Формула 1 2014, новата/стара турбо ера

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 13.02.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше E36 325i

Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера

Мнение от F*natic » 10 Апр 2014, 15:58

По непотвърдени слухове BMW има намерение да се върне във Ф1 като доставчик на двигатели :twisted:

http://www.minardi.it/international/new ... formula-1/

Стискайте палци да видим наследника на това чудо:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2757
Регистриран на: 17.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е30 М3, E46 M3, E92 M3, E92 325i

Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера

Мнение от bmw maniqk ivo bmw » 10 Апр 2014, 16:16

Дано не са само слухове. :D
Изображение

големия брат на Монтоя
Аватар
Мнения: 1820
Регистриран на: 20.05.2002
Пол: Мъж

Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера

Мнение от BMW_POWER » 11 Апр 2014, 16:18

http://www.speedweek.com/formel1/news/5 ... m-Mai.html

За Ф1 или добро, или нищо. В този дух:

Изображение

Старши спамър
Online
Аватар
Мнения: 1895
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата
Пол: Мъж
Кара: Кон
Мечтае да кара: Сърф
Детайли за колата: Немски кон

Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера

Мнение от Top Gun Maverick » 12 Апр 2014, 16:25

Последно имахме години, когато двигателите ни бяха най-добри и ако не беше продажника Ралф, то щяхме да имаме и титла. Бях си за Михаел тогава, но пък исках БМВ да вземе титла защото двигателите бяха супер. Да не говорим, че благодарение и на Ф1 видяхме S85B50 в М5/М6 точно в този му вид.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач. :mhihi:
I feel the need, the need for speed.

големия брат на Монтоя
Аватар
Мнения: 1820
Регистриран на: 20.05.2002
Пол: Мъж

Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера

Мнение от BMW_POWER » 12 Апр 2014, 17:19

Несъмнено си прав! V10 звучи солидно, V6 изобщо е шит. Още по-малко пък и слизането в нивата под 2 литра си е шега с потребителите. Извинявай, но ето ти един пример. Ти имаш приличен 5-литров мотор и се смяташ на притежател на спортен автомобил. Аз се зареждам до теб с някаква острилка, три пъти по-малък обем, обаче със самочувствието, че е съм по-голям от теб. И защо, защото е следващо поколение. По-модерен сиреч :mhihi: Моля ти се, не се подигравай!? Нима 720 звучи за теб сериозно? После докъде? 718, 716 би-турбо 6 бара и 300-400к.с.... И колко е живота на този мотор? Така и така дават гаранции 60 000км, после направо сменяш двигателя. Отпадат нуждите от смяна на консумативи. С тия темпове след десетина години даже и масло няма да се сменя. Двигателят ще се бракува с оригиналноито масло.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2757
Регистриран на: 17.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е30 М3, E46 M3, E92 M3, E92 325i

Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера

Мнение от bmw maniqk ivo bmw » 12 Апр 2014, 17:54

Пак се почна с глупостите. :kuku: Това колко литрови са формулите не е проблем.
Вече се правят модерни двигатели дето хем са по-леки хем по-мощни от някой 5 литров V10.
Нещата се развиват, не може все с архаични двигатели да се кара. То като преди са правили V16 дай да ги върнат тях дето двигателите са по-тежки от цялата кола. :dunno: Защо като са по-добри примерно 5 литровите V10 Bmw в ДТМ когато са участвали с Е30-ки те са били 4-цилиндрови а не V10?
Аз ще ти кажа, защото е по-лек и подобрява разпределението на масите което за Ф1 е много по-важно.
Последна промяна bmw maniqk ivo bmw на 14 Апр 2014, 19:08, променена общо 1 път
Изображение

Старши спамър
Online
Аватар
Мнения: 1895
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата
Пол: Мъж
Кара: Кон
Мечтае да кара: Сърф
Детайли за колата: Немски кон

Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера

Мнение от Top Gun Maverick » 12 Апр 2014, 19:41

Бе във Ф1 точно с теглото на двигателите нямат проблем.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач. :mhihi:
I feel the need, the need for speed.

големия брат на Монтоя
Аватар
Мнения: 1820
Регистриран на: 20.05.2002
Пол: Мъж

Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера

Мнение от BMW_POWER » 12 Апр 2014, 20:50

bmw maniqk ivo bmw написа:Пак се почна с глупостите. :kuku: Това колко литрови са формулите не е проблем.
Вече се правят модерни двигатели дето хем са по-леки хем по-мощни от някой 5 литров V10.
Нещата се развиват, не може все с архаични двигатели да се кара. То като преди са правили V16 дай да ги върнат тях дето двигателите са по-тежки от цялата кола. :dunno: Защо като са по-добри примерно 5 литровите V10 Bmw в ДТМ когато са участвали с Е30-ки те са били 4-цилиндрови а не 6-так?
Аз ще ти кажа, защото е по-лек и подобрява разпределението на масите което за Ф1 е много по-важно.


Kолега, използването на " :kuku: " по отношение на различно мислещите не е признак на висока култура. Още по-малко на уважение. Мен не ми пука,дали ме уважаваш, но определено не приемам да ми показваш :kuku: . Ти нямаш грам идея от нещата и това ми е известно. Пример:

V6 e по-лек и подобрява разпределението на масите.

Дали е така? V10 3-литровия двигател тежеше около 95-98кг.
Да видим сега, какво пише за V6 в правилника:

145kg Minimum weight of engine and ERS, down from 95kg excluding KERS

Коментарите за теглата ги оставям на теб. Само ще ти кажа, че старият КЕРС, който беше значително по-слаб, имаше тегло около 60 кг. Колко е сегашният, доставям ти удоволствието сам да на теб да провериш.
Новите силови установки (двигател+КЕРС) са по-слаби като мощност, но за сметка на това колите са по-тежки. За какво сравнение можем да говорим? Всяка кола има допълнителни тежести, с които се правят настройките за всяка писта. Ако имаш желание, ще ти го обясня допълнително.
Примерите с ДТМ са ми непознати. Би ли ме просветлил, какво общо има Е30 и петлитров V10?
Благодаря!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера

Мнение от Boyadjiev » 12 Апр 2014, 21:42

Малко се отклонявам от темата, ама V10-тката на БМВ е абсолютен шедьовър... Не заслужава според мен толкова тежко купе...

Иначе новите мотори са... не знам, слаба работа..
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

големия брат на Монтоя
Аватар
Мнения: 1820
Регистриран на: 20.05.2002
Пол: Мъж

Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера

Мнение от BMW_POWER » 12 Апр 2014, 22:19

Boyadjiev написа:Малко се отклонявам от темата, ама V10-тката на БМВ е абсолютен шедьовър... Не заслужава според мен толкова тежко купе...

Иначе новите мотори са... не знам, слаба работа..


V10 е едно предизвикателство, с което инженерите на БМВ се справиха страхотно. За този двигател може да се каже следното. Вибрации, вибрации, вибрации. Балансирането на десет цилиндъра е тих ужас. Конструирането му не е проблем. "Убиването" или преодоляването на вибрациите е нещо много трудно. Особено при жестоките изисквания на спорта. Тук има колеги, дето са навътре с физиката. Те могат да обяснят по-подробно.

При сегашните условия състезателите имат право да ползват системата КЕРС е продължение на 33 сек. на обиколка (ако не се лъжа). Това означава, че през останалата една минута реално си гледаме автомобили с мощност по около 500 к.с. И то не забравяй, че те не натискат докрай, защото няма да им стигне горивото до финала.....СМЕХ!!!

Старши спамър
Online
Аватар
Мнения: 1895
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата
Пол: Мъж
Кара: Кон
Мечтае да кара: Сърф
Детайли за колата: Немски кон

Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера

Мнение от Top Gun Maverick » 13 Апр 2014, 17:49

Ами поне някой ще може да каже "видяхте ли как правилно изчислих горивото и спечелих". :shock: :mhihi: :kuku:
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач. :mhihi:
I feel the need, the need for speed.

големия брат на Монтоя
Аватар
Мнения: 1820
Регистриран на: 20.05.2002
Пол: Мъж

Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера

Мнение от BMW_POWER » 13 Апр 2014, 18:25

Като искат Ф1 да е в крак с технологиите, нека да направят нещо умно. Вижте една Тесла. Батериите им дават около 300 км живот с едно зареждане. Слагат силовата установка на болид от Ф1 и към тях добавят едно малко двигателче 125 - 250сс, което да върти едно динамо и да дозарежда по време на движение. Какви са плюсовете? С един електродвигател без проблеми ще изкарват сезона като цяло. Няма нужда от безумни обороти, защото въртящият момент започва от 0 нагоре. Токът е значително по-евтин от бензина. Няма да се дебнат за нелегално гориво. Разходите ще спаднат значително. Електромоторите не се развалят толкова често, колкото ДВГ и т.н. Минусът е, че няма да чувате нищо :ok: Но както твърдят някои колеги, звукът не е всичко.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера

Мнение от ///M Power » 13 Апр 2014, 18:39

BMW_POWER написа:

При сегашните условия състезателите имат право да ползват системата КЕРС е продължение на 33 сек. на обиколка (ако не се лъжа). Това означава, че през останалата една минута реално си гледаме автомобили с мощност по около 500 к.с. И то не забравяй, че те не натискат докрай, защото няма да им стигне горивото до финала.....СМЕХ!!!


И какво излиза,че новите коли с 500 кс и пестене на гориво са само 2 сек. по-бавни от минало годишните без да пестят гориво...а забравих че са и по-тежки...
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

големия брат на Монтоя
Аватар
Мнения: 1820
Регистриран на: 20.05.2002
Пол: Мъж

Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера

Мнение от BMW_POWER » 13 Апр 2014, 18:50

///M Power написа:
BMW_POWER написа:

При сегашните условия състезателите имат право да ползват системата КЕРС е продължение на 33 сек. на обиколка (ако не се лъжа). Това означава, че през останалата една минута реално си гледаме автомобили с мощност по около 500 к.с. И то не забравяй, че те не натискат докрай, защото няма да им стигне горивото до финала.....СМЕХ!!!


И какво излиза,че новите коли с 500 кс и пестене на гориво са само 2 сек. по-бавни от минало годишните без да пестят гориво...а забравих че са и по-тежки...


Общо взето да. Нещо учудващо ли има?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1249
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
Мечтае да кара: настрани

Re: Формула 1 2014, новата/стара турбо ера

Мнение от maxpower » 13 Апр 2014, 19:18

BMW_POWER написа:Като искат Ф1 да е в крак с технологиите, нека да направят нещо умно. Вижте една Тесла. Батериите им дават около 300 км живот с едно зареждане. Слагат силовата установка на болид от Ф1 и към тях добавят едно малко двигателче 125 - 250сс, което да върти едно динамо и да дозарежда по време на движение. Какви са плюсовете? С един електродвигател без проблеми ще изкарват сезона като цяло. Няма нужда от безумни обороти, защото въртящият момент започва от 0 нагоре. Токът е значително по-евтин от бензина. Няма да се дебнат за нелегално гориво. Разходите ще спаднат значително. Електромоторите не се развалят толкова често, колкото ДВГ и т.н. Минусът е, че няма да чувате нищо :ok: Но както твърдят някои колеги, звукът не е всичко.

Мани ще вземат да турат един електормер и ще кажат, че си превишил максимално допустимата консумация на ток за обиколка щото са давали много газ.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook