Една легенда на 44

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 482
Регистриран на: 13.10.2011
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+

Re: Една легенда на 44

Мнение от m.dimitrov1992 » 18 Май 2014, 22:42

Nickelback написа:
butaloto. написа:michev, докарай твоята баварка, гледам си активен тук.
Че аз по София само 318 и 320-ки засичам, учим ги даже как да пързалят :mhihi:
Добре де, справедливо ли е да пуснеш лада 1700 с бавария 2800. Това никъде го нема, все едно циганин в университет да пратиш.. кат' се замислиш, досега мангал с очила не съм виждал :winky:


Абе, колега няма ли из вашия форум някоя Волга с ЗМЗ 511 поне да сме в една категория, да видим кой къде е :dunno: Тя е 5.3 литра май, аз съм 5.0, вярвам ще бера срам :dunno:


В едно хале в Перник ,случайно видях Понтиак Фиеро със задно разположен такъв двг,скорости от ауди, преправян на инжекцион и подготвен за битурбо :shock: уви така си седи недовършен от години :dunno: До колкото знам това желязо държи на сериозни коне

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: Една легенда на 44

Мнение от Nickelback » 18 Май 2014, 22:51

m.dimitrov1992 написа:
Nickelback написа:
butaloto. написа:michev, докарай твоята баварка, гледам си активен тук.
Че аз по София само 318 и 320-ки засичам, учим ги даже как да пързалят :mhihi:
Добре де, справедливо ли е да пуснеш лада 1700 с бавария 2800. Това никъде го нема, все едно циганин в университет да пратиш.. кат' се замислиш, досега мангал с очила не съм виждал :winky:


Абе, колега няма ли из вашия форум някоя Волга с ЗМЗ 511 поне да сме в една категория, да видим кой къде е :dunno: Тя е 5.3 литра май, аз съм 5.0, вярвам ще бера срам :dunno:


В едно хале в Перник ,случайно видях Понтиак Фиеро със задно разположен такъв двг,скорости от ауди, преправян на инжекцион и подготвен за битурбо :shock: уви така си седи недовършен от години :dunno: До колкото знам това желязо държи на сериозни коне


С Понтиаци не се пробвам щото отдолу може да си е някой добър стар bigblock под налягане пък нека да ми разправят, че било ЗМЗ :mhihi:
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Re: Една легенда на 44

Мнение от michev » 18 Май 2014, 23:02

butaloto. написа:michev, докарай твоята баварка, гледам си активен тук.
Че аз по София само 318 и 320-ки засичам, учим ги даже как да пързалят :mhihi:
Добре де, справедливо ли е да пуснеш лада 1700 с бавария 2800. Това никъде го нема, все едно циганин в университет да пратиш.. кат' се замислиш, досега мангал с очила не съм виждал :winky:


Ти си човека дето голям го извади, пък сега нещо взе много да омекваш :mhihi: Нали ти се фраскаше с 80% от БМВ-тата, ама в тези проценти влизат и 25-ци и 28-ци, що не мислиш преди да приказваш.Колегите са повече от толерантни - предлагат ти ИС, тях както видяхме ги ядеш за закуска, предложиха ти дори 16-ка Е21, тъкмо си и като кубатура по-голям. Аз лично очаквам дата и час, ако сега избягаш, просто си поредното плямпало. Тъкмо като спечелиш ще те поканим за дрифт инструктор, след като по София ти учиш хората, явно ти е време за изява и на национално ниво и ще трябва Алекс Матрицата и Мирафиоритата да понаучат нещо от тебе :mhihi:
only rear wheel drive

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 635
Регистриран на: 17.03.2012
Местоположение: Обеля на три полета
Пол: Мъж
Кара: E34 tds, W140 400SE
Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки

Re: Една легенда на 44

Мнение от DLVasilev » 18 Май 2014, 23:16

ЗМЗ 511 е 8 цилиндров с работен обем 4,25л, степен на сгъстяване 7,6:1, номинална мощност при 3200 об/мин 125 коня :mhihi:
Въртящ момент при честота на въртене на коляновия вал 2000-2500 1/мин от 294 нм. Тежи 262 кг, но пък тези характеристики отговарят на бензин А76. От друга страна има доста потенциал в тези мотори.
Може да се закупи чисто-нов такъв срещу сумата от 136 890 рубли
Изображение
ATR-42/72

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1670
Регистриран на: 29.06.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 320i
Детайли за колата: e36 coupe

Re: Една легенда на 44

Мнение от host » 18 Май 2014, 23:18

Пуснете му едно 1,8тдс комби да го пребие и после пийте по една бира... че май тва е целта на занятието. :bchug:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: Една легенда на 44

Мнение от Nickelback » 18 Май 2014, 23:21

DLVasilev написа:ЗМЗ 511 е 8 цилиндров с работен обем 4,25л, степен на сгъстяване 7,6:1, номинална мощност при 3200 об/мин 125 коня :mhihi:
Въртящ момент при честота на въртене на коляновия вал 2000-2500 1/мин от 294 нм. Тежи 262 кг, но пък тези характеристики отговарят на бензин А76. От друга страна има доста потенциал в тези мотори.
Може да се закупи чисто-нов такъв срещу сумата от 136 890 рубли


Мдаа и аз сега се разрових и видях че ЗМЗ2-2424 е 5.5л всъщност и 195 коня. Потенциал сигурно имат, но при надув (и без това са си с ниска СС), но определено не са мислени за високи обороти :roll:
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 15.04.2008
Местоположение: София

Re: Една легенда на 44

Мнение от butaloto. » 19 Май 2014, 0:14

Добре момчета, за да не разтягаме повече локуми, нека се разберем така... колегата Lenco да заяви кога ще е в София за да се уговорим за среща през седмицата. Искам да я видя тази акула, имал съм някои приключения с такъв екземпляр в ученическите ми години. После изчезнаха... Имам желание да се замерим и с boost, пускал съм се с IS-ки.. но тогава миналата година бях с друг сетъп предавателни числа и запалване. Дали сега по-дългите предавки няма да ми изиграят лоша шега? Всъщност утре ще сляза да й метна акумулатора и да й чукна стартера, дано не са спекли сегментите. :dunno: Ще е интересно да се сблъскат две различни епохи на едно място. :mhihi:
Classic Team

кандидат дрифтър
Аватар
Мнения: 1508
Регистриран на: 18.12.2009
Местоположение: София/Белград
Пол: Мъж
Кара: 535d M-sport
Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..

Re: Една легенда на 44

Мнение от boksioraE39 » 19 Май 2014, 6:33

Днес съм на бал но ако искаш вечерта да излизаме.
Примерно 21:00 на OMW бояна?
Изображение
https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

Re: Една легенда на 44

Мнение от KPETEH » 19 Май 2014, 9:38

boksioraE39 написа:Днес съм на бал но ако искаш вечерта да излизаме.
Примерно 21:00 на OMW бояна?

Стига се напича пък ти бре. Най-много да те върже да го чакаш някъде...
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

кандидат дрифтър
Аватар
Мнения: 1508
Регистриран на: 18.12.2009
Местоположение: София/Белград
Пол: Мъж
Кара: 535d M-sport
Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..

Re: Една легенда на 44

Мнение от boksioraE39 » 19 Май 2014, 10:36

KPETEH написа:
boksioraE39 написа:Днес съм на бал но ако искаш вечерта да излизаме.
Примерно 21:00 на OMW бояна?

Стига се напича пък ти бре. Най-много да те върже да го чакаш някъде...


Човека е заложил честа на целия им форум значи трябва да доиде.. :)
Иначе не се напичам ама грам защото точно този спорт ми е скучен.. ;)
Изображение
https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Една легенда на 44

Мнение от Boyadjiev » 19 Май 2014, 13:21

Няма да ви върже буталото, познавам го ;) Оповестете датата и часа, за да дойда и аз :ok:
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: Една легенда на 44

Мнение от Lenco » 19 Май 2014, 15:15

butaloto. написа:Добре момчета, за да не разтягаме повече локуми, нека се разберем така... колегата Lenco да заяви кога ще е в София за да се уговорим за среща през седмицата. Искам да я видя тази акула, имал съм някои приключения с такъв екземпляр в ученическите ми години. После изчезнаха... Имам желание да се замерим и с boost, пускал съм се с IS-ки.. но тогава миналата година бях с друг сетъп предавателни числа и запалване. Дали сега по-дългите предавки няма да ми изиграят лоша шега? Всъщност утре ще сляза да й метна акумулатора и да й чукна стартера, дано не са спекли сегментите. :dunno: Ще е интересно да се сблъскат две различни епохи на едно място. :mhihi:

Неделя вечерта най-вероятно ще пътувам към София и е21-та ще е постоянно там.
Ще пием по бира и ще си харесаш дисциплина; 0-50, 0-100, 0-150, 0-200 мога да пробвам и от 0 до 250 и обратно до 0. Единственото ми условие е асфалта да е равен.
Ако дръпнеш ще си сложа ладата ти в подписа си :) , но опитай все пак първо с ис-ка 8)
И за да не кажеш, че не съм предупредил, само задната седалка е оригинална, но всичко по колата си е БМВ :mhihi:
Интересно ми е да я видя тази плашеща Лада, телефона ми е в обявите от подписа или драсни на ЛС къде мога да я погледна, като се пооправя с служебните задължения, все пак съм израснал по времето на Жигула и Москвич.
Изображение

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Една легенда на 44

Мнение от b00st » 19 Май 2014, 15:28

Представям си отстрани къв виц ще е. 3 bmw-та правят старт с лада 1700 :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 404
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Escort XR3i със задно; Е38 750
Мечтае да кара: E34 М5

Re: Една легенда на 44

Мнение от Sasho.85 » 19 Май 2014, 20:17

Един от най-големите фенове на БМВ съм. За една година смених 7. Страхотен автомобил, но най-голям кеф ми прави да карам това. Трудно се обяснява чувството, самото зареждане на бензиностанцията е атракция. Всеки пита, гледа, снима. По ралитата и след 4 десетилетия Ладите правят най-голямата атракция.
Гори колкото V12, шумно, друса, екстри никакви-даже облицовка на тавана няма хахах, но трудно бих я сменил.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 9.06.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW и VAG

Re: Една легенда на 44

Мнение от zafirovp » 19 Май 2014, 20:30

Накрая ще сме само BMWта май...

Sent from my SM-T210 using Tapatalk

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Jordana, Top Gun Maverick

Последни теми
Facebook