Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
Модератор: Общи модератори
Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
направо ми е смешно как сега заради звука започнахте да губите интереса си към ф1... от години целия спорт заминава и стана такава помия, а на вас чак сега звука ви я развалил. в темата за миналия сезон имаше не малко мнения колко интересно било поредното състезание.. кое му е интересното? какъв фен на моторните спортове може да задоволи интересите си с такъв абсолютен минимум? как въобще се приема състезател, който изисква по радиото, съотборника му пред него да го пусне? ми такъв човек няма място в състезание. и това са може би почти всички от водещите отбори. стратегия било, каква стратегия е тва? аз като гледам състезание искам да гледам как хора се състезават, съревнование, мъжка битка....а не пусни ме да мина. еми няма място за уважение за такива пилоти и отбори, които убиха спорта. и естествено, че ще гледам нещо като вече несъществуващите алмс, където се сещам как примерно на лайм рок състезателите излизат от колите като пребити от каране след двучасов стинт и нямат сили да прескочат пит уола. и как после да гледам ф1..
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
drago_pavlov написа:Наскар сега ги слагат в малкия си джоб Ф1, поне по отношение на автомобили и скорост...
Наскар е една рама с различни мотори, тоест по отношение автомобили не са по-напред... колкото до скорост, съм сигурен че ако гледа човек и не знае с колко обикалят ще му е все тая дали е с 300 или 250...то ако вземем скорост виж Индикара на Индианаполис за какви скорости говорим. Общо взето всички мрънкат, че на къде отива спорта. Искате да няма правила, правилници и тн. Ами тогава ще ви е още по-скучно , защото който налее $ той ще печели, или искате пак да гледате 1 автомобил 1 пилот все първи... или пък по 10 коли на старт? защото е скъпо... в момента Ф1 е пак най-модерната кола в света, едвали има по модерен 1.6 турбо мотор... копчета имали колите еми вижте Порше 918, Макларън П1 или Ла Ферари дали нямат копчета и керс и ел. задвижване. Дали ми харесва , може и да не ми, но това за сега е близкото бъдеще.Старите времена няма да се върнат.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
Представям си на Валентино Роси и компания (един много по-опасен спорт) да им кажат следното. Двигателите ви са много големи. Я да ви дадем по един 150сс3, ама с турбина. Ще ви ограничим на 6000 оборота и ще ви качим на 10 цола гуми. Сигурен съм, че все на някого ще се хареса. Ама кой ли ще отиде на пистата? Защото 50 000 човека по-малко на уик-енд са си едни минус 5 млн само от билети. А и не забравяйте, че тия 50 000 човека ядат, пият, много от тях плащат хотел и сумата накрая е много голяма.
Вижте 2012г
http://www.youtube.com/watch?v=Dp1y0hWgYzo
Миналата беше още по-зле. Долната трибуна отдавна я няма:
Някой беше сравнил Ф1 с футбола. Само дето на играчите щяло да се позволява да правят по максимум 20 паса и три удара във вратата. Ще ме извиняват харесващите сегашния формат, ама е тотален шит. Не става въпрос да се "храниме" един друг, а за това, че пистите са празни. Много съм убеден, че тези правила няма да изкарат много. Видяхте колко паднаха времената и скоростта. Че италианците на Монца? Като видят 300км макс на пистата и ще пощуреят? Това е Меката на скоростта. Там нищо чудно да са с едно 15-20км максималните скорости долу. Това харесва ли ви? Да не говоря, че скоро могат да искат и 50% от дистанцията да се изминава на батерии
Вижте 2012г
http://www.youtube.com/watch?v=Dp1y0hWgYzo
Миналата беше още по-зле. Долната трибуна отдавна я няма:

Някой беше сравнил Ф1 с футбола. Само дето на играчите щяло да се позволява да правят по максимум 20 паса и три удара във вратата. Ще ме извиняват харесващите сегашния формат, ама е тотален шит. Не става въпрос да се "храниме" един друг, а за това, че пистите са празни. Много съм убеден, че тези правила няма да изкарат много. Видяхте колко паднаха времената и скоростта. Че италианците на Монца? Като видят 300км макс на пистата и ще пощуреят? Това е Меката на скоростта. Там нищо чудно да са с едно 15-20км максималните скорости долу. Това харесва ли ви? Да не говоря, че скоро могат да искат и 50% от дистанцията да се изминава на батерии

- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
Ти говориш от стараната на парите, вярвай ми в момента в който ударят на червено ще променят нещата такаче да върнат хората по пистите, ама тук Бърни май е лакомият, сам казваш, че билетите всяка година скачат;)
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- drago_pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 21.05.2009
- Местоположение: навсякъде
- Кара: както може
- Мечтае да кара: както не може...
- Детайли за колата: от миналия век
Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
///M Power написа:Наскар е една рама с различни мотори, тоест по отношение автомобили не са по-напред...
A в Ф1 как е? Еднаква електроника, еднакви гуми, еднакъв разход, еднакви носове, еднакви дифузьори, то какво ли не направиха еднакво... Толкова много правила са направо безумие...
///M Power написа:Ами тогава ще ви е още по-скучно , защото който налее $ той ще печели,
Това беше част от чара на спорта. Сега по-добре ли е всички отбори с бюджет 60 милиона, а разни мрънкалници взимат 30 милиона, за да се влачат по пистата цял сезон...
Аз предпочитам да гледам отбори, чиято издръжка струва 200 милиона, а не пилоти със заплати 30 милиона, дето само се оправдават, че тоя ги засякал, оня ги притиснал и т.н....
I kill a communist for fun, but for a green card... I'm gonna carve him up real nice.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
Явно аз и моята компания гледаме на спорта от друг ъгъл. Няма абсолютно никакъв смисъл да се мъча да обяснявам, предвид развитието на темата. Според мен обаче яко се увличате с тия прогнози за драматичен спад на интереса от страна на феновете по пистите и т.н. Човек, седнал на трибуната как ще види тия 15км/ч по-ниска скорост? Аз никога не съм бил и такъв голям привърженик на живото следене на състезания, защото виждаш едно нищо. Да - атмосферата обаче я усещаш и за този момент това ти стига. В момента с новите двигатели и звука от тях кефа ми ще е дори по-голям, защото предпочитам турбинираните агрегати пред високооборотните атмосферни. Болидите от няколко години насам с всяка промяна в дизайна и аеродинамичния пакет света ги заклеймява, че са грозни. Накрая на сезона някой коментира ли го това? Коментират го... пак се извинявам за термина, ама "мрънкачите", които няма за какво да се хванат. Щото колкото и да пада нивото на битката между пилотите то винаги е задоволително високо. Ако знае човек какво да гледа естествено. Не знам защо бързате да съдите по едно-едничко състезание в началото на сезона. И защо пък сравнявате съвременната Формула 1 с тази от времето на Сена и Прост. Аз не виждам болидите сега да са много по-лесни за каране, като изключим липсата на ръчни предавки. Спортът еволюира и това явно не се харесва на много от вас. Но така седят нещата и във всеки един момент може да спрете да го гледате. Спрете да гледате и 24ч. на Льо Ман, щото Порше 919 е четири цилиндрово и не звучи главозамайващо. Или щото Аудито е дизелово и от десет човека девет ще го заклеймят като "печка" и точка по въпроса. От момента, в който човек се научи да зачита начина на мислене на другия, разговора става интересен, градивен и приятен. Докато само се плюем темите ни ще са пълен шит и скоро няма и да има свестни хора, които да пишат и четат.
И само да поясня, че аз не се засягам от никого и нищо. Просто държа да помогна с каквото мога това място да бъде приятно за всички, като призовавам всички да помислят разумно, преди да пишат каквото и да било.
И само да поясня, че аз не се засягам от никого и нищо. Просто държа да помогна с каквото мога това място да бъде приятно за всички, като призовавам всички да помислят разумно, преди да пишат каквото и да било.
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
drago_pavlov написа:///M Power написа:Наскар е една рама с различни мотори, тоест по отношение автомобили не са по-напред...
A в Ф1 как е? Еднаква електроника, еднакви гуми, еднакъв разход, еднакви носове, еднакви дифузьори, то какво ли не направиха еднакво... Толкова много правила са направо безумие...///M Power написа:Ами тогава ще ви е още по-скучно , защото който налее $ той ще печели,
Това беше част от чара на спорта. Сега по-добре ли е всички отбори с бюджет 60 милиона, а разни мрънкалници взимат 30 милиона, за да се влачат по пистата цял сезон...
Аз предпочитам да гледам отбори, чиято издръжка струва 200 милиона, а не пилоти със заплати 30 милиона, дето само се оправдават, че тоя ги засякал, оня ги притиснал и т.н....
Чакай сега, шаситата в Ф1 са си различни, а не на 100% еднкви като в Наскар, аерото също, да приличат си но имат много разлики. Кое е чара? Нещо бъркаш цифрите, кой има 60 м. само за бърз поглед в нета и Ред Бул са 220 м. значи има това което искаш

"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- drago_pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 21.05.2009
- Местоположение: навсякъде
- Кара: както може
- Мечтае да кара: както не може...
- Детайли за колата: от миналия век
Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
///M Power написа:Чакай сега, шаситата в Ф1 са си различни, а не на 100% еднкви като в Наскар, аерото също, да приличат си но имат много разлики. Кое е чара? Нещо бъркаш цифрите, кой има 60 м. само за бърз поглед в нета и Ред Бул са 220 м. значи има това което искаш
Шаситата са различни, но за всеки един компонент има 10 правила и забрани, които "вкарват" всички разработки в една линия...
Относно цифрите, преди 5-6 години не се ли говореше, че лимитират всички отбори на 60 милиона, понеже Ферари и Макларън харчели по над 200, а имало отбори с под 30? Или е останло само слух, или се бъркам? Както и да е, формулата не е това което беше преди 5 години, да не говорим за 10, 15, 20 и т.н. Всички тия малоумни ограничения ще отблъснат фенове и фиа ще даде заден ход, въпрос на време е...
I kill a communist for fun, but for a green card... I'm gonna carve him up real nice.
- bmw maniqk ivo bmw
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2757
- Регистриран на: 17.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е30 М3, E46 M3, E92 M3, E92 325i
Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
Понеже тия в Австралия са недоволни давай да връщаме В8-маците, това е смешно.
Като не ги кефи звукът прав им път.
А за отблъскването на фенове едно състезание не доказва че, ще стане така. Трябва да мине сезона и тогава ще е ясно.
Като не ги кефи звукът прав им път.
А за отблъскването на фенове едно състезание не доказва че, ще стане така. Трябва да мине сезона и тогава ще е ясно.

- drago_pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 21.05.2009
- Местоположение: навсякъде
- Кара: както може
- Мечтае да кара: както не може...
- Детайли за колата: от миналия век
Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
JOGI написа:направо ми е смешно как сега заради звука започнахте да губите интереса си към ф1...
На мен пък направо ми е смешно как на някой може да му хареса звука от новите двигатели...
Миналата неделя ЗАСПАХ буквално докато гледах състезанието... Ако щеш вярвай...
bmw maniqk ivo bmw написа:Понеже тия в Австралия са недоволни давай да връщаме В8-маците, това е смешно.
Като не ги кефи звукът прав им път.
А за отблъскването на фенове едно състезание не доказва че, ще стане така. Трябва да мине сезона и тогава ще е ясно.
Те няма да са само тия в Австалия... Шейховете хич няма да се зарадват на тия миксери... А те държат по-голяма част от Ф1 като цяло

I kill a communist for fun, but for a green card... I'm gonna carve him up real nice.
Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
bmw maniqk ivo bmw написа:Понеже тия в Австралия са недоволни давай да връщаме В8-маците, това е смешно.
Като не ги кефи звукът прав им път.
А за отблъскването на фенове едно състезание не доказва че, ще стане така. Трябва да мине сезона и тогава ще е ясно.
За сезона е ясно, Колега! Виж долния линк:
https://www.circuitgillesvilleneuve.ca/ ... -prix-2014
Да виждаш някъде SOLD OUT? Oт 2008г съм на 34-та трибуна. Тя обикновено се разпродава първа и около десети февруари вече билети за нея няма. Сега сме края на март и места има все още. Виж линка, дето го качих горе. Ако аз не разбирам от нищо, то явно тия, дето дават пари, може би ДА. Това, че всички промоутъри ще се събират и искат разговори, говори ли ти нещо? Ще ти кажа, че и Ферари чалъндж, и Ф1600, и канадския шампионат за туристически автомобили (съпътстващите серии) правят много добро шоу. Публиката се кефи на всяка борба и задминаване, независимо от вида кола. Ако мислиш, че новите коли са върха, пусни една анкета и ще видим. Кой иска екологични тролеи и кой истински коли

- bmw maniqk ivo bmw
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2757
- Регистриран на: 17.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е30 М3, E46 M3, E92 M3, E92 325i
Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
На мен ми харесва и ми е интересно, така че не виждам смисъл да споря с теб.
Само ще кажа че за мен не е ясен сезона.
Явно трябва според теб всички да мислиме като теб.
Тая тема се превърна в място за плюене на хората дето им харесват формулата. Не я харесвайте пука ми, ама да ми казвате кво аз да харесвам не мерси.
Само ще кажа че за мен не е ясен сезона.
drago_pavlov написа:JOGI написа:направо ми е смешно как сега заради звука започнахте да губите интереса си към ф1...
На мен пък направо ми е смешно как на някой може да му хареса звука от новите двигатели...
Миналата неделя ЗАСПАХ буквално докато гледах състезанието... Ако щеш вярвай...
Явно трябва според теб всички да мислиме като теб.

Последна промяна bmw maniqk ivo bmw на 25 Мар 2014, 19:52, променена общо 1 път

- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
drago_pavlov написа:///M Power написа:Чакай сега, шаситата в Ф1 са си различни, а не на 100% еднкви като в Наскар, аерото също, да приличат си но имат много разлики. Кое е чара? Нещо бъркаш цифрите, кой има 60 м. само за бърз поглед в нета и Ред Бул са 220 м. значи има това което искаш
Шаситата са различни, но за всеки един компонент има 10 правила и забрани, които "вкарват" всички разработки в една линия...
Относно цифрите, преди 5-6 години не се ли говореше, че лимитират всички отбори на 60 милиона, понеже Ферари и Макларън харчели по над 200, а имало отбори с под 30? Или е останло само слух, или се бъркам? Както и да е, формулата не е това което беше преди 5 години, да не говорим за 10, 15, 20 и т.н. Всички тия малоумни ограничения ще отблъснат фенове и фиа ще даде заден ход, въпрос на време е...
В една линия ама не точно... това няма как да го докажем нито ти, нито аз....колкото до сумите преди кризата стигаха до 600 м. на сезон за големите отбори .
Принципно това което чувам в целия авто спрот има отлив на гледането на живо.Вече навсякъде има стримове, пайпер виу и тн. подобни неща.Да няма я атмосферата, ама виждаш всичко

"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Don_Diego