Дилема: Е46 N42B20 или Е36 M52B28
Модератор: Общи модератори
50 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Alexch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 26.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
- Мечтае да кара: Z8
Re: Дилема: Е46 N42B20 или Е36 M52B28
Аз ли съм пропуснал или никой не спомена, че N42B20 е ужасно тегав и капризен за газифициране?!
Аз съм или за суапа в Е36 или направо Е46 фейс със М54B25/30, което се падне читаво и няколко години забравяш за каквито и да било експерименти
Аз съм или за суапа в Е36 или направо Е46 фейс със М54B25/30, което се падне читаво и няколко години забравяш за каквито и да било експерименти

bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Дилема: Е46 N42B20 или Е36 M52B28
don_gori написа:Явно съм забравил да спомена , че Е46-цата трябва да е фейсова , т.е. варианта за M52B28TU отпада. Ако ще е Е46 ще гледам да е колкото се може по-икономична. Отделно вървежа на Н42 напълно ме удовлетворява и съм се спрял едиснтвено и само на този мотор.
За Е36 мисля че знаеш как стой въпроса - М43б18 ми гори средно 10 , М52б28 гори средно 11-12 , за разлика във вървежа няма да те питам вярвам знаеш
А както ти спомена , за да се сложи б28 в моето купе ще литнат доста средства. След това ще продължа със същото темпо ...![]()
Затова искам нещо по-нормално само да сипвам , карам и да сменям консумативи. Е точно Е46 с Н42б20 ми изглежда правилния избор и то Комбии
Надявам се схващаш на къде бия
Е това доуточнение нещата стават по-ясни



Иначе и аз не знам какво да ти кажа вече... Питай семейството какво искат - да ги лепиш за седалката на старата, но пък понаправена Е36-ца или повече ще се кефят на по-новата, но недотам вървежна кола с неизвестни кусури и разходи по нея


"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
Re: Дилема: Е46 N42B20 или Е36 M52B28
Alexch написа:Аз ли съм пропуснал или никой не спомена, че N42B20 е ужасно тегав и капризен за газифициране?!
Няма проблем с това има някой тънки места , но всичко си става тип топ

Nickelback написа:Питай семейството какво искат - да ги лепиш за седалката на старата, но пък понаправена Е36-ца или повече ще се кефят на по-новата, но недотам вървежна кола с неизвестни кусури и разходи по неяГоляма дилема
Определено ще се радват на "по-новата"


- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Дилема: Е46 N42B20 или Е36 M52B28
Ами успех и късмет тогава, дано случиш на читава кола и повечко екстри щом ще е фейс 

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
Re: Дилема: Е46 N42B20 или Е36 M52B28
Nickelback написа:Ами успех и късмет тогава, дано случиш на читава кола и повечко екстри щом ще е фейс
Ха дано

Иначе комбенцето си е добре за семейна кола


- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Дилема: Е46 N42B20 или Е36 M52B28
На твое място щях да си реша проблема с едно 330i.. не съм впечатлен от N42.. 


https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- skipper
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 85
- Регистриран на: 19.12.2012
- Местоположение: село Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: сред идиоти.
- Мечтае да кара: e31 850csi
Re: Дилема: Е46 N42B20 или Е36 M52B28
boksioraE39 написа:На твое място щях да си реша проблема с едно 530i.. не съм впечатлен от N42..
Е така по-става

Oo (|||)(|||) oO
First law of electronics: "Every device is powered by the white smoke that resides within it, when the white smoke comes out, the device doesn't work anymore.
First law of electronics: "Every device is powered by the white smoke that resides within it, when the white smoke comes out, the device doesn't work anymore.
- Maxmadness
- ентусиаст
-
- Мнения: 1151
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320Cd. `04 Kawasaki z1000 `11
Re: Дилема: Е46 N42B20 или Е36 M52B28
Един приятел газифицира въпросния N42B20 и досега доооста реве 

"The Lion does not need the whole world to fear him, only those nearest where he roams"
A.J DARKHOLME
A.J DARKHOLME
Re: Дилема: Е46 N42B20 или Е36 M52B28
Maximilian-E46 написа:Един приятел газифицира въпросния N42B20 и досега доооста реве
Колега много относителни са нещата при газифицирането , а определено N42 не е лесен мотор.
А иначе доволен ли е от колата тоя твоя приятел , от колко време я има , някакви оплаквания с маслото

- Maxmadness
- ентусиаст
-
- Мнения: 1151
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320Cd. `04 Kawasaki z1000 `11
Re: Дилема: Е46 N42B20 или Е36 M52B28
Ами не колега,никак не е доволен,даже и на бензин колата има някви проблеми нещо гасне и немогат да го оправят доста пари наби в тая кола без резултат...според мен колега е най-добре да търсиш Е46 комби 2.5/2.8...хем ще е по ново,хем ще върви добре..а за тоя филм с мотора в Е36 мога да ти кажа,че квато и сметка да си направиш никога нема ти излезе...защото в процеса на работа се появяват много такива "ама сега нали така и така мотора е долу дай да сменим И............" и цифрите стават наистина чудесни ако държиш мотора да влезе в коша за дълго време без проблем 

"The Lion does not need the whole world to fear him, only those nearest where he roams"
A.J DARKHOLME
A.J DARKHOLME
- overclock
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 9.07.2005
- Местоположение: София
- Кара: E36 316 96', Е46 316 03'
Re: Дилема: Е46 N42B20 или Е36 M52B28
Аз имам преки наблюдения над две Е46-ци с N42 - моята и компакта на колегата. И двете аз съм ги избирал и докарвал от Германия преди 3 и 4 години. И двете са без газ и без проблеми
. Преди да си взема Е46-цата и аз карах Е36 перфектна, без каквито и да било забележки и 4год без никакви ремонти освен тампони на носачите. И на мен ми минаваха такива мисли - да сменя двигател, скорости и диф от някоя англичанка, но след като покарах въпросния компакт (от Германия до БГ) всичките ми подобни идеи се изпариха. Аз лично съм много доволен от мотора - добра еластичност и смешен разход. Вярно е, че съм с N42B18, но разлика в разхода няма, а В20 върви доста по-добре. Ако колата е поддържана добре няма да имаш ядове. Моделите след 06.2003 са леко модифицирани (соленоидите, обтегача на веригата, "прахосмукачката" ...) и създават много по-малко проблеми. Разхода на масло ми е около 300гр. на 12000км. Моя съвет е да не се занимаваш с наливане на пари в старата Е36-ца независимо от това дали ще вземеш въпросното комби или нещо съвсем различно. Е36 е много добър автомобил, но Е46 е още по-добър, а Е39.... там вече няма база за сравнение.
Успех с търсенето и да се похвалиш

Успех с търсенето и да се похвалиш

Да влагаш чувства не е като да чувстваш влага!
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: Дилема: Е46 N42B20 или Е36 M52B28
Ако досега не си имал шпер на Е36-та няма да съжаляваш, че си скочил на Е46 


- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Дилема: Е46 N42B20 или Е36 M52B28
overclock написа:Аз имам преки наблюдения над две Е46-ци с N42 - моята и компакта на колегата. И двете аз съм ги избирал и докарвал от Германия преди 3 и 4 години. И двете са без газ и без проблеми. Преди да си взема Е46-цата и аз карах Е36 перфектна, без каквито и да било забележки и 4год без никакви ремонти освен тампони на носачите. И на мен ми минаваха такива мисли - да сменя двигател, скорости и диф от някоя англичанка, но след като покарах въпросния компакт (от Германия до БГ) всичките ми подобни идеи се изпариха. Аз лично съм много доволен от мотора - добра еластичност и смешен разход. Вярно е, че съм с N42B18, но разлика в разхода няма, а В20 върви доста по-добре. Ако колата е поддържана добре няма да имаш ядове. Моделите след 06.2003 са леко модифицирани (соленоидите, обтегача на веригата, "прахосмукачката" ...) и създават много по-малко проблеми. Разхода на масло ми е около 300гр. на 12000км. Моя съвет е да не се занимаваш с наливане на пари в старата Е36-ца независимо от това дали ще вземеш въпросното комби или нещо съвсем различно. Е36 е много добър автомобил, но Е46 е още по-добър, а Е39.... там вече няма база за сравнение.
Успех с търсенето и да се похвалиш
А Е30 за нищо не става по тая логика



"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Дилема: Е46 N42B20 или Е36 M52B28
overclock написа:... Ако колата е поддържана добре няма да имаш ядове. .... Разхода на масло ми е около 300гр. на 12000км....
А ако не е добре поддържана на колко се сменя маслото, 50 или 100 хиляди или е лайфтайм?
- overclock
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 9.07.2005
- Местоположение: София
- Кара: E36 316 96', Е46 316 03'
Re: Дилема: Е46 N42B20 или Е36 M52B28
bum_bum написа:overclock написа:... Ако колата е поддържана добре няма да имаш ядове. .... Разхода на масло ми е около 300гр. на 12000км....
А ако не е добре поддържана на колко се сменя маслото, 50 или 100 хиляди или е лайфтайм?
?????
Да влагаш чувства не е като да чувстваш влага!
50 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: ///M Power