Peugeot 206 ?!
Модератор: Общи модератори
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: Peugeot 206 ?!
shengi написа:Имахме едно 1.9 чист дизел на работа.Е няма такъв смях.Няма чупене тоя двигател, но няма и тръгване по светофари.И доста шумен.Ако му сложиш климатик, трябва и някой да бута отзаде, че инак си е приключение.Иначе да здрав е при мен гореше около 6 смесено.По добре 1.4 бензин или 1.4hdi.Ако не те бърка литър и малко от горе купи си 2.0HDI също доста сполучлив двигател и за тия 90к.с става чак страшно.Идеален е по скоро за из между градско и по пътища където няма много светофари.От към чупливост има някой дреболии, но нищо фрапантно.Само имат проблем с задния мост повечето които пък се намират тук таме в добро състояние.Що годе стегната возия но задницата не държи при по полегати завои извън града.От пред носачите не им се сменят шарнирите купува се цял.Ако попаднеш на читава взимай не го мисли толкова много.А за пунто мк2 какво ще кажеш? Не сте ли ги заглеждали и тях .... 1.2-1.4 бензиновите?
Хубави са, но съм скептично настроен към Фиат.

Re: Peugeot 206 ?!
служебната ми е товарна 206, мисля е 1.4 HDI, не съм сигурен
градско е много приятна
извънградско - по магистралата със 150 до Ст. Загора например нямаш ядове - няма да загрее, няма да се оплаче мотора
ОБАЧЕ!
в официалния им сервиз на Ботевградско хич не ги разбират тея коли и като стане въпрос за ремонт на нещо по електрониката, са като патета в кълчища
Конкретно:
Гаснеше над 130 - 2 седмици общо в сервиза, чистиха грешки в компа
Продължи да гасне над 130 - 2 седмици в сервиза, смениха горивната помпа за 300 лева
Продължи да гасне, този път ме остави на магистралата и не искаше да вдигне над 50 - седя 3 седмици в сервиза, смениха някакъв датчик, като между другото я пребоядисаха и смениха части по окачването.
За половин година стоя към 2 месеца в сервиза.
Спря да гасне, сега е ОК.
Сервиза обаче всеки път си оставят ръцете по нашите коли - я ще счупят огледало, я ще ти изпуснат климатика и ще ти се наложи да ходиш пак, за да си поправят грешката... Не е лоша кола, особено за тея пари, ама не ходи в официален сервиз!
градско е много приятна
извънградско - по магистралата със 150 до Ст. Загора например нямаш ядове - няма да загрее, няма да се оплаче мотора
ОБАЧЕ!
в официалния им сервиз на Ботевградско хич не ги разбират тея коли и като стане въпрос за ремонт на нещо по електрониката, са като патета в кълчища
Конкретно:
Гаснеше над 130 - 2 седмици общо в сервиза, чистиха грешки в компа
Продължи да гасне над 130 - 2 седмици в сервиза, смениха горивната помпа за 300 лева
Продължи да гасне, този път ме остави на магистралата и не искаше да вдигне над 50 - седя 3 седмици в сервиза, смениха някакъв датчик, като между другото я пребоядисаха и смениха части по окачването.
За половин година стоя към 2 месеца в сервиза.
Спря да гасне, сега е ОК.
Сервиза обаче всеки път си оставят ръцете по нашите коли - я ще счупят огледало, я ще ти изпуснат климатика и ще ти се наложи да ходиш пак, за да си поправят грешката... Не е лоша кола, особено за тея пари, ама не ходи в официален сервиз!
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Peugeot 206 ?!
1.9 дизел без турбо е за предпочитане отвсякъде.Няма такъв мотор ,непретенциозен с малък разход и силно дуракоустойчив.За купетата обаче на пежо и рено не може да се кажат подобни суперлативи.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- speeder88
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 379
- Регистриран на: 12.08.2008
- Местоположение: София, копеле!
- Пол: Мъж
- Кара: кошара!
- Мечтае да кара: BMW M3 E46
Re: Peugeot 206 ?!
Jordana написа:1.9 дизел без турбо е за предпочитане отвсякъде.Няма такъв мотор ,непретенциозен с малък разход и силно дуракоустойчив.За купетата обаче на пежо и рено не може да се кажат подобни суперлативи.
Глупости! Първите 206 са от '98, преди карах Xsara от същата година, калника ми беше поддал и стържеше във вратата. Баща ми още я кара и ръжда няма. При 206 е същото. Общо взето колегата добре се е насочил за дамска кола. Само да избере 1,9 дизел или 1,4 бензин за този бюджет, че другите ще му дойдат нагоре. Ако все пак изпаднат парички 1,4 HDi.

SKISA написа: ти си ебати ///M-склададжията
- SPEED_GABROVO
- ентусиаст
-
- Мнения: 1003
- Регистриран на: 14.12.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: дърто Е30
- Мечтае да кара: моята си,ама с неограничен бюджет
Re: Peugeot 206 ?!
speeder88 написа:Jordana написа:1.9 дизел без турбо е за предпочитане отвсякъде.Няма такъв мотор ,непретенциозен с малък разход и силно дуракоустойчив.За купетата обаче на пежо и рено не може да се кажат подобни суперлативи.
Глупости! Първите 206 са от '98, преди карах Xsara от същата година, калника ми беше поддал и стържеше във вратата. Баща ми още я кара и ръжда няма. При 206 е същото. Общо взето колегата добре се е насочил за дамска кола. Само да избере 1,9 дизел или 1,4 бензин за този бюджет, че другите ще му дойдат нагоре. Ако все пак изпаднат парички 1,4 HDi.
И при фейслифтовете на 306 (два са ),пак няма проблем с ръждата,бащата я взе с драскотина на вратата и вече 5-6 година си стой голата ламарина без грам ръжда,в това отношение са добре французите,само тоя заден мост им е голяма болка.

BMW не е просто марка автомобили,а начин на живот.
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: b_u_b_o