Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
Модератор: Общи модератори
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
На моменти се чудих даже дали да седя да чакам да рестартират квалификацията 




Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- Larbi
- Потребител
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: 28.10.2009
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: FERRARI 458 Italia
Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
Не мога да разбера как може да има хора които да се чудят дали да чакат да рестартират квали или каквото и да или хора които си пускали били формулата ама правели между другото 200 неща и просто хвърлят по едно ухо
Или гледаш или не гледаш - средно положение няма, или чакаш колкото трябва за рестарт или не почваш изобщо да гледаш.
И аз искам да са Ве 12 5.0 турбинирани животни ама няма. Даунсайзинг-маунсайзинг по 15 турбини на цилиндър на малкото моторче и тва е в масовите автомобили и както колега спомена за мерц и кои там, че тва им е интереса щото винаги е било и ще бъде от моторните спортове да се вземат проверени неща и да се внедряват в масовия автомобил. Няма как формулата, Рали-то и кво още да карат с Ве 12 естествено аспирирани мотори, а в масовия шосеен автомобил разбийш ли да се кара с 1.4 литра с 4 турбини
И най-много дразнят тия "велики" фенове на формулата които аз приемам за псевдо фенове малко или много. Разделям ги условно на 2 категории:
1. Хора на по 40+ които наистина са гледали Сена, Менсъл и Прост обаче някак си са останали с тях и всичко след тях (Най-вече Сена - другите съм ги сложил за пълнеж) е леш и само се плюе като пороен дъжд.
2. Малки пичуи дет са гледали филма за Сена и са чули някой да приказва колко велик бил и ся за тях тва е баш пилота и никой не може никога да го мине. Инъче грам понятие си нямат кви мотори са, колко коня сега или преди и просто някакви семкаджийски фенове които просто за да са модерни припяват рефрена "Сена е най-великия и по-велик никога няма да има"
Просто кво е било - било е с кубатурата и аспирация и т.н. Сега си е сега. Стига с това вторачване в миналото.
Брутален случай - една фенка на автомобилните спортове писала статус във фейса преди началото на състезанието в Австралия нещо от сорта на "Нека да заревът турбо-тата бла бла бла" И някакъв олигофрен гледам му профила 40-так изглежда коментирал и се смее с пълно гърло "Хахахахха само че Формула 1 моторите нямат Турбо хахахахахха" и после бла бла бла му се обяснява, че е изостанал и оня невъзмутимо вика "Ем то след Сена вече няма грам интересно и бла бла бла шитни на килограм" Аве ей аланкоолу де отиваш ти може би насам-натъй?

Или гледаш или не гледаш - средно положение няма, или чакаш колкото трябва за рестарт или не почваш изобщо да гледаш.
И аз искам да са Ве 12 5.0 турбинирани животни ама няма. Даунсайзинг-маунсайзинг по 15 турбини на цилиндър на малкото моторче и тва е в масовите автомобили и както колега спомена за мерц и кои там, че тва им е интереса щото винаги е било и ще бъде от моторните спортове да се вземат проверени неща и да се внедряват в масовия автомобил. Няма как формулата, Рали-то и кво още да карат с Ве 12 естествено аспирирани мотори, а в масовия шосеен автомобил разбийш ли да се кара с 1.4 литра с 4 турбини

И най-много дразнят тия "велики" фенове на формулата които аз приемам за псевдо фенове малко или много. Разделям ги условно на 2 категории:
1. Хора на по 40+ които наистина са гледали Сена, Менсъл и Прост обаче някак си са останали с тях и всичко след тях (Най-вече Сена - другите съм ги сложил за пълнеж) е леш и само се плюе като пороен дъжд.
2. Малки пичуи дет са гледали филма за Сена и са чули някой да приказва колко велик бил и ся за тях тва е баш пилота и никой не може никога да го мине. Инъче грам понятие си нямат кви мотори са, колко коня сега или преди и просто някакви семкаджийски фенове които просто за да са модерни припяват рефрена "Сена е най-великия и по-велик никога няма да има"
Просто кво е било - било е с кубатурата и аспирация и т.н. Сега си е сега. Стига с това вторачване в миналото.
Брутален случай - една фенка на автомобилните спортове писала статус във фейса преди началото на състезанието в Австралия нещо от сорта на "Нека да заревът турбо-тата бла бла бла" И някакъв олигофрен гледам му профила 40-так изглежда коментирал и се смее с пълно гърло "Хахахахха само че Формула 1 моторите нямат Турбо хахахахахха" и после бла бла бла му се обяснява, че е изостанал и оня невъзмутимо вика "Ем то след Сена вече няма грам интересно и бла бла бла шитни на килограм" Аве ей аланкоолу де отиваш ти може би насам-натъй?

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
Колега, в случай че не си разбрал напомням- приключихме с тази тема. От тук нататък по същество само за текущия сезон.
- Larbi
- Потребител
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: 28.10.2009
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: FERRARI 458 Italia
Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
bum_bum написа:Колега, в случай че не си разбрал напомням- приключихме с тази тема. От тук нататък по същество само за текущия сезон.
Идеално

Мерцедес - недостижими.
Ред Бул - бързи, но прецакаха Рикардо долните мишки лицемерни.
Феррари - някъде там са, ама с Кими тва с гумата неприятно и после не можа да изпревари Грожан накрая... скръб
Макларън и Уилямс са на едно ниво. Браво на Маса, че не изпълни заподтта от бокса.
Хюлкенберг направи силно каране.
Не лошо състезание като цял

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
Мислиш ли, че Рикардо нарочно са го преебали? Все пак Редбул се борят и за конструктурската титла. А миналата година като казах за него, че е много добър ми се смяха тук 

- Larbi
- Потребител
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: 28.10.2009
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: FERRARI 458 Italia
Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
bum_bum написа:Мислиш ли, че Рикардо нарочно са го преебали? Все пак Редбул се борят и за конструктурската титла. А миналата година като казах за него, че е много добър ми се смяха тук
Мисля да. Просто Фетел трябва да дръпне за да няма после при спорни ситуации нужда да се червят ако трябва да нареждат на Рикардо да отстъпи позиция без бой

Рикардо е добър - даже на моменти сега беше по-бърз от Фетел, но всички видяхме до къде го доведе това горкия Рикардо

- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
Рикардо нямаше ден днес. Още в началото му се беше откачил онзи уплътнител на кокпита (да не се лашка пилотът много наляво-надясно в завоите), така че по-добре, че само не можа да завърши, а не стана някоя по-голяма беля.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
Поносимо състезание- дано в другото да няма такива издънки с удари, наказания и заповеди от бокса.
Откровено му казаха да пусне Фетел, после му казаха да върне газта- да, преебаха го като не му позволиха да води нормално състезание. Но пък това се очакваше- Рикардо е пилот №2 в екипа. Като спечели някоя титла ще е друго.
bum_bum написа:Мислиш ли, че Рикардо нарочно са го преебали?
Откровено му казаха да пусне Фетел, после му казаха да върне газта- да, преебаха го като не му позволиха да води нормално състезание. Но пък това се очакваше- Рикардо е пилот №2 в екипа. Като спечели някоя титла ще е друго.
- Larbi
- Потребител
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: 28.10.2009
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: FERRARI 458 Italia
Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
turbo написа:Рикардо нямаше ден днес. Още в началото му се беше откачил онзи уплътнител на кокпита (да не се лашка пилотът много наляво-надясно в завоите), така че по-добре, че само не можа да завърши, а не стана някоя по-голяма беля.
Да, добре, че не стана по-голяма беля като тази не дай си Боже да завърши отново пред Фетел щото ще настане мор по земята

- bmw maniqk ivo bmw
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2757
- Регистриран на: 17.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е30 М3, E46 M3, E92 M3, E92 325i
Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
Mерцедес с двойна победа, браво на тях! Жалко за Рикардо че, нямаше късмет днес.
На мен състезанието ми беше интересно само в началото и в края.
Мойте хора от Лотус са много зле, дано оправят колите че, нищо добро не ги чака.

На мен състезанието ми беше интересно само в началото и в края.
Мойте хора от Лотус са много зле, дано оправят колите че, нищо добро не ги чака.


Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
bmw maniqk ivo bmw написа:... Жалко за Рикардо че, нямаше късмет днес....
Де да беше само за днес- отнесе наказание 10 места назад на старта в Бахрейн заради издънката в бокса

- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
Само не мога да разбера какви са тия нападки и злобеене, че видиш ли "прецакали" някакъв си новобранец за сметка на многократния световен шампион, който си е ПЪРВИ пилот в отбора?
Оставете на техните умове да решават кое е по-добре за печелене на точки, състезания и титли. Много ясно, че след като единия има реални шансове да става световен шампион и е УТВЪРДЕН ПЪРВИ пилот в отбора, то отбора ще се съобразява с него, а втория пилот по принцип е просто част от отбора! Не може защото видиш ли втория пилот в дадено състезание имал забележете ШАНС за по-предно класиране, то да се цупи някой понеже водещия пилот бил с предимство. Ами в края на годината ако този първи пилот спечели титлата или я изгуби заради една точка, вашите личности ли ще отговарят за това, че отбора през годината НЕ Е имал правилната стратегия и е допуснал конкуренцията да вземе титлата? Разберете, че тези неща са НОРМАЛНИ и ги има откак има формула, освен ако двамата пилоти не са с еднакъв статут в отбора, което по принцип не води до нищо добро и примери бол за това как се губят титли при пилотите и при конструкторите заради борбата между двама.

In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- bmw maniqk ivo bmw
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2757
- Регистриран на: 17.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е30 М3, E46 M3, E92 M3, E92 325i
Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
BMW Power ACM написа:Само не мога да разбера какви са тия нападки и злобеене, че видиш ли "прецакали" някакъв си новобранец за сметка на многократния световен шампион, който си е ПЪРВИ пилот в отбора?Оставете на техните умове да решават кое е по-добре за печелене на точки, състезания и титли. Много ясно, че след като единия има реални шансове да става световен шампион и е УТВЪРДЕН ПЪРВИ пилот в отбора, то отбора ще се съобразява с него, а втория пилот по принцип е просто част от отбора! Не може защото видиш ли втория пилот в дадено състезание имал забележете ШАНС за по-предно класиране, то да се цупи някой понеже водещия пилот бил с предимство. Ами в края на годината ако този първи пилот спечели титлата или я изгуби заради една точка, вашите личности ли ще отговарят за това, че отбора през годината НЕ Е имал правилната стратегия и е допуснал конкуренцията да вземе титлата? Разберете, че тези неща са НОРМАЛНИ и ги има откак има формула, освен ако двамата пилоти не са с еднакъв статут в отбора, което по принцип не води до нищо добро и примери бол за това как се губят титли при пилотите и при конструкторите заради борбата между двама.
Значи ако му саботират състезанието е нормално така ли?
Как да се докаже като по-добър като се насират механиците?

Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
bmw maniqk ivo bmw написа:Значи ако му саботират състезанието е нормално така ли?
Как да се докаже като по-добър като се насират механиците?
Дишай спокойно- саботаж НЯМАШЕ. Отборните заповеди и издънката на 1 (ЕДИН) механик НЕ са саботаж. Като излезе в торентите или тубата състезанието изгледай момента с гумата- ония с пистолета НЕ беше дал сигнал, че е готов като го пуснаха да тръгва. Беше извадил пистолета назад и вероятно пак щеше да пробва да я завие, но НЕ беше дал сигнал "Готов съм".
Грешка- да, но да кажеш саботаж е прекалено. Нали помниш, че отборът се бори за титла също- сметни си сам колко точки загуби Рикардо за 2 състезания. Ще загуби и още в Бахрейн щото от 10-то място в идеалният случай хич не виждам как ще спечели- едва ли и Фетел може да направи нещо съществено ако стартира от средата на колоната. Не и в този момент от сезона когато нищо не е уточнено.
- Larbi
- Потребител
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: 28.10.2009
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: FERRARI 458 Italia
Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
Доообре ве, разбирачи, а кажете как за втори път се дъни механик на 2-рия пилот с тия пистолети и колела? Как на Фетел на колата не забравят да и завъртят някое колело или болт? Миналата година с Марк, сега с Рикардо. Ай стига с тия глупости нямало саботаж. И по-нагоре обясних защо е важно да избутат фетел напред в точките от съотборника му ( който и да е той )
Нали постоянно тръбят, че пилотите им били равни? Е как ако са равни ще наредят на единия да отстъпи позиция ако този който отстъпва няма шанс за титла. Нали трябва да са с чиста съвест така да се каже за пред медиите и зрителите.
И стига вече с тази наивна детска логика за контрукторския шампионат отново... Просто ако съотборника на Фетел завършва пред него 2-3-4 състезания или повече подред нали ще му срине акциите и тогава тотално всички ще намразят Фетел, не че сега малко го мразят хората. Ама тогава ще си кажат ето на за нищо не става наистина щом и Рикардо го пляска. Просто не могат да си позволят такъв лукс от Ред Бул. Още повече, че докараха 4 поредни титли за Фетел и сега да се види, че за чеп за зеле не става просто трябва да се гръмнат ако си позволят да стане това.
Първото състезание Фетел непредвидено отпадна и сега са още по-настървени. А на Рикардо точките може и да ги върнат на обжалването и тогава къде отива Фетел?
larbi написа:bum_bum написа:Мислиш ли, че Рикардо нарочно са го преебали? Все пак Редбул се борят и за конструктурската титла. А миналата година като казах за него, че е много добър ми се смяха тук
Мисля да. Просто Фетел трябва да дръпне за да няма после при спорни ситуации нужда да се червят ако трябва да нареждат на Рикардо да отстъпи позиция без бойКато е напред с 50-70 точки Фетел и няма проблеми за заповеди от бокса и т.н. и после само ще кажат "Ами той Рикардо няма шанс за титлата бла бла бла" и са чисти. Замислете се. А и тва с незатягането на колелата стана вече запазен номер на Ред Бул от миналия сезон насам когато цакаха Уебър постоянно и това с колелото беше коронния номер.
Нали постоянно тръбят, че пилотите им били равни? Е как ако са равни ще наредят на единия да отстъпи позиция ако този който отстъпва няма шанс за титла. Нали трябва да са с чиста съвест така да се каже за пред медиите и зрителите.
И стига вече с тази наивна детска логика за контрукторския шампионат отново... Просто ако съотборника на Фетел завършва пред него 2-3-4 състезания или повече подред нали ще му срине акциите и тогава тотално всички ще намразят Фетел, не че сега малко го мразят хората. Ама тогава ще си кажат ето на за нищо не става наистина щом и Рикардо го пляска. Просто не могат да си позволят такъв лукс от Ред Бул. Още повече, че докараха 4 поредни титли за Фетел и сега да се види, че за чеп за зеле не става просто трябва да се гръмнат ако си позволят да стане това.
Първото състезание Фетел непредвидено отпадна и сега са още по-настървени. А на Рикардо точките може и да ги върнат на обжалването и тогава къде отива Фетел?

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Exclusive89