BMW E36 V8 за дрифт
Модератор: bum_bum
Re: BMW E36 V8 за дрифт
бих затворил купето от към седалката че като го затвориш лигена и незнаесх какво става там
само най-добрите умират млади
Re: BMW E36 V8 за дрифт
biko написа:бих затворил купето от към седалката че като го затвориш лигена и незнаесх какво става там
Да аз затова писах, че ще е хубаво да имам визуален контакт.
Re: BMW E36 V8 за дрифт
Днес се позанимавах със стойката за бушонната кутия, на нея ще са бутоните за ел стъклата, аварийните, ключ масата и запалката. Остана да я боядисам и да я монтирам окончателно. Ползвах оригиналната бушонна кутия, като изрязах една част от нея и оставих само най-необходимите неща, стана доста компактна и успях идеално да я събера пред скоростния лост.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: BMW E36 V8 за дрифт
Мислех си че съм близо до паленето, но се оказа че трябва да поразглобя малко.
Заради положението на щуцера за парното и максимално изместения назад мотор, се наложи да преправя малко магистралата, за да има от къде да минат маркучите.
Щуцера го изрязах и ще трябва да запуша дупката, а новото му място ще е горе долу такова като на снимката.
Така от него маркуча ще отиде до клапана, който ще бъде монтиран от дясно на мотора и после от клапана ще се върне до единия от щуцерите на парното. На втората снимка се вижда със зелено връщащия от парното маркуч а със синьо постъпващия.
След като се наложи да сваля смукателния колектор, реших да използвам момента и да уволня системата за картерна вентилация.
Ще изработя нова капачка за задната част на колектора с която ще спестя място за маркучите зад мотора а маслените пари ще ги хвана с маркуч директно от тръбичката оказана със стрелка на снимката и ще ги закарам до някакъв съд за картерна вентилация. Ще сменя всички гарнитури, включително и капака под колектора (този дето е затънал в тиня), защото там по принцип е слабо място на този мотор и понякога протича вода.
Някой има ли идея от къде да си купя готов съд за картерна вентилация, който със сигурност работи, или да предложи добре работеща система, която да изработя?
Заради положението на щуцера за парното и максимално изместения назад мотор, се наложи да преправя малко магистралата, за да има от къде да минат маркучите.
Щуцера го изрязах и ще трябва да запуша дупката, а новото му място ще е горе долу такова като на снимката.
Така от него маркуча ще отиде до клапана, който ще бъде монтиран от дясно на мотора и после от клапана ще се върне до единия от щуцерите на парното. На втората снимка се вижда със зелено връщащия от парното маркуч а със синьо постъпващия.
След като се наложи да сваля смукателния колектор, реших да използвам момента и да уволня системата за картерна вентилация.
Ще изработя нова капачка за задната част на колектора с която ще спестя място за маркучите зад мотора а маслените пари ще ги хвана с маркуч директно от тръбичката оказана със стрелка на снимката и ще ги закарам до някакъв съд за картерна вентилация. Ще сменя всички гарнитури, включително и капака под колектора (този дето е затънал в тиня), защото там по принцип е слабо място на този мотор и понякога протича вода.
Някой има ли идея от къде да си купя готов съд за картерна вентилация, който със сигурност работи, или да предложи добре работеща система, която да изработя?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: BMW E36 V8 за дрифт
Днес поотхвърлих малко работа и утре мисля да си почина, че ще взема много бързо да я завърша тази кола
Дойдоха гарнитурките за колектора и картерчето на водната риза.
Така изглежда колектора отзад с новата планка. Сега вече картерните пари няма да влизат в мотора а ще ги изведа в отделен съд.
Дойдоха гарнитурките за колектора и картерчето на водната риза.
Така изглежда колектора отзад с новата планка. Сега вече картерните пари няма да влизат в мотора а ще ги изведа в отделен съд.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: BMW E36 V8 за дрифт
Вързах се директно с една барза връзка и 16мм ПВЦ тръба за оригиналната тръба на картерните газове, сега остава да се направи кеч танк и отново с бърза връзка ще го свържа с ПВЦ-то. Пуснах и нов кабел от стартера към генератора. По този начин ще съм далеч от ауспусите от страната на геератора, на за стартера няма избор. Препоръчайте нещо с което да омотая кабелите на стартера, за да ги предпазя от температурата.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: BMW E36 V8 за дрифт
Наредих и маркучите за парното, но не ми стигна един 16мм около 500мм, имах един много хубав, но се оказа на 19мм. На снимката се вижда къде ще е клапана и общо взето нещата се получиха само с една снадка, което почти не ме притеснява.
Пооправих и кабелите на бушонната кутия и трасирах дебелите кабели, тези дни ще е окончателно монтирана. Стойката й вече е боядисана и ако не я издраскам при монтажа ще съм доволен
Пооправих и кабелите на бушонната кутия и трасирах дебелите кабели, тези дни ще е окончателно монтирана. Стойката й вече е боядисана и ако не я издраскам при монтажа ще съм доволен
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: BMW E36 V8 за дрифт
Днес поставих окончетелно бушонната кутия на мястото й, уредите, както и дюзите за пожарната система в купето.
Не обръщайте внимание на кабелите зад бушонната кутия, те са за аварийните, запалката и ел стъклата, ще ги подкъся и трасирам както трябва, но сега те не са на дневен ред.
Купих нов акумулатор и го закачих на мястото му и........о чудо, всичко си работи, имам си ел стъкла и централно заключване
Направих си една импровизирана термо защита на колектора, защото точно под него са тръбите на водната система и се надявам така да го изолирам и да му намаля температурата, но не съм сигурен, че ще има ефект. Както и да е не ми костваше нищо и го направих, ако има ефект, то той ще е само положителен.
Не обръщайте внимание на кабелите зад бушонната кутия, те са за аварийните, запалката и ел стъклата, ще ги подкъся и трасирам както трябва, но сега те не са на дневен ред.
Купих нов акумулатор и го закачих на мястото му и........о чудо, всичко си работи, имам си ел стъкла и централно заключване
Направих си една импровизирана термо защита на колектора, защото точно под него са тръбите на водната система и се надявам така да го изолирам и да му намаля температурата, но не съм сигурен, че ще има ефект. Както и да е не ми костваше нищо и го направих, ако има ефект, то той ще е само положителен.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: BMW E36 V8 за дрифт
Днес навих нови свещи, с които ще запалим и понастроим и след това ще ги сменя отново. Оказа се обаче, че ще трябва да си купя нови дюзи, тези не стават за нищо :?
Колата е остъклена и готова да я закарам на един приятел да нареди предните спирачки и след това да окабелим мотора и надявам се да му чуем гласа.
Колата е остъклена и готова да я закарам на един приятел да нареди предните спирачки и след това да окабелим мотора и надявам се да му чуем гласа.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Sharo
- старши ентусиаст
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: BMW E36 V8 за дрифт
a защо носачите не си наредил още бре
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
Re: BMW E36 V8 за дрифт
Sharo написа:a защо носачите не си наредил още бре
Защото искам да покарам без тях, да видя как се държи колата и какво мога да очаквам от нея и чак след това ще ги сложа
- Sharo
- старши ентусиаст
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: BMW E36 V8 за дрифт
REMUS написа:Sharo написа:a защо носачите не си наредил още бре
Защото искам да покарам без тях, да видя как се държи колата и какво мога да очаквам от нея и чак след това ще ги сложа
E, защо да губиш време като след като ги сложиш тя няма да има нищо общо с преди
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
Re: BMW E36 V8 за дрифт
Sharo написа:REMUS написа:Sharo написа:a защо носачите не си наредил още бре
Защото искам да покарам без тях, да видя как се държи колата и какво мога да очаквам от нея и чак след това ще ги сложа
E, защо да губиш време като след като ги сложиш тя няма да има нищо общо с преди
Защото иначе ще взема да я завърша колата и няма да има какво да правя после
А и сега носачите не са при мен, нямам още фланци и хиляди такива подробности. Сега на дневен ред е инсталацията на мотора и паленето, носачите са лесен и бърз хардуер
- AVGO
- ентусиаст
- Мнения: 858
- Регистриран на: 16.04.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: AvGo's Devil
- Мечтае да кара: дълго
Re: BMW E36 V8 за дрифт
Каква е изолацията, която си ползвал за колектора?
А тези дюзи не могат ли да минат само през едно хубаво ултразвуково почистване. Аз преди имах такъв проблем с дюзите, дадох да ги почистят, едната я "прокараха", каквото и да значи това и накрая епруветките бяха равни Или викаш като се оцапа колата, направо ще я боядисваш
А тези дюзи не могат ли да минат само през едно хубаво ултразвуково почистване. Аз преди имах такъв проблем с дюзите, дадох да ги почистят, едната я "прокараха", каквото и да значи това и накрая епруветките бяха равни Или викаш като се оцапа колата, направо ще я боядисваш
Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183
Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3
Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3
Re: BMW E36 V8 за дрифт
AVGO написа:Каква е изолацията, която си ползвал за колектора?
А тези дюзи не могат ли да минат само през едно хубаво ултразвуково почистване. Аз преди имах такъв проблем с дюзите, дадох да ги почистят, едната я "прокараха", каквото и да значи това и накрая епруветките бяха равни Или викаш като се оцапа колата, направо ще я боядисваш
Изолацията е от задна броня на БМВ 1 около ауспуха.
Дюзите и след ултра звук не прескочиха трапа.
Вчера си завърших стойката за маслените радиатори, сега остава да я монтирам на място, но ще изчакам да навържа кабелите първо че по-спокойно без нея.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани