полезно за собствениците на 325i и 330i
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- S7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1908
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Miami
- Кара: G05 xdrive 40i
- Мечтае да кара: трезвен
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Аз обаче едно не можах само да разбера,защо колата се води 325 а е с мотор 3.0 ,мойта я дава по вин N52N 2006 година?
- galant
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 672
- Регистриран на: 14.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само Месершмити
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Някой да е имал долу споменатия проблем?Те станаха по зле от китайчета бе......!N42,N46,N47 сега и 6-ците
Оси**т се май.
http://fakti.bg/avto/93103-problem-s-re ... =firstpage
http://www.abendzeitung-muenchen.de/inh ... 336c4.html



http://fakti.bg/avto/93103-problem-s-re ... =firstpage
http://www.abendzeitung-muenchen.de/inh ... 336c4.html
- armagedon_762002
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 19.02.2011
- Местоположение: SW
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Както са тръгнали скоро време няма да има какво да си купим 

- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Е, това си го знаем от доста време - директно впръскване, супер-сложни турбини и газо-разпределение, много електроника... Като минат 10г.тези коли ще бъдат ад за поддръжка. Пък за дизелите не ми се мисли изобщо.
Never mistake motion for action...
- bELiAr
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 137
- Регистриран на: 17.02.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 325i
- Мечтае да кара: 650i
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Някой да му се е случвало да му претриса на всеки 10-тина секунди на празен ход като си пусне климатика ? Идеи ?
И как се чисти дросела - дайте някой линк ?
И как се чисти дросела - дайте някой линк ?
- tihomair
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 455
- Регистриран на: 9.06.2012
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: Дизел
- Мечтае да кара: Бензин
- Детайли за колата: Touring
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
От известно време се замислям за тези бензинови мотори, дали да не я сменя моята 320д че нещо ми омръзна да й треперям постоянно... Та имам няколко въпроса: тъй-като карам основно градско и на къси разтояния дали би било по-добре такъв мотор пред моя 2.0д? По-малки ли ще са ми разходите (като гледам май да) и в крайна сметка ако реша кое да избера 325 или 330?
В смисъл какви са разликите между двата мотора от към поддръжка и изобщо кой е по-сполучлив?

- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Предимно градско и на къси разстояния си вземи 4-цил.бензинов мотор с ръчни скорости
Иначе 325 и 330 са един и същ мотор с различен обем. Ако ще вземаш такъв, търси след март 2007г.

Never mistake motion for action...
- S7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1908
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Miami
- Кара: G05 xdrive 40i
- Мечтае да кара: трезвен
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Аз ли нещо бъркам не знам ама що си мисля че 2 литровия дизел е по малолитражен от който и да е бензинов двигател особено градско 

Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
325/330и ще му дават по 13-14 градско, 320д повече от 10 не мисля, че дава.
Освен ако не мислил да газифицира - тогава ще идва към 16/100 газ ~~ 8/100 нафта :-)
Освен ако не мислил да газифицира - тогава ще идва към 16/100 газ ~~ 8/100 нафта :-)
- kraska
- ентусиаст
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Глупости пишеш
.......

- tihomair
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 455
- Регистриран на: 9.06.2012
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: Дизел
- Мечтае да кара: Бензин
- Детайли за колата: Touring
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Значи работата при мен е такава, че предпочитам бензин да ми гори повече, но при условие че разходите по поддръжка са по-малки...поне така разбирам от прочетеното за тези бензинови мотори. Иначе си ми гори 9, 10...днес засекох 7, но нямаше никакъв трафик, а в Пазарджик градското не е като в София...тука е първа, втора постоянно. А иначе колата я имам от 2 години и досега ДПФ, турбина, термостати, пеперудките още не съм ги махнал та и за тва треперям. В началото едната дюза беше зле, но се оправи с една добавка...а бе като цяло ми писна от този дизел.
А с това каране на късо му ебавам мамата на тоя дизел и за това се чудя по принцип бензина има ли проблем с късите разстояния?
Това ме интересува, как мислите вие, които сте с 325 и 330?
За 320 бензин не искам...искам нещо по-мощно. Даже за 335 се замислям, но тези турбини са ме наплашили.

А с това каране на късо му ебавам мамата на тоя дизел и за това се чудя по принцип бензина има ли проблем с късите разстояния?

Това ме интересува, как мислите вие, които сте с 325 и 330?
За 320 бензин не искам...искам нещо по-мощно. Даже за 335 се замислям, но тези турбини са ме наплашили.

- TurboDieselComby
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 372
- Регистриран на: 6.03.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F31 320d Sport Line
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Тази тъкмо си я закрепил и ще скочиш на друга с неясни проблеми.
При каране само на къси дистанции ще сменяш вероятно гърнета и свещи по-често на бензинов автомобил.
А дизела - просто го изкарвай на 2 седмици да види извънградско малко.
При каране само на къси дистанции ще сменяш вероятно гърнета и свещи по-често на бензинов автомобил.
А дизела - просто го изкарвай на 2 седмици да види извънградско малко.
- stocky
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Като се купува 6+ годишна кола според мен е по-разумно да се купи бензин. Не е проблемът във вида гориво, а в историята на автомобила. Дизелов автомобил на запад рядко се кара по-малко от 40 000км годишно. Аз с дизелови автомобили досега (4бр - всичките тук купени като нови, а не внос) ядове не съм имал!
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Моят опит с дизела е, че няма "тъкмо си го закрепил" - винаги има нещо за ремонт, чистене, смяна и т.н. Това, ако си педант. Иначе може и само да караш. Да се върна на темата - сега, за беда, ми се появи някакъв проблем с ваносите на Е90-та, та ще видим дали ще съм поредната кола с описаните в началото проблеми.
Never mistake motion for action...
- kraska
- ентусиаст
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Re: полезно за собствениците на 325i и 330i
Какъв точно ти е проблема? Колата ти играе обороти? Почисти ги, размени ги и си готов, супер лесна е смяната на соленоидите. Ако пуснеш импата можеш ли да качиш клипче на теста на соленоидите, че ми е интересно дали успяват да застанат точно на колкото трябва градуса или играят.........
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани