Формула 1 2014, новата/стара турбо ера

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 642
Регистриран на: 9.03.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW ///E36

Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера

Мнение от don_gori » 16 Мар 2014, 20:31

Дано поне тоя сезон има 2-3ма конкуренти за титлата , а не някой да се откъсне в началото , че после пак ще гледаме еднообразните състезания от миналата година.
Иначе наистина се възхищавам от разхода на колите в момента - 300км с 100л без и средна скорост от около 200км/ч :shock: Някой да има наблюдения колко гори една м3-ка примерно на писта :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 22.02.2013

Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера

Мнение от taratora » 16 Мар 2014, 20:53

don_gori написа:Някой да има наблюдения колко гори една м3-ка примерно на писта :mhihi:


35/100 :mhihi:
Изображение


Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 1.10.2012
Пол: Мъж

Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера

Мнение от F3P » 16 Мар 2014, 21:33

don_gori написа:...300км с 100л ...



:nono: :nono: :nono: 100 килограма НЕ са 100 литра- според температурата са най-грубо казано около 130 литра. Което пак е идеален разход- 600+ коня при максимално юркане дават около 45/100 разход :clap:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 786
Регистриран на: 10.09.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера

Мнение от McClane » 16 Мар 2014, 23:24

Неочаквано скучно състезание...
Едно от най-безличните и безинтересни състезания на тази писта...а смея да твърдя, че съм ги гледал всичките от 1996та насам ;)
Очаквано новата турбо ера няма да има нищо общо с предишната от 80те години :mhihi:
С тези ограничения за 5 двигателя на сезон, икономия на гориво и пестене на гуми, ще гледаме шампионат по икономичност и надеждност...а не кой е най-бърз :roll:
Разликата от миналата година е "само" 3 сек на обиколка, което като за начало е поносимо...за разлика от грозните болиди :mhihi: :mhihi:
Жалко наистина за Рикардо...направи много добър дебют :(
А Ферари и тази година не успяха да си направят колата...губят "само" по секунда на обиколка от Мерцедес :help:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 5.01.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера

Мнение от alekangg » 16 Мар 2014, 23:28

Чакам с нетърпение мотогп, там поне има нещо за гледане и рекордите падат всяка година, а не като във Ф1, всяка година по-бавни от предната..

Потребител
Аватар
Мнения: 0
Регистриран на: 19.01.2013

Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера

Мнение от enterprise » 16 Мар 2014, 23:52

Такава скука....Гледали сте вероятно Хамилтън как кара легендарния болид на СЕНА макларън мп4-4 И се насра от страх и кеф...С това темпо скоро сейфти кара няма да могат да настигнат.Вярно е ,че формула 1 ,трябва да бъде във връзка с реалните коли и оттам идват много иновации,но не може да са толкова скопени ,с безброй ограничения...тотално убиха формулата-колко изпреварвания видяхме,возят се един зад друг...

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 28.10.2009
Пол: Мъж
Кара: каквото има
Мечтае да кара: FERRARI 458 Italia

Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера

Мнение от Larbi » 16 Мар 2014, 23:56

rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrreeeeeeeer.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 531
Регистриран на: 20.04.2007
Местоположение: София/Бургас
Пол: Мъж
Кара: F15 xDrive30d N57T
Мечтае да кара: 911 Turbo

Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера

Мнение от AGD » 17 Мар 2014, 1:10

Най-бързата обиколка на Нико Розберг 1:32.478 (средна скорост 206.436км/ч) е на нивото на 20-тото най-добро време от миналата година - ван дер Гарде 1:32.636 (206.084, Caterham-Renault).
Най-бърза обиколка за 2013-а Райконен 1:29.274 (213.845).
3 секунди на обиколка не са малко, но не са и нещо неочаквано при такава голяма промяна на правилата, гумите също са по-различни и ще искат събиране на нова информация. Смятам, че в Бразилия и Абу Даби разликите няма да са толкова големи и даже е възможно, новите коли да са по-бързи.
Проблемите със скоростта ще бъдат решени, обаче с грозните коли, вдигащи шум колкото Приус няма какво да направят този сезон. За пръв път чувам по време на състезание диктора на пистата и инцидентно свирене на гуми при блокиране на колелата на спиране, такова нещо нямаше досега, звукът на моторите беше над всичко. Доволен съм, че имах възможност да чуя 20 V8-ка на старта в Унгария 2011-та.
George Carlin написа:Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера

Мнение от Dirty M5 driveR » 17 Мар 2014, 7:40

Аз ли ще съм единственият, който ще изкаже очарование от старта на сезона? :mhihi: Ми нека съм аз. Звукът от двигателите е точно това, което ми липсваше през всичките тези години (от 2006 насам, откогато гледам спорта). Никога не са ме докосвали така старите атмосферни агрегати, та дори и V10-ките. За мен най-добре звучащия двигател в момента е този на Мерцедес. Мога да го слушам цял ден. Факта, че са по-тихи отново ме радва. Чуват се повече от атмосферата на пистата, която не е само и единствено звука от двигателите. За първи път откакто наблюдавам Ф1 мога да чуя присвирване на гумите при блокиране. Мога да чуя как тълпата подкрепя своя лидер на изхода от последния завой в последната обиколка. За мен тия неща са вълшебни и правят спорта с такова невероятно усещане.
За техническите ограничения няма какво да говорим - навсякъде ще е така. Преди е било цел някой да изкара най-бруталното чудовище, сега целта е това чудовище да е постигнато и да се експлоатира с минимални разходи. На идеята за хибридни двигатели се кефя много, защото са огромен прогрес и рано или късно ще ги има по-масово при серийните автомобили. Друга черта на тазгодишните болиди е по-голямата роля на механичното сцепление - нещо, което отново може само да ме радва. Виждате как пилотите трябва да внимават на излизане и от най-бързите завои. Нещо, което преди не им беше такава грижа. Ако някой изтъкне това като недостатък сериозно ще трябва да се обоснове. Информационният дисплей на воланите ми допада доста. Ще изглежда супер при състезанията на тъмно.

Що се касае до вчерашното състезание мен си ми хареса. Нямаше някаква особена драма, ама то не може всеки кръг да е "уникален". Във всеки случай не бих казал, че беше скучно, нито че е имало прекалено малко изпреварвания. Жалко за отпадналите пилоти поради технически причини, но сезона едва започва. Някой ако каже, че не е очаквал подобни неща да е случват... Виждате как някои отбори са както каза Момчил Манчев "изгубени". Но това само ще прави спорта по-интересен. Такъв е пътя на еволюцията, когато се опитваш да постигнеш много с малко.

Няма да пропусна и откровено малоумните моменти като този с Даниел. FIA и тази година не са спестили по някоя друга малоумщина, но... това си е някаква тяхна политика явно. Аз съм склонен да мисля, че това правило с горивото примерно ще подлежи на обсъждане. Щото се сещате ако на всяко състезание отпада по един от фаворитите какво ще настане сред пилотите и публиката. 100кг гориво за състезанието е fair enough както се казва. Но другото е тъпотия и не виждам с какво допринася. Стратегията на пилота може да е първата половина да натиска зверски за някакво класиране, а втората да кара умерено и да го поддържа. Както и да е, предстои да видим развоя на събитията. Аз обаче забелязвам, че хейтърите са си хейтъри и каквото и да се случи от тук нататък със спорта, винати ще има спамери. Аз за тия 7-8 години веднъж не съм загубил интерес. Истинските фенове покрай мен също.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 294
Регистриран на: 21.05.2009
Местоположение: навсякъде
Кара: както може
Мечтае да кара: както не може...
Детайли за колата: от миналия век

Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера

Мнение от drago_pavlov » 17 Мар 2014, 8:59

Dirty M5 driveR написа:Аз обаче забелязвам, че хейтърите са си хейтъри и каквото и да се случи от тук нататък със спорта, винати ще има спамери. Аз за тия 7-8 години веднъж не съм загубил интерес. Истинските фенове покрай мен също.

Значи на някой като не му харесва бръмченето като от пасатор и хилядата малоумни ограничения на колите и отборите е хейтър :wtf:
А ти си най-големия фен... Да ти имам логиката...
I kill a communist for fun, but for a green card... I'm gonna carve him up real nice.


Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 1.10.2012
Пол: Мъж

Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера

Мнение от F3P » 17 Мар 2014, 9:59

Dirty M5 driveR написа:...(от 2006 насам, откогато гледам спорта)...
... Преди е било цел някой да изкара най-бруталното чудовище, сега целта е това чудовище да е постигнато и да се експлоатира с минимални разходи...
...Друга черта на тазгодишните болиди е по-голямата роля на механичното сцепление - нещо, което отново може само да ме радва. Виждате как пилотите трябва да внимават на излизане и от най-бързите завои. Нещо, което преди не им беше такава грижа. Ако някой изтъкне това като недостатък сериозно ще трябва да се обоснове...
...Информационният дисплей на воланите ми допада доста. Ще изглежда супер при състезанията на тъмно...

Що се касае до вчерашното състезание мен си ми хареса. Нямаше някаква особена драма, ама то не може всеки кръг да е "уникален". Във всеки случай не бих казал, че беше скучно, нито че е имало прекалено малко изпреварвания. Жалко за отпадналите пилоти поради технически причини, но сезона едва започва. Някой ако каже, че не е очаквал подобни неща да е случват... Виждате как някои отбори са както каза Момчил Манчев "изгубени". Но това само ще прави спорта по-интересен. Такъв е пътя на еволюцията, когато се опитваш да постигнеш много с малко.

...Аз за тия 7-8 години веднъж не съм загубил интерес. Истинските фенове покрай мен също.


-Гледаш от 2006-та казваш- че ти НИЩО не си видял от Ф1.
-За разходите по разработка и експлоатация нека не говорим- това е спорт където парите буквално се изливат. Кими строши едно предно крило- това нещо може да струва и 5-цифрена сума. Силно вероятно колата за тази година е по-скъпа от тази от 2013-та.
-Никой няма грижа с механичното сцепление- имат грижа с граничното положение. Иска се да е бърза тая кола, иска се да е стабилна в завой, иска се да пази гумите- 3-те неща се постигат по различен начин. Излизането от завоя и проблемите за мен се дължат по-скоро на самият етап на развитие- тая кола няма нищо общо със старата и пилотите не са свикнали още. Искаш мех. сцепление- ОК, ама ще правиш задължително 3 пит-стопа вместо 2 и няма да си толкова по-бърз за да покриеш загубеното време. А и не забравяй хибрида- дава много тяга и то не с копче, а когато реши компютъра.
-Какви състезания на тъмно, това да не ти е ВРЦ :?:
-Учудващо и на мен ми хареса състезанието. Реално беше почти скучно (добре, че беше Ботас да изпреварва де кой види), но на база купищата промени нямах конкретни очаквания. Пък и ми хареса да видя новобранците и "малките" отбори да се борят мъжката. Поносимо беше, дано става по-интересно.
-Ти не си виновен, че ти е интересно- просто ти е нисък критерия. Като не си гледал Сена, Прост, Менсъл, Хил, Шумахер и куп други сегашните са ти интересни. Просто ние, дъртите, дето помним добрите години на спорта имаме други критерии за "добро състезание"
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 786
Регистриран на: 16.05.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: на фотосинтеза

Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера

Мнение от ineedmoney » 17 Мар 2014, 13:00

F3P написа:-Ти не си виновен, че ти е интересно- просто ти е нисък критерия. Като не си гледал Сена, Прост, Менсъл, Хил, Шумахер и куп други сегашните са ти интересни. Просто ние, дъртите, дето помним добрите години на спорта имаме други критерии за "добро състезание"

еми всяко поколение с критерия си, той човека както казваш не е виновен че е роден 20 години след теб. Ама те и обикновените коли нямат нищо общо с ония преди 20-30 години. Сега се търси надеждност, икономичност и алтернативна енергия за задвижване на колелата. След още 20 години като стане напълно електрическа формулата, той пък ще каже на младия дето му харесват безшумните ел. двигатели че му е нисък критерия щото не е чувал тубинираните V6-ци от 10-те години на 21-ви век.
Сравнявате несравними неща. Мен даунсайзинга ме радва изключително много. Колкото по-рано стигнем до изцяло токови болиди, толкова по-добре :winky:
Стрелката на оборотомета сочи към цифри ,но всъщност изразява Ващето съкровенно ЖЕЛАНИЕ!
Изображение
╭∩╮(︶︿︶)╭∩╮
And the greatest rapper that dared to touch the mic, tattooed on his belly the words of "thug life".

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2757
Регистриран на: 17.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е30 М3, E46 M3, E92 M3, E92 325i

Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера

Мнение от bmw maniqk ivo bmw » 17 Мар 2014, 13:25

Я да питам аз като гледам Формула 1 от 1994 и сега пак ми е интересно с какви критерий съм. :mhihi: :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера

Мнение от ///M Power » 17 Мар 2014, 14:04

F3P написа:
-Ти не си виновен, че ти е интересно- просто ти е нисък критерия. Като не си гледал Сена, Прост, Менсъл, Хил, Шумахер и куп други сегашните са ти интересни. Просто ние, дъртите, дето помним добрите години на спорта имаме други критерии за "добро състезание"


Чакайте сега аз съм ги гледал част от тези, ама и съм гледал всичко от 1980 насам ( на записи естествено), ами да ти кажа дори и с тях имаше скучни сезони
89-90-91 Макларана цепи - добре че Сена и Прост се карат иначе щеше да е като Фетел и Уебър
92-93 - който кара в Уилямс той печели
94 интересен сезон!
95 Шумахер Гази
96-97 интересно макар пак Уилямсите да са доста по най :)
98-99 - Мерцедесите са сила, но все пак Шуми ги бореше
2000 ++ Безинтересно Шуми + Ферари край

После беше Рено, после пак ферари, ред бул и до днес :)
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера

Мнение от Dirty M5 driveR » 17 Мар 2014, 19:19

Аз продължавам традицията от миналата година - драскам 1-2 пъти тук и като ми излезе F3P да ми каже колко съм прост и с ниски критерии ви оставям да се забавлявате сами. Моите уважения, но аз в тая тема виждам само мрънкане колко зле се развива Ф1. Ми не я гледайте бе. Гледайте някой по-добре проспериращ спорт. Приятен сезон ви пожелавам! :bowdown:

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: empar, Двигателист

Последни теми
Facebook