носачи е46 на е30
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
70 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: носачи е46 на е30
Как ще опира..?? Ако се ползват ексцентричната основа на поли тампона и стоков Е30 шенкел, гумата си е като на стандартното окачване. Даже е мерено на стенд и кастъра ми е 7,4! С Е30 носач и ексцентричен тампон кастъра беше малко над 8, но... Не е кой знае каква разлика. Карам с 16" 205/45 и ЕТ 15 и няма абсолютно никакво опитане никъде дори и със спесъри на рейката.
The fun is not in the straight line...!
- KPETEH
- старши ентусиаст
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: носачи е46 на е30
Той щото иска е36 шенкел, който бута колелото към калника...
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- alFA DrifteR
- Потребител
- Мнения: 11
- Регистриран на: 15.05.2012
- Местоположение: San Jose, CA
- Пол: Мъж
- Кара: по много и от всичко!!!
- Мечтае да кара: G-Power M5 Hurricane RR
- Детайли за колата: 88' 327i, 274 cam, 200cc/min.. и к'во ли още не!!!
Re: носачи е46 на е30
Моите е46 носачи са с "дупките" и съм с оф-сет тампони като на е30м3. 195/50 15x7 ет35 или 32 не помня... и гумата не ми опира никъде!!! Тук обаче може би има пръст камбер плейтовете. Все още не съм бил на стенд тъй като сменях рейка от z3 и веднага след това ми протече ск. кутия
- Master™
- младши ентусиаст
- Мнения: 492
- Регистриран на: 25.02.2005
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: е30 М50 ТУРБО & е28 м20 Турбо
- Мечтае да кара: е30 си с безплатен бенз
Re: носачи е46 на е30
KPETEH написа:Той щото иска е36 шенкел, който бута колелото към калника...
та в крайна сметка само носачи е46 с е30-ви шенкели е 6 но носачи с е36-ви шенкели наджак и раотата е че не от носачите зависи а от шенкелите !!! опират точно щото са с е36 шенкел
- KPETEH
- старши ентусиаст
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: носачи е46 на е30
6 не е щото оставаш със 4 дупки и 265 диска. От къф зор да сменяш носача в тоя случай?! За кво тии толко мноо камбър?! Писах аз по преди как го изскраперих Успех братя.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
Re: носачи е46 на е30
Ако може да направим малко обощение че се обърках... значи монтажа на носач от е46 се прави с една от 2 цели:
-с е30 шенкел, просто изнася колелото 3-4см навън, позволява по-голям ъгъл на завиване и по-голям camber.
-с е36 шенкел, горните 3 предимства + минаване на 5 болта, позволява монтаж на амортесьори от е36 и спирачни системи от е36/е46, пък и по-различен избор на джанти - 5х120. Тези предимства са полезни за е30-ките със сменени по-тежки мотори от заводските, имат повече сигурност при спиране, пък и по-лесно ще се намери за е36 регулируемо окачване отколкото за е30.
За монтажа на носач от е46 с е30 шенкел ни трябва, друг тампон защото носача отзад е на шестостен и удължаване на накрайниците. За стабилизираща щанга така и не стана ясно.
Снимката е качена от колегата Skip_209 по-напред в темата.
Ето цяла тема със снимков материал как се прави... тука шестостена са го препилили малко.
http://www.e30tech.com/forum/showthread ... 004&page=6
За монтажа на носач от е46 с е36 шенкел, ни трябва тампон на шестостен, но с изместен център защото самия шенкел измества колелото по-назад.
А освен шенкела от е36, се слагат и дискове, спирачни апарати и амортесьори от е36. Процедурата е позната като "4 lug to 5 lug" или "как да минем на 5 болта". Ето и малко снимков материал, който намерих в други форуми.
Тук виждам носач от е46(с дупките), шенкел и амортесьор от е36, с подложени шайби между тях за повече camber, удължени накрайници и полиуретанов тампон, който уж трябва да е с изместен център, но лично аз не виждам да има такъв. Стабилизиращата щанга също ми се губи.
Ето разликите между е46 носач ии другия не съм сигурен, май е М3 ево носач.
Ето и всички нужни части да сложим една е30-ка на 5 болта.
Гледам повечето ползват носачите от е46 с дупките, но доколкото разбрах за по-голям ъгъл на завиване ни трябва тези без дупките, които трябва да са от първите е46-ци. Тук ме мъчи въпроса, как се процедира при е46 носачи като се разхлопа шарнир, подлежи ли на смяна или трябва нов носач (или евентуално рециклиране на шарнира)?
-с е30 шенкел, просто изнася колелото 3-4см навън, позволява по-голям ъгъл на завиване и по-голям camber.
-с е36 шенкел, горните 3 предимства + минаване на 5 болта, позволява монтаж на амортесьори от е36 и спирачни системи от е36/е46, пък и по-различен избор на джанти - 5х120. Тези предимства са полезни за е30-ките със сменени по-тежки мотори от заводските, имат повече сигурност при спиране, пък и по-лесно ще се намери за е36 регулируемо окачване отколкото за е30.
За монтажа на носач от е46 с е30 шенкел ни трябва, друг тампон защото носача отзад е на шестостен и удължаване на накрайниците. За стабилизираща щанга така и не стана ясно.
Снимката е качена от колегата Skip_209 по-напред в темата.
Ето цяла тема със снимков материал как се прави... тука шестостена са го препилили малко.
http://www.e30tech.com/forum/showthread ... 004&page=6
За монтажа на носач от е46 с е36 шенкел, ни трябва тампон на шестостен, но с изместен център защото самия шенкел измества колелото по-назад.
А освен шенкела от е36, се слагат и дискове, спирачни апарати и амортесьори от е36. Процедурата е позната като "4 lug to 5 lug" или "как да минем на 5 болта". Ето и малко снимков материал, който намерих в други форуми.
Тук виждам носач от е46(с дупките), шенкел и амортесьор от е36, с подложени шайби между тях за повече camber, удължени накрайници и полиуретанов тампон, който уж трябва да е с изместен център, но лично аз не виждам да има такъв. Стабилизиращата щанга също ми се губи.
Ето разликите между е46 носач ии другия не съм сигурен, май е М3 ево носач.
Ето и всички нужни части да сложим една е30-ка на 5 болта.
Гледам повечето ползват носачите от е46 с дупките, но доколкото разбрах за по-голям ъгъл на завиване ни трябва тези без дупките, които трябва да са от първите е46-ци. Тук ме мъчи въпроса, как се процедира при е46 носачи като се разхлопа шарнир, подлежи ли на смяна или трябва нов носач (или евентуално рециклиране на шарнира)?
- KPETEH
- старши ентусиаст
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: носачи е46 на е30
Начи без да изскрапериш нещо няма как да стане е36 шенкел на къвто и да е носач! Гумата отива назад! Ексцентричния тампон не стига! Не става така. С тия части или правиш нов захват на носача към гредите на купето или добавяш материал и нов отвор към е36 шенкела за да изместиш главината напред!!!
Единствения начин дето е ръг и тръг е е36м3ево носач и шенкел!
Стабилизиращата щанга и нея треа се скрапери в зависимост от това дали искаш да я вържеш на носача или към макферсона. Не е толко лесно!
Единствения начин дето е ръг и тръг е е36м3ево носач и шенкел!
Стабилизиращата щанга и нея треа се скрапери в зависимост от това дали искаш да я вържеш на носача или към макферсона. Не е толко лесно!
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- В.Стефанов
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 157
- Регистриран на: 2.06.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: е30,е36,е36,е39
- Мечтае да кара: колело турбо
Re: носачи е46 на е30
KPETEH написа:Начи без да изскрапериш нещо няма как да стане е36 шенкел на къвто и да е носач! ....
.....
Не е толко лесно!
Направо ми умряха перфектните планове за към 5х120 с купища други подобрения Вариант с наслагване на материал и правенето на нов отвор за да дойде напред някой правил ли го е има ли снимка на този процес в завършен вид ?
- KPETEH
- старши ентусиаст
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: носачи е46 на е30
Аз карам така вече 6 месеца, ама ме е срам да разпраам, че много заваряване има и не искам да се чувствам виновен ако некой копира и се бастиса некъде. Все пак бих споделил на лс.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- bigmurzi
- драфтаджия
- Мнения: 2793
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: '93 316ix Touring
- Мечтае да кара: далеч
- Детайли за колата: Хубавица =)
Re: носачи е46 на е30
в момента нямам как да снимам, но с е36 ево носач си слагаш стабилизиращата щанга, както си е и на стандартния 30-ков.
по въпроса с шенкелите се надявам да пробвам скоро е36 м3 барабар със спирачките и ще споделя, за сега карам с е36 328 (сиреч 36-цов обикновен) и на пълен ляв/десен, гумата ми опира отзад, но не знам дали е от шенкела или от ЕТ-то, щото пък си изглежда нормално позиционирана в калника ..
по въпроса с шенкелите се надявам да пробвам скоро е36 м3 барабар със спирачките и ще споделя, за сега карам с е36 328 (сиреч 36-цов обикновен) и на пълен ляв/десен, гумата ми опира отзад, но не знам дали е от шенкела или от ЕТ-то, щото пък си изглежда нормално позиционирана в калника ..
Е30 на десен завой бензин НЯМА!
- KPETEH
- старши ентусиаст
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: носачи е46 на е30
То тфа опиране е минимално, и аз го имам от едната страна Вероятно ако не си с ексцентричните тампони би могъл да го регулираш. Мисля, че с м3 шенкела ще изчезне туй опиране. Кви са ти гумите?! 8х16ет23 май беха твойте жанти...
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- bigmurzi
- драфтаджия
- Мнения: 2793
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: '93 316ix Touring
- Мечтае да кара: далеч
- Детайли за колата: Хубавица =)
Re: носачи е46 на е30
всичките са 8х16 ет23 205/45/16 тампона на носача е с изместен център, че с другия идваше назад гумата.
Е30 на десен завой бензин НЯМА!
- NaKi4_pZ
- младши ентусиаст
- Мнения: 312
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: 328i & 520i
Re: носачи е46 на е30
KPETEH написа:Аз карам така вече 6 месеца, ама ме е срам да разпраам, че много заваряване има и не искам да се чувствам виновен ако некой копира и се бастиса некъде. Все пак бих споделил на лс.
Колега би ли споделил малко относно тази манипулация с наваряването,и също модифицираната "близалка" колко премества носача за да застане където трябва?
То това трябваше да е лс ама нещо съм объркал някой мод ако реши нека да ни тръкне мненията
Последна промяна NaKi4_pZ на 12 Фев 2014, 19:22, променена общо 1 път
- KPETEH
- старши ентусиаст
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: носачи е46 на е30
1. Качваш носача на рога и караш на 1 болт или там както измислиш да го укрепиш или създадеш. Напъваш малко щангата че носача отива напред. Камбъра става по-малък. Тоя сетъп не ми хареса без камбър плейтове.
2. Зимаш ухо от друг шенкел и го заваряваш на е36 шенкела, като гледаш разстоянието от центъра на главината и новата дупка да е колкото е същото разстояние при е30. Внимаваш за ъгъл на акерман. Треа се мести и ухото на рейката - тфа не съм го направил още и колата завива по-малко.
3. Взимаш един амортисьор, шенкел, пружина и тампон от е36 и едни от е30 и гледаш дали са едналво дълги. Те не са. Комбинираш е36 долнище и е30 горнище и даваш газ.
4. Дискове и апарати е36. Жанти с подходящо ЕТ - измисляш.
Тфа направих аз, ама то няма нищо общо с носач от е46.
2. Зимаш ухо от друг шенкел и го заваряваш на е36 шенкела, като гледаш разстоянието от центъра на главината и новата дупка да е колкото е същото разстояние при е30. Внимаваш за ъгъл на акерман. Треа се мести и ухото на рейката - тфа не съм го направил още и колата завива по-малко.
3. Взимаш един амортисьор, шенкел, пружина и тампон от е36 и едни от е30 и гледаш дали са едналво дълги. Те не са. Комбинираш е36 долнище и е30 горнище и даваш газ.
4. Дискове и апарати е36. Жанти с подходящо ЕТ - измисляш.
Тфа направих аз, ама то няма нищо общо с носач от е46.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- bigmurzi
- драфтаджия
- Мнения: 2793
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: '93 316ix Touring
- Мечтае да кара: далеч
- Детайли за колата: Хубавица =)
70 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани