филтър картерни газове
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: филтър картерни газове
Vinchenzo написа:Колеги, след като старото филтърче се произвежда до 01/2003г, това значи ли, че колите след 01/2003 са с новото филтърче, което някои колеги наричат "вечно" ?
В realoem-a гледам, че на М57 е старото филтърче, а на М57N, е новия вариянт.
Не е вечено - сменя са на 2-3 смени на маслото

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: филтър картерни газове
Gqbriel написа:Vinchenzo написа:Колеги, след като старото филтърче се произвежда до 01/2003г, това значи ли, че колите след 01/2003 са с новото филтърче, което някои колеги наричат "вечно" ?
В realoem-a гледам, че на М57 е старото филтърче, а на М57N, е новия вариянт.
Не е вечено - сменя са на 2-3 смени на маслото
Колега,
Какво й се износва на тая пластмаса?
Само пластмасовия филтър ли се сменя или цялото чудо с капака?
Пиши някой аргумент в подкрепа на казаното.
По 2-3 смени какъв пробег визираш защото някой го сменят на 10к, а други на 22к???
Поздрави
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: филтър картерни газове
vvasilev1 написа:Gqbriel написа:Vinchenzo написа:Колеги, след като старото филтърче се произвежда до 01/2003г, това значи ли, че колите след 01/2003 са с новото филтърче, което някои колеги наричат "вечно" ?
В realoem-a гледам, че на М57 е старото филтърче, а на М57N, е новия вариянт.
Не е вечено - сменя са на 2-3 смени на маслото
Колега,
Какво й се износва на тая пластмаса?
Само пластмасовия филтър ли се сменя или цялото чудо с капака?
Пиши някой аргумент в подкрепа на казаното.
По 2-3 смени какъв пробег визираш защото някой го сменят на 10к, а други на 22к???
Поздрави
Викаш в пластмасата няма филтър ли..
Ако искаш сменяш,това че някой някъде е казал,че е като вечен ,не значи точно това - много хора живеят си с идеята,че на тея коли всичко им е вечно,от гуми до филтри...
22 000 ли си сменяш маслото

Аз лично какъвто и да е филтър,течност било спирачна,хидравлична,антифриз няма да държа 3 години...незнам какви аргументи искаш


За последните 3 години,от много аргументи 100001 еднакви теми за какви ли не глупости,не си от вчера за да тръгна да се аргументирам - мисля ,че ме разбра правилно

пс: ако 70лв са прекалено много за смяна на 30-40 000км и то ОЕМ резервна част

Поздрави
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: филтър картерни газове
Аз си сменям редовно консумативите на 10 000 км. (Манн и кастрол 5/30 edge)
Двата ми чифта гуми са чистo нови, само макс моушън нафта...
...просто исках да науча нещо повече за този маслен уловител...моя като купих колата го смених с новия вариант и ми е чудно кога да го сменя, затова те питах дали си чел някакво предписание или инструкция
Двата ми чифта гуми са чистo нови, само макс моушън нафта...
...просто исках да науча нещо повече за този маслен уловител...моя като купих колата го смених с новия вариант и ми е чудно кога да го сменя, затова те питах дали си чел някакво предписание или инструкция
- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: филтър картерни газове
има много спорове за филтъра за картерни газове. аз мисля, че "новия" дизайн кара доста повече от старото "руло тоалетна хартия". ще го погледна като сменям маслото тия дни, че навъртя 100 000км
предполагам ще си остане само с гледането. аз лично не смятам да го сменям освен ако видимо не е леш (тук парите не са фактор, просто за мен е излишно). относно интервала на маслото - до сега бях на 15 000км, но от следващия минавам на 20 000км, че ми се вдига годишния пробег. 20 000км по магистралата е по-добре от колкото 13-15 000км в града примерно, така че маслото не ми е проблем. като го точа на 15 000км си е доста добре и само в България се сменят масла на 7-8 000км...според някои колеги, така е по-сигурно, но ако се кара много не може през месец да се сменят масла и филтри. Е46 е мислено за удължен сервизен интервал и маслата и всичко свързано с това. всеки сам си преценя в крайна сметка. единствения проблем в уравнението е въздушния филтър - той на 12-13км е леш, въпреки, че карам 90% по магистралата и уж там не е толкова прашно. не ми се занимава със спортни панелни филтри...въпроса ми е тази вата някой знае ли дали ще е проблем ако се маха...аз все си мисля, че нищо му няма на филтъра и без нея...като го сменям ще я сваля на стария филтър да разгледам отблизо
съгласен съм, че опита е най-ценен с тези подробности (филтри за пари и т.н. консумативи, които се сменят доста по-рядко от нормалните), понеже по форумите е пълно с какви ли не небивалици и мохабеди...отделно повечето хора в БГ карат по 10-15 000км на година и те не могат да споделят особен опит, понеже на една читава кола за 30-40 000км освен да и се поизносят гумите, незнам какво друго може да стане...
ПС - майсторите и в магазините за части казват, че ремъците се сменяли на 50-60 000км. Моите що пък на 100 000км изглеждат супер и даже щампите им се четат Конти Монти БМВ ала бала...спокойно и те откарват 150-200 000км. говорим за оригиналните, които са 2-3 пъти по-скъпи от "евтините"....и пак излиза по-евтино и сигурно:mhihi:


съгласен съм, че опита е най-ценен с тези подробности (филтри за пари и т.н. консумативи, които се сменят доста по-рядко от нормалните), понеже по форумите е пълно с какви ли не небивалици и мохабеди...отделно повечето хора в БГ карат по 10-15 000км на година и те не могат да споделят особен опит, понеже на една читава кола за 30-40 000км освен да и се поизносят гумите, незнам какво друго може да стане...
ПС - майсторите и в магазините за части казват, че ремъците се сменяли на 50-60 000км. Моите що пък на 100 000км изглеждат супер и даже щампите им се четат Конти Монти БМВ ала бала...спокойно и те откарват 150-200 000км. говорим за оригиналните, които са 2-3 пъти по-скъпи от "евтините"....и пак излиза по-евтино и сигурно:mhihi:
Последна промяна bai_ILIA на 31 Май 2014, 21:43, променена общо 1 път
"Чемодан, вокзал, Москва"
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: филтър картерни газове
bai_ILIA написа:има много спорове за филтъра за картерни газове. аз мисля, че "новия" дизайн кара доста повече от старата тоалетна хартия. ще го погледна като сменям маслото тия дни, че навъртя 100 000кмпредполагам ще си остане само с гледането и ще споделя как е на 150-200 000км. аз лично не смятам да го сменям освен ако видимо не е леш (тук парите не са фактор, просто за мен е излишно). относно интервала на маслото - до сега бях на 15 000км, но от следващия минавам на 20 000км, че ми се вдига годишния пробег. 20 000км по магистралата е по-добре от колкото 10 000км в града, така че маслото не ми е проблем. като го точа на 15 000км си е доста добре и само в България се сменят масла на 7-8 000км...както и да е. единствения проблем в уравнението е въздушния филтър - той на 12-13км е леш, въпреки, че карам 90% по магистралата и уж там не е толкова прашно. не ми се занимава със спортни панелни филтри...въпроса ми е тази вата някой знае ли дали ще е проблем ако се маха...аз все си мисля, че нищо му няма на филтъра и без нея...
Колега,
Служебния автомобил, който карам от нов, смяната на маслото е на 20 000 км с всички филтри. Той се кара 90% извънграда. Моето мнение е, че след 15 000 км вече пада вървежа и разхода на гориво се вдига (около 0,2-0,3 л/100 км), което лесно установявам, понеже там се пълни само до горе...изобщо позадръства се.
Проблема в БГ е по-високия проценат на сяра в горивото, което скъсява живота на маслата.
...на темата въздушен филтър пък мисля, че не съм виждал автомобил с толкова голяма повърхност на въздушния филтър като е46 - М47N дизел. На 10 000 км моя е съвсем леко потъмнял???...за "леш" и дума не може да става...нека и други колеги споделят мнение.
- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: филтър картерни газове
vvasilev1 написа:bai_ILIA написа:има много спорове за филтъра за картерни газове. аз мисля, че "новия" дизайн кара доста повече от старата тоалетна хартия. ще го погледна като сменям маслото тия дни, че навъртя 100 000кмпредполагам ще си остане само с гледането и ще споделя как е на 150-200 000км. аз лично не смятам да го сменям освен ако видимо не е леш (тук парите не са фактор, просто за мен е излишно). относно интервала на маслото - до сега бях на 15 000км, но от следващия минавам на 20 000км, че ми се вдига годишния пробег. 20 000км по магистралата е по-добре от колкото 10 000км в града, така че маслото не ми е проблем. като го точа на 15 000км си е доста добре и само в България се сменят масла на 7-8 000км...както и да е. единствения проблем в уравнението е въздушния филтър - той на 12-13км е леш, въпреки, че карам 90% по магистралата и уж там не е толкова прашно. не ми се занимава със спортни панелни филтри...въпроса ми е тази вата някой знае ли дали ще е проблем ако се маха...аз все си мисля, че нищо му няма на филтъра и без нея...
Колега,
Служебния автомобил, който карам от нов, смяната на маслото е на 20 000 км с всички филтри. Той се кара 90% извънграда. Моето мнение е, че след 15 000 км вече пада вървежа и разхода на гориво се вдига (около 0,2-0,3 л/100 км), което лесно установявам, понеже там се пълни само до горе...изобщо позадръства се.
Проблема в БГ е по-високия проценат на сяра в горивото, което скъсява живота на маслата.
...на темата въздушен филтър пък мисля, че не съм виждал автомобил с толкова голяма повърхност на въздушния филтър като е46 - М47N дизел. На 10 000 км моя е съвсем леко потъмнял???...за "леш" и дума не може да става...нека и други колеги споделят мнение.
е аз на потъмнялото викам леш. на М57Н е още по-голям

мерси за инфото колега. потвърждава моите наблюдения за въздушния филтър. май ще си я карам като досега на 15 000км. и без това в маслото сипвам една добавка на Бардал, която и дават живот точно за 15 000км - http://www.prospeed.bg/bg/product/4285/12
Ще докладвам като сваля филтъра на картерните газове за проверка при смяната на маслото

"Чемодан, вокзал, Москва"
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: филтър картерни газове
За мен нито на м47 нито на м 57 филтъра е измислен голяма част остава извъън въздухо потока (мое мнение),незнам къде карате но имам 2 снимки на мои филтри на 8-12000 км които са черни...
На 10 000 съвсем леко мръсен ,явно в друга българия карате...
Как точно преценихте,че маслото ви на 15 000 e доста добре - на око или лаборатория...
Всеки си избира,всеки има стил на шофиране..
Sent from my HTC Desire 500 using Tapatalk
На 10 000 съвсем леко мръсен ,явно в друга българия карате...
Как точно преценихте,че маслото ви на 15 000 e доста добре - на око или лаборатория...
Всеки си избира,всеки има стил на шофиране..
Sent from my HTC Desire 500 using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: филтър картерни газове
Колега,
Качи снимите на филтрите, които имаш.
Моя на 10 000 км е наистина лека потъмнял....живея във В. Търново и шофирам из БГ.
Успех
Качи снимите на филтрите, които имаш.
Моя на 10 000 км е наистина лека потъмнял....живея във В. Търново и шофирам из БГ.
Успех
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: филтър картерни газове
vvasilev1 написа:Колега,
Качи снимите на филтрите, които имаш.
Моя на 10 000 км е наистина лека потъмнял....живея във В. Търново и шофирам из БГ.
Успех
[attachment=-1]uploadfromtaptalk1401648348505.jpg[/attachment]
Ето на 7000км София + извън града,филтъра е Манн.
Sent from my HTC Desire 500 using Tapatalk
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: филтър картерни газове
Лелееееее...явно локацията където основно се шофира дава своя принос!
При това състояние и аз не бих се поколебал да сменя филтър.
Аз не съм снимал моя на 10 000 км, но даже и на 15 000 км ще съм далеч от този резултат.
При това състояние и аз не бих се поколебал да сменя филтър.
Аз не съм снимал моя на 10 000 км, но даже и на 15 000 км ще съм далеч от този резултат.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: филтър картерни газове
vvasilev1 написа:Лелееееее...явно локацията където основно се шофира дава своя принос!
При това състояние и аз не бих се поколебал да сменя филтър.
Аз не съм снимал моя на 10 000 км, но даже и на 15 000 км ще съм далеч от този резултат.
Това имах предвид,сега ми предстои смяна на масла и алабала и ще снимам на 12000 ,може този път да е по-добре
Sent from my HTC Desire 500 using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- The Edge
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 412
- Регистриран на: 18.04.2010
- Местоположение: София - град
- Пол: Мъж
- Кара: тъжно друга марка :(
- Мечтае да кара: Пак BMW
Re: филтър картерни газове
Тъй нар. "нов дизайн" със замяната на "рулото тоалетна хартия"
превръща филтъра по-скоро в сепаратор (масло-отделител както си се казва ) и ако маслото се сменя редовно, за да не се получават отлагания, би следвало да няма проблем да си издържи едни 100 хилки 


- b_velev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 26.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 1999 BMW 320D
Re: филтър картерни газове
http://www.ebay.com/itm/NEU-Entluftungs ... 417bd0c5cb
Дали не е някое менте? Излиза 80лв. с доставката.
Дали не е някое менте? Излиза 80лв. с доставката.
- unikalen88
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1553
- Регистриран на: 7.09.2008
- Местоположение: около Пловдив
- Кара: BMW 330cd
Re: филтър картерни газове
е добре де,колко ще спестиш ако си го вземеш от тука,надали ще е повече от 90-100 лева

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани