Хидравликата товари мотора повече от нормалното?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
			25 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
- thunderl
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 216
- Регистриран на: 25.03.2008
- Местоположение: София
- Кара: 99' Е39 520i M52B20TU
Хидравликата товари мотора повече от нормалното?
Здравейте, колеги, 
На празен ход се случва като навия леко волана (не докрай) хидравликата да види зор и да се размърдат осезаемо оборотите (рейката е без сервотроник). Естествено, на газ проблемът е бая по-засилен, там направо понякога си гасне. Когато колата е студена ефектът се засилва доста, а също и ако има някаква неравност, която трябва хидравликата да преодолява. Преди карах един компакт е36 и като цяло волана ми се струваше значително по-лек на него, а такива феномени не съм наблюдавал.
Чудя се, така ли са си Е39-ките - с по-тежък волан? Някой колега с 520i двоен ванус се надявам да сподели мнение 
 
Иначе, маслото на хидравликата ми е съмнително и седи бозавко - явно ще се смени, макар и да има риск да текнат рейки и прочие... Помпа не се чува да вие грам.
Също, чувал съм, че на някои марки има датчик на рейката, който регулира оборотите при въртене на волана и обира тоя "ефект", но не знам как е при E39?
Та така... някой брал ли е подобни ядове да даде акъл, идеи, насоки?
П.С. да кажа предварително, че всичко друго, което може да влияе на празния ход е проверено и оправено... въпросът е конкретно в посока хидравлика.
			
		На празен ход се случва като навия леко волана (не докрай) хидравликата да види зор и да се размърдат осезаемо оборотите (рейката е без сервотроник). Естествено, на газ проблемът е бая по-засилен, там направо понякога си гасне. Когато колата е студена ефектът се засилва доста, а също и ако има някаква неравност, която трябва хидравликата да преодолява. Преди карах един компакт е36 и като цяло волана ми се струваше значително по-лек на него, а такива феномени не съм наблюдавал.
Чудя се, така ли са си Е39-ките - с по-тежък волан? Някой колега с 520i двоен ванус се надявам да сподели мнение
 
 Иначе, маслото на хидравликата ми е съмнително и седи бозавко - явно ще се смени, макар и да има риск да текнат рейки и прочие... Помпа не се чува да вие грам.
Също, чувал съм, че на някои марки има датчик на рейката, който регулира оборотите при въртене на волана и обира тоя "ефект", но не знам как е при E39?
Та така... някой брал ли е подобни ядове да даде акъл, идеи, насоки?

П.С. да кажа предварително, че всичко друго, което може да влияе на празния ход е проверено и оправено... въпросът е конкретно в посока хидравлика.
- hacker4eto1
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Хидравликата товари мотора повече от нормалното?
с е46 купе при мен положението е такова на празен ход и въртя ли ляв или десен дори малко оборотите падат малко не съм гледал от скритото меню но по стрелката видимо се движи на долу   и чувам помпата леко да работи сякаш "вууууууу" нещо такова и други купенца съм карал и те са така
  и чувам помпата леко да работи сякаш "вууууууу" нещо такова и други купенца съм карал и те са така  но при теб може да има проблем найстина... Спри виж някой ролка да не прави мизерия да затяга примерно
 но при теб може да има проблем найстина... Спри виж някой ролка да не прави мизерия да затяга примерно
			
		 и чувам помпата леко да работи сякаш "вууууууу" нещо такова и други купенца съм карал и те са така
  и чувам помпата леко да работи сякаш "вууууууу" нещо такова и други купенца съм карал и те са така  но при теб може да има проблем найстина... Спри виж някой ролка да не прави мизерия да затяга примерно
 но при теб може да има проблем найстина... Спри виж някой ролка да не прави мизерия да затяга примерно- ивчо
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Хидравликата товари мотора повече от нормалното?
Е добре де ... Сериозно ли написа,че помпата се товари и маслото е пресечено ?
Според теб какво може друго да е ? Сериозно ?
Смени си маслото и ако тогава пак има проблем, драскай
			Според теб какво може друго да е ? Сериозно ?
Смени си маслото и ако тогава пак има проблем, драскай

Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o
 
  
- thunderl
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 216
- Регистриран на: 25.03.2008
- Местоположение: София
- Кара: 99' Е39 520i M52B20TU
Re: Хидравликата товари мотора повече от нормалното?
ивчо написа:Е добре де ... Сериозно ли написа,че помпата се товари и маслото е пресечено ?
Според теб какво може друго да е ? Сериозно ?
Смени си маслото и ако тогава пак има проблем, драскай
Това се опитвам да разгадая и аз
 Освен маслото, което е ясно, че трябва да се смени, има ли някой идиотски сензор за налягане или нещо друго, за което да си мисля... Примерно това с ролката е възможно.
 Освен маслото, което е ясно, че трябва да се смени, има ли някой идиотски сензор за налягане или нещо друго, за което да си мисля... Примерно това с ролката е възможно.- ивчо
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Хидравликата товари мотора повече от нормалното?
To ако е ролка, няма да го прави само като въртиш ...
Смени си маслото като за начало, и дай шаси да видя какъв датчик те гони
			Смени си маслото като за начало, и дай шаси да видя какъв датчик те гони

Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o
 
  
- ares2
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Хидравликата товари мотора повече от нормалното?
и моята е39 с м52 прави такива неща. чудя се от къде да започна..
какво е това с протичането на рейката след смяна на маслото???
и за каква ролка говорите?
ако ми е за смяна пистовия ремък дали може да приплъзва?
при мен дори като маневрирам на паркинга ако се опитам да потегля при много навит волан и с малко обороти колата е готова да угасне дори.. явно много ми се товари системата..
			
		какво е това с протичането на рейката след смяна на маслото???
и за каква ролка говорите?
ако ми е за смяна пистовия ремък дали може да приплъзва?
при мен дори като маневрирам на паркинга ако се опитам да потегля при много навит волан и с малко обороти колата е готова да угасне дори.. явно много ми се товари системата..

- XaH-kpyM
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 126
- Регистриран на: 18.06.2012
- Местоположение: Майна
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 1982 Corvette
- Детайли за колата: WBS...
Re: Хидравликата товари мотора повече от нормалното?
С НОВО, от магазина, казанче се оправят нещата. Пробвано.
По-евтините варянти са ново масло, подмяна на маркучи, скобички и т.н.
Най-скъпото е друга помпа.
			
		По-евтините варянти са ново масло, подмяна на маркучи, скобички и т.н.
Най-скъпото е друга помпа.
- dbanchev
- 
				   
- 
				  
- Мнения: 761
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 M52 газов котлон
- Мечтае да кара: колело на кило ракия
Re: Хидравликата товари мотора повече от нормалното?
Направи една промивка на казанчето колега, ако са ти одървени маркучите ги занеси да ти направят нови някъде- ползват се старите накраиници и се ширмоват на нови маркучи. Казанчето го накисни в нафта/бензин/керосин, каквото ти се намира, най-добре керосин, но трудно се намира ......... Слагаш хубави скоби на новите маркучи към казанчето и помпата, ново масло и тряба да има ефект.
			
		- ares2
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Хидравликата товари мотора повече от нормалното?
при мен течове няма .. но се замислям дали в тази помпа има какво да се рецилкира? може ли вътре да се смени нещо за да си прави по лесно налягането..
не зная на тези колко е но на предишни бмв та които съм имал на помпите пишеше нещо от сорта на 90-110 бара налягане
вие какво масло сипвате в тези хидравлики?
			
		не зная на тези колко е но на предишни бмв та които съм имал на помпите пишеше нещо от сорта на 90-110 бара налягане
вие какво масло сипвате в тези хидравлики?
Re: Хидравликата товари мотора повече от нормалното?
нз за вас колеги но и аз го имам този проблем дори и след смяна на масло и промивка на казанче отварях и помпата да почистя разтоварващия клапан и пак понякога гасне и нз вече кaкво да мисля
			
		- Zlatiyan_Genchev
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 507
- Регистриран на: 11.10.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 M52B20 TU
- Мечтае да кара: Е39 M5
Re: Хидравликата товари мотора повече от нормалното?
Аз също имам подобен проблем.С E39 M52B20TU съм и когат навия наляво или надясно и при мен помпата прави Вууу, волана е по тежък,качвал съм се на друга Е39 много по-лек се върти волана.Оборотите видимо не играят,но особено като правя обратен се усеща.Сменил съм хидравличното масло,че старото беше намаляло и беше боза,но нищо не се промени.Развален ми е ABS модула,може ли да има някаква връзка  с помпата на хидравликата това,т.е тя да се котролира от модула и да не създава налягане и затова дас е чува това виене?Явно масово които сме с M52 двойния ванус страдаме от еднакви болежки  
			
		
- Zlatiyan_Genchev
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 507
- Регистриран на: 11.10.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 M52B20 TU
- Мечтае да кара: Е39 M5
Re: Хидравликата товари мотора повече от нормалното?
niki81vd написа:lpfc1990 написа:Аз също имам подобен проблем.С E39 M52B20TU съм и когат навия наляво или надясно и при мен помпата прави Вууу, волана е по тежък,качвал съм се на друга Е39 много по-лек се върти волана.Оборотите видимо не играят,но особено като правя обратен се усеща.Сменил съм хидравличното масло,че старото беше намаляло и беше боза,но нищо не се промени.Развален ми е ABS модула,може ли да има някаква връзка с помпата на хидравликата това,т.е тя да се котролира от модула и да не създава налягане и затова дас е чува това виене?Явно масово които сме с M52 двойния ванус страдаме от еднакви болежки
Освен маслото, казанчето подмени ли?
Не съм,надявах се,че ще е от зацапаното масло.Има ли начин да се провери помпата дали е наред и тогава да се търси причината в казанчето?
- thunderl
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 216
- Регистриран на: 25.03.2008
- Местоположение: София
- Кара: 99' Е39 520i M52B20TU
Re: Хидравликата товари мотора повече от нормалното?
Добре, де - не подлежи ли на профилактика цялата тази система... Аз смених маслото, пълна профилактика на казанчето направихме, маркучи, ала бала - но продължава да си товари повечко като че ли... Чудя се и до колко шарката на гумите играе някаква роля. На топло не така и се чудя дали няма и разлика от летни/зимни гуми...
Другия вариант е просто двойните вануси да са си просто така...
			
		Другия вариант е просто двойните вануси да са си просто така...
- another90sm
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 309
- Регистриран на: 13.01.2012
- Местоположение: На всякъде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320i e36 coupe M50B20
- Мечтае да кара: M6
Re: Хидравликата товари мотора повече от нормалното?
В казанчето има филтър колеги. Ако се е запушил е вероятно да не пропуска достатъчно масло до хидравличната помпа. Друг вариант подобен на предишния е да има запушване на радиатора http://bmwfans.info/parts-catalog/E39-S ... oil_pipes/ номер 13 от схемата. Трети вариант заминаваща си помпа и четвърти некоректно работещ сервотроник. Това е колеги , което се сетих. Дано ви е от полза.
			
		- ares2
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Хидравликата товари мотора повече от нормалното?
какво представлява този филтер колеги и къде е точно?
как да промия тази система?
			
		как да промия тази система?
			25 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	




 
