястото. Като не караш БМВ, ако не е тайна какво правиш във форума, освен да ни убеждаваш, че дизела не е за топлене, а за каране? :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1246
Регистриран на: 2.01.2007
Местоположение: Варна
Кара: -ше G20 320d

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от kraska » 03 Фев 2014, 15:15

r0nnie написа:Ваноса насирал ли ти си е,да видиш какъв филм е.Смени двата клапана,оп не се оправя,аи отвори мотора да видим какво става.И колата е на 140000км това говоря за N52.Колата е палиш,тресе все едно се разпада.За N53 да не говорим къф кенеф е.Гаранционно сменят бензиновата помпа за високо налягане 3 пъти.Много са хубави бензините няма що.Дюзи,бобини консуматив :lol:
Ако вземеш,читав дизел на истински километри не както тия от БГ на по 300000,мисля че главоболията са далеч по-малко.И пак повтарям за дизеловите части има бол.Бензините в Бг са рядкост и всичко се купува ново от магазина.


Еми... понасра се след като сменях гарнитурата, беше се позацапало маслото малко с боклуци, като махах капака на клапаните :) Соленоидите се чистят и се разменят местата, Не се оправя? Закачаш е на компа, ако е датчик ще ти даде кой е - ексцентрикшафта ? - 400лв, ремонт около 150-200лв + 100 лв болтове с гарнитура. Камшафт сензора (2 са) - много рядко дефектират - по 50-60лв и втора ръка ги има. Сменят се за минути. Валветроник мотора - и втора и нова ръка от 100-400лв, сменя се за час. Свещи ? - около 100лв, бобини - 6 х 60-80лв, винаги може да разбереш коя по "misfire". Най-лош вариант ( същевременно и хубав защото след това колата ти работи , като излязла от магазина, с презацепена верига и сменени валове) Всеки един по 1000 лв грубо. Ремонт до който рядко се стига, ако колата не е поддържана редовно особено... смени на масла по 25-30 хил .км ..... Та колко беше една дюза за дизела - 800лв ? А турбото - рециклиране 1000-3000 лв ? За останалите неща няма да коментирам. Инжекторите се чистят. Ваноса не дефектира по принцип, но се проверя болта дали не се е разхлабил, също много рядко се случва. Виж N52 си е хубав двигател, много издръжлив, много дизел се кара в БГ, а проблема на българските майстори е ,че не четат!!! А само предполагат и сменят докато хванат проблема. За N53 помпата за висока налягане е проблема, но всичко опира най-вече до късмет и колко караш. А някои неща са просто елементарни, като капачката на филтъра например - вероятна причина да ти даде Vanos Jam , особено ако сменяш маслото при пишман майстори.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1849
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20, F82

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Bexim » 03 Фев 2014, 15:40

За да ви спра безсмисления спор - важно е да се вземе читав и запазен автомобил с история, еле при всички тези нови `капризни` технологии! :yes: Всичко останало е компромис.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 108
Регистриран на: 9.05.2008
Местоположение: Пловдив

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от r0nnie » 03 Фев 2014, 21:09

kraska написа:
r0nnie написа:Ваноса насирал ли ти си е,да видиш какъв филм е.Смени двата клапана,оп не се оправя,аи отвори мотора да видим какво става.И колата е на 140000км това говоря за N52.Колата е палиш,тресе все едно се разпада.За N53 да не говорим къф кенеф е.Гаранционно сменят бензиновата помпа за високо налягане 3 пъти.Много са хубави бензините няма що.Дюзи,бобини консуматив :lol:
Ако вземеш,читав дизел на истински километри не както тия от БГ на по 300000,мисля че главоболията са далеч по-малко.И пак повтарям за дизеловите части има бол.Бензините в Бг са рядкост и всичко се купува ново от магазина.


Еми... понасра се след като сменях гарнитурата, беше се позацапало маслото малко с боклуци, като махах капака на клапаните :) Соленоидите се чистят и се разменят местата, Не се оправя? Закачаш е на компа, ако е датчик ще ти даде кой е - ексцентрикшафта ? - 400лв, ремонт около 150-200лв + 100 лв болтове с гарнитура. Камшафт сензора (2 са) - много рядко дефектират - по 50-60лв и втора ръка ги има. Сменят се за минути. Валветроник мотора - и втора и нова ръка от 100-400лв, сменя се за час. Свещи ? - около 100лв, бобини - 6 х 60-80лв, винаги може да разбереш коя по "misfire". Най-лош вариант ( същевременно и хубав защото след това колата ти работи , като излязла от магазина, с презацепена верига и сменени валове) Всеки един по 1000 лв грубо. Ремонт до който рядко се стига, ако колата не е поддържана редовно особено... смени на масла по 25-30 хил .км ..... Та колко беше една дюза за дизела - 800лв ? А турбото - рециклиране 1000-3000 лв ? За останалите неща няма да коментирам. Инжекторите се чистят. Ваноса не дефектира по принцип, но се проверя болта дали не се е разхлабил, също много рядко се случва. Виж N52 си е хубав двигател, много издръжлив, много дизел се кара в БГ, а проблема на българските майстори е ,че не четат!!! А само предполагат и сменят докато хванат проблема. За N53 помпата за висока налягане е проблема, но всичко опира най-вече до късмет и колко караш. А някои неща са просто елементарни, като капачката на филтъра например - вероятна причина да ти даде Vanos Jam , особено ако сменяш маслото при пишман майстори.

Викаш дюзи 800 лв,а ми сравняваш с втора ръка части при бензин.Дюзите втора ръка по 150лв има колкото искаш.Турбота по 600-800лв също.Сравняваи реално нещата.А и това,че ти записва соленоида нали знаеш,че не значи,че е от него 100%.Всеки търси поддържана кола но със смяна на масло през 30000км колко да е читав мотора.Късмет е работата,но все пак за сега в Бг според мен по лесно се поддържа дизел.А за тия дето ме питат какво карам,какво значение има какво карам,като казвам вярни неща,които съм видял с очите си.
Bexim e наи-прав.Въпроса е ,че в Бг такива коли почти няма

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1223
Регистриран на: 9.02.2009
Пол: Мъж
Кара: Е71 30д
Мечтае да кара: Ф06
Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от stankata777 » 03 Фев 2014, 21:24

Разбира се,че има такива коли - но всеки иска да ги купи на същата или по-ниска цена като тези с превъртяните км нов внос от Италия(Германия)!
gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1246
Регистриран на: 2.01.2007
Местоположение: Варна
Кара: -ше G20 320d

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от kraska » 03 Фев 2014, 21:25

написал съм цени като нови и стари - от - до, и като не стане.... продължих нататък.......... Явно не знаеш как работи и как са свързани нещата, щеше да ме разбереш.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Leon » 04 Фев 2014, 9:44

Тази дискусия ПРИКЛЮЧИ и нататък сме само по темата.
Never mistake motion for action...

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]

Последни теми
Facebook