вече не пали и с дърпане(решен) остава забиването на 110км
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
			19 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
вече не пали и с дърпане(решен) остава забиването на 110км
Здравейте те колеги.
Първо искам да кажа,че съм прочел всичко което намерих по темата , но не си реших проблема.След смяна на гарнитурите на ГНП -то колата не върви (много е мудна и забива на 110 км. като при ограничител ) ,проблем с паленето нямам , горивото от плочката е нагласено на 3 мг. Колата е 525тдс е39 1999г.
  
Благодаря предварително.
			
				Първо искам да кажа,че съм прочел всичко което намерих по темата , но не си реших проблема.След смяна на гарнитурите на ГНП -то колата не върви (много е мудна и забива на 110 км. като при ограничител ) ,проблем с паленето нямам , горивото от плочката е нагласено на 3 мг. Колата е 525тдс е39 1999г.
  Благодаря предварително.
Последна промяна lvsafi88 на 16 Май 2015, 18:12, променена общо 3 пъти
					
				
			
		Re: ГНП-проблем след смяна на гарнитури
Забравих да спомена , че по инпа ми показва 0.00 на предварението
			
		- Tipche
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 208
 - Регистриран на: 16.11.2006
 - Местоположение: Някъде
 - Пол: Мъж
 - Кара: e39 525 ТДС
 
Re: ГНП-проблем след смяна на гарнитури
Умна дюза ?, МАП сензор ?, дебитомер ? ........реголаж на плочката щом си сменял гарнитурите (има една чудесна тема в раздел Е34 прочетия ще останеш доволен)
			
		Re: ГНП-проблем след смяна на гарнитури
след центровка на помпата (аванс 3.5  и гориво от плочката 2,6 ) колата вече забива след 2000 оборота всеедно не й стига гориво,а на място се форсира добре ,само в движение забива.Може ли да не е зацепена правилно помпата ?
			
		- dbanchev
 - 
				 
			 - 
				
			 - Мнения: 761
 - Регистриран на: 29.08.2008
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: e39 M52 газов котлон
 - Мечтае да кара: колело на кило ракия
 
Re: ГНП-проблем след смяна на гарнитури
Качвахте ли я на живи данни в движение колега? Може от мапа да ти прави тези мизерии.........  Закачете я на живи данни и каране колега....
			
		Re: ГНП-проблем след смяна на гарнитури
Благодаря колега! Ще я видим и в движение но не мисля ,че е от мапа .Колата си вървеше идеално ,докато не сменихме гарнитурите.
			
		- Tipche
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 208
 - Регистриран на: 16.11.2006
 - Местоположение: Някъде
 - Пол: Мъж
 - Кара: e39 525 ТДС
 
Re: ГНП-проблем след смяна на гарнитури
Колега пуснете и още нафта . . . . .по горе сам си си отговорил "сякаш не и достига нафта" . . . . . .ако не е зацепена както трябва още при първото завъртане ще счупи оста на ГНП-то и няма да запали вобще
			
		Re: ГНП-проблем след смяна на гарнитури
Благодаря за съвета но нафтата е на макс. граница ,след което започва да вдига оборотите т.е. не е от нафтата  
  . След поредно сваляне на плочката за почистване ,колата не пали дори и с дърпане  
  
  може ли да е станало нещо с електрониката след като я промих с бензин? После я оставих да изсъхне и тогава я качих ,и няма палене
			
		
  . След поредно сваляне на плочката за почистване ,колата не пали дори и с дърпане  
  
  може ли да е станало нещо с електрониката след като я промих с бензин? После я оставих да изсъхне и тогава я качих ,и няма паленеRe: ГНП-проблем след смяна на гарнитури
lvsafi88 написа:Благодаря за съвета но нафтата е на макс. граница ,след което започва да вдига оборотите т.е. не е от нафтата. След поредно сваляне на плочката за почистване ,колата не пали дори и с дърпане
![]()
може ли да е станало нещо с електрониката след като я промих с бензин? После я оставих да изсъхне и тогава я качих ,и няма палене
Пробвах с 2 други плочки и пак не пали
Re: Проблема се задълбочава,вече не пали и с дърпане
датчика на кол.вал е проверен и не е от него,говорих по тел. с 2 майстори които казаха,че плочката не е сложена правилно .Това вече не мога да разбера къде съм го объркал ,много пъти съм я свалял и не е имало проблем.Ако някой се сеща къде може да съм объркал,моля да каже
			
		Re: Проблема се задълбочава,вече не пали и с дърпане
Проблема е решен,оказа се скъсан вал на ГНП .Благодаря на колегите които се опитаха да ми помогнат. Не мога да разбера защо мненията ми се публикуват 2 дена след като съм ги написал 
  отново БЛАГОДАРЯ на всички
			
		
  отново БЛАГОДАРЯ на всички- gentata
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1658
 - Регистриран на: 4.11.2009
 - Местоположение: Край морето
 - Пол: Мъж
 - Кара: седнал
 - Детайли за колата: Правиланта 39-ка
 
Re: Проблема се задълбочава,вече не пали и с дърпане
Какъв зор ще види че да се скъса вала на помпата  
			
		
			19 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани