Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
Модератор: Общи модератори
- Larbi
- Потребител
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: 28.10.2009
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: FERRARI 458 Italia
Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
Аз съм оптимист за Монца. Нали сега са ограничени до 15 000 об/мин.? Сега в Малайзия от он борд кадрите на Маса (публикуван е клипа на неговата фен страница в Фейсбук) се вижда, че на 8-ма предавка с 304 км/ч оборотите са около 10700. И все пак има го и момента който може би подценявам сериозно и вероятно ще се окажете прави. Момента е че нали нямат право да надхвърлят дебит от 100кг/час разход на гориво и ако двигателя отиде на 14-15к незнам 

Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
larbi написа:... от он борд кадрите на Маса (публикуван е клипа на неговата фен страница в Фейсбук) се вижда, че на 8-ма предавка с 304 км/ч оборотите са около 10700....
Я дай линк да го видим, че аз 2 състезания вече дебна да покажат графиките с обороти и скорост ама онея педали, организаторите ги крият и остават случайно хванатите показания от онборд кадрите.
- Larbi
- Потребител
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: 28.10.2009
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: FERRARI 458 Italia
Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
F3P написа:larbi написа:... от он борд кадрите на Маса (публикуван е клипа на неговата фен страница в Фейсбук) се вижда, че на 8-ма предавка с 304 км/ч оборотите са около 10700....
Я дай линк да го видим, че аз 2 състезания вече дебна да покажат графиките с обороти и скорост ама онея педали, организаторите ги крият и остават случайно хванатите показания от онборд кадрите.
Къде ги дебнеш незнам, ама във фен страниците на пилотите се качват много неща...
Заповядай 8 минути и 18 секунди зъболекарска машинка в зъба


https://www.facebook.com/photo.php?v=48 ... =3&theater
Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
Добре, че турбото изсъскваше на моменти та да не е пълна отврат тоя звук
И фен страниците на пилотите изобщо не ме вълнуват, а пък страницата на некадърник като Маса- хич никак. И аз нали съм прост си гледам по Скай- там такива екстри нямаше.
Гледайки как прави Маса 320км/ч с ДРС на правата започвайки от ниска скорост ако не успеят да постигнат 330+км/ч на Монца наистина ще е сериозна излагация. Тая година намалиха спойлерите и притискането + на Монца тея спойлери и без друго са само рекламни места и с минимално притискане- трябва да доближат 340км/ч... А дано, ама надали- нещо ме съмнява, едва ли ще прескочат 330км/ч.

Гледайки как прави Маса 320км/ч с ДРС на правата започвайки от ниска скорост ако не успеят да постигнат 330+км/ч на Монца наистина ще е сериозна излагация. Тая година намалиха спойлерите и притискането + на Монца тея спойлери и без друго са само рекламни места и с минимално притискане- трябва да доближат 340км/ч... А дано, ама надали- нещо ме съмнява, едва ли ще прескочат 330км/ч.
- Larbi
- Потребител
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: 28.10.2009
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: FERRARI 458 Italia
Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
F3P написа:И аз нали съм прост си гледам по Скай- там такива екстри нямаше.
И аз съм ПроЗ и аз гледам само Скай. Български коментар не става, те си нямат наидея повечето време какво се случва и говорят общи приказки.
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
BMW_POWER написа:Teмата отиде у рЯката. Да върна малко назад с един въпрос. Тук е пълно с капацитети и искам да се допитам до изключителните им познания. Новата (стара) турбо ера, барабар с всичките и видове двигатели е вече факт. Понеже има фенове, искам да ги помоля за една прогноза.
КАКВА ЩЕ Е МАКСИМАЛНАТА СКОРОСТ НА МОНЦА?
За да ви подскажа отговор на горния въпрос, ето два факта:
1. Антонио Пицония БМВ Уилямс V10 2004г - 369.9км/ч
2. Естебан Гутиерес Заубер Ферари V8 2013г - 341.1км/ч
А всъщност какво значение има колко вдигат точно, защото примерно 2004 състезанията бяха меко казано скучни, ако ще и 400 да са вдигали...
Тази година за пръв път от доста време пилота може да покаже какво може, и да покаже защото този спорт има само 20 състезатели.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- bmw maniqk ivo bmw
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2757
- Регистриран на: 17.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е30 М3, E46 M3, E92 M3, E92 325i
Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
И аз това се чудя, ако вдигат 400 пък няма изпреварвания какво значение има. 


Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
///M Power написа:А всъщност какво значение има колко вдигат точно, защото примерно 2004 състезанията бяха меко казано скучни, ако ще и 400 да са вдигали...
Тази година за пръв път от доста време пилота може да покаже какво може, и да покаже защото този спорт има само 20 състезатели.
О, сега са много интересни. Несъмнено

Класиране в десета обиколка
Хамилтън – Росберг – Фетел – Рикардо – Алонсо – Хюлкенберг – Бътън – Магнусен – Маса – Ботас
Финал (петдест и шеста обиколка):
Хамилтън - Росберг - Фетел - Алонсо - Хюлкенберг - Бътън - Маса - Ботас - Магнусен - Квят
Рикардо отпадна и другите подред. Голяма борба, големи пилотски качества.
- bmw maniqk ivo bmw
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2757
- Регистриран на: 17.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е30 М3, E46 M3, E92 M3, E92 325i
Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
Ти пък понеже си карал и знаеш колко им е лесно.

Ти си разбирач и трябва да сме съгласни всички с теб.
Всеки има мнение, кво само ни наливаш ""акъл"".


Ти си разбирач и трябва да сме съгласни всички с теб.
Всеки има мнение, кво само ни наливаш ""акъл"".


Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
///M Power написа:... пилота може да покаже какво може...
Е точно тези им умения хич НЕ ме вълнуват. Щото сега трябва да умеят да карат със скопени автомобили гонейки разход, мислейки как ще заредят по-ефективно батериите и молейки се цялата тази сложна система да издържи- прецака ли се директно се прибираш в бокса. Виж, ако показваха умения тип "каране с всичката газ и мъжки битки" щеше да е друго, но НЕ е така- сега сме "екологични" и спорта сериозно загуби от тая простотия.

Гледай онборд-а на Маса- има доста моменти когато просто пуска газта. Що го прави е ясно- зарежда батериите. Ама някак е странно в спорт където единствената цел е високата скорост да гледам как някой си зарежда батериите или кара в ебати и смотаният режим щото му е висок разхода

Кеф ли ще ти е да ти кажат "Можеш да правиш дрифтове и бърнаути в града, но САМО ако го правиш с обороти под 3000- а си ги превишил, а сме ти взели книжката". Колкото ти ще покажеш умения, толкова и пилотите показват сега.
Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
bmw maniqk ivo bmw написа:Ти пък понеже си карал и знаеш колко им е лесно.![]()
Ти си разбирач и трябва да сме съгласни всички с теб.
Всеки има мнение, кво само ни наливаш ""акъл"".
Aз не наливам акъл, не нападам персонално и не наливам "акъл". Само коментирам факти и задавам въпроси. V12 - V10 - V8 - V6 - после? V4 - V2, и така докъде? Сега звучи смешно, но така щеше да звучи и смешно за 1.6л преди 15 години


Следващият турбомотор е измислен отдавна:

- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера



Това последното е чук.
Иначе и аз се дразня много какво стана с тая Формула. Вземете само примера с гумите. Едно време си цепеха със сликовете, после вкараха скапаните канали. Скоростта падна. След това оставиха два производителя да си вадят очите и винаги едната част от отборите бяха прецакани. След това оставиха само един производител като това стана синоним на "мизерия". Качеството се занимари тотално и по време на състезанията се стигна дотам, че след квалификация някои коли влизат на 5-тата обиколка да сменят гуми.


Сега имам чувството, че ако си счетоводител с що годе добри умения на писта, то може да се впуснеш спокойно във Ф1.

In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
BMW_POWER написа:///M Power написа:А всъщност какво значение има колко вдигат точно, защото примерно 2004 състезанията бяха меко казано скучни, ако ще и 400 да са вдигали...
Тази година за пръв път от доста време пилота може да покаже какво може, и да покаже защото този спорт има само 20 състезатели.
О, сега са много интересни. НесъмненоЕто последното състезание например:
Класиране в десета обиколка
Хамилтън – Росберг – Фетел – Рикардо – Алонсо – Хюлкенберг – Бътън – Магнусен – Маса – Ботас
Финал (петдест и шеста обиколка):
Хамилтън - Росберг - Фетел - Алонсо - Хюлкенберг - Бътън - Маса - Ботас - Магнусен - Квят
Рикардо отпадна и другите подред. Голяма борба, големи пилотски качества.
Добре де, това е втори старт, сигурно има какво още да се оптимизира.Дали новата формула е формата на успеха, аз незнам, както и вие, но е факт че старта също не беше.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
Това вярно ли е че са дисквалифицирали пилот от редбул щото е изхарчил повече гориво 

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани