BMW 2 Series Active Tourer
Модератор: Общи модератори
57 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- ineedmoney
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 786
- Регистриран на: 16.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на фотосинтеза
Re: BMW 2 Series Active Tourer
от цялата работа с разширяването на гамата и влизането в сегменти, запазени за ФВ и компания, си мисля че ще има много позитивен ефект точно за традиционните сегменти на БМВ. Продаването на такива "голфове" и другите които ще дойдат с платформата на мини, значително ще повишат годишната печалба, а това ще отвори врата за възкръсването на емблематични коли като 8еr и Z8. 

- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: BMW 2 Series Active Tourer
Според мен, срещите на инженерите и маркетинга на БМВ протичат така: http://www.youtube.com/watch?v=BKorP55Aqvg
Ще се ориентирате кой е инженерът
Ще се ориентирате кой е инженерът

Never mistake motion for action...
- JuStDieSeL
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 3.04.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36 320i
- Мечтае да кара: E36 M3
Re: BMW 2 Series Active Tourer
BMW под 6 цилиндъра и без задно предаване няма как да придава голямо удоволствие от шофиране по мое лично мнение..
Традициите са това което издигна BMW в челото ако сега започнат така да ги потъпкват с цел малко повече печалба(или каквото и да е) това значи че ще станат все по посредствени и "обикновени".
Традициите са това което издигна BMW в челото ако сега започнат така да ги потъпкват с цел малко повече печалба(или каквото и да е) това значи че ще станат все по посредствени и "обикновени".
Re: BMW 2 Series Active Tourer
Почвам да правя Kia-вски М-паркети с братчеда Гошо в гаража , щото тва си се очертава като сериозна пазарна ниша 

- DAN40_91
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: 22.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '10 E550
Re: BMW 2 Series Active Tourer
В последните години мениджмънтът в Мюнхен взема решения, които според мен, могат да доведат до повишени продажби и краткосрочни резултати, но накърняване на дългосрочния имидж на марката. Със сигурност са си направили добре сметката, но това ми изглежда малко притеснително. Имам предвид, как може, хем да си мейнстрийм, хем да си премиум?
Не ми харесва също и разводняването на гамата - аз вече започнах да се обърквам, кой модел, коя серия и какъв вариант е - GT, Gran Coupe, 1ва серия, 2ра серия, 4та серия... Представям си какво е за обикновения човек, който не се интересува толкова от коли. Ето, например Мерцедес започнаха да обединяват многото си модели под едно име - CLK - E class coupe; CL - S class coupe, най-вероятно там тази тенденция ще продължи и това е според мен правилната посока. БМВ прави точно обратното.
Освен това, мисля, че за една компания е добре да се съсредоточи върху т.нар. "core" бизнеса си - в случая на БМВ (или поне преди беше така) - да прави машини за удоволствие от шофирането (това с удоволствието звучи клиширано, но всички тук знаем, че в него има много вярно). Ако бях на мястото на мениджърите, бих зарязал тези глупости и бих оставил на VW и KIA да правят семейни ванчета. Мисля, че това, от което компанията има нужда сега, е един малък седан (да речем, с размерите на е36) - сравнително евтин и непретенциозен. Да бъде така позициониран, че да не канибализира от пазарния дял на 3та серия, която порасна доста и стана доста скъпа и луксозна.
Иначе, за Active Tourer - не ми харесва изобщо. Аз като цяло не съм привърженик на идеята за компактните ванове - нито са комби, нито MPV, нито истински ван с повече места - не виждам логиката. Тази кола изобщо не прилича на БМВ според мен, ако се абстрахираме от бъбреците.
Въпреки всичко, сигурно ще се продава добре (като всяко БМВ, между другото) - трите букви са на мода.
Не ми харесва също и разводняването на гамата - аз вече започнах да се обърквам, кой модел, коя серия и какъв вариант е - GT, Gran Coupe, 1ва серия, 2ра серия, 4та серия... Представям си какво е за обикновения човек, който не се интересува толкова от коли. Ето, например Мерцедес започнаха да обединяват многото си модели под едно име - CLK - E class coupe; CL - S class coupe, най-вероятно там тази тенденция ще продължи и това е според мен правилната посока. БМВ прави точно обратното.
Освен това, мисля, че за една компания е добре да се съсредоточи върху т.нар. "core" бизнеса си - в случая на БМВ (или поне преди беше така) - да прави машини за удоволствие от шофирането (това с удоволствието звучи клиширано, но всички тук знаем, че в него има много вярно). Ако бях на мястото на мениджърите, бих зарязал тези глупости и бих оставил на VW и KIA да правят семейни ванчета. Мисля, че това, от което компанията има нужда сега, е един малък седан (да речем, с размерите на е36) - сравнително евтин и непретенциозен. Да бъде така позициониран, че да не канибализира от пазарния дял на 3та серия, която порасна доста и стана доста скъпа и луксозна.
Иначе, за Active Tourer - не ми харесва изобщо. Аз като цяло не съм привърженик на идеята за компактните ванове - нито са комби, нито MPV, нито истински ван с повече места - не виждам логиката. Тази кола изобщо не прилича на БМВ според мен, ако се абстрахираме от бъбреците.
Въпреки всичко, сигурно ще се продава добре (като всяко БМВ, между другото) - трите букви са на мода.

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: BMW 2 Series Active Tourer
Да де, ама Мерцедес и БМВ са единствените премиум производители, които не са собственост на други масови производители , като да речем Бенц си има карго отдел , който носи доволни печалби . Така че след като не закупиха друг суббранд , като Опел,Шкода и тн, явно начина да се задържат е като сложат синьо-бялата перка на гадни цокала , тип 2 серия турер, която по дяволите не знам защо се нарича 2ра серия след като в момента 2ра серия (228и,235и) е единственото което носи гени на класическо БМВ . Малък хечбек на задно винаги е било глупост , неслучайно 1ва серия е единствения хечбек на задно в света
В този клас приоритетите са други . 3та серия никога няма да мине на предно !
И едно уточнение - нещата които за нас изглеждат мега яко - Х6,7ма серия,6та серия - 5цата се продава 6 пъти повече от тези горните взети заедно . Лукс моделите винаги са били на загуба, въпроса е дали можеш да си позволиш такава загуба .

И едно уточнение - нещата които за нас изглеждат мега яко - Х6,7ма серия,6та серия - 5цата се продава 6 пъти повече от тези горните взети заедно . Лукс моделите винаги са били на загуба, въпроса е дали можеш да си позволиш такава загуба .
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
BMW 2 Series Active Tourer
Няма такова нещо като модели на загуба. Особено при BMW, къде пробутват всичко (посл. пример - 3er GT). Има просто такива, където не се продават толкова, ама там и маржът е друг. А и един модел може да се продава зле на един пазар, но на друг картинката да е съвсем различна.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: BMW 2 Series Active Tourer
b00st написа:Няма такова нещо като модели на загуба. Особено при BMW, къде пробутват всичко (посл. пример - 3er GT). Има просто такива, където не се продават толкова, ама там и маржът е друг. А и един модел може да се продава зле на един пазар, но на друг картинката да е съвсем различна.
Има такова нещо и още как . 7ма серия е на тотална загуба и заради тва ги сближават със 5та а отскоро и съвсем на една платформа . Няма от един модел, който не е производен на дург, да се продават 25-30 000 бройки на година и да е на печалба

- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: BMW 2 Series Active Tourer
acho.rs написа:b00st написа:Няма такова нещо като модели на загуба. Особено при BMW, къде пробутват всичко (посл. пример - 3er GT). Има просто такива, където не се продават толкова, ама там и маржът е друг. А и един модел може да се продава зле на един пазар, но на друг картинката да е съвсем различна.
Има такова нещо и още как . 7ма серия е на тотална загуба и заради тва ги сближават със 5та а отскоро и съвсем на една платформа . Няма от един модел, който не е производен на дург, да се продават 25-30 000 бройки на година и да е на печалба
Последен офтопик. За миналата година имат 56 000 продадени. Направи си справка как се продават в Щатите и Канада и тогава ела пак. В луксозния сегмент си бяха първи до преди лънча на новата S класа. В Китай последно бяха втори след Ауди, за 2013 не съм виждал данните. А това не са хич малки пазари. Сближаването на моделите няма нищо общо с липса на продажби. 5 и 7 серия са ти на една платформа, а при BMW всичко ще се сближава те първа, щото минават общо на две платформи. А това e както знаеш генерално за да се снижават разходите.
http://www.carscoops.com/2014/03/bmw-to ... es-to.html
- DAN40_91
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: 22.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '10 E550
Re: BMW 2 Series Active Tourer
b00st написа:acho.rs написа:b00st написа:Няма такова нещо като модели на загуба. Особено при BMW, къде пробутват всичко (посл. пример - 3er GT). Има просто такива, където не се продават толкова, ама там и маржът е друг. А и един модел може да се продава зле на един пазар, но на друг картинката да е съвсем различна.
Има такова нещо и още как . 7ма серия е на тотална загуба и заради тва ги сближават със 5та а отскоро и съвсем на една платформа . Няма от един модел, който не е производен на дург, да се продават 25-30 000 бройки на година и да е на печалба
Последен офтопик. За миналата година имат 56 000 продадени. Направи си справка как се продават в Щатите и Канада и тогава ела пак. В луксозния сегмент си бяха първи до преди лънча на новата S класа. В Китай последно бяха втори след Ауди, за 2013 не съм виждал данните. А това не са хич малки пазари. Сближаването на моделите няма нищо общо с липса на продажби. 5 и 7 серия са ти на една платформа, а при BMW всичко ще се сближава те първа, щото минават общо на две платформи. А това e както знаеш генерално за да се снижават разходите.
http://www.carscoops.com/2014/03/bmw-to ... es-to.html
Съгласен съм с колегата boost, със сигурност тези модели не са на тотална загуба, ако бяха, изобщо нямаше да се захващат с тях. Със сигурност от тях не се печели толкова, колкото от по-масовите, но не са и като Lexus LFA и Veyron - само за имидж. 7цата и X моделите са си сериозни играчи в своя клас. За 6цата не съм толкова сигурен. Сближаването на платформите позволява голяма гъвкавост и оптимизация на разходите - споделени и взаимозаменяеми части, по-ефективен производствен процес, оптимизация на Supply Chain-a - например намаляване на количеството доставчици и т.н. Вижте какво правят VAG - общо взето имат, може би, 4-5 наистина различни платформи, а имат толкова много марки и безброй модели във всички сегменти. Продават като за световно и печелят добре.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: BMW 2 Series Active Tourer
Не ми се обяснява - адски много модели са на загуба . Големите лимузини, особено Ве12ките са един от тях . Супер-спортистите също се продават предимно на загуба и заради тва профилираните производители фалираха и/или ги купиха други .
Престижа обаче е нещо много важно и в дългосрочен аспект носи много ползи, като косвено може и да покрива разходите .
Престижа обаче е нещо много важно и в дългосрочен аспект носи много ползи, като косвено може и да покрива разходите .
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: BMW 2 Series Active Tourer
V12 е съвсем отделен случай, те сигурно са 5-10% от общо произведените бройки на модела. По твоята логика JLR трябва отдавна да са фалирали , а точно обратното - приключиха миналата година като най-успешната в историята им. Говорим съвсем глобално, щото БГ пазара, където лидер е Dacia е точно 0лев критерий за такива продажби 
Понеже споменаха 6 серия, в Щатите направи бум на продажбите преди 2 месеца като надмина новата S класа и то с доста.

Понеже споменаха 6 серия, в Щатите направи бум на продажбите преди 2 месеца като надмина новата S класа и то с доста.
57 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани