Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Бих искал да ви върна малко на моят проблем с покупката 
Поразгледах доста коли и определено от интериора не ми харесва радиото, и бих искал да го сменя с такова с тъч скрийн. Повечето от тези радия/плейери пристигат с вградена GPS система и започнах да се чудя в такъв случай трябва ли ми Navi фабрично от BMW. Та въпроса ми е следният, какво бих могъл да открия за самият автомобил като информация през този Navi панел, което не бих открил ако колата го няма, за да си направя извод дали изобщо да търся автомобил с Навигация или да си избера такъв без.
Извинявам се ако това не е точната тема за точно този въпрос, но доста търсих из интернет и точно тази информация не успях да я намеря никъде

Поразгледах доста коли и определено от интериора не ми харесва радиото, и бих искал да го сменя с такова с тъч скрийн. Повечето от тези радия/плейери пристигат с вградена GPS система и започнах да се чудя в такъв случай трябва ли ми Navi фабрично от BMW. Та въпроса ми е следният, какво бих могъл да открия за самият автомобил като информация през този Navi панел, което не бих открил ако колата го няма, за да си направя извод дали изобщо да търся автомобил с Навигация или да си избера такъв без.

Извинявам се ако това не е точната тема за точно този въпрос, но доста търсих из интернет и точно тази информация не успях да я намеря никъде

- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
малко са хората които ще дадат 20к за кола като знаят че рано или късно ще и видят мотора в състоянието по горе .. отделно тоя ремонт който си направил е половинчат ,щото зъбното колело на маховика износва веригата а ти коляновия не си го сменял ..
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Последно с тоя N47,които няма 1000лв за смяна на вериги през 100000км да не го купува.Ако го сменяш през 100000км мисля,че няма да те изненада дори и да не се сменя вала.
- batzlati
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 287
- Регистриран на: 21.03.2008
- Местоположение: Созопол
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d
- Мечтае да кара: карах почти всичко
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
r0nnie написа:Последно с тоя N47,които няма 1000лв за смяна на вериги през 100000км да не го купува.Ако го сменяш през 100000км мисля,че няма да те изненада дори и да не се сменя вала.
Мога да подкрепя предложението

Аз лично винаги бих предпочел да купя Е90 с притракващ N47 на около 150-160хил. км. за 7-8000Е (в зависимост от екстрите) и да си го отремонтирам , отколкото М47 на "123000" км.


Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
dmxdemon написа:Бих искал да ви върна малко на моят проблем с покупката
Поразгледах доста коли и определено от интериора не ми харесва радиото, и бих искал да го сменя с такова с тъч скрийн. Повечето от тези радия/плейери пристигат с вградена GPS система и започнах да се чудя в такъв случай трябва ли ми Navi фабрично от BMW. Та въпроса ми е следният, какво бих могъл да открия за самият автомобил като информация през този Navi панел, което не бих открил ако колата го няма, за да си направя извод дали изобщо да търся автомобил с Навигация или да си избера такъв без.![]()
Извинявам се ако това не е точната тема за точно този въпрос, но доста търсих из интернет и точно тази информация не успях да я намеря никъде
Тези, които дупка в таблото т.е. екран значи имат гпс съответно нави /малка или голяма/
Ако си вземеш е90 без дупка в таблото, можеш да разгледаш продуктите на erisin, dynavin и т.н.
Лично аз също се бях навил на този вариант, но в последствие се отказах. Първо екранчето ще
се намира по-ниско и под друг ъгъл. Не знам до колко ще бъде удобно за ползване и гледане.
Тези, които са фабрични са на нивото на таблото с уредите, което е приятно и удобно за гледане.
Другото, е че все пак е малко китайско, не че е90 е върха на материалите вътре, но пак е хубаво
и приятно за пипане и гледане (таблото с уреди и копчета)
- sapio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 312
- Регистриран на: 20.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: бензинояд
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Конкретно навигацията не е силната страна на iDrive, поне за нашата част на Европа.
През него може да намериш информация за колата:
-Сервизни съобщения за налягане в гумите, изгоряла крушка, намалено ниво на течност за чистачки и описание на други индикации, които се появяват моментно на таблото.
- Може да си настройваш чувствителност на светлинния датчик за фаровете, кога да се палят и гасят, ако искаш да само в тъмно, примерно в тунел. Време за функцията Изпращане. Заключване на вратите - дали да се заключват или не, само шофьорската или всичките. Троен сигнал при мигача - дали да има или не.
- Настройка на климата - откъде да духа повече - примерно в краката или на стъклото. При наличие на печка (рядко срещано май) кога да се стартира. Има същото и за климатика, но така и не разбрах каква му е идеята точно.
- При радиото излизат всички налични станции, а не ги върти като на обикновеното една след друга, докато намери следваща. Удобно е при напускане на обичайното населено място. При работата със ЦД-то може да разглеждаш списък с песните и да прескачаш по няколко, а не да ги цъкаш една след друга.
-Навигацията е удобна, когато се зачукаш в центъра и се чудиш коя пресечка, къде излиза. Може с един поглед да се ориентираш къде да завиеш, ако търсиш нещо. Недостатък е търсенето на точен адрес, както и липсата на търсене на блок в кварталите. В Италия съм карал с нея и ме закара в едно зачукано село пред вратата на къщата, но тук зор работа.
- Също така в белия свят, навигацията получава сервизни съобщения - къде има ремонт, задръстване и други неща, които не бях виждал тук. Направо щях да падна от изненада
Дали ги имат тези настройки, когато нямаш iDrive, не мога да ти кажа. Вероятно част от тях има възможност да ги направиш през борда.
Това е написано по спомени. Навигацията е на удобно място и е предвидена да се вижда в слънчево време, а в добавка с джойстика за управление, ти осигурява достъпност и комфорт при употреба. Звучи малко рекламно, но е факт.
Плюсовете на афтърмаркет панелите са:
- По-лесна и своевременна актуализация на картите на навигацията - използват Грамин, иГо, Сидик и други подобни.
- По-приятен и потребителски интерфейс.
- Възможност за връзка с интернет, респективно и музика он-лайн (в града основно), видео, браузване и други подобни глезотии, ако те влекат.
- Обикновно имат USB вход и жикаш музиката направо с флашката или мемори карта, ако има слот. На фабричното CD, дори да чете mp3, пак ще трябва да печеш дискове.
А! Да не пропусна - ако все пак вземеш с фабрично НАВИ, гледай да е голямото - да пише Professional на слота на ДВД-то, защото Бизнес няма карти за Източна Европа. За останалите функции, предполагам, няма разлика.
През него може да намериш информация за колата:
-Сервизни съобщения за налягане в гумите, изгоряла крушка, намалено ниво на течност за чистачки и описание на други индикации, които се появяват моментно на таблото.
- Може да си настройваш чувствителност на светлинния датчик за фаровете, кога да се палят и гасят, ако искаш да само в тъмно, примерно в тунел. Време за функцията Изпращане. Заключване на вратите - дали да се заключват или не, само шофьорската или всичките. Троен сигнал при мигача - дали да има или не.
- Настройка на климата - откъде да духа повече - примерно в краката или на стъклото. При наличие на печка (рядко срещано май) кога да се стартира. Има същото и за климатика, но така и не разбрах каква му е идеята точно.
- При радиото излизат всички налични станции, а не ги върти като на обикновеното една след друга, докато намери следваща. Удобно е при напускане на обичайното населено място. При работата със ЦД-то може да разглеждаш списък с песните и да прескачаш по няколко, а не да ги цъкаш една след друга.
-Навигацията е удобна, когато се зачукаш в центъра и се чудиш коя пресечка, къде излиза. Може с един поглед да се ориентираш къде да завиеш, ако търсиш нещо. Недостатък е търсенето на точен адрес, както и липсата на търсене на блок в кварталите. В Италия съм карал с нея и ме закара в едно зачукано село пред вратата на къщата, но тук зор работа.
- Също така в белия свят, навигацията получава сервизни съобщения - къде има ремонт, задръстване и други неща, които не бях виждал тук. Направо щях да падна от изненада

Дали ги имат тези настройки, когато нямаш iDrive, не мога да ти кажа. Вероятно част от тях има възможност да ги направиш през борда.
Това е написано по спомени. Навигацията е на удобно място и е предвидена да се вижда в слънчево време, а в добавка с джойстика за управление, ти осигурява достъпност и комфорт при употреба. Звучи малко рекламно, но е факт.
Плюсовете на афтърмаркет панелите са:
- По-лесна и своевременна актуализация на картите на навигацията - използват Грамин, иГо, Сидик и други подобни.
- По-приятен и потребителски интерфейс.
- Възможност за връзка с интернет, респективно и музика он-лайн (в града основно), видео, браузване и други подобни глезотии, ако те влекат.
- Обикновно имат USB вход и жикаш музиката направо с флашката или мемори карта, ако има слот. На фабричното CD, дори да чете mp3, пак ще трябва да печеш дискове.
А! Да не пропусна - ако все пак вземеш с фабрично НАВИ, гледай да е голямото - да пише Professional на слота на ДВД-то, защото Бизнес няма карти за Източна Европа. За останалите функции, предполагам, няма разлика.
stocky написа: ... тези неща са валидни за стария CCC навигационен модул и стария модул за управление на климата. При CIC и новия модул за климатроника нещата стоят по друг начин.
Последна промяна sapio на 14 Май 2014, 18:01, променена общо 3 пъти
- kraska
- ентусиаст
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
+ удобството, че са със сензорен екран афтърмаркет навито. Мислих да си сложа такова, ама... не занм как ще стои с профи навигацията. Като совалка от НАСА 

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
То избщо може ли да стане ? Един дървен философ ми разви тезата , че не можело да сложиш афтермаркет мултимедия и да ти е се още включема оригиналната. Тва верно ли е - някой с опит , ако има моля да сподели ? 

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Защо да не може?
Фабричната навигация си остава горе (дупката в таблото)
Афтърмаркет нави-то се слага отдолу - можеш да я ползваш за нави/тв/мултимедия
а горната както sapio бе подробен за сервизни функции и други глезотии.
един въпрос
Имах Е60 и най-много ме дразнеше това, че за да сменя топло/студено трябваше да влизам
в айдрайв и там цък-врът и т.н. При е90 когато панела за управление на топло и студено
е изнесено отвън на врътки, означава ли, че и от вътре може да се смени ?
Фабричната навигация си остава горе (дупката в таблото)
Афтърмаркет нави-то се слага отдолу - можеш да я ползваш за нави/тв/мултимедия
а горната както sapio бе подробен за сервизни функции и други глезотии.
един въпрос
Имах Е60 и най-много ме дразнеше това, че за да сменя топло/студено трябваше да влизам
в айдрайв и там цък-врът и т.н. При е90 когато панела за управление на топло и студено
е изнесено отвън на врътки, означава ли, че и от вътре може да се смени ?
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Да има опции подробни в Idrive-a.
Тоя професор ми разказваше как афтермаркет-а се бил вързвал на мястото на сегашната медия.... Явно толкова разбира , щото и за други неща го питах и надрънка една камара простотии.
Все пак , ако някой има такава допълнителна медия нека да пише един ред да знам от сигурно място.
Тоя професор ми разказваше как афтермаркет-а се бил вързвал на мястото на сегашната медия.... Явно толкова разбира , щото и за други неща го питах и надрънка една камара простотии.
Все пак , ако някой има такава допълнителна медия нека да пише един ред да знам от сигурно място.
- stocky
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Къде в iDrive на Е9* може да бърникаш чувствителност на сензора за фаровете и настройки на климата, различни от автономно отопление/вентилация.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
stocky написа:Къде в iDrive на Е9* може да бърникаш чувствителност на сензора за фаровете и настройки на климата, различни от автономно отопление/вентилация.
Виж стр.85 - незнам дали ще помогне
http://www.e90fanatics.com/pdf/E90_OwnersManual.pdf
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- sapio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 312
- Регистриран на: 20.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: бензинояд
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

85-та за фаровете, 90-та за климата.
kraska написа: +удобството, че са със сензорен екран афтърмаркет навито.
Най-важното съм забравил.
nikolae написа: При е90 когато панела за управление на топло и студено
е изнесено отвън на врътки, означава ли, че и от вътре може да се смени ?
По-скоро е само ръчно. Аз поне не помня да съм виждал такава опция.
- muleshkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: 17.11.2012
- Местоположение: Панагюрище
- Пол: Мъж
- Кара: Е87 118Д
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Alek_SV написа:Да има опции подробни в Idrive-a.
Тоя професор ми разказваше как афтермаркет-а се бил вързвал на мястото на сегашната медия.... Явно толкова разбира , щото и за други неща го питах и надрънка една камара простотии.
Все пак , ако някой има такава допълнителна медия нека да пише един ред да знам от сигурно място.
Става афтърмаркет и айдрайв има клипове колкото щеш в "туба" замества се само дисплеят и на мястото на него е афтърмаркета с тъчскрина като основното меню си а ейдрайва а като се задържи бутона меню на контролера излиза другото меню и вече може да си управляваш нещата или с тъчскрина или с контролера.Измислено е за е60.Доколкото съм чел обаче знам че е за колите с малкото нави с голямото май нестава
http://www.ebay.co.uk/itm/Dynavin-DVN-E ... 416f52b228
Сега за клип не ми се рови
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
В София има един сервиз, който твърди, че може да интегрира афтърмаркет на мястото на оригиналните навигации, но нямам представа дали наистина се справят. Това с двете навита на мен ми идва излишно, разликата в интерфейса на тъмно ще е доста грозна... Да не говорим за окабеляването, което трябва да се преправи, за да работят и двете като хората, и всяка грешка е скъпа...
Never mistake motion for action...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани