Фиш за каране на дневни светлини
Модератор: Общи модератори
- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Re: Фиш за каране на дневни светлини
^^ Съгласен съм, колега. А и mishoval напълно игнорира моя пост и въпросите ми в него. 

'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- ico530d
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 25.04.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530d '00
- Мечтае да кара: F10
- Детайли за колата: Брутилда
Re: Фиш за каране на дневни светлини
На каква кола пускаме енджълите хем за габарит хем за дневни?И за да те попитат за проверка и на къси и на дневни , значи е има защо.Кво толко ви пречи да си пуснете скапаните фарове, и ква е тая простотия, че тоя закон бил хранилка за полицаите.Закона си е екстра, аз карам на фарове денонощно, поне 1 година преди да вкарат закона, и нямам никакъв проблем с това.Искам някой да ми даде логично обяснение, ЗАЩО не иска да си включи фаровете през деня, или иска да кара на дълги на 50%.
Колега, някъде да съм написал, че карам на ангели? Кой както иска да кара. Мисълта ми е, че закона си е закон и дали ни харесва или не, е друга тема. Тука не е нито Германия, нито Гърция, Италия, Австрия.




- k-hristov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: 11.02.2010
- Кара: E36 Compact M40B18 M-tech
Re: Фиш за каране на дневни светлини
ico530d написа:На каква кола пускаме енджълите хем за габарит хем за дневни?И за да те попитат за проверка и на къси и на дневни , значи е има защо.Кво толко ви пречи да си пуснете скапаните фарове, и ква е тая простотия, че тоя закон бил хранилка за полицаите.Закона си е екстра, аз карам на фарове денонощно, поне 1 година преди да вкарат закона, и нямам никакъв проблем с това.Искам някой да ми даде логично обяснение, ЗАЩО не иска да си включи фаровете през деня, или иска да кара на дълги на 50%.
Колега, някъде да съм написал, че карам на ангели? Кой както иска да кара. Мисълта ми е, че закона си е закон и дали ни харесва или не, е друга тема. Тука не е нито Германия, нито Гърция, Италия, Австрия.![]()
![]()
Аз не съм казал нищо за никой конкретно, въпроса ми е зададен просто към хората, които пишат в темата и не желаят да си включат проклетите фарове.
- ico530d
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 25.04.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530d '00
- Мечтае да кара: F10
- Детайли за колата: Брутилда
- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Re: Фиш за каране на дневни светлини
Да де, ама не разбрахте ли, че хората трябва да ни видят "гъзарските" ангели и в същото време да забогатяваме пестейки от разход на гориво и крушки.
Хем караш на така модерните "дневни светлини", хем ти се пълни джоба, какво по-хубаво от това. 


'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- k-hristov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: 11.02.2010
- Кара: E36 Compact M40B18 M-tech
Re: Фиш за каране на дневни светлини
alpina-ma6inata написа:Да де, ама не разбрахте ли, че хората трябва да ни видят "гъзарските" ангели и в същото време да забогатяваме пестейки от разход на гориво и крушки.Хем караш на така модерните "дневни светлини", хем ти се пълни джоба, какво по-хубаво от това.
Е има и по-хубаво.Шарк-фюел-енержи-сейвър-сикрет-компонент-топ-модерн-техноложи

- zafirovp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 557
- Регистриран на: 9.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW и VAG
Re: Фиш за каране на дневни светлини
Ами защото ако на ден палиш колата по 10 пъти забравяш.
Ксенона наистина е скъп.
Баластите са скъпи.
Не ми се разглобява половината табло за да сменям крушки през седмица.
Виждам се по-добре когато съм на % дълги.
Sent from my SM-T210 using Tapatalk
Ксенона наистина е скъп.
Баластите са скъпи.
Не ми се разглобява половината табло за да сменям крушки през седмица.
Виждам се по-добре когато съм на % дълги.
Sent from my SM-T210 using Tapatalk
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Фиш за каране на дневни светлини
zafirovp написа:Ами защото ако на ден палиш колата по 10 пъти забравяш.
Ксенона наистина е скъп.
Баластите са скъпи.
Не ми се разглобява половината табло за да сменям крушки през седмица.
Виждам се по-добре когато съм на % дълги.
Sent from my SM-T210 using Tapatalk
Да не искаш да кажеш, че си с оригинален ксенон в Е36? Ако е така, не виждам какъв е проблема да си с и оригинален DRL модул, който е абсолютно законен. Всички други доработки са просто храна за полицаите.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Re: Фиш за каране на дневни светлини
zafirovp написа:Ами защото ако на ден палиш колата по 10 пъти забравяш.
Ксенона наистина е скъп.
Баластите са скъпи.
Не ми се разглобява половината табло за да сменям крушки през седмица.
Виждам се по-добре когато съм на % дълги.
Sent from my SM-T210 using Tapatalk
Не че държа сметка на някой, как си кара колата, но не звучиш достатъчно убедителен.

1. Живота на ксеноновите крушки е по-дълъг от обикновените
2. Продават се баласти за по 20-30 лв, които имат и гаранция
3. През седмица ми звучи малко прекалено
4. Не знам как стоят нещата при Е36, ама това с таблото не го хванах - по пътя на логиката крушките трябва да са отпред при фаровете.

5. Щом едни крушки ви бутат, мисля че това не е подходящата марка за вас.

'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
Re: Фиш за каране на дневни светлини
Трябваше да си остане закона да се кара на фарове/дневни светлини от 1 ноември до 1 март.
Аз така или иначе на извънградско си карам с включени къси светлини винаги и може би трябваше да променят закона да светим целогодишно само на извънградско.
На новите автомобили при пуснати дневни светлини не им светят задните светлини и така малко не ми изглежда логично! Да сме по забележими, но на половина.
Аз така или иначе на извънградско си карам с включени къси светлини винаги и може би трябваше да променят закона да светим целогодишно само на извънградско.
На новите автомобили при пуснати дневни светлини не им светят задните светлини и така малко не ми изглежда логично! Да сме по забележими, но на половина.
- zafirovp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 557
- Регистриран на: 9.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW и VAG
Re: Фиш за каране на дневни светлини
Живота на ксенона е наистина по-дълъг, но се скъсява със всяко палене. Това е нещото, което убива ксенона.
Не виждам смисъл да съм със оригинален модул за 170 лв, който иска доста преправяне, като този за 35 върши същата работа, че и даже ми пали фаровете забавено.
Крушките хич не ме бутат, но както вече казах, не ми харесва да си сменям крушки по таблото или врътките за климатика през седмица.
Хайде стига сега сте слагали всички под общ знаменател. И аз мисля, че не е редно карането на AO, но и не споря със колегите които го правят. Както казах вече, аз карам на процент дълги. Ако има някой желаещ, който се съмнява във ефективността им, дайте да се видим некъде и да си направим снимка на колите от 100 метра. Според кой ще се вижда по-добре. Кола на къси фарове, ако ще и със фабричен ксенон или кола със рециклирани рефлектори, възможно най-силните халогенни крушки и дълги на 30%.
Като заключение преди да спра да пиша във темата ще кажа, че идеята на късите фарове е шофьора да вижда, но и да не заслепява. Както всички знаем, те са насочени надолу и снопа светлина осветява само пътя. Най-често наклона им е между 1 и 1.5 градуса. При дългите е малко по-различно, там наклона е 0. Те светят право напред. Това е и причината да карам на дълги през деня, защото се виждам мнооооого по-отдалеч. Във такъв случай не виждам защо някой може да е против дългите като DRL. Мисля, че със това се приключва спора за процента дълги. Ако някой може да ме обори със аргументи, ще ми е интересно да го чуя.
Не виждам смисъл да съм със оригинален модул за 170 лв, който иска доста преправяне, като този за 35 върши същата работа, че и даже ми пали фаровете забавено.
Крушките хич не ме бутат, но както вече казах, не ми харесва да си сменям крушки по таблото или врътките за климатика през седмица.
Хайде стига сега сте слагали всички под общ знаменател. И аз мисля, че не е редно карането на AO, но и не споря със колегите които го правят. Както казах вече, аз карам на процент дълги. Ако има някой желаещ, който се съмнява във ефективността им, дайте да се видим некъде и да си направим снимка на колите от 100 метра. Според кой ще се вижда по-добре. Кола на къси фарове, ако ще и със фабричен ксенон или кола със рециклирани рефлектори, възможно най-силните халогенни крушки и дълги на 30%.
Като заключение преди да спра да пиша във темата ще кажа, че идеята на късите фарове е шофьора да вижда, но и да не заслепява. Както всички знаем, те са насочени надолу и снопа светлина осветява само пътя. Най-често наклона им е между 1 и 1.5 градуса. При дългите е малко по-различно, там наклона е 0. Те светят право напред. Това е и причината да карам на дълги през деня, защото се виждам мнооооого по-отдалеч. Във такъв случай не виждам защо някой може да е против дългите като DRL. Мисля, че със това се приключва спора за процента дълги. Ако някой може да ме обори със аргументи, ще ми е интересно да го чуя.
- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Re: Фиш за каране на дневни светлини
zafirovp написа:Живота на ксенона е наистина по-дълъг, но се скъсява със всяко палене. Това е нещото, което убива ксенона.
Не виждам смисъл да съм със оригинален модул за 170 лв, който иска доста преправяне, като този за 35 върши същата работа, че и даже ми пали фаровете забавено.
Крушките хич не ме бутат, но както вече казах, не ми харесва да си сменям крушки по таблото или врътките за климатика през седмица.
Хайде стига сега сте слагали всички под общ знаменател. И аз мисля, че не е редно карането на AO, но и не споря със колегите които го правят. Както казах вече, аз карам на процент дълги. Ако има някой желаещ, който се съмнява във ефективността им, дайте да се видим некъде и да си направим снимка на колите от 100 метра. Според кой ще се вижда по-добре. Кола на къси фарове, ако ще и със фабричен ксенон или кола със рециклирани рефлектори, възможно най-силните халогенни крушки и дълги на 30%.
Като заключение преди да спра да пиша във темата ще кажа, че идеята на късите фарове е шофьора да вижда, но и да не заслепява. Както всички знаем, те са насочени надолу и снопа светлина осветява само пътя. Най-често наклона им е между 1 и 1.5 градуса. При дългите е малко по-различно, там наклона е 0. Те светят право напред. Това е и причината да карам на дълги през деня, защото се виждам мнооооого по-отдалеч. Във такъв случай не виждам защо някой може да е против дългите като DRL. Мисля, че със това се приключва спора за процента дълги. Ако някой може да ме обори със аргументи, ще ми е интересно да го чуя.
Ами тогава махни ксенона, щом се прецаква от паленето. Или сложи читав, който не сгъва лесно цирка. Аз специално съм с китайски, който засега държи, но и да сгъне няма да пищя, защото знам, че е китайски.

Аз не оспорвам, че това с дългите на процент са едновремешните "дневни светлини". Вие си карайте на тях. Аз лично не се правя на умен и си карам на къси. И затова за 5 години откакто имам книжка досега не съм имал проблеми с куките заради това. А докато голяма част от хората разписали се тук карат на "дневни сетлини" (нарочно слагам в кавички - не визирам хората с нови коли, които наистина имат такива), било то овнешки очи, било то дълги на % и т.н. и после реват по форумите написаха ми акт и се жалват, че куките видиш ли не били компетентни и как може да не знаят, че на е36, е38 и т.н. дългите на % едно време са ги определили за дневни светлини.


И един въпрос - когато куките са си в право и ви лепнат акт за без фарове, къде отива икономията.


'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Фиш за каране на дневни светлини
И на кого са писали акт за дългите на % ?! 

- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Re: Фиш за каране на дневни светлини
А не знам, не бих си губил времето да чета цялата тема. Прочетох малко и май ми се стори, че има пропищяли и от дългите. Ама може и да бъркам.
Но например аз ако съм кука и те спра, докато си караш 36-цата (например, не знам какво караш иначе) на дълги на %. Ти как ще ми докажеш, че това нещо е направено от производителя и покрива съвременните норми и изисквания за една дневна светлина? Ще ми покажеш ли някакъв документ от Технотест (от там би трябвало да могат да определят тези неща), че дългите ти на % могат да се използват като дневни светлини. Изобщо как ще ме накараш да не ти напиша акт (изключваме вариант за черпене
), че караш с изключени къси И с пуснати дълги фарове (понеже и това се третира като нарушение)?
Но например аз ако съм кука и те спра, докато си караш 36-цата (например, не знам какво караш иначе) на дълги на %. Ти как ще ми докажеш, че това нещо е направено от производителя и покрива съвременните норми и изисквания за една дневна светлина? Ще ми покажеш ли някакъв документ от Технотест (от там би трябвало да могат да определят тези неща), че дългите ти на % могат да се използват като дневни светлини. Изобщо как ще ме накараш да не ти напиша акт (изключваме вариант за черпене

'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Фиш за каране на дневни светлини
На куката му казвам да пише квото ще, после в жалбата посочвам парт номера на релето, което е опирано като реле за дневни светлини и приклюваме въпроса.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани