Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
Модератор: Общи модератори
Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
Пичове, сериозно, отворете си друга тема за минали сезони стига с тва кое колко е било преди, колко е и сега. Баси толко ли не вдявате, че темата е за текущия сезон, не за праисторията 


- Doberman_vas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 417
- Регистриран на: 30.08.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
taratora написа:Пичове, сериозно, отворете си друга тема за минали сезони стига с тва кое колко е било преди, колко е и сега. Баси толко ли не вдявате, че темата е за текущия сезон, не за праисторията
много точно казано!
Вчерашното състезание наистина беше доста интересно.
Ще ви отвеем с дизелите ей! Ако не ви отвеем, ще ви опушим, така че да ни запомните.
- bmw maniqk ivo bmw
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2757
- Регистриран на: 17.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е30 М3, E46 M3, E92 M3, E92 325i
Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
Страхотен Хамилтън, много добре се справи с Нико и не му позволи да го изпревари! Има големи топки Хам.
Малко кофти ми стана за Нико защото и той яко се бореше.
Казвахте някой че е тъпа Формулата този сезон ама днешното състезание показа колко не сте прави. Много интересно беше защото имаше много изправарвания, аз съм доволен!
А който не е доволен да не гледа ве, като е толкова гадно и тъпо защо се насилвате.



Казвахте някой че е тъпа Формулата този сезон ама днешното състезание показа колко не сте прави. Много интересно беше защото имаше много изправарвания, аз съм доволен!
А който не е доволен да не гледа ве, като е толкова гадно и тъпо защо се насилвате.



- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
Doberman_vas написа:taratora написа:Пичове, сериозно, отворете си друга тема за минали сезони стига с тва кое колко е било преди, колко е и сега. Баси толко ли не вдявате, че темата е за текущия сезон, не за праисторията
много точно казано!
Вчерашното състезание наистина беше доста интересно.
Няма лошо да се правят сравнения с предни сезони, тъй като този сезон имаме голям технологичен скок. Все пак обаче се въздържайте от безсмислени спорове, разправии и самоцелно плюене.
Never mistake motion for action...
Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
bmw maniqk ivo bmw написа:Страхотен Хамилтън.... Има големи топки Хам....
Е с това не съм съгласен- някак си е смешно да го обявиш за "страхотен" при положение, че кара най-бързата кола и казаха на Нико да си наляга парцалите отзад. Също толкова "страхотни" бяха и Фетел, и Шумахер- лесно е да си отпред и съотборника да ти пази гърба. От такива "страхотни" пилоти и отбори Ф1 е скучна от доста години. А финалните обиколки щяха да са в пъти по-интересни ако не бяха съотборници- заради рискът и 2-те коли да отпаднат борбата беше доста умерена. Гарантирано някой щеше да излезе от трасето ако противника беше от друг отбор...
Но не може да се отрече, че беше интересно състезанието ама това е само щото все скучни състезания гледаме в последно време.
Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
Последното състезание показа, защо новата формула е абсолютен шит. Тотално доминиране на един тим и всички други отзад разделени по двойки. Рикардо с упоритостта си да се докаже развали идилията. Иначе щяхме да гледаме безкрайно интересно състезание, в което класирането щеше да е по двойки Мерцедес, Форс Индия, Бичета, Уилямс, Ферари. Назад вече няма значение....
Ако аз не разбирам изобщо от спорта, то долната персона може би ДА:
Ако аз не разбирам изобщо от спорта, то долната персона може би ДА:
Luca di Montezemolo insists his criticism of modern day F1 has "nothing to do" with Mercedes' dominate position.
Luca di Montezemolo : "My position is clear, since a few months ago when I said that the risk of the new rules is to have drivers who have to save tyres, save fuel - this is not Formula 1. I respect the situation but I think that in a constructive way, we have to look at it all together and try to do something because Formula 1 is extreme from the first lap 'till the last lap. A Formula 1 engine is music, not noise and Formula 1 is not too complicated rules in which the people, particularly on the track, they don't understand. I think that something, without changing the rules, for the short-term is possible to do. I understand Mercedes' position but for me, Formula 1 is more important than the rules; Formula 1 is our life and so we have to think of the future era."
- McClane
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 786
- Регистриран на: 10.09.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
BMW_POWER написа:Последното състезание показа, защо новата формула е абсолютен шит. Тотално доминиране на един тим и всички други отзад разделени по двойки. Рикардо с упоритостта си да се докаже развали идилията. Иначе щяхме да гледаме безкрайно интересно състезание, в което класирането щеше да е по двойки Мерцедес, Форс Индия, Бичета, Уилямс, Ферари. Назад вече няма значение....
Ако аз не разбирам изобщо от спорта, то долната персона може би ДА:Luca di Montezemolo insists his criticism of modern day F1 has "nothing to do" with Mercedes' dominate position.
Luca di Montezemolo : "My position is clear, since a few months ago when I said that the risk of the new rules is to have drivers who have to save tyres, save fuel - this is not Formula 1. I respect the situation but I think that in a constructive way, we have to look at it all together and try to do something because Formula 1 is extreme from the first lap 'till the last lap. A Formula 1 engine is music, not noise and Formula 1 is not too complicated rules in which the people, particularly on the track, they don't understand. I think that something, without changing the rules, for the short-term is possible to do. I understand Mercedes' position but for me, Formula 1 is more important than the rules; Formula 1 is our life and so we have to think of the future era."
Монтеземоло вместо да реве, по-добре да си стегне малко инженерите които за пореден сезон се провалят с колата и двигателя...
Голяма част от новите промени по двигателите са по инициатива на Ферари и е някак смешно сега Монтеземоло да се оплаква като вижда колко са зле...
Алонсо и Райконен са ми любимите пилоти и просто не мога да ги гледам как се редят на опашката зад Форс Индия и Уилямс...

Не знам какво са правили цяла зима Фераристите, ама изостават с по секунда на обиколка от Мерцедес и просто не виждам как тази разлика ще се стопи в следващите 5-6 състезания

Иначе стана интересно състезание, но без интрига относно победата...
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
Тоя Монтеземело да трае, защото ако не бяха усрали колата друга песен щеше да пее...и да възхвалява новите правила и технологии.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
McClane написа:
Монтеземоло вместо да реве, по-добре да си стегне малко инженерите които за пореден сезон се провалят с колата и двигателя...
Голяма част от новите промени по двигателите са по инициатива на Ферари и е някак смешно сега Монтеземоло да се оплаква като вижда колко са зле...
Алонсо и Райконен са ми любимите пилоти и просто не мога да ги гледам как се редят на опашката зад Форс Индия и Уилямс...![]()
Не знам какво са правили цяла зима Фераристите, ама изостават с по секунда на обиколка от Мерцедес и просто не виждам как тази разлика ще се стопи в следващите 5-6 състезания![]()
Иначе стана интересно състезание, но без интрига относно победата...
Нямам идея какво гледаш колега, но фактите са трагични. Двигател и скорстна кутия не можеш да пипаш. Имаш безумно ограничение е разход и лимитирано гориво. Оборотите не ги коментирам, защото практически никой не ги достига. Остава само едната аеродинамика. Що се отнася до бързината, то фактите за Ферари са трагични. Най-бързи обиколки в последния кръг:
Росберг - 1:37.020
Хамилтън - 1:37.108 (+ 0.088)
Райконен - 1:39.438 (+ 2.418)
Алонсо - 1:39.732 (+ 2.712)
Такава разлика никога в историята не е имало и не вярвам някой да успее да я съкрати. Но чудеса се случват не само на Коледа

- Larbi
- Потребител
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: 28.10.2009
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: FERRARI 458 Italia
Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
Мотора им е супер слаб на Феррари. Докато Мерцедес са направили най-добрия и мощен двигател явно. И отгоре на всичко гори най-малко. Особено смешно малък е разхода от болидите на Уилямс. С Мерцедес са Мерцедес, Форс Индия, Уилямс... Това е цялата драма. Няма нищо друго.
- AGD
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 531
- Регистриран на: 20.04.2007
- Местоположение: София/Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: F15 xDrive30d N57T
- Мечтае да кара: 911 Turbo
Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
Състезанието беше интересно най-вече с битките вътре в отборите. За съжаление пилотите карат под границите на възможностите си и затова колите се бяха групирали така добре две по две.
Откъм класиране изглежда поне до средата на сезона няма да има голяма интрига, но вината не е на Мерцедес, че Рено и Ферари проспаха подготовката за новия сезон. Подкрепях Мерцедес само докато Браун и Шумахер бяха там, но няма как да се отрече, че трудът им от последните 5 години дава резултат. Ако съдим по това как Бътън стана шампион, в средата на сезона ще могат да започнат подготовката за следващия и пак да са на първо място при конструкторите.
Ако не беше излязла колата за сигурност имаше голям шанс в първата осмица да има само болиди, задвижвани от Мерцедес.
Ред Бул все още са с най-добра аеродинамика, видимо по скоростта им на излизане от завой, но очевидно това не е достатъчно да се борят с най-мощния и същевременно най-икономичен мотор.
Откъм класиране изглежда поне до средата на сезона няма да има голяма интрига, но вината не е на Мерцедес, че Рено и Ферари проспаха подготовката за новия сезон. Подкрепях Мерцедес само докато Браун и Шумахер бяха там, но няма как да се отрече, че трудът им от последните 5 години дава резултат. Ако съдим по това как Бътън стана шампион, в средата на сезона ще могат да започнат подготовката за следващия и пак да са на първо място при конструкторите.
Ако не беше излязла колата за сигурност имаше голям шанс в първата осмица да има само болиди, задвижвани от Мерцедес.
Ред Бул все още са с най-добра аеродинамика, видимо по скоростта им на излизане от завой, но очевидно това не е достатъчно да се борят с най-мощния и същевременно най-икономичен мотор.
George Carlin написа:Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
Eто максималните скорости на пилотите в Бахрейн:
1 Perez, 328.8km/h
2 Hulkenberg, 327.9km/h
3 Button, 327.2km/h
4 Sutil, 326.7km/h
5 Mangussen, 326.6km/h
6 Kvyat, 326.1km/h
7 Hamilton, 326.1km/h
8 Massa, 325.8km/h
9 Rosberg, 325.3km/h
10 Bottas, 321.8km/h
11 Kobayashi, 321.1km/h
12 Vergne, 320.4km/h
13 Ricciardo, 320.3km/h
14 Maldonado, 318.7km/h
15 Raikkonen, 317.3km/h
16 Alonso, 316.9km/h
17 Chilton, 316.3km/h
18 Grosjean, 314.9km/h
19 Vettel, 314.7km/h
20 Ericsson, 313.9km/h
21 Gutierrez, 313.0km/h
22 Bianchi, 310.5km/h
Мерцедес правят най-силен старт от екип за сезон от 1992г насам. Състезанието в Бахрейн беше рестартирано в 47 обиколка. Само са десет обиколки до края Хамилтън и Росберг направиха 24 секунди на третия и 28 секунди на петия. Ферари изостана на 32 секунди ... Като имайте впредвид, че и Алонсо, и Хамилтън смениха едни Медиум нови гуми в една и съща обиколка. И не на последно място, първите двама се бореха, а не правеха чисти обиколки. Ако беше така, истината щеше да е страшна.
1 Perez, 328.8km/h
2 Hulkenberg, 327.9km/h
3 Button, 327.2km/h
4 Sutil, 326.7km/h
5 Mangussen, 326.6km/h
6 Kvyat, 326.1km/h
7 Hamilton, 326.1km/h
8 Massa, 325.8km/h
9 Rosberg, 325.3km/h
10 Bottas, 321.8km/h
11 Kobayashi, 321.1km/h
12 Vergne, 320.4km/h
13 Ricciardo, 320.3km/h
14 Maldonado, 318.7km/h
15 Raikkonen, 317.3km/h
16 Alonso, 316.9km/h
17 Chilton, 316.3km/h
18 Grosjean, 314.9km/h
19 Vettel, 314.7km/h
20 Ericsson, 313.9km/h
21 Gutierrez, 313.0km/h
22 Bianchi, 310.5km/h
Мерцедес правят най-силен старт от екип за сезон от 1992г насам. Състезанието в Бахрейн беше рестартирано в 47 обиколка. Само са десет обиколки до края Хамилтън и Росберг направиха 24 секунди на третия и 28 секунди на петия. Ферари изостана на 32 секунди ... Като имайте впредвид, че и Алонсо, и Хамилтън смениха едни Медиум нови гуми в една и съща обиколка. И не на последно място, първите двама се бореха, а не правеха чисти обиколки. Ако беше така, истината щеше да е страшна.
Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
BMW_POWER написа:... И не на последно място, първите двама се бореха, а не правеха чисти обиколки. Ако беше така, истината щеше да е страшна.
А другите отзад какво правиха- бараха си топките ли тея 10 обиколки

Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
AGD написа:вината не е на Мерцедес, че Рено и Ферари проспаха подготовката за новия сезон.
Не са я проспали, просто не им достигна време. Мерцедес миналата година започнаха първи с разработката на новия двигател и кола. Като видяха, че нямат шанс за титла решиха поне да се подготвят отрано. Което както се вижда им се отплаща подобаващо. Рено и кончетата натискаха до 2-3 състезания преди края и едва след края на сезона започнаха да мислят колите. До него момент имаха само прототипи на турбо моторите.
Мерцедес, ако карат така ще дръпнат много напред, но Нюи не спи и лично аз очаквам, ако не в следващите състезания то задължително след лятната пауза лимонадите да избухнат. Което ще е по-добре за нас, щото ако наистина стане така ще гледаме битка за титлата до последното състезание.
Най-големите некадърници се оказаха кончетата. Все не могат да я измислят тази кола. Жалко за бат райко



- AGD
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 531
- Регистриран на: 20.04.2007
- Местоположение: София/Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: F15 xDrive30d N57T
- Мечтае да кара: 911 Turbo
Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера
Разработката на колата започва около две години преди текущия сезон, а с новите мотори започнаха дори по-рано. Естествено до кой етап на сезона ще развиват болида влияе върху разпределението на ресурсите за следващия. В интерес на истината Ред Бул страда заради мотора на Рено. Като отбор мисля, че се справиха въпреки трагичните предсезонни тестове.
Проблемът на Ферари е Монтедземоло, който продължава да държи Доменикали въпреки очевидната му неспособност да събере побеждаващ екип. И вече няколко години започват за тях по един и същи начин - този сезон вече нямаме право на грешка.
Проблемът на Ферари е Монтедземоло, който продължава да държи Доменикали въпреки очевидната му неспособност да събере побеждаващ екип. И вече няколко години започват за тях по един и същи начин - този сезон вече нямаме право на грешка.
George Carlin написа:Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]